Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:57:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 16 7 8 9 10 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 12-11-2009, 23:56:39 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
ik stel voor je gewoon maar bezig te houden met liefdevol zijn in je leven, word zelfbewust,, leer over onvoorwaardelijke liefde,,
breng je gedachten in lijn met je hart....of nou weetje ik heb er niet eens woorden voor...

voor mij is het meeste al vanzelfsprekend,,
geniet van het leven en wees liefdevol... streef hiernaar en er word vanzelf een hoop geopenbaard,

ik verkeer ook vaak in momenten van totale verwarring, wat ik dan gewoon doe is even alles aan de kant zetten even lekker ontspannen en wat leuks doen,, en dan ineens doet het er niet eens meer toe...

ga met de dag leven, leer voor jezelf te denken,gebruik je gezonde verstand en laat je niet zo gek maken.

2012 is maar een datum,, mensen worden bewuster en het egoisme loopt wat hoger op... ,mensen die leven uit zelfzucht 'niet weis handelen'geen verantwoording nemen,, die domweg alles geloven wat ze verteld worden zullen leiden,, mensen die gewooon lekker genieten en LEVEN hebben nergens last van.

gun jezelf gewoon leuke dingen en vermeid narigheid en rotzooi en problemen, en gebeurd er iets leer er van doe het niet nog een keer en ga weer verder genieten, je bent nu op aarde geniet er van want het heeft ook mooie kanten dan al die doomscenarios van 2012

er zijn inderdaad dingen gaande maar het doet er niet toe wat er in de toekomst gaat gebeuren,, het doet er toe wat JE NU op dit moment doet,, dat heeft effect op je eigen toekomst....

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 12-11-2009, 23:59:44 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Nickid schreef:
ik stel voor je gewoon maar bezig te houden met liefdevol zijn in je leven, word zelfbewust,, leer over onvoorwaardelijke liefde,,
breng je gedachten in lijn met je hart....of nou weetje ik heb er niet eens woorden voor...

voor mij is het meeste al vanzelfsprekend,,
geniet van het leven en wees liefdevol... streef hiernaar en er word vanzelf een hoop geopenbaard,

ik verkeer ook vaak in momenten van totale verwarring, wat ik dan gewoon doe is even alles aan de kant zetten even lekker ontspannen en wat leuks doen,, en dan ineens doet het er niet eens meer toe...

ga met de dag leven, leer voor jezelf te denken,gebruik je gezonde verstand en laat je niet zo gek maken.

2012 is maar een datum,, mensen worden bewuster en het egoisme loopt wat hoger op... ,mensen die leven uit zelfzucht 'niet weis handelen'geen verantwoording nemen,, die domweg alles geloven wat ze verteld worden zullen leiden,, mensen die gewooon lekker genieten en LEVEN hebben nergens last van.

gun jezelf gewoon leuke dingen en vermeid narigheid en rotzooi en problemen, en gebeurd er iets leer er van doe het niet nog een keer en ga weer verder genieten, je bent nu op aarde geniet er van want het heeft ook mooie kanten dan al die doomscenarios van 2012

er zijn inderdaad dingen gaande maar het doet er niet toe wat er in de toekomst gaat gebeuren,, het doet er toe wat JE NU op dit moment doet,, dat heeft effect op je eigen toekomst....


Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.

Hoe ben jij met spiritualiteit in aanraking gekomen?

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 14-11-2009, 03:02:21 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
Door bepaalde ervaringen , en merkte dat ik de wereld anders zag dan andere mensen, op dit moment betekend spiritualiteit voor mij zelfbewust zijn inzichten en weisheid verwerven ervaring opdoen op gebied van communicatie liefdevol handelen en leren via achterdeurtjes bij mensen hun harten te raken en liefdevol bewust maken en nog wel wat meer maar dit is voor mij het belangrijste

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 02-01-2010, 15:25:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-12-2009, 13:35:24
Berichten: 23
Hier had ik al van gehoord,
Ik was er enorm van geschrokken,
maar mijn moeder zegt dat het al eerder is voorspeld, dus dat het gewoon niet waar is.
2012 is al dichtbij... :? 2010 ... is het nu al :shock:
Ik hoop echt dat het gewoon fabeltjes zijn.

Vraagje hé.. hebben ze hier een verklaring voor ? dat de wereld vergaat?
Want waarom PRECIES die datum?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 02-01-2010, 23:53:30 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-10-2009, 22:56:30
Berichten: 392
Butterflygirl schreef:
Hier had ik al van gehoord,
Ik was er enorm van geschrokken,
maar mijn moeder zegt dat het al eerder is voorspeld, dus dat het gewoon niet waar is.
2012 is al dichtbij... :? 2010 ... is het nu al :shock:
Ik hoop echt dat het gewoon fabeltjes zijn.

Vraagje hé.. hebben ze hier een verklaring voor ? dat de wereld vergaat?
Want waarom PRECIES die datum?


die datum hebben ze van de maya's overgenomen dan stopt hun kalender
het is bekent dat de maya's ervan uitgaan dat we dan een ander tijdperk ingaan
de wereld zal dus niet vergaan dat is een verkeerde opvatting van een stelletje paniekzaaiers. ook is het zo dat op die datum de aarde, de zon en het melkwegstelsel op 1 lijn staan iets wat maar eens in de zoveel duizend jaar voorkomt.
even terugkoment op het tijdperk we zitten nu al in de overgang van het vissentijdperk naar het watermantijdperk die overgang is voltooid op 21-12-2012
wat er verder precies gebeurt weet niemand.

ik wil je ook doorverwijzen naar onderstaande link waar je wat info over dit onerwerp kunt lezen.
http://home.wanadoo.nl/sunbow.messenger ... lender.htm

_________________
als een schip over de kim zeilt...
is het niet weg...
je kunt het alleen niet zien.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 07-01-2010, 13:36:17 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
Hey lieve medeforummers,
Ik heb een liefdevolle boodschap warin ik al mijn inzicht en wijsheid over 2012 even wil delen en wat er nu gaande is op aarde, ik hoop dat dit jullie gerust steld, dit komt uit het hart, en is met verantwoording op papier gezet, de meeste mensen zullen dit aanvoelen en juist daarom 'een goed gevoel bij mijn berichtje krijgen'

dit is een verhaaltje uit mijn eigen woorden spontaan geschreven, het zal lijken op vele andere berichten die je op internet vind, alleen iederen doet het op ze eigen manier heel veel liefs nick :hart:

dit bericht hebik geschreven voor iemand in mijn prive leven dus het is op een persoon gericht, maar iedereen kan dit persoonlijk opvatten, want het bericht is mooi voor iedereen :hart:

Ik loop al een tijdje met wat innerlijke dingetjes rond, dingetjes die anderen misschien niet zullen opmerken of ooit zouden denken dat die dingen in me omgaan.

Zoals je weet heb ik nogal onweis veel meegemaakt laatste jaren, dat heeft ook zo zijn redenen gehad(alles in het leven heeft een doel en alles gebeurd om een reden al kunnen we sommige dingen niet altijd begrijpen), er is onweis veel met me gebeurd.
Ik heb momenten gehad dat ik mezelf helemaal kwijt was, momenten gehad dat ik maar klakkeloos zonder na te denken dingen uitkraamde omdat ik schreeuwde om een luisterend oor en niemand me begreep, hierin zaten ook levenslesjes verborgen (om daar mee om te leren gaan, en liefdevoller te worden en spiritueler te onwikkelen) Ik heb enorm veel levenservaring opgedaan, en wil even kwijt dat het nu onweis goed met me gaat!! sterker nog ik ben nu op een punt aangekomen dat ik er daadwerkelijk wat mee kan gaan doen (al mag ik hier zelf voor kiezen, ik kan het zien als een kadotje die ik gekregen heb van het leven/god om hier mensen mee te helpen) Alleen zijn er nog wat kleine dingetjes waar ik aan moet werken, en dat is vooral een beetje het sociale het kinderlijke en het speelse wat ik meer naar buiten moet brengen, aangezien ik nog wat kleine angst blokkades heb met sociale gesprekken over deze onderwerpen wat zich uit in onzekerheid en moeilijk uit me woorden komen.

Alles wat ik heb meegemaakt en ervaren was eenzaam en heb alles in vallen en opstaan moeten leren, kijharde zelfconfrontaties. (zonder mensen om me heen die verder waren als ik of meer levenservaring hadden op dit gebied om me advies te geven) (als die mensen er waren geweest had ik niet zo sterk kunnen zijn als nu, en bepaalde levenslesjes niet kunnen leren) ik voel me me levenlang al anders als andere mensen, mijn hele kijk op het leven en denken verschilde zo onweis veel met andere mensen, ik had dit al vanaf toen ik een heel klein kind was op de basischool, ik wist onweis veel en begreep veel mensen niet, waarom ze andere pesten, depresief werden, zich rotvoelde en zo'n beetje alle 'rot dingen in het leven' ikzelf ben altijd al een heel gelukkig mens geweest en voor mij was dit vanzelfsprekend en dacht dat iedereen dit zo zag, tuurlijk kon ik algemeen en globaal wel een beetje zegge van ooh die heeft gewoon aandacht tekort en noem maar op. (maar dingen gaan vaak veel dieper dan dat). Laatste 2 jaar heb ik soort van 'openbaringen' gekregen over waarom dat is, en hoe het zit, over mezelf, over andere mensen, over het leven, over het doel van de mens, de aarde en dit gaat enorm diep, hier heb ik ook veel over gepraat, maar door al deze dingen ben ik ook erg vergeten de simpele dingetjes te ontwikkelen, die je ontwikkeld als je kind bent, ik ben een beetje vergeten om ook kind te zijn :$. Ben er achter gekomen dat ik helemaal niet anders ben als andere mensen, ik ben gewoon iets verder dan anderen, ik ben hooggevoelig onweis gevoelig, veel mensen zitten in hun denken, ik zit vooral in mijn gevoel, niet zomaar gevoel waar mensen over praten. Maar veel spiritueler, dit is iets waar je voor kan kiezen om te ontwikkelen in het leven.

ik wil niet te veel afdwalen maar voor mij is het gewoon zeker weten dat er zoiets bestaat als reincarnatie, en vorige levens, ik weet het hoe, wat en waarom enzo allemaal, voor mij is dat geen geloof meer. Door vorige levens heb je veel opgedaan en geleerd, en dat bepaald waar je op aarde geboren word welke ouders je krijgt, en welke mensen je in het leven afstoot en aantrekt, dit heeft te maken met een realisatie en bewustwordingsproces. Tot een bepaald stadium in de evolutie, leren we onbewust over het leven, tot een moment dat je 'geestelijk'ontwaakt , dus wakker word, openbaringen krijgt en dan begint er een soort spiritueel pad, wat er dan gebeurd is vooral de behoefte om heel bewust aan jezelf te gaan werken en je te ontwikkelen, dit word bewuste evolutie genoemd.

Ook dit is zeker weten wat ik nu vertel en geen geloof meer, momenteel vind dit op aarde massaal plaats, niet een enkeling zoals jezus of de boedha zoals vroeger, maar bij de gehele mensheid. Omdat we nu een punt hebben berijkt dat dit nodig is, wetenschap en andere dingen zijn nu tot op een enorme hoogte opgelopen, (heb je de snelheid van de technologie gezien laatste jaren)en mensen lopen vast, er valt niet veel meer te ondekken, tenzij mensen naar binnen kijken en spiritueel gaan ontwikkelen, want alleen met ons denken komen we niet verder. Het is een chaos op de wereld, de natuur, oorlog en narigheid.

zoals je ziet zijn er oorlogswapens, en de mensen die hier mee bezig zijn, zijn nog kleine kinderen met grote mensen speelgoed. De wijzere mensen 'spirituelere mensen' gebruiken geen oorlogswapens, omdat ze in hun hart en ziel weten dat dat niet oke is (dit is in vorige levens geleerd) We hebben alles een keer moeten ervaren en voor veel mense klinkt dit eng, maar het is de natuur om te groeien en te bloeien, zo werkt de schepping van het universum.

over alles wat ik vertel wat voor jouw nog 'geloof' kan zijn, is voor mij zeker weten. Hoe werkt dat, nou vergelijk het met het volgende:

vroeger 'geloofde' de mensen dat de aarde plat was... Nu weten we zeker dat de aarde rond is... het is bewezen.

de dingen die ik nu vertel heb ik door spiritualiteit verkregen en geleerd en 'geopenbaard gekregen'

Schrik niet ik ben niet iemand die geesten ziet, of uitredingen ervaart of andere dingen waar je ook veel over hoort. Dit bestaat wel inderdaad maar die dingen ben ik voor afgesloten, omdat ik dit niet (nog niet) wil en vind dat ik hier nog niet klaar voor ben.
(trouwens iedereen kan dat ontwikkelen)

Je hebt misschien verhalen gehoort over 2012, de film enzo, dit maakt mensen bang en er is veel verwarring en onrust onder de mensen. Maar hiervoor hoeft niemand bang te zijn, 2012 is het einde van dit 'tijdperk' van technologie en de moderne wereld. En een begin van en spiritueel tijdperk, waarin een nieuw 'bewustzijn' op aarde komt, dit word ook wel het eenheidsbewustzijn genoemd (een soort nivo van geestelijke ontwikkeling). Dit betekend dat mensen nu te weten komen dat alle mensen 1 grote famillie zijn, en dat als we niet samen als eenheid gaan leven, en spiritueler worden, en gaan zorgen voor de aarde, de mensheid en aarde het zeg maar niet overleven. Maar maak je daar maar geen zorgen over, de natuur laat dat niet gebeuren, het heeft overal voor gezorgd. Als dier hebben we een overlevingsdrang dit kunnen we gebruiken, de natuur geeft ons nu de vrijheid om met ons 'volle gezonde verstand en bewustzijn' in alles wat we geleerd hebben om de keuze te maken tot eenheid te komen en een mooiere toekomst op te bouwen, of het te negeren en verwaarlozen en dan zullen we uitsterven.

Wat ik nu ga vertellen ben ik niet zeker van maar het zou goed kunnen: er bestaat de mogelijkheid dat niets verloren gaat, en dat zelfs mocht de mensheid uitsterven, ons 'bewustzijn' onze geest/ziel... overleeft en ergens anders in het universum incarneerd. Ik weet niet precies hoe dit in zijn werk gaat.

als ik alles natuurlijk ga beredeneren, geloof ik ook in buitenaardse levensvormen (alleen kan dit niet met volle zekerheid zeggen).
ik geloof (en ook dit kan ik niet met zekerheid zeggen) toch zit me gevoel hierbij erg goed... dat de natuur en scheppping en god en het leven zo perfect in elkaar gezet zijn, dat we pas toegang krijgen tot hogere 'bewustzijnsvormen' en dimensies als we eerst spiritueel genoeg ontwikkeld zijn, dus een goede ethische morele standaard hebben.

dus alle wezens die verder zijn ontwikkeld als ons zullen naar mijn gevoel, altijd liefdevolle en goede intenties hebben.
maar aan de andere kant bestaat er ook een mogelijkheid dat er wezens zijn die enorm ver zijn in de technologie, en ver kunnen ruimterijzen, en nog dezelfde bewustzijnstoestand hebben als de mens, dus vernietigen hebzuchtig en machtwillend.

overigens geloof ik (en weet ik niet zeker) maar me gevoel wijst me hiernaar, dat als we spiritueler ontwikkeld zijn we geen ruimteschepen en technologie meer nodig hebben om te ruimterijzen, omdat we ons dan telepathisch kunnen verplaatsen door ruimte en tijd.

maar waar ik nu heen ga en over praat zal volgens de maya kalender pas 3 november 2010 t/m 28 oktober 2011 geopenbaard worden..
dus deze informatie zal rond deze tijd in ons DNA geactiveerd worden, daarom weet ik hier nog weinig van omdat hier nog weinig 'bewustzijn'en inzicht over te vinden is op de wereld... eerst moet de neiuwe etische morele standaard in ons bewustzijn geintegreerd worden.

maak je geen zorgen!! het is gaaf wat er staat te gebeuren!!! het is een tijd om te inspireren, te genieten, en enthousiast te zijn!

Mooie bronnen om even te bekijken:
http://www.goldenlightcenter.nl/mayas/g ... ereld.html

http://nickidd.blogspot.com/2009/01/maya-kalender.html

en de maya of eternal time die staat hier boven ergens in de topics die had the void dragon geplaatst.


liefs nick :hart:

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 07-01-2010, 18:47:27 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
We kunnen bijna beginnen met aftellen jongens!

Nog maar twee jaartjes en dan zijn we de sjaak! Joepieeeeeeeeee.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 13-01-2010, 12:39:05 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-01-2010, 18:16:59
Berichten: 4
hehe.. eindelijk mensen gevonden die hier sirieus over praten! Ik voel heel sterk dat er wat gaat gebeuren.. iets verschrikkelijks ik voel veel pijn en verdriet onze kant op komen. Ik denk dat het mischien wel mijn taak is om mensen over de hele wereld te waarschuwen voor 2012 mischien moeten we tijdelijk naar een andere planeet of het heft in eigen handen nemen.. wie zit er te wachten op veel pijn en verdriet, een groot zwart verkolt gat, ik niet en gun dit niemand..

Ik ben emma en zou graag van jullie willen horen wat ik het best kan doen, mischien kunnen we met elkaar een plan bedenken om de wereld te redden.. ik hoor zo snel mogelijk van jullie we hebben geen tijd te verliezen! groetjes Emma


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 13-01-2010, 13:50:32 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Volgens mij zijn er hier drie mogelijkheden:

Ofwel ben jij de profeet die de moderne mens zo naarstig zoekt in deze obscure tijden, en heb je dus gelijk met je toekomstbeelden.

Ofwel ben je niet de profeet die we zoeken, maar heb jij toevallig ook de verboden telepatische boodschap van de extraterrestriële booswichten opgepikt. In dat geval: bouw een schuilbunker, sla voedsel op voor de komende decennia en grijp vooral niet in, want tegen buitenaardse snoodaards kunnen we niets beginnen.

Ofwel heb je een waan.

Maar dat laatste zal wel niet het geval zijn, aangezien er op het internet tál van bronnen zijn die de aankomende feestelijkheden van 2012 tot in de kleinste puntjes voorschotelen.

Dus doe wat ik doe, meid: ga eens lekker achterover zitten in die relaxstoel, pak een goed boek en een bakkie thee/koffie, haal eens diep adem, zucht nog eens een keer, en tel gewoon kalmpjes af...

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 13-01-2010, 14:47:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-01-2010, 18:16:59
Berichten: 4
IK SNAP JULLIE ECHT NIET!!

we moet wat doen, de wereld is te mooi! ookal heb ik weinig vrienden, weinig zelf vertrouwen, een wijnvlek in mijn gezicht en ken ik vele depresieve dagen ik wil dat mijn kinderen (als ik ze ooit krijg) en jullie kinderen deze wereld niet onthouden!

we moeten iets doen om het te veranderen mischien boze krachten verbannen.. en als er niks te bedenken valt moeten we een fijne uitweg zoeken zodat we niet verbranden en heel veel pijn moeten lijden..

sorrie maar ik vind dat wij spirituele mensen die dingen aavoelen komen iets moeten doen dit is onze taak! wie wil me bijstaan??

laat snel weten, zoals ik al zei geen tijd te verliezen..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 13-01-2010, 15:47:56 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Een vriendin van me zei een tijdje terug: "Nee hoor, de wereld vergaat niet in 2012. De Maya's hebben een rekenfout gemaakt, zijn ze achtergekomen."

:| Whut :?:

Ik moet zeggen dat ik me niet heel extreem verdiep in wat er in 2012 gaat gebeuren, maar ik vind de verhalen die ik hoor allemaal nogal eng (althans, sommige. Ik had ook een keer gelezen dat we een spirituele verandering door gaan maken, dat is dan weer iets heel anders dan die verhalen over dat de aarde vergaat :lol:).
Ik ben benieuwd. Zou op zich wel prettig zijn als de aarde nog even blijft bestaan :mrgreen:

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 13-01-2010, 16:11:44 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Citeer:
we moet wat doen, de wereld is te mooi! ookal heb ik weinig vrienden, weinig zelf vertrouwen, een wijnvlek in mijn gezicht en ken ik vele depresieve dagen


Ik vind het opmerkelijk dat je dit erbij vermeld. Daar zou ik is over moeten nadenken.
Misschien kun je steun bij anderen zoeken voor je gebrek aan zelfvertrouwen en je vele depressieve dagen. Natuurlijk weet ik niet in hoeverre dat je dit al gedaan hebt.

Citeer:
we moeten iets doen om het te veranderen mischien boze krachten verbannen.. en als er niks te bedenken valt moeten we een fijne uitweg zoeken zodat we niet verbranden en heel veel pijn moeten lijden..


Ik krijg de indruk dat je er echt hopeloos, misschien zelfs wel boos van wordt als mensen daar niet in willen meegaan en ze dit niet willen geloven.

Naar mijn mening ga je hier te ver in en anderzijds besef ik me heel goed dat je je aan deze gedachte gaat blijven vasthouden en dat ik er dus weinig tegenin zal kunnen brengen.
Het is blijkbaar echt een obsessie van je geworden. Je gaat er zo ver in dat ik dit niet meer als een 'normale' reactie kan beschouwen.
Je lijkt er vast van overtuigd dat dit effectief gaat gebeuren, alhoewel daar helemaal geen bewijs voor is. Besef je dat?
Je kunt natuurlijk op je eigen intuïtie/beelden/gevoelens vertrouwen, maar daarom is het nog geen waarheid.
Ik hoop dat je dat althans kunt inzien.

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 13-01-2010, 23:28:20 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
EmmA84 schreef:
IK SNAP JULLIE ECHT NIET!!

we moet wat doen, de wereld is te mooi! ookal heb ik weinig vrienden, weinig zelf vertrouwen, een wijnvlek in mijn gezicht en ken ik vele depresieve dagen ik wil dat mijn kinderen (als ik ze ooit krijg) en jullie kinderen deze wereld niet onthouden!

we moeten iets doen om het te veranderen mischien boze krachten verbannen.. en als er niks te bedenken valt moeten we een fijne uitweg zoeken zodat we niet verbranden en heel veel pijn moeten lijden..

sorrie maar ik vind dat wij spirituele mensen die dingen aavoelen komen iets moeten doen dit is onze taak! wie wil me bijstaan??

laat snel weten, zoals ik al zei geen tijd te verliezen..



lieve emma, ik weet ongeveer wat er allemaal in dat koppie van jouw omgaat omdat ik hetzelfde heb gehad anderhalf jaar geleden.
je hebt vast veel opgezocht en gehoord op het internet en ik begrijp heel goed waar je nu inzit, ik zal je even me e-mail doorsturen via een prive bericht, als je behoefte hebt er over te praten mail me alsjeblieft!! ik ben niet iemand die er in mee gaat, maar ik luister naar je en ik hoop dat ik je wat meer inzicht kan geven zodat je wat rustiger word, paniek en angst is juist niet goed voor je en dat wens ik niemand toe :hart: er is zoveel wat je nog niet weet en er is zoveel verwariing en veel informatie op het internet dat je al snel ín de put komt te zitten' kijk ik ben mischien een jongen van 20 jaar, maar heb enorm moeilijke tijden meegemaakt en heb in mijn periode op me werk, thusi bij me oduers bij de pscyhiatri van alels verkondigd over dingen die gebeuren... me hele wereld en leven om me heen storte in,, en toen ik niets meer had en alles we was afgenomen... vond ik iets heel moois... vreugde liefde en innerlijke rust... en vond ik waarheid en liefde in mezelf, en zag ik dat er juist hele mooie dingen op de wereld gaande zijn(L)! wees niet bang lieverd niet doen laat je niet gek maken, er zijn idnerdaad ook vreselijke dingen beizg op de wereld, maar word er niet bang van accepteer ze eerst.

sterkte(L) en heel veel liefs Nick

ps. probeer mijn vorige berichtje even te lezen die ik geplaatst heb en zet je hart open,, en misschien is het leuk om die 2 filmpjes van de maya kalender te bekijken (L) een luisterend oor en iemand die je begrijpt, liefde en juiste informatie, inzicht en wijsheid, is wat je nu nodig hebt, en ik kan je hier wat van geven ik wil je graag helpen en doe dit met verantwoording, en als ik dat niet kan had ik niet geregaeerd, ik spreke vanuit eigen ervaring, en leef echt met je mee nu!! o:) :hart:

MAIL ME! echt doen! dikke knuffel :ahh:

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 17-01-2010, 16:09:17 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
Onmerkbaar is het zeker niet dreamwalkr als je goed kijkt in de wereld om je heen zijn er enorme dingen gaande typ maar is gewoon bewustzijn ofzo in op internet het staaat er vol van kijk hoe hoog het egoisme oploopt en kijk hoeveel mensen de vraag wie ben ik? Stellen...dit komt niet omdat mensen het perongeluk op internet lezen dit komt door ervaring en levensituaties die dit voortbrengen

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 18-01-2010, 10:02:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Wat denken jullie van een self-fulfilling prophecy?

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 16 7 8 9 10 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl