Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 01:50:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09-10-2006, 19:22:50 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2006, 00:17:58
Berichten: 79
"God" en "Duivel" zijn twee fenomenen die vaak als tegenovergestelde worden aangewezen. Het verschil zit hem niet in wat je doet, wanneer je dat doet, en met welk uiterlijk vertoon je het doet; wat het dan ook is wat je doet. Het verschil tussen iets "goddelijks" en "duivels" is hetzelfde verschil als tussen "Liefde" en "Angst". Het ene trekt aan, het andere stoot af.
In de materiële wereld zijn het twee gelijken die elkaar afstoten net als magneten, terwijl in de spirituele wereld twee gelijken elkaar aantrekken net zoals een stemvork meevibreert met een bepaalde frequentie.

"God is Liefde"
Dit is een veelvuldig herhaalde zin. Maar zonder intentie of gevoel is deze zin geheel betekenisloos.
Wat is Liefde?
Liefde is het aantrekken, het herkennen, een gevoel van meerwaarde (beter bekend als positiviteit), eenheid, vrijheid, snelheid, grootsheid, groei, bloei, stralen en vloeien. Liefde laat zich niet tegenhouden, laat zich niet splitsen, laat zich niet onderdrukken, laat geen ruimte voor twijfel, is zonder verschil, is gelijk.
En dat is nog maar een topje van alle uitdrukkingen die er zijn over liefde, kun je nagaan hoe groots de gevoelens van Liefde kunnen zijn.

Wat heeft God te maken met Liefde?
Deze vraag is simpel: God is een spiegel!
Waarom trekt Liefde aan: omdat je zelf Liefde uitstraalt.
Waarom herkenning: Je ziet (het goede van) jezelf.
Waarom meerwaarde: Je ziet jezelf
Waarom eenheid: Er is geen verschil
Waarom snelheid: Het trekt aan.
etc etc.

Wat is de "Duivel"?
De Duivel is niet hetgeen wat verbindt, het is hetgeen wat splitst. Het is het tegenovergestelde van Liefde, en dat is Angst.
Angst is afstoten, het afwenden, onzekerheid, een gevoel van minderwaarde (of negativiteit), onderdrukking, tweedracht, twijfel, diversiteit, stilstand, klein, onbewegelijk, vast, dof en leeg. Angst weet van gekkigheid niet wat het moet doen, maakt afstanden zo groot mogelijk, en geeft onzekerheid.

Mijn inzicht in God, laat zich lastig vertalen naar de Duivel. Maar als ik een suggestie moet doen, dan zeg ik: De duivel is een prisma.
Net zoals een regenboog een mooi schouwspel geeft in de lucht en mij elke keer weer doet verbazen, zo verleidelijk is soms een duivel. En weet dat het licht is wat gesplitst wordt in ontelbare delen.
__________

Dit, mijn lieve vrienden, was het makkelijkste deel.
Het is een keiharde lijn tussen twee uitersten. Het ene wordt beschouwd als puur goed, en het andere als puur verkeerd.

Maar ik kan je vertellen: dat is niet waar!

En dat is de basis van mijn wetenschap: Inclusiviteit.
Het enige verschil die er bestaat is de manier hoe je kijkt en ervaart, en dat is de betekenis van mijn onderschrift.
De 'waarheid' is geheel afhankelijk van perspectief. En ook deze 'waarheid'die ik schrijf is daar onderhevig aan: zie de rode tekst bovenaan het forum.
__________

De Duivelse en Goddelijke functies zijn verenigd in één groot universum. Hen ene bestaat niet zonder het andere.
Want hoe kun je in een spiegel kijken zonder afstand?
De reflectie wordt welliswaar beter als je dichterbij komt, maar wordt geheel nutteloos als je er met je neus bovenopstaat. Sta je op die afstand, dan wordt jezelf een spiegel en dus God. Op dat moment is er geen jij meer die spiegelt, want er wordt gespiegeld aan jou ('jou' is hier voor het schrijfgemak). Elk besef van "twee" op dat moment is het zelfde effect als een magneet die je in "twee" deelt. Deze "twee" is een materialistische "twee", en het stoot elkaar af met de hoogste snelheid: hence the big bang.
(terwijl dit ook weer geen "bang" is, maar dan moet ik wat wiskunde erbij halen om dát weer uit te leggen).

Afstand is nodig om bewegingsvrijheid te hebben. Verschil is nodig om keuzevrijheid te hebben. Diversiteit is nodig om nieuwe combinaties te maken (evolutie). Stilstand is nodig om de (nieuwe) weg te bepalen.
Stel je voor je leest een boek in een absoluut pefecte goddelijke wereld met de kenmerken die ik heb beschreven:
Welk boek? er is geen verschil... Maargoed stel je hebt een boek.
Jij? er is geen jij... Maargoed stel jij bent in die wereld.
Lezen? ik zie niets.. Maargoed stel je ziet onderscheid tussen de letters en het papier.
Lezen? ik zie nog steeds niets.. Maargoed stel je zit in een iets donkerdere kamer en een lichtje erbij.
Mijn boek staat in brand!... Ok die lamp maak ik wat doffer in plaats van een laserstraal, en minder intensief.
etc etc etc...

Wat ik hiermee bedoel is, Zonder de duivelse functie van verscheidenheid kun je ook niet kiezen voor goddelijke eenheid.

In het vorige stuk vertelde ik het volgende:
"Het verschil zit hem niet in wat je doet, wanneer je dat doet, en met welk uiterlijk vertoon je het doet; wat het dan ook is wat je doet."

Ook dit is niet geheel waar. Wel voor jezelf, maar niet voor een ander. Mensen leren door te spiegelen net als papagaaien naäpen.
De één heeft over het algemeen (ratio: 1 op 5) weinig besef van de intenties van de ander.
Wat je ook doet, waneer je het doet, en hoe je het doet, precies dát kan een ander ook doen. Het uiterlijk vertoon zegt op zich vrij weinig, maar kan wel een aanleiding zijn voor de ene persoon om de dingen goddelijk te doen, en voor de andere op duivelse wijze.

Er is verschil, ook al zie je het niet direct.

__________

Dit is wel weer genoeg tekst om over na te denken.
En graag zie het resultaat van die gedachten tegemoed.

Met vriendelijke groet,
Marchello

_________________
Zoals de waarheid aan het licht komt kaatst de spiegel hem terug.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-10-2006, 19:15:20 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Ik ben het eens met de tekst tussen de twee lijnen.

Mijn ideeen:

God vs Duivel, Goed vs Slecht, Liefde vs Angst.

Dit is een uiting van de dualiteitsovertuiging. Dus ervan overtuigd zijn dat de werkelijkheid bestaat uit twee losse aparte delen met aan de ene kant vrolijkheid, geluk en vrede en aan de andere kant boosheid, ongeluk en oorlog.

Zoals gezegd: dit soort tweedelingen zijn een uiting van je eigen opvattingen, je eigen overtuigingen. Waar geloof je in?

In werkelijkheid is alles dus 1 geheel, waarbij het niet noodzakelijk is dat je het een moet ervaren om het ander ook te kunnen kennen. Alle ervaringen heb je al in je in feite (tijd bestaat niet). Dus het is een kwestie van "wat geloof je, waar ben je van overtuigd", want zo creeer je jouw werkelijkheid.

Er zijn ook genoeg andere delen van de werkelijkheid waar geen dualiteit voorkomt. Waar geen goed of slecht bestaat, dus waar geen oorlog en vrede bestaat. Meer een toestand van zijn, met ervaringen waar iedereen alles van iedereen weet zonder oordelen dat iets......slecht of goed is........en heb je dan eigenlijk geen vrede..........is vrede niet gewoon zijn........

Grt,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:
* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).
* Notice and act to your impulses (ingevingen).
* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-10-2006, 19:44:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2006, 00:17:58
Berichten: 79
'goed' en 'fout' bestaat nu ook al niet. Het zijn waardeoordelen die afhankelijk zijn van inzichten die weer geheel afhankelijk zijn van ervaringen.

Wat ik vóór die twee lijnen vertelde was een statische dualiteit. Twee toestanden van perfectie die geen beweging kennen.

De meest dualistische stelling is: Perfectie is stilstand.

Aangezien we leven in een wereld (universum) van energie en beweging, draaien deze twee om elkaar heen en aangewakkerd door elkaar. De mooiste symbolisering is het Yin/Yang teken.

_________________
Zoals de waarheid aan het licht komt kaatst de spiegel hem terug.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-10-2006, 08:00:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-09-2006, 19:06:17
Berichten: 207
Locatie: Nijmegen
ja daar ben ik het ook mee eens. ik zie het met positive en negative emoties

_________________
veel liefde,geluk en licht
Osiris


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-10-2006, 09:04:27 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-08-2006, 21:21:40
Berichten: 1821
Locatie: Breda
* Sluit zich bij Osiris aan *
Ik zie het ook niet als zijnde goed - fout...
Kijk niet zo zwart - wit...
Ik kijk meer als positieve en negatieve energieën :)

En je kijk op iets wordt weer beïnvloed door ervaringen en gebeurtenissen.
Je persoonlijke manier van kijken kan dus worden beïnvloed door mensen, maar ook door dingen of dieren!
Als je bijvoorbeeld een ernstig ongeluk hebt gehad, met schuld van de ander...
Zal je kijk op het leven erg veranderen...
Maar als je in je leven "niets" meemaakt, zal je waarschijnlijk ook een stuk naïever zijn dan iemand die heel veel meemaakt...
Nu maakt iedereen dingen mee in het leven, want iedereen heeft zijn lessen te leren, maar de één maakt meer dingen mee dan de ander...
Iedereen maakt ook andere dingen mee, en beleeft het op een andere manier, zo wordt je mening en manier van kijken gevormt en beïnvloed...
En dat probeerde ik uit te leggen...
Het is niet een kwestie van goed of fout, het is alleen de manier waarop je ernaar kijkt, wat bepaald of jij iets geod of fout vindt... :)

Hihi, nou lang verhaal, zo heb ik wel weer genoeg gepraat! 8)
Liefs Maaike

_________________
life is not about how many breaths you take,
it's about the moments that take your breath away..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-10-2006, 13:29:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2006, 00:17:58
Berichten: 79
Dank voor je verhaal Maaike.

Maar zelf heb ik genoeg meegemaakt, en kan inderdaad zeggen dat ik van elke "toestand" wat heb geleerd, maar helaas heeft het me ook wat voorzichtiger gemaakt en da's best zonde vind ik (maar ik werk eraan).

Wat ik vertelde met m'n verhaal is dat 'goed' of 'fout' juist niet bestaan, het is een kwestie hoe je er naar kijkt waarbij 'goed' en 'fout' tegelijkertijd wáár kunen zijn.

_________________
Zoals de waarheid aan het licht komt kaatst de spiegel hem terug.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-10-2006, 23:20:15 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Marchello schreef:
Afstand is nodig om bewegingsvrijheid te hebben. Verschil is nodig om keuzevrijheid te hebben. Diversiteit is nodig om nieuwe combinaties te maken (evolutie). Stilstand is nodig om de (nieuwe) weg te bepalen.
Stel je voor je leest een boek in een absoluut pefecte goddelijke wereld met de kenmerken die ik heb beschreven:
Welk boek? er is geen verschil... Maargoed stel je hebt een boek.
Jij? er is geen jij... Maargoed stel jij bent in die wereld.
Lezen? ik zie niets.. Maargoed stel je ziet onderscheid tussen de letters en het papier.
Lezen? ik zie nog steeds niets.. Maargoed stel je zit in een iets donkerdere kamer en een lichtje erbij.
Mijn boek staat in brand!... Ok die lamp maak ik wat doffer in plaats van een laserstraal, en minder intensief.
etc etc etc...

Wat ik hiermee bedoel is, Zonder de duivelse functie van verscheidenheid kun je ook niet kiezen voor goddelijke eenheid.

In een groot deel van de tekst kan ik meekomen. Toch struikel ik een beetje over bovenstaand stuk.

Je doet het een beetje overkomen alsof materie duivels is en de spirituele wereld god is. Ik denk niet dat je het zo kan stellen. Ik zou niet willen zeggen dat ik met onderstaand stuk, jou tekst wil weerleggen, ik begrijp je immers niet zo goed. Het is meer een beschrijving van hoe ik de wereld van god en de duivel zie. Het is trouwens een theorie die grotendeels gebaseerd is op het hindoeisme, natuurgodsdiensten, het rastafari-geloof, Islam en Christendom


Een goddelijk bestaan is een bestaan waarin je je primaire behoeftes kent. Wanneer je je gaat focussen op 1 plek in plaats van op je omgeving in het algemeen, ga je andere behoeftes creeeren om je tijd op te vullen. Er komt dan een moment wanneer je niet meer goed je primaire behoeftes weet en je gaat dan via die andere behoeftes proberen je primaire behoeftes te bevredigen. Dat kan echter niet!

De andere behoeftes die je creeert dat is duivels.
Steden zijn dus duivels, de industrie en haar producten zijn duivels en het systeem dat dit in stand probeert te houden is al helemaal duivels.

Materie hoeft echter niet duivels te zijn. Producten die in het verlengde van menselijke arbeid werken zijn niet duivels. Deze leggen je immers niet de beperking op dat je niet meer in contact bent met je omgeving.


Wat betreft de samenhang tussen god en de duivel. Ik zie het evenwicht een beetje als hoe het er in de voedselketen aan toe gaat. Bijvoorbeeld:
Er is een grote populatie muizen. Er zijn relatief weinig uilen. De uilen eten in verloop van tijd de meeste muizen op, maar een paar weten uit hun greep te blijven.
De uilenpopulatie is inmiddels flink gestegen, maar er zijn geen muizen meer. De uilen sterven uit en de muizen zullen weer groeien in aantallen. Vervolgens herhaalt dit proces zich weer omdat een paar uilen nog wel voedsel hebben kunnen vinden.

Hierbij zijn de muizen god en de uilen de duivel. Of beter gezegd de muizen staan voor primaire behoeftes bevredigen en de uilen voor het opgaan in andere behoeftes.
Deze cyclus herhaalt zich over een groot tijdsbestek (denk aan duizenden jaren).

De duivel heerst op dit moment, omdat men bijna geen besef meer heeft van zijn/haar eigen behoeftes.
God zal zich echter schuilhouden, totdat de duivel grotendeels uitgestorven is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-10-2006, 19:33:15 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2006, 00:17:58
Berichten: 79
Citeer:
Ik zou niet willen zeggen dat ik met onderstaand stuk, jou tekst wil weerleggen
Het mag hoor, uiteindelijk gaat het me meer om het nadenken dan dat ik gelijk zou moeten hebben. Jou gelijk is evenveel waard.
Citeer:
ik begrijp je immers niet zo goed
Je zal niet de eerste zijn, en soms snap ik mezelf niet eens. Maar ik ben blij met je reactie.

Citeer:
Een goddelijk bestaan is een bestaan waarin je je primaire behoeftes kent.
Dit is het aantrekken waar ik het over had.
Citeer:
Er komt dan een moment wanneer je niet meer goed je primaire behoeftes weet
Er komt een gevoel van leegte en afstand, dus duivels.. zei ik ook.
Citeer:
via die andere [secundaire] behoeftes proberen je primaire behoeftes te bevredigen. Dat kan echter niet!
Misschien niet geheel, maar waar zit het probleem?
Citeer:
De andere behoeftes die je creeert dat is duivels.
omdat?
Citeer:
Steden zijn dus duivels, de industrie en haar producten zijn duivels en het systeem dat dit in stand probeert te houden is al helemaal duivels.
Daar kan ik voor een deel in meekomen, maar mensen hebben behoefte aan gezelschap, mooie dingen en eerlijkheid. Dat is het goddelijke deel. Het misbruik hiervan door in te spelen op angsten en tekorten is duivels. De tussenweg (die er altijd is) is een combinatie daarvan.
Citeer:
Materie hoeft echter niet duivels te zijn. Producten die in het verlengde van menselijke arbeid werken zijn niet duivels. Deze leggen je immers niet de beperking op dat je niet meer in contact bent met je omgeving.
ja precies.
Citeer:
zie het evenwicht een beetje als hoe het er in de voedselketen aan toe gaat.
Ik heb ergens een vaag besef dat het evenwicht constant blijft, doch doorlopend in beweging is... maar dat besef heeft nog een beetje aandacht nodig.

_________________
Zoals de waarheid aan het licht komt kaatst de spiegel hem terug.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-10-2006, 19:40:04 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2006, 00:17:58
Berichten: 79
Citeer:
Ik zou niet willen zeggen dat ik met onderstaand stuk, jou tekst wil weerleggen
Het mag hoor, uiteindelijk gaat het me meer om het nadenken dan dat ik gelijk zou moeten hebben. Jou gelijk is evenveel waard.
Citeer:
ik begrijp je immers niet zo goed
Je zal niet de eerste zijn, en soms snap ik mezelf niet eens. Maar ik ben blij met je reactie.


Citeer:
Je doet het een beetje overkomen alsof materie duivels is en de spirituele wereld god is

Nou nee, het was een absoluut pefecte goddelijke wereld met de kenmerken die ik had beschreven.
In die absoluut perfecte goddelijke wereld: Is er geen afstand, is er geen verschil, is er geen dualiteit... er is er maar 1.
Een boek is al een dualiteit in deze.

Citeer:
Een goddelijk bestaan is een bestaan waarin je je primaire behoeftes kent.
Dit is het aantrekken waar ik het over had.
Citeer:
Er komt dan een moment wanneer je niet meer goed je primaire behoeftes weet
Er komt een gevoel van leegte en afstand, dus duivels.. zei ik ook.
Citeer:
via die andere [secundaire] behoeftes proberen je primaire behoeftes te bevredigen. Dat kan echter niet!
Misschien niet geheel, maar waar zit het probleem?
Citeer:
De andere behoeftes die je creeert dat is duivels.
omdat?
Citeer:
Steden zijn dus duivels, de industrie en haar producten zijn duivels en het systeem dat dit in stand probeert te houden is al helemaal duivels.
Daar kan ik voor een deel in meekomen, maar mensen hebben behoefte aan gezelschap, mooie dingen en eerlijkheid. Dat is het goddelijke deel. Het misbruik hiervan door in te spelen op angsten en tekorten is duivels. De tussenweg (die er altijd is) is een combinatie daarvan.
Citeer:
Materie hoeft echter niet duivels te zijn. Producten die in het verlengde van menselijke arbeid werken zijn niet duivels. Deze leggen je immers niet de beperking op dat je niet meer in contact bent met je omgeving.
ja precies.
Citeer:
zie het evenwicht een beetje als hoe het er in de voedselketen aan toe gaat.
Ik heb ergens een vaag besef dat het evenwicht constant blijft, doch doorlopend in beweging is... maar dat besef heeft nog een beetje aandacht nodig.[/quote]

_________________
Zoals de waarheid aan het licht komt kaatst de spiegel hem terug.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-10-2006, 20:33:35 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 01-01-2006, 21:54:02
Berichten: 202
Locatie: heesch
ik lees vanalles en het zal ook allemaal mogelijk zijn.

Maar het begon toch met liefde.
En dan is de verklaring van de rest ook gebassert op de persoonlijke ervaringen van de liefde.
De een wil geven in de liefde,
de ander ontvangen.
En de derde ziet de liefde als een overeenkomst tussen gelijkwaardige partners.
Het goddelijke zal in de belevenis van de huidige nederlandse maatschappij een evenredige aanblik te zien geven denk ik.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-10-2006, 22:01:16 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2006, 00:17:58
Berichten: 79
Zolang 'geven' niet 'dwingen' wordt, en 'ontvangen' niet 'eisen'.

_________________
Zoals de waarheid aan het licht komt kaatst de spiegel hem terug.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-10-2006, 06:35:16 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Marchello schreef:
Citeer:
via die andere [secundaire] behoeftes proberen je primaire behoeftes te bevredigen. Dat kan echter niet!
Misschien niet geheel, maar waar zit het probleem?

Het probleem zit hem in dat het belangrijk is dat je zo dicht mogelijk staat bij het voedsel dat je eet.
Het beste is natuurlijk om zelf voor je eten te zorgen.
Men probeert met steeds grootschaligere processen, steeds meer mensen te voeden. Denk je dat het de bedoeling is dat voedsel zo lang houdbaar is?
Alle conserveermiddelen en weet ik veel wat voor'n troep er allemaal in zit, moet je lichaam ook weer verwerken. Veel essentiele voedingsstoffen zijn er na een paar dagen al uit.
Goed, ik kan hier heel lang over door praten, maar ik denk niet dat dat het onderwerp ten goede komt.

Ik denk dat het in essentie neerkomt op dat mensen niet meer weten wat ze moeten eten en daarom maar een zogenaamd specialist het ze laten vertellen.
Om je heen hoor je iedereen zeggen dat onze maatschappij individualistischer moet worden en mensen meer verantwoordelijkheid moeten nemen, maar eigenlijk zijn we gewoon makke schapen, omdat er toch wel een specialist is die er 1 of andere studie naar heeft gedaan.

Goed, ik hoop dat ik hiermee een punt heb gemaakt. Ik vind het moeilijk om uit te leggen, omdat het in mijn ogen met zo ontzettend veel dingen samenhangt...


Ik snap overigens niet dat je het niet eens bent, met dat het duivelse aspecten van het leven op dit moment in de wereld overheersen, maargoed :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-10-2006, 14:30:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2006, 00:17:58
Berichten: 79
Tja, ik ben het er wel mee eens dat economie een duivels aspect is. Maar daarmee hoeft niet alles wwat een mens verzint slecht te zijn.

_________________
Zoals de waarheid aan het licht komt kaatst de spiegel hem terug.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-10-2006, 16:43:55 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Marchello schreef:
Tja, ik ben het er wel mee eens dat economie een duivels aspect is. Maar daarmee hoeft niet alles wwat een mens verzint slecht te zijn.

Alles wat een mens verzint?
ik heb het over industrialisatie en de hoge mate van specialisatie. Dat is minder dan 150 jaar van de gehele mensheid...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-10-2006, 19:31:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2006, 00:17:58
Berichten: 79
Is specialisatie zo slecht dan?

_________________
Zoals de waarheid aan het licht komt kaatst de spiegel hem terug.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl