Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:03:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Alles over de engelen
BerichtGeplaatst: 04-02-2008, 13:24:23 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-01-2008, 16:50:01
Berichten: 102
Locatie: Nergens en overal
Hallo,

Dit is een topic wat helemaal over engelen gaat, en waar tot de diepste puntjes word uitgelegt wat engelen energie is, en hoe je met ze contact moet maken.

Algemeen: Voorwaarde
Engelen zijn echte wezens, zie dit dus niet als een grap, engelen zijn echt, maak dus nooit en ook noooooit misbruik van ze alleen om je gellukiger te voelen. Hou van ze en besteet aandacht aan ze. Dit is een energie een echte energie. Speel dus geen spelletje met ze of hou ze voor de gek. Engelen houden van je en je kunt dingen met ze delen. Ik dring je niet aan om met engelen te werken dat is je eigen beslissing. Hier volgt alleen wat informatie. En hieronder kun je praten over je eigen ervaringen of als je het geprobeert hebt en wat er gebeurt is, wat er verandert is. En ook als je vragen hebt, ik zal je altijd helpen met vragen. Veel leesplezier en ik hoop dat je wat aan de informatie hebt




1.Engelen:
Engelen, het woord alleen al Is een mooi woord Het woord is een liefdevol en ontspannend. Als ik aan engelen denk denk ik aan een mooi meisje, met blauwe ogen en rooie haren en met vleugeltjes en een witte jurk aan. En jij dan, waar denk jij aan als je het woord engelen hoort? Heb je er al eens een gezien. of Misschien heb je wel beeldjes staan bij je in huis of bij je oude oma of opa....of misschien heb je er zelfs wel verhalen over gehoord. Maar wist je ook, dat deze engelen echt bestaan ? En dat ze niet alleen een fabeltje zijn.. ?? Nouja inderdaad ze bestaan echt. En dan zal ik je nog wat vertellen, ze zijn altijd bij je, als je slaapt, als je in bad zit, als je op school zit en een moeilijk proefwerk maakt. Als je moet huilen als je moet lachen. Als je gezellig aan het winkelen bent, als je achter de computer bent, als je op dit forum zit, daarom kijk maar eens achter je :lol: Engelen zijn er dus altijd. Ook op de meest bizare plekken en momenten. Misschien is dit wat raar. Maar ik kan je vertellen, de engelen die zullen zich nooit opdringen aan je, ze houden alleen maar verschrikkelijk veel van je. Je kunt engelen van alles vragen bijvoorbeeld, of ze je willen helpen zoeken bij een parkeerplaatje. Of je kunt ze vragen voor meer geluk. ze zullen je altijd helpen. Zodadelijk lees je meer over verschillende engelen, waar ze voor staan en wat ze kunnen, en het belangrijkste hoe maak je nou dat contact. Op al die vragen krijg je antwoorden. !



2. Verschillende soorten engelen
Je hebt verschillende soorten engelen

1 ) de Overheden : Zij begeleiden de heersers en leiders op aarde, en ook landen en bevolkingen. Zij hebben als taak groepen mensen en organisaties positief te stimuleren. Ook elk land en elke stad of dorp heeft een Engel vanuit dit Engelenkoor.

2 )de Aartsengelen : Zij zijn de boodschappers van het Goddelijke aan de mensheid. Zij bieden spirituele steun en inspiratie. Zij voorzien ons van openbaringen en zij geven ons alle werktuigen die wij nodig hebben voor onze spirituele ontwikkeling. De Aartsengelen kunnen aangeroepen worden om zegeningen te verkrijgen in ons leven.

3 )de Engelen en Beschermengelen : De Engelen staan het dichtst bij de mensen op aarde en vele Engelen hebben een specifieke taak naar de mens als individu. Zoals het stimuleren en inspireren van allerlei positieve deugden ; zoals : Harmonie , blijheid , voorspoed , toewijding , zuiverheid , vreugde , innerlijke vrede , dankbaarheid etc. Voor elke deugd kan men een Engel aanroepen en altijd word je geholpen. Wees daarvan overtuigd. Engelen begeleiden en beschermen ons. Beschermengelen waken over de spirituele groei van een individu gedurende zijn leven, en zij beschermen en verdedigen zijn ziel. Waar de Aartsengelen de hele mensheid bestrijken, zijn de Beschermengelen er voor de individuen.

Je kunt dus bijvoorbeeld als je meer vreugde in je leven wil: de engel of de beschermengel aanroepen, hoe je dat moet doen komt zo aan de orde.

3. Eigenschappen van de engelen

Onpersoonlijke liefde ;

Dit klinkt wellicht in eerste instantie niet zo
aantrekkelijk, in werkelijkheid is het iets prachtigs.
Onpersoonlijk betekent niet dat je ieder persoon op zich
niet meer liefhebt. Het betekent juist dat je voor
iedereen evenveel liefde kan voelen. Het is Liefde in de
hoogste vorm.




Onvoorwaardelijke liefde ;

Liefde zonder voorwaarden. Er wordt van je gehouden,
niet om wat je doet, maar gewoon, om wie je bent,
omdat je bestaat. Je hoeft niets te doen, om die liefde te
verdienen. Als je je dit moeilijk voor kunt stellen, denk
dan eens aan de band tussen moeder (en / of vader) en
kind.
Zo wordt er ook van je gehouden, door de Engelen.
De engelen zien jou als een 2de kind, zie hun dan ook als je 2de voogd.

4. Contact maken met de engelen

Zoals ik in Hoofdstuk 2 al gezegt heb, je kunt voor elk iets waar je voorspoed in wilt hebben een engel oproepen.
Voor een engel oproepen zijn geen regels. Je kunt het helemaal doen op je eigen manier
Ik zelf ontspan me en roep de engel, bijv ik wil meer geluk, dan roep ik de beschermengel.
Ik zeg dan :
Ik roep op, mijn trouwe beschermengel. Als je dat gedaan hebt staat de engel vlak voor je en kun je met hem praten als een trouwe vriend/in. Deel met hem wat er op je hart leeft en ligt
Wees eerlijk, en vertrouw hen Stel je open Huil tenslotte als je dat wilt Of roep je vreugde uit Dit alles maakt de band met je engelen alleen maar sterker. Hoe meer jij aandacht besteet aan de engelen, hoe trouwbare vrienden het worden.
Spreek nadat je je verhaal hebt gedaan en emotioneel met hen hebt gesproken je wens uit, en de engelen zullen je helpen, ALTIJD, Soms kan het wat langer duren voordat je wens in vervulling is gegaan en uitgebracht. Als je moeite hebt met je open en bloot te stellen voor je engel, kun je mij (Lynn) altijd om hulp vragen, en dan zal ik je meer benodigde tip's en raad geven. Maar het maakt niet uit hoe je contact maakt, er zijn geen regels, doe het op je eigen manier, de engelen zullen je altijd horen en zien, en zullen je altijd helpen, vertrouw daar op want het is echt zo. Doe het lekker op je eigen manier, als je er maar in gelooft.

5.Hoe weet je nou of er echt engelen in je buurt zijn:
Vaak merk je dat bijv als je het heel erg warm krijgt, of je voelt een koude wind bries langs je gezich arm of been, of andere plek, of je hoort ze, of je voelt ze of je ziet ze (als je ze ziet zie je lichtbolletjes vliegend door de lucht, voelen: bijvoorbeeld een hand op je schouder als je huilt, horen, als je een zachaardige stem hoort.
Maar vaak word de sfeer heel aangenaam en voel je een briesje wind of krijg je het heel warm.
Maar er kunenn ook andere dingen gebeuren. Dat verschilt.

6. Regels
Ik zelf vind dat je toch wat dingen moet onthouden als je contact maakt met de engelen
1. Maak nooit een grapje over de engelen, ze zijn er echt en ze zullen je altijd helpen ze staan voor je klaar.
2. de liefde die je krijgt van de engelen hoef je niet te verdienen, die is er gewoon
3. Hou ook van de engelen en zie hun als je 2de voogd of je goede vriend.
4. Soms mag je wel eens even aandacht besteden aan ze, brand bijv eens een kaarsje of een wierrookje, of spreek een mooi gebedje uit.
5. maar het belangrijkste is.. Wees altijd eerlijk en oprecht, zeg wat je voelt, huil als je huilen moet, en wees gellukig als je je gellukig voelt, en wees boos als je boos bent, alles 1 in.. vertrouw de engelen ! zeg wat je voelt en laat het zien, daardoor word de band vele malen beter



7. Toekomst
Als je langzamerhand ervaring krijgt met engelen, zul je zien dat er wonderen gebeuren.
Je hebt een heel stel dierbare vrienden die onverontwaardelijk van je houden en je altijd helpen.
Je kan altijd je verhaal kwijt.
En je bent nooit alleen..
Je zult je zelfs meer thuis gaan voelen.
En er zullen positiefe energieen in je huis komen.
Samengevoegt, je word een gellukig mens, en je beschickt over engelen en je wonderen.


Laatst gewijzigd door LaLynn op 04-02-2008, 20:22:56, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: God en Engelen
BerichtGeplaatst: 04-02-2008, 13:27:50 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
LaLynn schreef:
Engelen kun je allemaal dingen vragen: bijv of ze je willen helpen bij het zoeken van een parkeerplaatsje.

Chill :lol:

Verder een mooi verhaaltje! Weinig aan toe te voegen...

Wat ik dan echter wel weer interessant vindt; op wat voor'n manier denk je dat Engelen verbonden zijn aan God, of wat is jouw beeld daarvan?

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: God en Engelen
BerichtGeplaatst: 04-02-2008, 13:33:17 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-01-2008, 16:50:01
Berichten: 102
Locatie: Nergens en overal
Engelen zijn in dienst van god, god heeft ze geroepen en verteld dat ze voor de mensheid moeten gehoorzamen en de mensheid moeten dienen.Engelen zijn nooit hier op aarde geweest, engelen zijn altijd engelen geweest. Ze staan daarom te springen om zich te bemoeien met de aarde en de mensheid.
Engelen kunnen zorgen dat de zorg minder word in de mensheid, ze kunnen je miljonair maken of zoiets. maar ze kunnen je wel weer een klein stukje gellukiger maken door vreugde aan te passen en geluk of bescherming.
Engelen zijn in dienst van god: Denk maar aan jezus en de engel gabriel.
Hier geloof ik dus in.


Laatst gewijzigd door LaLynn op 04-02-2008, 13:48:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: God en Engelen
BerichtGeplaatst: 04-02-2008, 13:47:57 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
LaLynn schreef:
Dankje :D , ik heb de afgelopen weken, alles over engelen bestudeert en weet er nu ook alles van.
Alleen zoek ik nog mensen wie ook ervaringen hebben met engelen. Om daar over te praten, want engelen is een bijzonder onderwerp.
Nou bedankt voor je reactie..


groetjes :wave:

Overgave, accepteren en loslaten vind ik altijd het moeilijkste bij Engelen. Ik ben daarbij een beetje bang dat ik mijn vrije wil verlies, maar dat is natuurlijk niet zo!

Verder doen Engelen niet zo moeilijk over 3x aanroepen of visualiseren. Het belangrijkste is dat je je bewust bent van dat ze er zijn. Als het je echter houvast geeft, dan is dat natuurlijk geen probleem.

o:)

LaLynn schreef:
Engelen zijn in dienst van god, god heeft ze geroepen en verteld dat ze voor de mensheid moeten gehoorzamen en de mensheid moeten dienen.Engelen zijn nooit hier op aarde geweest, engelen zijn altijd engelen geweest.

Ik weet niet of ik het daarmee eens ben, maar ik denk ook niet dat dat zo belangrijk is.
Persoonlijk denk ik dat Engelen zelf ooit ook mensen zijn geweest en dat ze vervolgens de taak gekregen hebben om hun eerdere naasten verder te begeleiden. Op die manier blijft de band met god verstevigd en daarom is familie en afkomst ook zo belangrijk.

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: God en Engelen
BerichtGeplaatst: 04-02-2008, 13:56:33 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-01-2008, 16:50:01
Berichten: 102
Locatie: Nergens en overal
Ja daar zijn de meeste mensen bang voor dat ze last gaan krijgen, maar zoals ik al zei, engelen zullen zich nooit opdringen en zullen je altijd helpen.

Met het visualiseren bedoelde ik. De engel toe te laten in je leven. Dus dat visualiseren is eigenlijk een beginner.. om contact te maken met engelen. Je hoeft het niet te doen maar het lijkt me wel wat vaster, als je dan een beetje kunt visualiseren wie je engel is en hoe die eruit ziet.
En voor beginners is dit handig. Ik zelf heb de 1ste keer wel gevisualiseert, gewoon omdat ik het fijn vond en het pad toeganbaar wou maken voor mijn engel. Nu vraag ik gewoon iets hardop aan mijn engelen en dank ze dan.
En ik ben me heel erg bewust van dat ze altijd bij me zijn die energie voel ik gewoon..
en dat is hele fijne energie.
Maar het aller gekste is: ik roep ze altijd aan in mijn eigen kamer, omdat mijn ouders engelen en alles wat spirtualiteit is onzin vinden. Omdat ik ze aanroep in mijn kamer. Hangt daar nu een verschrikkelijke positiefe energie: 1.Ik slaap beter. 2. Ik voel me helemaal thuis op mijn kamer
en ik voel me ontzettend veilig daar. Ik denk dat het komt door de engelen omdat ze daar altijd bij me zijn en ik ze daar altijd oproep. En ik heb erg veel meegemaakt op mijn eigen kamer, en hun beschermen mij nu ook daarvoor: en dat weet ik zeker.
Engelen zijn er voor mij, en ook voor jou

_____________________________________________________________________

Citeer:
Ik weet niet of ik het daarmee eens ben, maar ik denk ook niet dat dat zo belangrijk is.
Persoonlijk denk ik dat Engelen zelf ooit ook mensen zijn geweest en dat ze vervolgens de taak gekregen hebben om hun eerdere naasten verder te begeleiden. Op die manier blijft de band met god verstevigd en daarom is familie en afkomst ook zo belangrijk.


__________________________________________________________________________-

Ja weet je wat het is, iedereen heeft zijn eigen verhaal over engelen en ik respecteer dat ook inorm. En dit verhaal lijkt mij ook heel logisch, maar de waarheid over waar engelen vandaan komen blijft toch altijd een raadsel, de een beweert van niet en de ander van wel. Het gaat er gewoon om dat ze er zijn .. toch ?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Alles over de engelen
BerichtGeplaatst: 11-02-2008, 13:43:54 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Lalynn, ik had even een vraagje, je hebt het over verschillende soorten engelen bij jouw hoofdstuk 2. Nu vroeg ik me af waarom je wel de Overheden, Aartsengelen en Engelen en beschermengelen hebt gepakt, maar niet de Sarafijnen, Cherubijnen, Tronen (1e rangorde), Heerschappijen, Krachten en Machten (2e rangorde)?

Op de site(s) waar je ongetwijfeld jouw stukje van hebt samengesteld (niet dat dat slecht is, in tegendeel, maar vermeld wel even de bron, wel zo netjes voor de oorspronkelijke auteur), staan namelijk 3 rangordes...maak jij alleen gebruik van de 3e rangorde zoals jij die gepost hebt of maak je ook een onderscheid in de 1e en 2e categorie, zoals op de sites vermeld staan? Misschien toch handig ze te vermelden voor de mensen die er wel wat mee willen doen of heb je een reden dat je de eerste 2 rangorden er niet bij pakt?

Ps. de bronnen: http://www.dewegvanhethart.com/engelen/engelen1.htm, http://home.hetnet.nl/~delichtster/engelen.htm.
Op de eerste pagina staat zelfs copyright, dus bronvermelding zou wel zo netjes zijn!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Alles over de engelen
BerichtGeplaatst: 11-02-2008, 16:40:45 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Citeer:
Op de eerste pagina staat zelfs copyright, dus bronvermelding zou wel zo netjes zijn!

Bronvermelding is zelfs verplicht en het niet doen is strafbaar.

Overigens: ik vind het stukje van Lalynn mooi knip&plakwerk (niets mis mee, alleen zou ik persoonlijk alles even doorgelopen hebben om te corrigeren, maar dat terzijde)

Alleen zie ik hier wel weer iets dat me wel vaker stoort: De wijze waarop zaken die niet bewijsbaar zijn als stelligheid gebracht worden.
Door de wijze van brengen is discussie over het onderwerp al bijna niet meer mogelijk omdat je dan meteen tot 'ketter' (in dit geval erg passend), opstandige, tegendraads, of wat dan ook benoemd wordt.

In ieder geval is een ding duidelijk: In jouw (LaLynn's) visie bestaan engelen en kennen ze zefs een hele hierarchische opbouw. Blijkbaar heb je daar steun aan en dat mag wat mij betreft. De (katholieke) kerk (ic de paus) zal het wellicht niet helemaal met je eens zijn (of juist wel, dat is me altijd erg onduidelijk).

In ieder geval een leuk stukje om te lezen.

groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Alles over de engelen
BerichtGeplaatst: 12-02-2008, 14:01:24 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Ik sluit me bij bovenstaande reactie aan.

De Joden stellen zich ook een dergelijke engelenhiërarchie voor: serafs, cherubs en aartsengelen. Tja, wie zal 't zeggen? Tegenwoordig wordt de oude Hebreeuwse traditie ook graag gecombineert met new-age ideëen. Zoals al die engelnamen Perpetuël e.d.

Overigens komt het woord 'engel' van het Griekse 'angelos', hetgeen 'boodschapper' betekend. Binnen religieuze zin betekend het dus 'boodschapper van God'. Maar de postbode is ook een engel :D .

Om even met ideëen te strooien:
Ook zou je die entiteiten die 'engelen' genoemd worden kunnen beschouwen als buitenaardse wezens die een stap verder in de evolutie staan. Who knows?

Vriendelijke groetjes,
Vyumae

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Alles over de engelen
BerichtGeplaatst: 16-02-2008, 17:28:22 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-01-2008, 16:50:01
Berichten: 102
Locatie: Nergens en overal
DT schreef:
Citeer:
Op de eerste pagina staat zelfs copyright, dus bronvermelding zou wel zo netjes zijn!

Bronvermelding is zelfs verplicht en het niet doen is strafbaar.

Overigens: ik vind het stukje van Lalynn mooi knip&plakwerk (niets mis mee, alleen zou ik persoonlijk alles even doorgelopen hebben om te corrigeren, maar dat terzijde)

Alleen zie ik hier wel weer iets dat me wel vaker stoort: De wijze waarop zaken die niet bewijsbaar zijn als stelligheid gebracht worden.
Door de wijze van brengen is discussie over het onderwerp al bijna niet meer mogelijk omdat je dan meteen tot 'ketter' (in dit geval erg passend), opstandige, tegendraads, of wat dan ook benoemd wordt.

In ieder geval is een ding duidelijk: In jouw (LaLynn's) visie bestaan engelen en kennen ze zefs een hele hierarchische opbouw. Blijkbaar heb je daar steun aan en dat mag wat mij betreft. De (katholieke) kerk (ic de paus) zal het wellicht niet helemaal met je eens zijn (of juist wel, dat is me altijd erg onduidelijk).

In ieder geval een leuk stukje om te lezen.

groet, DT/Nico


Ik heb bijna alles zelf getypt

alleen dit stukje niet

Citeer:
2. Verschillende soorten engelen
Je hebt verschillende soorten engelen

1 ) de Overheden : Zij begeleiden de heersers en leiders op aarde, en ook landen en bevolkingen. Zij hebben als taak groepen mensen en organisaties positief te stimuleren. Ook elk land en elke stad of dorp heeft een Engel vanuit dit Engelenkoor.

2 )de Aartsengelen : Zij zijn de boodschappers van het Goddelijke aan de mensheid. Zij bieden spirituele steun en inspiratie. Zij voorzien ons van openbaringen en zij geven ons alle werktuigen die wij nodig hebben voor onze spirituele ontwikkeling. De Aartsengelen kunnen aangeroepen worden om zegeningen te verkrijgen in ons leven.

3 )de Engelen en Beschermengelen : De Engelen staan het dichtst bij de mensen op aarde en vele Engelen hebben een specifieke taak naar de mens als individu. Zoals het stimuleren en inspireren van allerlei positieve deugden ; zoals : Harmonie , blijheid , voorspoed , toewijding , zuiverheid , vreugde , innerlijke vrede , dankbaarheid etc. Voor elke deugd kan men een Engel aanroepen en altijd word je geholpen. Wees daarvan overtuigd. Engelen begeleiden en beschermen ons. Beschermengelen waken over de spirituele groei van een individu gedurende zijn leven, en zij beschermen en verdedigen zijn ziel. Waar de Aartsengelen de hele mensheid bestrijken, zijn de Beschermengelen er voor de individuen.

Je kunt dus bijvoorbeeld als je meer vreugde in je leven wil: de engel of de beschermengel aanroepen, hoe je dat moet doen komt zo aan de orde.

3. Eigenschappen van de engelen

Onpersoonlijke liefde ;

Dit klinkt wellicht in eerste instantie niet zo
aantrekkelijk, in werkelijkheid is het iets prachtigs.
Onpersoonlijk betekent niet dat je ieder persoon op zich
niet meer liefhebt. Het betekent juist dat je voor
iedereen evenveel liefde kan voelen. Het is Liefde in de
hoogste vorm.



Onvoorwaardelijke liefde ;

Liefde zonder voorwaarden. Er wordt van je gehouden,
niet om wat je doet, maar gewoon, om wie je bent,
omdat je bestaat. Je hoeft niets te doen, om die liefde te
verdienen. Als je je dit moeilijk voor kunt stellen, denk
dan eens aan de band tussen moeder (en / of vader) en
kind.

Zo wordt er ook van je gehouden, door de Engelen.
De engelen zien jou als een 2de kind, zie hun dan ook als je 2de voogd.

Maar jullie mogen die dingen vinden.. Oke.
Maar ik laat het zo staan..

groetjes :wave:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Alles over de engelen
BerichtGeplaatst: 16-02-2008, 19:37:04 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
LaLynn,

het gaat er niet om dat je de tekst hier niet neer mag zetten, het gaat er om dat je er bronvermelding bij hoort te vermelden. Zelfs als je een stuk tekst leest, daar inspiratie uit op doet en je zo je eigen tekst er van maakt hoort er bronvermelding bij, je hebt het namelijk niet volledig zelf bedacht. Als je ergens bronvermelding bij plaatst word je tekst er alleen maar waardevoller op.

In dit topic heeft Esha al bronvermelding van jouw stuk tekst vermeld, je hoeft er nu in dit topic niks meer mee.
Als je in het vervolg wel je bronnen plaatst bij je teksten dan is het goed.

Voor iedereen in dit topic geld nu niet meer ingaan op het vermelden van bronnen, graag ontopic blijven... het gaat in dit topic over engelen.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Alles over de engelen
BerichtGeplaatst: 27-01-2012, 23:53:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-01-2012, 23:44:28
Berichten: 1
Ik heb een vraag, ik ben op jonge leeftijd mijn vader verloren zou ik met de hulp van engelen teweten kunnen komen hoe het met hem is? En zou ik met hun hulp kunnen vertellen hoe het met mij is?
Alvast bedankt voor jullie hulp


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Alles over de engelen
BerichtGeplaatst: 29-01-2012, 22:37:20 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
@Question

ik kan je hier niet direct mee helpen.
Maar ik heb wel een video, waarin een vrouw uitlegt wat zij meemaakte toen ze dood was.
Deze vrouw vertelt hoe ze zich daar voelde, en hoe ze haar 'achterblijvers' voelde;
Ik vond 'm erg inspirerend en inzichtelijk. Misschien kun je er iets mee?
Anita Moorjani, geïnterviewd door Lilou Mace : http://www.youtube.com/watch?v=tjLouLHH-_I

vriendelijke groet.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Alles over de engelen
BerichtGeplaatst: 05-02-2012, 22:00:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
BrianK schreef:
Behandel een ander niet anders omdat hij of zij anders is.
Gr Brian


Mooi gesproken!
Dus volgens jouw hoef je ze niet anders te behandelen? Gewoon zoals je een vriend/vriendin zou behandelen?
Dat is opzich ook logisch. Ja klinkt eigenlijk heel goed. Waarom zou je iemand anders behandelen voor zijn functie die die gene heeft haha. Uiteindelijk zijn we allemaal toch maar mensen en maken we allemaal fouten( en veel meer goede dingen :D). Ja hier kan ik mezelf steeds beter in vinden o,o hahahaha.En opzich behandel je bijna iedereen met respect dus als je dat ook doet met engelen zit t dus wel goe? :).

Mvg Youri

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl