Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 11:51:03

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: genezende energie
BerichtGeplaatst: 14-11-2007, 15:47:30 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-06-2007, 11:58:12
Berichten: 568
Locatie: Noord-brabant
genezende energie.

Hoi, ik ben een paar dagen geleden bij een para beurs geweest.
Toen iemand zij dat ik heleden handen heb (hand oplegging).
Dat was de 2 keer dat iemand dat had gezegd.
Dus voor de grap had ik bij een maat van mij, die veel last van bultjes / puistjes had “bovenkant van zijn rug”. Mijn hand erop gelegd. Nu blijkt dat 2 dagen later hij er bijna geen meer had. Maar mijn vraag nu (eindelijk) weet iemand hoe het in zijn werk gaat ofwel hoe het moet. Zodat ik er meer uit kan halen, ofwel mijn energie beter kan plaatsen.
Of heeft er iemand ook ervaring mee?

<---Groetjes

_________________
So dark is my light,
My demons were so right to leave me here.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 14-11-2007, 20:37:51 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2005, 01:39:47
Berichten: 774
Locatie: Sassenheim (Zuid-Holland)
ik heb inmiddels reiki gedaan
en dat is absoluut aan te raden omdat je bij het geven van energie het risico neemt je eigen energie weg te gaan geven

hoe werkt het??
jij bent geloof ik een verleng stuk waardoor de goddelijk energie wel iemand kan bereiken die er anders niet bij kon ofzo

hoe dan ook het werk :D
(ik heb ook genezende handen een vriendin van mij ook)
maar een reikie basis is zeker goed

_________________
het NU is waar ik gelukkig ben


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 14-11-2007, 20:51:09 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-09-2006, 21:41:52
Berichten: 105
Leer allereerst goed te aarden, zodat je de energie van degene die je behandelt niet overpakt (en dezelfde kwaaltjes gaat krijgen)

Was na elke behandeling je handen zorgvuldig zodat er geen energie van de ander aan vast blijft plakken, dit ook weer omdat je het anders overpakt.

Je kan er een cursus in volgen, je kan ook zelf eens gaan oefenen door mensen te behandelen. Je handen leiden je vanzelf bij een behandeling.

Wil je er echt meer over weten of leren raad ik je een cursus aan, heeft mij ook enorm geholpen! Je leert een bepaalde volgorde van handopleggen (genezen dus) en zodoende kan je mensen beter helpen.

Succes!

_________________
Children of Light = Mijn site! *juicht*


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 14-11-2007, 20:59:36 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2005, 01:39:47
Berichten: 774
Locatie: Sassenheim (Zuid-Holland)
helemaal mee eens
bescherm jezelf :D

_________________
het NU is waar ik gelukkig ben


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 14-11-2007, 21:35:09 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Hey Carnesir,

advies is simpel: Volg je gevoel en blijf bij jezelf.

Minder gemakkelijk gedaan dan gezegd uiteraard.

In ieder geval heb je geen dure cursussen nodig, die dienen er alleen voor om de portemonee van de cursusgever te spekken (althans: heel vaak wel, zeker in dit terrein)
Magnetiseren/magnetisme is iets dat een natuurlijk onderdeel van mensen is en je hebt geen 'leraar' of 'voorbeeld' nodig om het te gebruiken. Als je enige kennis hebt van de meest eenvoudige en daarmee belangrijkste oefeningen om jezelf af te schermen, te aarden (gronden) en jezelf en de ruimte om je heen te reinigen kan er weinig mis gaan. Daarnaast jezelf ontladen (via stromend water, afslaan of geluiden maken, wat je maar bevalt)

Natuurlijk zul je in het ebgin fouten maken en af en toe je eigen energie weggeven. Geen punt zolang je jezelf goed in de gaten houdt, goedt naar jezelf kijkt en leert van wat je meemaakt.
Zo wordt je tenminste ook niet beperkt in je ontwikkeling door een 'leraar' die bepaald hoe ver je mag gaan en je inperkt met mumbojumbo als 'inwijdingen' en een systeem dat je bijna mechanisch (waar is het gevoel?) moet uitvoeren. Als er iets als een inwijding moet zijn kom je die vanzelf op natuurlijke wijze tegen.

Je begrijpt waarschijnlijk al wel dat ik geen hoge pet op heb van dingen als Reiki waarbij je voor veel geld iets leert dat je van nature al kunt. En 'Godddelijke' energie? Tja ... noem het hoe je wilt (ik noem het kosmische energie) de werking blijft hetzelfde.
Overigens is dit niet tegen Oxalis gericht: je moet doen wat voor jou goed voelt en voor sommige mensen is dat Reiki. Anderen krijgen op natuurlijke wijze inzicht/controle over dit stukje van zichzelf.

Mocht je gebrek hebben aan kennis over basisoefeningen kan ik je wel wat mailen/sturen of je kunt uiteraard op dat gebied een cursus gaan doen. Daar zijn mogelijkheden genoeg voor.

In de lessen die ik verzorg leer ik studenten magnetiseren in 2 uur tijd en tussendoor leer ik ze de belangrijkste oefeningen. Kosten uitermate minimaal (deze studenten betalen al voor hun - reguliere - opleiding en pikken dit gratis mee!). Dat is even wat anders dan tussen de 250 en 500 euri betalen voor een cursus (en daar heb je er dan meer van nodig) Reiki en apart de 'inwijding' nog moeten betalen.
Ik doe duidelijk iets verkeerd: je kunt blijkbaar flink geld verdienen aan het mensen leren wat ze al van nature kunnen :shock: Helaas zit mijn ethiek me dan in de weg ... dus :?

O ja ... je wilt misschien nog weten WAAR je moet magnetiseren? Laat je handen hun gang gaan. Als je ze niet stuurt komen ze vanzelf op de juiste plaats. Als je werkelijk 'helende handen'hebt (net als de rest van de mensheid) vinden jouw handen hun weg wel.

Groet, Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 14-11-2007, 22:20:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-06-2007, 11:58:12
Berichten: 568
Locatie: Noord-brabant
bedankt voor al de reacties.
een mail mag je altijd sturen nico.
voor les heb ik nu zo en zo al geen tijd voor.
maar toch bedankt voor de reacties.

_________________
So dark is my light,
My demons were so right to leave me here.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 14-11-2007, 23:15:26 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2005, 01:39:47
Berichten: 774
Locatie: Sassenheim (Zuid-Holland)
heey nico

:d tis ook maar net welk word je leert ;)
ik heb reikie gedaan omdat ik wel wist wat ik moest doen en hoe (gevoel) maar ik wilde een basis (gezien je een hoop oplichters hebt)
verder heb ik net wat meer van de chakraas geleerd enzo
maar jha ieder zijn weg :D ;)

en wat jij zeg maar doet vind ik super gewoon de basis begrippen en hoe jezelf te beschermen e.d. (ik had namelijk 0 kennis alles gebeurde gewoon) verder lekker zoeken ;)

dus voel me absoluut niet aangevallen :)

kracht en liefde oxalis

_________________
het NU is waar ik gelukkig ben


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 19-11-2007, 20:01:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-09-2005, 15:10:24
Berichten: 12
Carnesîr schreef:
genezende energie.

Hoi, ik ben een paar dagen geleden bij een para beurs geweest.
Toen iemand zij dat ik heleden handen heb (hand oplegging).
Dat was de 2 keer dat iemand dat had gezegd.
Dus voor de grap had ik bij een maat van mij, die veel last van bultjes / puistjes had “bovenkant van zijn rug”. Mijn hand erop gelegd. Nu blijkt dat 2 dagen later hij er bijna geen meer had. Maar mijn vraag nu (eindelijk) weet iemand hoe het in zijn werk gaat ofwel hoe het moet. Zodat ik er meer uit kan halen, ofwel mijn energie beter kan plaatsen.
Of heeft er iemand ook ervaring mee?

<---Groetjes


Ik denk dat je waarschijnlijk een soort energie uitstraalt die inderdaad ziektes en kwaaltjes kan onderdrukken en soms zelfs kan verwijderen. De meeste mensen die zulke energie hebben (of krijgen) verdienen dat waarschijnlijk omdat ze goede personen zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 21-11-2007, 19:01:44 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Iedereen heeft btw genezende handen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 21-11-2007, 19:19:10 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2005, 01:39:47
Berichten: 774
Locatie: Sassenheim (Zuid-Holland)
ierdereen heeft alles ;) tis maar net wat je nodig hebt en ontwikkeld

_________________
het NU is waar ik gelukkig ben


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 21-11-2007, 19:47:45 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
mijn ma geeft ook reiki en seichem :)
ikzelf doe het dan ook bij me ma.. alleen heb me ma er een cursus voor gedaan en ik niet :D maar t helpt wel bij dr:D

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: genezende energie
BerichtGeplaatst: 07-01-2008, 21:04:59 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Eigenlijk hebben wij allemaal helende krachten, alleen is het bijd ene persoon beter ontwikkeld dan bij de ander. Maar als je je er genoeg op concentreerd, komt het wel goed or, en zul je alsmaar beter worden, blijven oefenen raad ik mensen aan. Helen kan op veel manieren. via het lichaam als de geest. Doe wat je hart je zegt en het komt goed.

Veel suc6 ermee mensen ik hoop dat jullie er iets aan hebben

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl