Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:10:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: new age, plan van de duivel?
BerichtGeplaatst: 18-07-2007, 13:31:07 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-12-2005, 14:07:08
Berichten: 163
***************

_________________
**Sometimes I wonder, If today is the first day of the rest of my life, what was yesterday?**


Laatst gewijzigd door Ahavael op 29-11-2007, 06:48:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: new age, plan van de duivel?
BerichtGeplaatst: 19-07-2007, 14:15:24 
ja, klopt

ik zou zoveel willen veranderen, maar in mn uppie kan dat niet.

Ik droom vaak dat ik (anoniem) de wereld zo'n betere plaats maak.
Ik wil niet beroemd of wat dan ook worden, het enige dat ik in die dromen terug vraag, is dat de mensen elkaar respectvol behandelen.

BB xXx


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: new age, plan van de duivel?
BerichtGeplaatst: 12-11-2007, 21:37:18 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-10-2007, 16:07:26
Berichten: 78
neejik denk niet dat new age een plan is van de duivel of iets in die richting(ik ge loof zelf nie in de duivel maar wel dat er negative entiteiten zijn). Ik ga zelf ook wel eens naar een jongere groep voor christenen en voel het zelfde als waneer ik met wicca bezig ben en dat is, volgens christenen, ook iets van de duivel.
wat ik bedoel is dat je je gevoel moet vertrouwen en als je bij new age liefde voel en hoop dan is dat goed, als je voelt da het nie goed is moet je stoppen.
triskel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: new age, plan van de duivel?
BerichtGeplaatst: 22-11-2007, 18:47:01 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Alles wat een bedreiging vormt voor het Christendom wordt door Christenen afgestempeld als 'van de duivel afkomstig'. Dat werkt als een verdedigingssysteem. Alles wat heidens en des duivels is volgens de kerk, daar wagen de volgelingen zich niet aan, omdat ze dan gestrafd worden.
Dat zegt al wel genoeg over dat het Christendom bang is volgelingen kwijt te raken vind je zelf ook niet. En terecht, mensen zijn lang genoeg voor de gek gehouden. Maarja, wat het Christendom vroeger is zijn de media, politiek en het geldsysteem van vandaag.
George Bush zei het ook al mooi: Either you are with us, or you are with the terrorists. Ook een opmerking uit pure angst, net als het christendom: Je doet het net als ons of je bent des duivels!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: new age, plan van de duivel?
BerichtGeplaatst: 23-11-2007, 11:51:05 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Ja, je kan mensen hard manipuleren door hen opties voor te leggen.

Waar ik echt misselijk van wordt is al die nieuwe acties van 'Christenen voor Israel' enzo. Net alsof het voor hen moreel gerechtvaardigd is om een vijand te haten....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: new age, plan van de duivel?
BerichtGeplaatst: 28-11-2007, 18:00:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-08-2006, 00:01:12
Berichten: 35
Locatie: Apeldoorn
flowwhenyouknow schreef:
Ja, je kan mensen hard manipuleren door hen opties voor te leggen.

Waar ik echt misselijk van wordt is al die nieuwe acties van 'Christenen voor Israel' enzo. Net alsof het voor hen moreel gerechtvaardigd is om een vijand te haten....



Vind je dit een beetje vreemd klinken? Is het voor jou dan wel moreel gerechtvaardigd om organisaties als Christenen voor Israel etc te haten?

_________________
"All that we call human history--money, poverty, ambition, war, prostitution, classes, empires, slavery--[is] the long terrible story of man trying to find something other than God which will make him happy."


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl