Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:47:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Psychometrie; wie kent Miranda?
BerichtGeplaatst: 25-11-2007, 14:30:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-09-2005, 20:11:33
Berichten: 20
Ik hoop maar dat mijn berichtje op de juiste plek staat.

Wie kent Miranda Frissen Janssen uit Voerendaal

Aan de hand van voorwerpen weet zij dingen uit verleden heden en toekomst.
Is zij goed? Kunnen jullie iets over haar zeggen?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-11-2007, 19:53:15 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Wie die Miranda ook is: De toekomst staat niet vast en is daarmee ook niet te voorspellen.
Mensen die zich bezig houden met toekomst voorspellen bekijk ik bij voorbaat al met een enorme scepsis en een paar kilo zout.

Het verleden is eenvoudiger, dat is al geweest en dus simpel om iets over te zeggen. Dat zou je zelf ook kunnen.

In plaats van geld uit te geven om je de toekomst te laten voorspellen kun je beter zien hoe je meer kunt leren van het verleden om daarmee in de toekomst beter gefun deerde keuzes te maken. Scheelt een hoop geld.

groet, Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-11-2007, 14:39:40 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-08-2006, 16:11:33
Berichten: 242
het aan de hand van voorwerpen "aflezen" heet psychometrie..

Of zij goed is, in die zin of zij goed is naar jouw wensen, kun je alleen zelf ervaren ;)

Vraag jezelf af waarom je psychometrie wil laten plaatsen vinden...bijv. wil je iets weten en waarom of heb je klachten waar je wat mee wilt??
of is het meer uit nieuwsgierigheid hoe het werkt?

Er zijn nml talloze adressen voor hulp....maar om je vraag te beantwoorden kan ik je alleen maar meegeven, dat je het best zelf kan ondervinden of je haar goed vindt...soms is er een reden waarom je juist bij die ene persoon terecht komt voor hulp.

1 ding: als je eigen gevoel zegt, dat het goed is om naar haar toe te gaan, doe dat dan ook. Je hoeft daarvoor geen meningen/conclusies van een ander voor te verkrijgen.

Eigen ervaring doet openbaring :)


Veel liefs en succes Nicole

_________________
Een goede naam gaat boven rijkdom,
waardering boven zilver en goud.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-11-2007, 10:24:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-09-2005, 20:11:33
Berichten: 20
Nieuwsgierig en klachten :)

Ik vraag het omdat je wel eens hoort, die heeft het vaak bij het rechte eind, of dat is een kwakzalver.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-11-2007, 14:24:52 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Wat voel je zelf bij haar? Want ook al voelt 'zij' (algemeen gesproken) goed voor jou, en blijkt het achteraf een kwakzalf(st)er te zijn, dan nog had het dus blijkbaar zin dat je daarnaartoe bent geweest..dus ook als het "niets is" kan je er soms nog wat van leren..afhankelijk van wat je van tevoren voelt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-11-2007, 10:46:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-09-2005, 20:11:33
Berichten: 20
Het voelt zo wel goed. Maar misschien als ik haar in het echt zie dat ik liever weg zou rennen :D
Maar das ook zo'n gek gezicht als ze net de voordeur open maken :P :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-03-2008, 11:38:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-03-2008, 11:35:19
Berichten: 1
Hey, ik weet niet of je dit nog leest, zoveel maanden na datum. Maar ik ben bij haar geweest. Anderen die ik ken ook en alles komt tot in detail uit. Of ja, niet alles, soms komt het nog niet uit, maar de meest belangrijke dingen voor jou, komen wel uit. Hoe ze het door krijgt, weet ik niet. Het is niet zoals Char dat ze het hele alfabet langs gaat, maar echt treffend qua namen, etc etc.
Of je moet gaan, is een tweede, want het zet je leven wel op zijn kop.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-03-2008, 12:04:52 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
mag ik haar nummer in een privé bericht?

ik kom uit landgraaf. Dus lekker dicht in de buurt

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-12-2014, 17:44:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2014, 10:08:21
Berichten: 7
Ik ben al diverse keren bij haar eerst. Tot nu toe heeft ze gelijk gehad.
Hopelijk heeft ze ook gelijk over mijn toekomst.
Ga graag naar haar toe, zeker als ik het moeilijk heb.
Ben je ook geweest?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-12-2014, 00:56:51 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
De laatste berichten in dit topic komen uit 2008.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-06-2015, 12:47:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-06-2015, 12:37:23
Berichten: 7
Hallo ik ben bij die Miranda geweest en ze is een grote leugenaar ze heeft alles tot nu toe gelogen ze zei dat me vriend me ging verlaten in oktober terwijl hij me ten huwelijk heeft gevraagd wn we zijn nu verloofd wn in oktober gaan we zelfs trouwen en als ze merkt dat je geld hebt en naif zoals ik dus dan liegt Ze ook nog eens dat ze met bedrijven samen werkt en merkklwdinh verkoopt en heel goedkoop vervolgens probeert ze je tweede hands stront te verkopen omdat ze een belastingschuld heeft van 2 ton en ze heeft gezegd dat ik eindelijk contact met me zus zou krijgen in december maar zoals je ziet zitten we al in juni en me zus heeft nu helemaal het contact verbroken ze zei dag me zoontje astma heeft waardoor ok allerlei onderzoeken heb gedaan wat allemaal niet kon en niet waar zou zijn ze heeft me alleen geld gekost en ellende en geen 1 woord van wat ze heeft gezegd is uitgekomen. En ze zegt je alles wat je wilt horen als je een vermoeden van iets hebt Zegt ze ja amen meteen erop ze zei dag me verloofde mij vreemd ging met ene nicol wat ook helemaal niet waar is want me verloofde is geen moment weg van mij behalve dan ala hij werkt wn altijd precies op tijd na het werk thuis nooit heeft die wat te verbergen het heeft ons bijna onze relatie gekost dat achterlijke kutwijf en ze zegt al bij voorbaat hij gaat het toch ontkennen dus niet zeggen. En andere bekende zijn bij haar geweest en ze vonden dat ze ook een grote vieze leugenaar is die alleen op geld uit is


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-06-2015, 12:50:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-06-2015, 12:37:23
Berichten: 7
Pas op voor dat geld wolf Miranda frissen Janssen uit Voerendaal want ze kan net niks en er zijn al meerdere mensen die klachten over haar hebben ingediend pas op en ga niet naar dat geld wolf toe !!!!!!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-06-2015, 18:14:25 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Wat fijn dat je je speciaal aanmeldt om dit met ons te delen :)

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-07-2015, 18:20:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-07-2015, 18:03:18
Berichten: 2
Hoe kun je, als je reageert in juni, zelf al weten dat dit in oktober niet gaat gebeuren?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-07-2015, 14:36:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-02-2015, 15:51:53
Berichten: 50
Wat een rotwijf! Zou mijlenver uit haar buurt blijven als ik jou was!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl