Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:46:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: me zoektocht
BerichtGeplaatst: 06-01-2007, 18:10:02 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-08-2006, 15:23:14
Berichten: 83
Locatie: den haag
beste mensen sinds een maand of 3 schat ik ben ik dan terug gekeerd op dit forrum . Het afgelopen jaar heb ik een periode ervaren wat de kracht van edelstenen zijn en ging ik naar radja yoga ik ben er zeker sterker van geworen maar door omstandigheden het ik het even laten rusten maar de dingen die ik heb ervaren zijn bij me gebleven. goed vootnemen van 2007 is dan ook me rugtas op te pakken en verder te gaan op mijn spirituele reis zeg maar. toch heb ik na zitten denkenover hoe nu verder ,
zeker als het gaat om radja yoga ik heb er zeker een bepaalde vorm van erkening in gevonden .voornamelijk mbt tot religie 2 voorbeelden hiervan zijn.

*De bazis van iedere religie heeft een vorm van waarheid en zowel mozes als mohamed waren bv grote profeten.

*je kan in contackt komen met god dmv mediteren hij zal worden ervaren als een groot licht de opperziel ook kan je via mediteren in contackt komen met je ziel.

* Er bestaat geen hel of duivel

*Iedere ziel is goed van oorsprong.

Dit zijn maar enkele voorbeelden ik vond er een bepaalde rust in en besloot naar een ceremonie te gaan. tijdens deze ceremonie zat er een lerares de bedoeling en het gevoel van die speciale ceremonie uit te leggen en ik kreeg ook een bandje wat ik overewgends nog lang bij me heb gedragen . Maar de ecentie van de ceremonie begreep ik niet ik heb 3 kwartier tegen een hindoestaans sprekende docent geluisterd heel af en toe kwam er wat gebrekig engels uit ik was de hele bedoeling kwijt
dat heeft me aan het denken gezet mischien was radja yoga wel te hindoestaans georienteerd. Ik vroeg me af of er meer was en ben en het viel mij op dat bv new age in mijn ogen een beetje de zelfde richting op gaat maar dan mischien iets meer westers georienteerd .
wat denken jullie ?
in ieder geval zal ik me hier weer wat vaker laten zien , ga ik morgen toch weer naar redja yoga liefs om dit ook met me docent te bespreken
heb ik al met een vriendin afgesproken naar een beurs te gaan en haal ik van de week me nieuwe edelsteentje.
spijkertje is terug.

_________________
now i dont think i,m better or kinder off heart i,m as quilty as i can be.
but every chance i get to put a smile one someone,s face i will take it beliefe me.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: me zoektocht
BerichtGeplaatst: 06-01-2007, 18:47:32 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 23-12-2006, 04:38:57
Berichten: 666
Nou welcome back in ieder geval

wel interessant.. en de Duivel geloof ikz elf wel dat het bestaat..
maar ieder zijn mening :)

greetz

Dennis :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: me zoektocht
BerichtGeplaatst: 06-01-2007, 19:29:17 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Kan me dazar wel in vinden hoor, geloof zeker ook dat de basis van alle religies samen een zijn en de duivel denk ik niet dat die bestaat, aangezien negativiteit een product is dat nergens anders te vinden is dan in de mens zelf.

Maar anyway, leuk dat je terug bent en ben beniuwd naar die vorm van yoga!

Liefs Barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl