Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:29:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aura's
BerichtGeplaatst: 16-10-2004, 14:32:26 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Hallo,

Zelf ben ik wel bezig met om aura zien te ontwikkelen, maar tot dusver zie ik alleen nog maar de eerste laag van de aura, een soort waas die tot 5 á 10 cm naast het lichaam rijkt.
Wel heb ik een keer de kleur van een aura gevoeld, zomaar uit het niets, dat was best een rare gewaarwording, de eerste keer. Maar na de tijd nooit weer.

Ik was beniewd wie van jullie aura's kunnen zien en hoe kunnen jullie dat, of ben je er mee geboren en is het nooit weggegaan?


Groeten Paul

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 16-10-2004, 14:37:15 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-07-2004, 00:23:54
Berichten: 1882
Locatie: Enschede
Ik ben van mening dat iedereen aura's kan zien. Maar dan wel de eerste laag zeg maar. Probeer maar eens uit. Zet iemand tegen een witte muur en staar deze persoon enkele seconde, misschien wel minuten aan. Bekijk langs het figuur van deze persoon. Je zult zien dat je wat meer ziet dan de persoon op zich.

Ik ben zelf niet ver met deze ontwikkeling. Dit voorbeeldje heb ik ooit eens van Roy gekregen. Ik zag inderdaad een lichte rand om de persoon heen.

Ook zijn mensen niet de enige met een aura. Dieren en planten hebben dit ook.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Aura
BerichtGeplaatst: 16-10-2004, 15:23:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Een andere manier om je aura zien te ontwikkelen is door net niet te gaan staren en dan idd langs de persoon kijken.
Je kan proberen door je armen te strekken, je wijsvingers uit te strekken en zo'n 15cm uit elkaar te houden. Vervolgens beweeg je ze langzaam naar elkaar toe en kijk je naar het punt tussen je wijsvingers, als je 3 wijsvingers ziet weet je welke focus, dus hoe scherp je moet kijken om het beste aura's te kijken. Je stemt je als het ware af op je buitenste gezichtsveld.

Groeten!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 13:53:23 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 11:03:01
Berichten: 165
Locatie: Zwolle
Ik heb het nog nooit gekund..
Misschien blokkeer ik mezelf wel..maar ik heb het vaak geprobeerd..
Ik vind dit wel jammer..want zoiets is altijd handig om te weten.
Zo kan je de personen misschien zelfs beter helpen.

Wat ik me ook altijd heb afgevraagd is wat voor kleur mijn aura heeft..
Ik heb het ooit aan iemand gevraagd die het kon zien, maar zij wou me geen antwoord geven op die vraag.
Ze leek nogal geschrokken..
Dus misschien wil ik het eigenlijk ook niet weten..;)
Maar ik heb zeker repsect voor mensen die het wel kunnen..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 14:18:28 
ik zie meestal de aura's in hele lichte kleuren. als een 'band' van ongeveer 5 tot 10cm langs een persoon/voorwerp.

meestal als ik een aura zie, kijk ik met mijn derde oog.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 15:08:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Dragonic, het kan zijn dat je aura een negatievere kleur had dan doorgaans.
Onthoud wel dat je aura altijd veranderd :)

Girly, idd aura's zien gebeurd altijd met je "derde oog" dit is je buitenste zichtsveld. Omdat je gewone zichtsveld beïnvloed en minder gevoelig is door kunstmatig licht van buitenaf, is deze veel minder gevoelig dan je buitenste zichtsveld.
Je kijkt ook niet scherp als je naar een aura kijkt, je staart ook net niet, het is een beetje er tussenin.
Aura's waaien uit tot soms wel een meter naast het lichaam, dus waar jij gevoelig voor bent is waarschijnlijk de eerste of eerste twee lagen van de aura.


Groeten!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 15:51:37 
Beautiful Disaster schreef:
Dragonic, het kan zijn dat je aura een negatievere kleur had dan doorgaans.
Onthoud wel dat je aura altijd veranderd :)

Girly, idd aura's zien gebeurd altijd met je "derde oog" dit is je buitenste zichtsveld. Omdat je gewone zichtsveld beïnvloed en minder gevoelig is door kunstmatig licht van buitenaf, is deze veel minder gevoelig dan je buitenste zichtsveld.
Je kijkt ook niet scherp als je naar een aura kijkt, je staart ook net niet, het is een beetje er tussenin.
Aura's waaien uit tot soms wel een meter naast het lichaam, dus waar jij gevoelig voor bent is waarschijnlijk de eerste of eerste twee lagen van de aura.

Groeten!


ja het klopt wat je zegt ja. je kijkt idd heel anders dan normaal zeg maar. het zien van aura's vind ik wel mooi! :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 15:53:47 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Ja, is ook heel mooi.
En kan je heel goed helpen om mensen en hun reacties te begrijpen en ze te helpen :)


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 17:23:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-10-2004, 02:49:44
Berichten: 55
Locatie: Kerkrade
Heey mensen

Ik zelf kan aura's zien en wil een beetje uitleggen hoe ik dat geleerd heb.

OK ik ben begonnen met naar lampen e bomen te kijken zoals jullie vast en zeker wel weten heeft bijna alles in deze wereld een aura
De helderste aura's kun je bij dieren vaststellen hiervoor moet je contact leggen met je onderbewustzijn en vraag dan om de kleuren van de gemoedsstelling te mogen zien vaak zie je dan vage iets concentreer je daarop en het zal langzaam duidelijk worden . dit kost veel tijd om te beheersen maar het is wel de moeite waard hoop dat dit al een begin is voor diegene die hier in geintresseeert zijn .

vriendelijke groet daniel

_________________
Gij Zijt Ge Broeders Hoeder.
Gij Zult Het Lot Niet Tarten


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 09:45:57 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Dat is inderdaad ook een hele goede oplossing, je gids (onderbewuste) vragen of hij je wil helpen.
Ik had het ook al ergens gelezen, maar niet zo bij stil gestaan.

Ga'k eens porberen, dankjewel :D

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 20:09:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-10-2004, 02:49:44
Berichten: 55
Locatie: Kerkrade
Geen Dank veel sterkte ermee en hoop dat het je lukt maar daar ben ik wel van overtuigd.

Groet Daniel

_________________
Gij Zijt Ge Broeders Hoeder.

Gij Zult Het Lot Niet Tarten


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 19-10-2004, 10:02:07 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Ik zie ze eigenlijk niet. Maar een keer gehad, daarna nooit meer. Een helblauwe omlijning bij iemand, geen kleuren ofzo, maar helblauw.

Maar mijn helderziendheid zal denk ik nooit mijn sterkste punte worden :wink:

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 19-10-2004, 10:20:40 
Dat kan wel een begin zijn Carina, ik ken namelijk een vrouw die het op latere leeftijd pas ontwikkeld heeft. Zij zag eerst ook alleen een blauwe of witte gloed om iemand heen. Zij is toen gaan trainen en heeft het verder ontwikkeld. Ik zie de kleuren al vanaf dat ik kan denken. Dacht altijd dat iedereen het had totdat ik een keer een persoon tegen kwam met kleuren die ik nog nooit gezien had, zo eng. Ik zei tegen mijn moeder: Moet je kijken mam wat die vrouw voor kleuren heeft. Mijn moeder vroeg toen of ik de kleuren van haar kleding bedoelde. Ik zei: Nee de kleuren om haar heen. Mijn moeder dacht toen even dat ik niet helemaal lekker was!

Kiss Luna


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 19-10-2004, 12:18:48 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Ja luna,

dat hoor je wel vaker van kinderen... Het jammere is dat als hier zo negatief over wordt gedaan door de omgeving, dat je dan onbewust je gaves kan blokkeren.... De kinderen voelen zich daardoor onbegrepen en denken dan dat ze stout zijn. Erg hoor....

Liefs Carina

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 19-10-2004, 16:36:28 
Gelukkig heeft mijn vader precies hetzelfde (maar nooit openbaar gemaakt) dus die begreep mij meteen toen mijn moeder dat vertelde! Ben blij met zulke ouders hoor, ze hebben alles met mij meteen goed aangepakt! :D


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl