Wouw, ik herken het meteen...Het is vooral wat je erbij voelt...Niet alle lichtbollen die je ziet hoeven orbs te zijn...maar toch denk ik dat er wel iets tussen zit van energie ... zeker als je het zelf zo ervaart!
Ik zelf heb ook zulke fotos...ik schrok er toen int begin van ... ik ging me concentreren en vroeg aan de energie of het zich kenbaar wilde maken als ik een foto nam...ik zette de camera op timer en nam mezelf dus op de foto. Ik zag van groot naar klein allemaal bollen..ter hoogte van mn buik/borst was de grootste en dat ging in een boog omhoog en werd het kleiner...Heel bizar!!! Misschien bizar van mij om te vragen het zich kenbaar te maken...het leverde wel een mooi plaatje op!~:) ik zal eens zoeken of ik hem nog ergens heb!! staat iig op een andere pc!
Maar wat ik dus wil zeggen eigenlijk
als je er iets bij voelt...dan denk ik dat het wel echt een bepaalde energie/orb is. maar idd niet alle bollen zijn orbs...klop je dekbed maar eens uit en neem dan een foto...dan zie je heeeeel veeel orbs...door al het stof:D
Liefs