Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-04-2024, 06:34:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 510 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 05-07-2006, 08:08:38 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Ik kwam laatst trouwens een enigszins opmerkelijk artikel tegen in een blaadje van de Jehova getuiges.
Wel, eigenlijk was het geen argument in het artikel, maar het was toch opmerkelijk.
Het was een artikel over dat er in geen 35 jaar al meer een epedimie is geweest en dat het statistisch gezien logisch is dat er in een korte periode een epidemie of een pandemie (= wereldwijde epidemie) plaats vindt.
Het artikel werd dus wetenschappelijk ingeleid, maar eindigde met de 'apocolypse' die in de bijbel beschreven wordt. Hierin wordt ook beschreven dat er rond die periode een pandemie zou kunnen uitbreken.

Wel dat is allemaal leuk en aardig, maar dat had ik zelf ook nog wel kunnen beredeneren. Nu kwam ik op een gegeven moment het woord 'influenza', wat de officiele benaming is voor het griepvirus.
Ik was benieuwd waar het woord vandaan kwam en heb ik op internet gevonden dat de Italianen rond 1500 de ziekte deze naam hebben gegeven omdat ze de oorzaak legde bij de stand van de sterren (en dus de invloed van de sterren).
Nu is de 2012 theorie ook gebaseerd op een astrologische basis en wordt er vaak ook gesproken over een groot deel mensen dat dood zal gaan.

Ik heb daarbij eigenlijk twee vragen
1. Denken jullie dat het reëel is om een pandemie te verwachten? Zo ja, is er de mogelijkheid dat 'spirituele' mensen de dans eerder zullen ontspringen dan doorsnee mensen en waarom?
2. Weet iemand meer over de oorsprong van het woord 'influenza'?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 19-07-2006, 13:32:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Ik denk zelf dat inderdaad rond het jaar 2012 de wereld een grote verandering zal doorstaan. Iets in de trant van wat Nostradamus voorspeld heeft. Dat er een nieuwe wereld religie zal komen. Het Rooms-Katholieke zal vallen. Ik persoonlijk denk dat het een religie zal wezen die veel aan spiritualiteit doet. Zoals Wicca, Hindoeïse, of iets dergelijks.

En dat de aarde opnieuw zal gaan kantelen hoeft niet speciaal in 2012 te gebeuren. Het kan ook pas over 1000 jaar wezen, want wanneer de aarde voor het laatst gekanteld is weet ik niet... maar het was in elk geval in de tijd nadat de piramides van Gizeh zijn gebouwd.

Maar is er soms iemand die mij kan uitleggen wat 3D, 4D en 5D wereld precies inhoudt? :oops: ik heb er nog nooit van gehoord namelijk...

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 19-07-2006, 17:07:57 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Wat ik hier gelezen heb vond ik erg interesant. :wink:

@lady fairy: Volgens mij waren daar losse topics over. Ik weet niet meer precies waar die staan. Maar ik wil ze wel even voor je opzoeken.

edit: Ze staan onder hoger bewustzijn. Dan kun je het allemaal rustig nalezen. :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 24-07-2006, 16:38:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2006, 01:49:27
Berichten: 97
2012...1 volk, 1 taal, 1 geloof, 1 schepper, een eenheid.

Het geloof zoals we dat nu kennen, verspreid over de hele wereld, dat is allemaal verleden tijd aan het raken, de een probeert het met geweld te behouden (extremisme) de ander bidt ervoor in stilte, terwijl we met zn allen massaal NIET zien dat we allemaal naar dezelfde schepper, dezelfde lichtwereld aan het bidden zijn.

voor deze tijd zullen er veel gebeurtenissen zijn waarvan men niet eens wil weten wat voor impact ze zullen hebben.

Vertrouw er maar op dat het volledig in handen is van de lichtwereld, en dat ook dit maal weer een strijd voor het uiteindelijke ultieme doel zal zorgen...1 volk 1 taal, vrede vreugde liefdadigheid en licht.

Wij zijn allen 1, er is geen verschil. Ik ben Ik een andere jij!!!!

Namaste

_________________
It's the choice you make, not the chance you take, that will determine your destiny...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 01-01-2007, 20:40:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-01-2007, 19:43:29
Berichten: 78
Locatie: IJsselstein
Die theoriën omtrent het jaar 2012 deden voorheen vooral mijn skepsis gigantisch aanwakkeren. Nu ben ik er totaal anders over gaan denken na de boek "2012 - De Aarde op weg naar de vijfde dimensie" en "2012- De Ziel in de meesterjaren" gelezen te hebben. Ook heeft het film- en boek materiaal dat ik gezien heb over oudere volkeren, zoals de maya's, er aan bijgedragen dat ik dit zeer serieus ben gaan nemen.
Ook voel ik al een tijdlang dat we in een bepaalde fase verkeren die niet "gewoon" is. Het een soort voelbare climax waaruin we ons begeven. Iedereen met de ogen open moet dit ergens wel merken denk ik.

Hoe het allemaal zal lopen is de vraag. Persoonlijk denk ik dat er toch nog best wel eens een qlimax van menselijk leed kan gaan aankomen. Maar zoals het wel vaker in de geschiedenis van de mensheid gegaan is: na (hard) regen komt altijd weer zonneschijn.

Ik heb in ieder geval vertrouwen in de tijden die daarna zullen aanbreken.

Power to the future!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 18-04-2007, 18:44:28 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-02-2007, 21:14:58
Berichten: 138
Locatie: Amersfoort
Ik denk persoonlijk dat zo rond het jaar 2012 een soort verandering in het menselijk bewustzijn zal plaatsvinden...
Ik heb er niet heel precies een beeld van, maar een soort omkeer in gedachten, waardoor de mensen beseffen wat ze de wereld aan doen enzo.. En welke rol de natuur speelt..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 18-04-2007, 21:59:36 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Tiesvanlies schreef:
De associatie van veel individuen met dit jaartal creeert vanzelf bij hen iets op of rond dat jaartal. Het is een direct uitvloeisel van deze associatie en alle onderliggende overtuigingen (zoals die van bepaalde cycli en tijdperken)

Het creeert ook een afwachtend gevoel (zo van nu nog niet maar over zes jaar), terwijl het allemaal in werkelijkheid NU al plaatsvind en jezelf er NU al meebezig kunt gaan houden.

Dus het is wat iedereen voor zichzelf kiest.

Groeten,
Thijs


Juist! Had het zelf niet beter kunnen zeggen. M.a.w. als we ons nou allemaal collectief op 2013 gaan richten, dan zal er dan wel 'wat gebeuren' en niet in 2012..het is maar net wat je creeert. En kiest..

Karjava schreef:
En mensen waarom moet je bang zijn voor de nieuwe tijd? Het zal een tijd zijn zonder oorlog haar verdriet pijn en zelfs zonder DOOD!!
Alles zal veranderen liefde zal heersen! Er zullen geen landen zijn alleen deze wereld en zijn bewoners!


Uhum, serieus? Lijkt me toch een krappe boel worden (en onaangenaam om te zien) als er niemand meer dood gaat. Neem aan dat je dat niet letterlijk bedoelt?
En vanuit het principe dat alles altijd in evenwicht is; kan het dus niet zo zijn dat pijn verdriet en/of zelfs oorlog er niet meer is. Niet alles veranderd zo 123 in bloemetjes, is niet eens mogelijk. Stel dat ik in 2012 iemand vermoord die jou dierbaar is? Reken er maar op dat jij pijn hebt! Maarja, als je niet dood kan gaan...o boy o boy, dat wordt feest..Ik moet toegeven; geeft wel leuke beelden, maar ver buiten de realiteit.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 19-04-2007, 06:19:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Esha schreef:
Karjava schreef:
En mensen waarom moet je bang zijn voor de nieuwe tijd? Het zal een tijd zijn zonder oorlog haar verdriet pijn en zelfs zonder DOOD!!
Alles zal veranderen liefde zal heersen! Er zullen geen landen zijn alleen deze wereld en zijn bewoners!


Uhum, serieus? Lijkt me toch een krappe boel worden (en onaangenaam om te zien) als er niemand meer dood gaat. Neem aan dat je dat niet letterlijk bedoelt?
En vanuit het principe dat alles altijd in evenwicht is; kan het dus niet zo zijn dat pijn verdriet en/of zelfs oorlog er niet meer is. Niet alles veranderd zo 123 in bloemetjes, is niet eens mogelijk. Stel dat ik in 2012 iemand vermoord die jou dierbaar is? Reken er maar op dat jij pijn hebt! Maarja, als je niet dood kan gaan...o boy o boy, dat wordt feest..Ik moet toegeven; geeft wel leuke beelden, maar ver buiten de realiteit.

Karjava had zijn mening in een berichtje later al wat meer genuanceerd.

Overigens is het misschien wel zo dat je nog contact hebt met dierbaren die dood zijn. In die zin bestaat dood dan eigenlijk niet...

Verder word ik echt heel erg moe van deze maatschappij, er mag wel wat gebeuren wat mij betreft!

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 08-05-2007, 22:19:05 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2006, 22:19:06
Berichten: 48
Locatie: Houten
Overgang!!!

We zitten nu in het Vissen tijdperk.... En we gaan naar Het watermantijdperk....

We zitten nu in de 3e chakra (Vuur, macht). Zou dat misschien kunnen verklaren waarom iedereeen macht wilt? Bush, Blair, Islam, Christendom... Veel mannelijk energieën....

We gaan over naar het 4e chakra (hart, lucht, gevoel) Waarom komen er in 1 keer meer vrouwen op belangrijke posities. (hillary Clinton, Ségolene Royal, Merkel). Karma hoeft niet meetr ingelost te worden maar erkend en losgelaten. Dit is voor het stadium van 2012.

Op dit moment is de aarde ook aan het draaien... De As stond scheef... en wordt weer recht gezet.... De laatste tik is het hardste met natuurrampen... De aarde zou dan 3 dagen stil staan om tot rust te komen en de andere kant op gaan draaien.....

Voel dat er zoiets wel gaat gebeuren met onze planeet.. Vandaar nu overal die onrust... Demonstraties, ziektes, oorlogen, natuurrampen.... Wij voelen dat er wat gaat gebeuren en creeëren onbewust dit soort dingen.....

liefs!!

;)

_________________
See it.. Feel it... Embrace It... And let it go...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 21-08-2007, 17:41:24 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-08-2007, 16:43:05
Berichten: 20
Locatie: enschede
Ik zie wel wat gebeurt ik leef nu en in 2012 zie ik het wel, ben er niet mee bezig. enigste wat er gebeurt is dat het hier warmer wordt meer denk ik er niet over na. Linny :P :P :P :P :P


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 20-12-2007, 20:36:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-12-2007, 19:03:26
Berichten: 14
Lady Fairy schreef:
Ik denk zelf dat inderdaad rond het jaar 2012 de wereld een grote verandering zal doorstaan. Iets in de trant van wat Nostradamus voorspeld heeft. Dat er een nieuwe wereld religie zal komen. Het Rooms-Katholieke zal vallen. Ik persoonlijk denk dat het een religie zal wezen die veel aan spiritualiteit doet. Zoals Wicca, Hindoeïse, of iets dergelijks.

En dat de aarde opnieuw zal gaan kantelen hoeft niet speciaal in 2012 te gebeuren. Het kan ook pas over 1000 jaar wezen, want wanneer de aarde voor het laatst gekanteld is weet ik niet... maar het was in elk geval in de tijd nadat de piramides van Gizeh zijn gebouwd.

Maar is er soms iemand die mij kan uitleggen wat 3D, 4D en 5D wereld precies inhoudt? :oops: ik heb er nog nooit van gehoord namelijk...


Nostradamus?? Waarom geloof je hem?? Bijna geen een van zijn profetieen is ooit uitgekomen en zij, die zijn uitgekomen waren zo vaag dat ze alles wel kunnen verklaren.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 23-12-2007, 22:43:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Hoi,

Citeer:
Ik heb daarbij eigenlijk twee vragen
1. Denken jullie dat het reëel is om een pandemie te verwachten? Zo ja, is er de mogelijkheid dat 'spirituele' mensen de dans eerder zullen ontspringen dan doorsnee mensen en waarom?
2. Weet iemand meer over de oorsprong van het woord 'influenza'?

Vraag 1: door toenemende globalisering lijkt een pandemie me überhaupt mogelijk. Ik zie echter niet in waarom 'spirituele' mensen deze dans eerder zouden kunnen ontspringen. Een ziekte in de zin van virus, bacterie o.i.d. is fysiek, niets geestelijks. Er zijn sciencefictionideeën over de mogelijkheid om te leren met onze geest de stofwisseling van ons lichaam te beïnvloeden, waardoor we dus ook ziektekiemen beter kunnen bestrijden, maar dit idee verwijs ik door ofwel naar de hele verre toekomst, of naar het rijk der dromen.
Vraag 2: influenza zal ongetwijfeld Italiaans zijn, maar de oorsprong ervan ligt in het Latijn. Het komt van het werkwoord 'influere', hetgeen 'beïnvloeden' betekend. Denk maar aan het Engelse 'influence'. Ik zie zo gauw geen verband met de sterren, maar aannemelijk is dat de griep wel degelijk iets is dat ons (schijnbaar zomaar) aangrijpt en beïnvloed. 'Influere' wordt ook wel aangegeven als 'influo', en betekend verder nog 'instromen' e.d. Beide schrijfwijzen zijn terug te voeren op twee woorddelen: 'in' en 'fluxus'. 'In' spreekt voor zich, en 'fluxus' betekend 'vloeiend' of 'stromend'. Dit woord werd voor het eerst gebezigd in de eerste eeuw na Christus (dus na-klassiek Latijn). Of het oorspronkelijk uit het Grieks afkomstig is, weet ik niet, maar feit is wel dat de stam 'flux' terug te vinden is in het Griekse 'fleo', hetgeen 'overstromen' of 'overvloed' betekend.
Trouwens, het woord 'griep' heeft dezelfde (Germaase) oorsprong als 'greep' en 'grijpen'. Het duidt dus op iets dat ons (plotseling) aangrijpt.

Vriendelijke groetjes,
Vyumae

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 24-12-2007, 16:56:16 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Volgens verschillende bronnen was het vannacht 21 december 2012! Volgens verschillende bronnen is er na de geboorte van jezus een jaar of 4 a 5 gewacht met de jaartelling.Dat wil dus zeggen dat het nu 2012 is. De uitlijning was er vannacht in ieder geval wel. Volgens NIBURU.nl:

Citeer:
De Planetaire en Galactische Uitlijning: Wat gebeurt er... en wanneer is het precies.

- 21/23 december Mars, Aarde, Zon en Jupiter staan uitgelijnd op de equator (winterzonnewende).

- Op 24 december om 5.00 uur staat de Maan precies tussen de Aarde en Mars. Daarbij is dit geheel uitgelijnd met de Zon en Jupiter. (Het is Volle Maan om 2.15 uur)

- Pluto staat pal op het Galactische Centrum gericht.

Voor ons als redactie van Niburu is het 100% procent duidelijk dat we aan de vooravond staan van grote veranderingen, energieverschuivingen en bekendmakingen. Wij krijgen vele vragen over wat de gevolgen kunnen zijn.

Ons advies: Blijf te allen tijde positief ondanks het chemtrail-bombardement dat zich op dit moment voltrekt en bevestigt dat er iets groots gaande is. (UPDATE: De chemtrails zijn aan het einde van de middag plotseling overal opgelost.)

Wij houden jullie vanaf vanavond 21.00 uur en ook vannacht up to date over het moment van de galactische uitlijning met rechtstreekse beelden van dit universele en kosmische schouwspel. Volgens velen, waaronder ook de redactie van Niburu staat dit zeer belangrijke moment inderdaad de komende dagen/uren te gebeuren.


Er is helaas niets gebeurd... Maargoed, we zien niet wat er achter de schermen gebeurd. Misschien is er vandaag wel een hele belangrijke beslissing genomen, Amerika failliet ofzo, je weet nooit he, vooralsnog niks via de mainstreammedia!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 08-04-2008, 15:14:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-04-2008, 18:21:03
Berichten: 14
Dat is wel bijzonder, daar had ik nog helemaal niets over gehoord...
Iemand zei laatst tegen mij dat zij had gehoord dat iedereen die na 1990 geboren was, een nieuwe-tijds kind is. Ik zei toen dati k dat niet geloofde.
Als je het zo bekijkt is het niet voor niets dat er juist nu veel meer aandacht voor eht spirituele komt.
Wat ik zelf ook heel bijzonder vind, is dat dus het tijdperk van de aquarius eraankomt, mijn sterrenbeeld. En dat ik ben geboren in de zogenaamde overgangsperiode. Dit zou dus betekenen dat dit, wat komt, 'mijn tijd' is. Natuurlijk niet alleen mijn tijd, maar toch. Het is niet voor niets dat ik juist nu geboren ben, hoewel ik een hekel heb aan alle technologische veranderingen als computer, auto, televisie.
Ik begin sowieso steeds meer te twijfelen aan het verschijnsel toeval.
Ik geloof toch echt dat alles in deze wereld op een wonderlijke manier samenhangt.
Wat ik eveneens echt bijzonder vind is dat van die volken, die zo dicht bij de natuur staan, dit jaren en jaren geleden hebben 'ontdekt'. Hoe, is mijn grote vraag.
Anyway, of dit een drastische verandering zal blijken in het leven van iedereen, het jaar 2012, betwijfel ik, maar ik denk inderdaad dat mensen spiritueler zullen worden, en op die manier kunnen we misschien wel samenwerken aan een betere wereld!
Ik ben benieuwd naar dat jaar :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 14-04-2008, 01:02:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-01-2007, 19:43:29
Berichten: 78
Locatie: IJsselstein
Karjava schreef:
darkspirrit schreef:
kuchbulshitkuch.

zeiden ze toch ook over het jaar 2000??? nou ik loop hier nog steeds rond hoor...

tegen de tijd dat de aarde ophoud met zijn leven ben ik allang van de planneet, en geloof me jullie en jullie achter achter achter achterklein kinderen ook wel...

heej darkspirit:

In 2000 werd door mensen van onze tijd beweerd dat jezus zou terug komen.

in 2012 gaat de aarde niet ten onder we gaan naar een hoger trillings niveau eerst een kort verblijf in de 4d dimensie en dan zo door naar de 5d dimensie. Wij blijven allemaal bestaan de aarde ook.

En mensen waarom moet je bang zijn voor de nieuwe tijd? Het zal een tijd zijn zonder oorlog haar verdriet pijn en zelfs zonder DOOD!! Alles zal veranderen liefde zal heersen! Er zullen geen landen zijn alleen deze wereld en zijn bewoners!

EN de aarde vergaat niet!! het is het einde der tijden! lees nou is goed in de 5d dimmensie BESTAAT geen tijd!!!

En luister naar je zelf wat zegt je inerlijke kijk naar de bomen wat stralen ze uit mensen er komt een nieuw begin alles zal weer goed zijn nooit meer pijn verdriet!

En mensen ga op zoek naar die bewustwordig het is een tijd van doen nu! Het zou dood zonde zijn als je de trein naar de 5d dimensie mist! Stap op de trein en laat je mee voeren naar een nieuwe wereld!!

Groeten Kar


Hoe zie jij dit alles concreet voor je als ik vragen mag?

Ik heb ook boeken gelezen waarin ik dit soort dingen beschreven zag staan. Vond het allemaal prachtig en het gaf me een fantastisch gevoel dat te lezen. Ik wilde ook maar al te graag geloven dat het mogelijk is dat de wereld in zo'n 4-5 jaar tijd zo drastisch zal veranderen. Maar ik ben daarvan wel weer een beetje geland en gestopt zo mee te zweven met die prachtige verhalen uit boeken. ;)
Het heeft denk ik weinig met de realiteit van doen door te denken dat zomaar opeens iedereen op aarde verlicht wordt, de dood niet meer bestaat, alles in harmonie zou zijn en hop! we leven nog lang en gelukkig.
Dat soort dingen klinken mij eerder in de oren als de allerdiepste menselijke wensen. Niet met de werkelijkheid...

Verder geloof ik absoluut in de profetieën van de natuurvolkeren wat betreft 2012. Maar die overgang gaat echt niet zo rooskleurig verlopen. Zulke dingen gaan nooit zonder slag of sloot. En kijk daarbij ook eens even naar wat zich op dit moment op aarde wel niet allemaal afspeelt... die dingen zullen tot een hoogtepunt komen en het zal uitgevochten worden ook. Zal mij dus zeer benieuwen naar wat er te gebeuren staat.
Maar dat we daarna een nieuw tijdperk ingaan geloof ik absoluut. Het is ook gewoon te voelen dat we ergens naar opweg zijn.. naar een grote verandering... maar op 21-12-2012 begínt dat pas! Een 26.000-jarig tijdperk sluit af. De zon komt weer op... en de zon staat niet van het één op het andere moment ineens midden aan de hemel. ;)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 510 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl