Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:09:42

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 810 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 23-05-2009, 16:21:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-01-2008, 16:21:38
Berichten: 83
Locatie: Assendelft
Waarom kunnen we niet gewoon wachten, we horen van zelf wel van de mensen hierboven wat er komen gaat tegen die tijd denk ik :)

_________________
Larsje1995
@
spirituelejongeren.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 24-05-2009, 00:26:36 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
2012 wordt een jaar net zoals andere jaren. Het is belangrijk om nu al te kiezen voor een bewust leven en niet te wachten totdat een of andere profetie, die toch niet uit komt jou verlost. Dat is een illusie.

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 24-05-2009, 11:14:14 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-12-2008, 15:21:10
Berichten: 289
Locatie: Kerkdriel
Larsje1995 schreef:
Waarom kunnen we niet gewoon wachten, we horen van zelf wel van de mensen hierboven wat er komen gaat tegen die tijd denk ik :)


Als we met zijn allen gaan zitten wachten gebeurt er zoiezo niks.
Niemand komt je bevrijden, je kan slechts jezelf bevrijden. Bevrijden in de zin van bewustwording en zelf-realisatie, dus eigenlijk is er geen sprake van bevrijding, want er is niemand die ook maar gevangen is. Hooguit gevangen in zijn eigen denkensconstructies en illusies. Je bent altijd al vrij geweest, het is slechts de bewustwording om dat in te zien.
Wanneer men dan inziet dat hij nooit gevangen is, dat alles wat hem aangeleerd is niets te maken heeft met wat hij/zij is, zal hij/zij onmiddelijke zelf-realisatie ervaren, de vrijheid van velen naar verlangen dus.
Leef bewust, wees creatief en spontaan, zie jezelf niet als ik, als een afgescheiden iets, maar zorg voor je omgeving, wees je omgeving.
Wie voor zijn omgeving zorgt, zorgt voor zichzelf en andersom. Begin er NU mee, nu is het enige wat ooit zal zijn.

_________________
If you cannot find the truth right where you are, where else do you expect to find it?
Dogen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 24-05-2009, 12:15:50 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 10:42:26
Berichten: 768
miracle schreef:
2012 wordt een jaar net zoals andere jaren. Het is belangrijk om nu al te kiezen voor een bewust leven en niet te wachten totdat een of andere profetie, die toch niet uit komt jou verlost. Dat is een illusie.

Even buiten beschouwing gelaten of mensen nu wel of niet op een profetie moeten wacht tot deze uitkomt, kan niemand überhaupt weten of 2012 een jaar wordt waarin profetieën uitkomen of niet.


Citeer:
Als we met zijn allen gaan zitten wachten gebeurt er zoiezo niks.
Niemand komt je bevrijden, je kan slechts jezelf bevrijden. Bevrijden in de zin van bewustwording en zelf-realisatie, dus eigenlijk is er geen sprake van bevrijding, want er is niemand die ook maar gevangen is. Hooguit gevangen in zijn eigen denkensconstructies en illusies. Je bent altijd al vrij geweest, het is slechts de bewustwording om dat in te zien.
Wanneer men dan inziet dat hij nooit gevangen is, dat alles wat hem aangeleerd is niets te maken heeft met wat hij/zij is, zal hij/zij onmiddelijke zelf-realisatie ervaren, de vrijheid van velen naar verlangen dus.
Leef bewust, wees creatief en spontaan, zie jezelf niet als ik, als een afgescheiden iets, maar zorg voor je omgeving, wees je omgeving.
Wie voor zijn omgeving zorgt, zorgt voor zichzelf en andersom. Begin er NU mee, nu is het enige wat ooit zal zijn.


We bespreken hier mogelijke gebeurtenissen binnen de fysieke realiteit. Als we alles binnen die realiteit zouden herleiden naar onze ware zelf, zouden we 90% van dit forum kunnen verwijderen. En aangezien het leven een heleboel interessante zaken te bieden heeft, denk ik dat het ook interessant is om de gebeurtenissen en mogelijkheden daarbinnen te bespreken.

Persoonlijk denk ik dat er buiten de astrologie/tijdslijnen die samenkomen, niet veel spectaculairs zal gebeuren. Ik denk wel dat er wat aan het broeden is onder de maatschappij en dat deze vroeg of laat tot uitspatting komt. Maar aliens en andere non-fysieke entiteiten die ons mee komen nemen of de wegwijzen verwacht ik niet. Las pas weer ergens dat er echt aliens gaan komen die ons allemaal gaan vernietigen, behalve als we ons bewustzijn verhoogd hebben....... spannend! :mrgreen:.
Zou wat zijn dat we allemaal aan het stressen zijn om onze geweldige doelen te bereiken, om dan uiteindelijk over 3 jaar gewoon uitgeroeid te worden. Misschien een reden om tòch maar te stoppen met studeren en werken? o:)

_________________
I decided long ago, not to walk in anyone's shadow


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 24-05-2009, 12:38:30 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Citeer:
We bespreken hier mogelijke gebeurtenissen binnen de fysieke realiteit. Als we alles binnen die realiteit zouden herleiden naar onze ware zelf, zouden we 90% van dit forum kunnen verwijderen. En aangezien het leven een heleboel interessante zaken te bieden heeft, denk ik dat het ook interessant is om de gebeurtenissen en mogelijkheden daarbinnen te bespreken.
:)

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 24-05-2009, 14:23:24 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
@ Miracle:

Citeer:
2012 wordt een jaar net zoals andere jaren. Het is belangrijk om nu al te kiezen voor een bewust leven en niet te wachten totdat een of andere profetie, die toch niet uit komt jou verlost. Dat is een illusie.
Zoals je weet denk ik daar ook zo over, en ik heb daar uitvoerig over geredeneerd, maar wat jij hier stelt is gewoon een these. Wat is je argumentatie hiervoor? Waarom heb je dit denkbeeld?
Ik mag het mis hebben, maar onlangs maakte je een topic aan over het al dan niet toeval zijn van de Mexicaanse Griep, waarbij je ook 2012 aanhaalde als eventuele oorzaak. Mogelijk was dat gewoon een aanstipping van een visie die de ronde doet, maar soms had ik de indruk dat ook voor jou 2012 een bepaalde waarde/betekenis had. Vandaar mijn bovenstaande vraag.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 24-05-2009, 20:04:52 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Vyu schreef:
Zoals je weet denk ik daar ook zo over, en ik heb daar uitvoerig over geredeneerd, maar wat jij hier stelt is gewoon een these. Wat is je argumentatie hiervoor? Waarom heb je dit denkbeeld?
Ik mag het mis hebben, maar onlangs maakte je een topic aan over het al dan niet toeval zijn van de Mexicaanse Griep, waarbij je ook 2012 aanhaalde als eventuele oorzaak. Mogelijk was dat gewoon een aanstipping van een visie die de ronde doet, maar soms had ik de indruk dat ook voor jou 2012 een bepaalde waarde/betekenis had. Vandaar mijn bovenstaande vraag.


Ik geloof niet in een vaste datum. Dat heb ik ook gezegd in het topic over de mexicaanse griep. Met 2012 bedoel ik de verandering waar we nu al midden-in zitten. Wat ik wilde aangeven met mijn reactie is dat er niet iets "buiten" ons staat, wat ons gaat transformeren. We moeten ons zelf transformeren, daar zijn we al druk meebezig, vandaar dus ook de collectieve verandering. Dit heeft niks met 2012 als datum te maken, meer met een bewustwording. 2012 is voro mij meer een thema dan een opzich staande gebeurtenis. 2012 is dus niet een oorzaak, Wij veroorzaken zelf en doordat we dat met zn allen doen kan dit een grote impact hebben

hoop dat het nu weer wat duidelijker is.

groetjes
Miracle

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 07-09-2009, 14:29:51 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2008, 15:32:45
Berichten: 164
Locatie: Hulst,Zeeland
Op 21 december 2012 begint een grote nieuwe periode van 26.000 jaar en een kleine periode van 5200 jaar. De Guatamalese 'Mayan Elders of the Eagle Clan' schrijven: 'This is a cycle of wisdom, harmony, peace, love, of consciousness and the return of the natural order.
etc.

http://www.daanspeak.com/Maya01.html

Niks om me druk over te maken lijkt me.

_________________
De liefde is niet ingetogen. De liefde is uitbundig en schaamteloos.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 17-09-2009, 19:33:03 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
Maya Kalender wijst op verdere economische ineenstorting rond begin november 2009
01-07-2009 11:30 door FairStyle



Waar menig voorspeller (mens of computer) verwacht dat het economische systeem haar genadeklap ergens gedurende de zomerperiode van 2009 zal hebben, wijst de maya kalender op de periode rond 7/8 november 2009.

Hiervoor zullen we de zaken wel even wat nader moeten bekijken.

In de eerste plaats bestaat er een hype omtrent 21-12-2012 en dat de maya kalender deze datum aanwijst als 'het einde der tijden'.
Echter dit is volgens insiders een hype die in stand wordt gehouden door de commercie. De insiders zijn van mening dat degenen die de feiten nagaan en de berekeningen juist hebben/doen, de maya kalenders wijzen op 28-10-2011 (zie bijvoorbeeld: http://www.calleman.com/).

Als je uitgaat van 28-10-2011 als 'einddatum' of 'overgangsdatum', dan vallen opeens heel veel periodieke puzzelstukjes op hun 'synchronistische' plaats.
Carl Johan Calleman heeft op basis daarvan een aantal zaken goed/precies weten te voorspellen zoals bijvoorbeeld het begin van de economische ineenstorting, maar dan niet 2 maanden van tevoren maar een aantal jaren van te voren.
Zo doet hij ook de volgende uitspraak:"Around the time that the Sixth night begins on November 8, 2009 we may however expect that the meltdown intensifies and the US dollar collapses and with it the established monetary system in the world. Many things may trigger such an event, but it is important to understand that whatever triggers it, and this may be some kind of political event, it is the energy of this night that will bring it about." (link)


Dus, waar de webbot (link), en andere 'onheilsprofeten' zoals The Arlington Institute (http://www.arlingtoninstitute.org/) en Pravda.Ru (link) wijzen op een periode in het tweede of derde kwartaal van dit jaar ... kunnen we het nog even uitzingen tot november 2009 wat de Maya Kalender betreft, eer de economie het volledig begeeft.

Gelukkig wijst zowel de Maya Kalender als het meerendeel der 'onheilsprofeten' ook op de positieve tijd die zal volgen op deze 'donkere periode', getuige bijvoorbeeld deze uitspraak van the Arlington Institute:
"It appears that the financial system is likely to collapse sometime this year – probably before the third quarter – which will then require a great deal of effort next year (and into 2012?) to design and build a new framework. It is obvious that many businesses will fail as the result of this abrupt slowdown (just read the papers today), and there will be unprecedented hardship for many people around the world. A long view of what is happening could posit that only through the collapse of a legacy system could a new world evolve . . . and that is what is happening."

Bron: Star-People



Zie ook: 2012 experts over de aangekondigde profetieen

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 17-09-2009, 19:34:46 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
Volgens de maya’s zijn er 9 onderwerelden die allemaal eindigen op 28 oktober 2011.
De eerst onderwereld loopt door een proces van 13 hemelen ( 7 dagen en 6 nachten) en bouwt zich zo op. Op een bepaald punt is de energie dusdanig dat de tweede onderwereld geactiveerd werd. De eerste onderwereld blijft zich ook voortzetten. De tweede onderwereld loopt wederom door 13 hemelen en activeert op een gegeven moment de derde onderwereld, enz.

Sinds 5 januari 1999 bevinden we ons in de 8ste onderwereld, de galactische onderwereld.
Alle 7 voorafgaande onderwerelden blijven dus ook nog actief tot 28 oktober 2011. Zie Schema en omschrijving 9 onderwerelden.

Zoals al gezegd kent iedere onderwereld 13 hemelen. De oneven hemelen zijn de 7 dagen en de 6 even hemelen zijn de 6 nachten. Tijdens de dagen zijn er de nieuwe impulsen en tijdens de nachten is de integratie en voorbereiding voor de komende dag (oneven hemel) van belang. Tijdens de nachten schijnt ook het licht in het donker en vind er integratie plaats van al wat is, dit kan heftig aan voelen daar het als oppositie gevoel kan zijn.

Momenteel bevinden we ons in de 6de dag van de galactische onderwereld.
Vanaf 13 november 2008 tot en met 7 november 2009.

Het ziet ernaar uit dat de 5de nacht nog een behoorlijke nasleep heeft. Qua denk-bewustzijn zijn we stugge volhouders, sterk, en dat remt ons eigenlijk af. Het denken probeert middels het denken het bedachte te behouden. Het ziet niet (of nog niet voldoende) dat het bedachte fictie is. Loslaten is zo moeilijk, maar toch, de evolutie van het bewustzijn gaat verder.
Meer en meer komt er een evenwicht, een prettig evenwicht, waarin het voor ons vanzelf gaat. In deze dag leren we ermee omgaan dat we zelf scheppend zijn in de positieve zin. We zullen alles krijgen en hebben wat we nodig hebben. Er zijn geen tekorten meer. Daar hebben we elkaar en alle bewuste energieën voor nodig.
Voor ons allen wordt van belang dat we gaan ervaren wat werkelijk onvoorwaardelijk geven en ontvangen is .

Dat we gaan zien dat we geven vanuit ons hart en niets terug verwachten voor onze gift. Zelfs niet als je gift je aandacht voor de ander is, je liefde die je materieel en immaterieel kunt geven.
In meer of mindere mate lukt ons het geven wel, echter moeilijker is te ontvangen zonder verwachtingen.
Vaak komt onze argwaan dat er iets tegenover staat. Of we zijn geneigd om meer te nemen of te ontvangen dan er gegeven wordt.
Als iemand bijvoorbeeld zijn liefde aan jou geeft door een kus of knuffel, kun je die dan ontvangen zonder bijkomende gedachten? Gedachten van meer, of argwaan: wat wil hij/zij, of terugknuffelen zonder te ontvangen.

Nu komt een tijd van openlijk aanwezig Zijn, het speelveld van de waarachtigheden, want slechts dit heeft toekomst.
We kunnen de beperking van sterfelijkheid (een gedachtespeeltje) achter ons laten en inruilen voor onsterfelijkheid (een goddelijke gift). Uitgaan van tekorten, argwaan, vergelijkingen en tegenstellingen zijn tekenen van sterfelijkheid. Samen, eenheid, delen, onvoorwaardelijk geven en ontvangen, zijn tekenen van goddelijke onsterfelijkheid.
Het is echter ook een enorme confrontatie met onszelf (het zit er allemaal zo ingebakken), en is daarom niet makkelijk, echter voor het éne bewustzijn van groot belang dat deze fase wordt doorleefd en ervaren. Want dan worden we weer goddelijke scheppende onderdelen van het grote Zijn. In de materie en door de materie in overeenstemming met het Alomvattende Zijn.
We zullen leren om te ontvangen (en te geven) vanuit ons hart, in volle aanwezigheid, en dat is voor velen van ons moeilijk, echter tevens een enorme verrijking.

In iedere onderwereld is de vijfde dag de belangrijkste hemel, vanwege de doorbraak van het nieuwe bewustzijn die dan plaatsvindt in iedere cyclus.
Zie Galactische onderwereld 7 dagen en 6 nachten

De versnelling van ons bewustzijn:
Als je nu kijkt naar het verloop van de dagen en nachten gedurende de verschillende onderwerelden zie je waar de evolutie van het bewustzijn zit. Er is namelijk sprake van versnelling van de spirituele tijd. Iedere volgende onderwereld gaat alles 20 keer sneller. Tijdens de 6de onderwereld duurde een dag (of nacht) ongeveer 394 jaar, tijdens de 7de onderwereld ongeveer 19,7 jaar en nu nog slechts 360 dagen. En aangezien we een spiraalsgewijs (scheppings)proces doorlopen, is het goed te beseffen dat wat in een dag (394 jaar) van de 6de onderwereld plaats vond, qua energie nu weer in een dag (360 dagen) zal plaats vinden. Dit is dus de versnelling van de tijd die we ervaren.
Zie Calleman-matrix

Maak je dan maar eens een voorstelling van de 9de onderwereld (de universele) die begint
11 februari 2011 en duurt tot 28 oktober 2011!

Overigens is de onderliggende 7de onderwereld de planetaire onderwereld. Dit kun je zien als de wereld van het stoffelijke (materiele). Nu zijn we gekomen in de galactische onderwereld, meer het fijn stoffelijke (spirituele). Vandaar de innerlijke en uiterlijke conflicten. Het materiële trekt en de kracht van het spirituele neemt toe. Hoe dan ook, de galactische onderwereld energie zal voort gaan en krachtiger worden, terwijl de energieën van de andere onderwerelden ook blijven, dus het wordt én én, samen, eenheid van alles!!!!

note:
Overal ter wereld in iedere cultuur zijn er verhalen over de schepping van alles wat is. Bij velen is er het goddelijke scheppingsverhaal dat god alles schiep in 7 dagen (en zes nachten).
Als je nu kijkt naar de maya kalender met de steeds weer terugkerende 7 dagen en 6 nachten, dan kun je zeggen dat we in de schepping aanwezig zijn als co-creators (mede scheppers) in een proces dat zich steeds herhaalt, echter spiraalsgewijs en steeds sneller.

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 19-09-2009, 16:41:42 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2008, 15:32:45
Berichten: 164
Locatie: Hulst,Zeeland
Heeft ook maar iemand naar de link gekeken ? :')
Daar staat niks over 'het einde van de wereld' maar het einde van een TIJDPERK
dus niks einde van de wereld. Er beginnen gewoon weer een paar duizend ' nieuwe jaren'..
Om het maar even simpel uit te leggen :') (mits ik het nog onthouden heb)

En dan nog , mocht het OOIT wel zo ver komen, we hebben er massaal aan meegeholpen om onze wereld zo kwaad als het kan te verpesten. En dood gaan we toch wel. (Big ass fact)

Nu wil ik niet bitchy overkomen. Maar het is wel zo =D

_________________
De liefde is niet ingetogen. De liefde is uitbundig en schaamteloos.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 20-09-2009, 21:48:32 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
SecretDesire schreef:
Heeft ook maar iemand naar de link gekeken ? :')
Daar staat niks over 'het einde van de wereld' maar het einde van een TIJDPERK
dus niks einde van de wereld. Er beginnen gewoon weer een paar duizend ' nieuwe jaren'..
Om het maar even simpel uit te leggen :') (mits ik het nog onthouden heb)

En dan nog , mocht het OOIT wel zo ver komen, we hebben er massaal aan meegeholpen om onze wereld zo kwaad als het kan te verpesten. En dood gaan we toch wel. (Big ass fact)

Nu wil ik niet bitchy overkomen. Maar het is wel zo =D


de wereld vergaat ook niet allemaal bang makerij, geniet gewoon lekker van het leven,, er zijn idnerdaad dingen gaande, we worden gewoon wat bewuster... en dat brengt verandering met zich mee,, maar verandering is goed.. :D

:)

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 18-10-2009, 20:50:31 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2008, 15:32:45
Berichten: 164
Locatie: Hulst,Zeeland
Nickid schreef:
SecretDesire schreef:
Heeft ook maar iemand naar de link gekeken ? :')
Daar staat niks over 'het einde van de wereld' maar het einde van een TIJDPERK
dus niks einde van de wereld. Er beginnen gewoon weer een paar duizend ' nieuwe jaren'..
Om het maar even simpel uit te leggen :') (mits ik het nog onthouden heb)

En dan nog , mocht het OOIT wel zo ver komen, we hebben er massaal aan meegeholpen om onze wereld zo kwaad als het kan te verpesten. En dood gaan we toch wel. (Big ass fact)

Nu wil ik niet bitchy overkomen. Maar het is wel zo =D


de wereld vergaat ook niet allemaal bang makerij, geniet gewoon lekker van het leven,, er zijn idnerdaad dingen gaande, we worden gewoon wat bewuster... en dat brengt verandering met zich mee,, maar verandering is goed.. :D

:)


Neeuh dat de wereld zou vergaan geloof ik ook niet in, maar dat er gewoon polen geswitched worden e.d. ..mwoah , maaaybee.. En de mens die bewuster gaat leven ? Haha dat wil ik nog wel eens meemaken xD

_________________
De liefde is niet ingetogen. De liefde is uitbundig en schaamteloos.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 19-10-2009, 23:22:17 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
SecretDesire schreef:
Nickid schreef:
SecretDesire schreef:
Heeft ook maar iemand naar de link gekeken ? :')
Daar staat niks over 'het einde van de wereld' maar het einde van een TIJDPERK
dus niks einde van de wereld. Er beginnen gewoon weer een paar duizend ' nieuwe jaren'..
Om het maar even simpel uit te leggen :') (mits ik het nog onthouden heb)

En dan nog , mocht het OOIT wel zo ver komen, we hebben er massaal aan meegeholpen om onze wereld zo kwaad als het kan te verpesten. En dood gaan we toch wel. (Big ass fact)

Nu wil ik niet bitchy overkomen. Maar het is wel zo =D


de wereld vergaat ook niet allemaal bang makerij, geniet gewoon lekker van het leven,, er zijn idnerdaad dingen gaande, we worden gewoon wat bewuster... en dat brengt verandering met zich mee,, maar verandering is goed.. :D

:)


Neeuh dat de wereld zou vergaan geloof ik ook niet in, maar dat er gewoon polen geswitched worden e.d. ..mwoah , maaaybee.. En de mens die bewuster gaat leven ? Haha dat wil ik nog wel eens meemaken xD

als je in angst leeft en een hoop dingen eerder werkelijkheid worden(volgens voorspellingen) zul je langzamerhand gedowngen worden bewustter te worden.. doe je dit niet zal alles om je heen er erg grauw uitzien.aangzien oorzaak en gevolg ook dichter op elkaar komen te liggen... maargoed dit zijn maar voorspellingen....

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jaar 2012
BerichtGeplaatst: 27-10-2009, 20:32:56 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-10-2009, 22:56:30
Berichten: 392
als je om je heen kijkt, zie je dat er steeds meer dingen veranderen.

Ik heb er een boek over gelezen, en ik denk dat het best eens waar kan zijn.
Dat de wereld vergaat geloof ik niet, maar dat het allemaal drastisch zal veranderen wel

_________________
als een schip over de kim zeilt...
is het niet weg...
je kunt het alleen niet zien.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 810 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl