Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-02-2025, 21:34:08

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17-03-2006, 12:42:30 
Groentje
Groentje

Rogier,
Jij bent , net als wij allemaal, 1 cel van het geheel, een klein radertje aan het grote apparaat, de informatie die je geeft,...is die wel zuiver?? of zitten daar je gedachten tussen....vraag dat jezelf eens af.
Als je in een vorig leven maitreya van nazareth was, dan heb je de kennis van dat leven in je, maar dat wil nimmer zeggen, dat je haar bent, jouw ziel heeft dan de kennis.
Wat ik nu erg jammer vind, is dat je je ego, en je gedachten die je in dit leven gebruikt, ervoor zorgen dat je de zuiverheid die je toen als maitreya had, kwijt bent...
Geef je informatie als anoniem, en loop er niet mee te koop, dat jij diegene bent...
Pure en zuivere informatie kun je enkel verspreiden als je de gedachten en ego er niet in laat plaats nemen....
je moet de illusie van deze dimensie niet toestaan zich te mengen in de puurheid van je bewustzijn.
Ben gewoon rogier, en verspreid je kennis anoniem, dan pas zul je vinden, wie je werkelijk bent, en wat je echte taak hier is.

zie dit niet als een aanval, maar omhels de kritiek, herken en erken het, en leef als rogier, niet als een stuk karma...

Liefs, Pat, (PB sturen mag indien daar behoefte aan is)

BerichtGeplaatst: 17-03-2006, 12:45:14 
Groentje
Groentje

excuses, ik zie net dat ik een nieuw bericht heb geplaatst in plaats van een reply op een bericht in deze topic...
maar deze informatie is ook voor iedereen bruikbaar, als het de tijd is om hem te mogen begrijpen, dan zal dit een ieder helpen waar het voor bestemd is...

liefs

peace love and unity...

BerichtGeplaatst: 17-03-2006, 20:58:14 
Dwerg
Dwerg

En op onze beurt let je vooral of op de boodschap of op de naam die erbij staat.
De boodschap is duidelijk. Wie het brengt, is mij om het even. De manier waarop gereageert wordt op de naam zegt iets over degene die erop reageren.

Ik bedoel. Als nu Jezus zou verschijnen en een boodschap zou zeggen en precies hetzelfde zou zeggen als wat ik bij wijze van al eerder zou hebben gezegd.
De personen die dus allemaal oh en ah doen bij de gebeurtenis met Jezus en dat niet deden toen ze hoorden wat ik vertelde, letten dus vooral op de persoon en niet op de boodschap......(met die 2 gebeurtenissen maken ze dat duidelijk aan henzelf, als het ze opvalt tenminste).

En jouw reactie naar Rogier toe is info voor hem waarom hij het op deze manier naar voren brengt.
Want er is dus altijd een wisselwerking. Zo'n verschijning van de naam Maitreya staat niet los van de personen die er niet in geloven en ook niet los van de personen die er wel in geloven.

Groet,
Thijs

* Notice and remember your dreams.

BerichtGeplaatst: 26-03-2006, 22:53:07 
Dwerg
Dwerg

beste pat,

wilde je bedanken voor je topic. Heb zelf een tijdje beetje toestanden gehad waar ik liever niet over uitwijd, verder niets bijzonders opzich. ik wil wel even kwijt dat dit een hele goede voor mij is om even te lezen. dank!

groetjes Barbara

BerichtGeplaatst: 09-04-2006, 06:47:38 
Dwerg
Dwerg

pat schreef:
als het de tijd is om hem te mogen begrijpen

klinkt wel erg hoogverheven

BerichtGeplaatst: 09-04-2006, 14:03:21 
Groentje
Groentje

Sunshine, dat kan dat dat voor jou op die manier aanvoelt,
ik vraag me nu af, heb je het wel helemaal gelezen, want er gebeuren nu eenmaal dingen waar mensen van moeten leren, en als je dat stuk nog niet in je leven bent tegengekomen, is het de tijd gewoon nog niet om een bepaalde boodschap te mogen begrijpen, misschien dat de boodschap anders overkwam, maar dit is de bedoeling erachter...

Met andere woorden, neem als voorbeeld, dat jij nog nooit iets over liefde gehoord hebt, en ik begin tegen jou te praten over een aspect, wat zich in het al omvattende woord liefde bevindt, dus een klein stukje wat in zijn totaal in liefde thuishoort, dan is het voor jou de tijd nog niet om het te mogen begrijpen, omdat je je eerst zult mogen gaan verdiepen in wat liefde eigenlijk is,

Ik hoop dat het zo duidelijk voor je is,wat ik bedoelde met deze woorden

in liefde en licht,
Pat

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00