Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 08:46:33

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 05-03-2005, 19:06:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-02-2005, 16:17:15
Berichten: 10
Locatie: amstelveen
ik heb al iets van een jaar last van koude rillingen. en ik heb het op de stomste momenten.
het komt vanuit binnen opzetten zeg maar en loopt door mijn hele lichaam.
ook beginnen mijn handen en voeten dan vaak te tintelen en krijg ik het benauwd.
ik heb hierbij niet altijd kippenvel omdat het ik het meestal meer diep van binnen voel.
en omdat ik er ondertussen ook wel aan gewend ben.
heeft dit ook te maken met een entiteit of gids?

liefs laura


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 31-10-2005, 20:08:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-07-2005, 23:17:07
Berichten: 41
Locatie: breda
hallo allemaal

dat over koude rillingen en zo komt me erg bekent voor. zoals de meeste van jullie weten heb ik altijd 2 truien aan en de verwarming best hoog staan meestal op 23 graden.
toch heb ik het vaak nog steeds koud het zijn van die korte momenten van rillingen die heel snel op elkaar volgen. ik weet niet wat het is maar word er zo ontzettend beu van.

ik weet zelf niet zo veel van spiritualiteit bezig en heb ook niet echt het gevoel alsof ik er iets mee kan. zover ik weet sta ik ook niet open voor intentiteiten of zo.

jullie zeggen vaak dat hetd an je gids is of iemand anders die bij je is. joost mag weten wie mn gids is en zo weet er ook totaal niets van. tevens zit ik ook met de vraag wat betreft mn beschermengel...... waar was die op de momenten dat ik ze het hards nodig heb en heb gehad???

kom niet aanzetten met ze droegen je want dat voelt zo niet.
ik heb vaak het gevoel alleen op de wereld te zijn buiten mn familie om al weten die ook niet alles van me eigenlijk kent iedereen steeds maar stukjes van me.

ik hoop dat ik antwoorden op mn vragen krijg al weet ik dat sommige antwoorden er nooit zullen zijn

liefs jesje


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 01-11-2005, 10:36:05 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
tsja jessje klinkt bekend in de oren wat je zegt, alleen op de wereld en blabla huhuh waar is mijn gids dan.

Problemen zijn er om door jezelf opgelost te worden, niet om door je eventuele gidsen weg gehaalt te worden. Je kan wellicht misschien wat steun krijgen, wat liefde of etc, maar echt oplossen en etc kan niet hoor... dat kan alleen jijzelf.

En koud, misschien heb jij een trage bloedsomloop? Ben je erg mager... of misschien juist een erg snelle stofwisseling. Ben je daar al is voor naar de huisarts geweest?

Liefs Indira

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 01-11-2005, 14:01:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-07-2005, 23:17:07
Berichten: 41
Locatie: breda
tja ik weet het alles moet men zelf doen ben ook erg bezig met dingen zelf op te lossen.

men wil graag dat ik proffecionele hulp ga zoeken dat kan me helpen haha zie er eerlijk gezegt het nbut niet van in je verhaal tegen iemand lullen kan altijd wel daar heb ik geen zielenknijper voor nodig. uit eindelijk moet je het toch allemaal alleen doen.

maar juist op die bepaalde momenten heb ik ook niks in mn aanwezigheid gevoeld niemand die alles een beetje draaglijker maakte op dat moment en die de pijn wat verzachte.
tuurlijk alles in mn leventje heeft er voor gezorgd dat iik ben zoals ik ben alleen zou ik graag willen niet zo te zijn als ik ben. iedereen vind me lief en goed en alles maar nee dat wil ik niet zijn.... ik wil ook een keer mezelf kunnen laten gaan eens goed uit mn slof schieten als het nodig is.
maar ach wie weet wat de toekomst nog gaat brengen.

en naard e huisarts kom ik alleen in echte nood gevallen wat betreft mezelf althans. tja ook koud hebben is geen noodval lang leven mn dikke wintertruien en de cv ik woon tenslotte niet op de noordpool.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 01-11-2005, 17:10:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
jesje schreef:
hallo allemaal

dat over koude rillingen en zo komt me erg bekent voor. zoals de meeste van jullie weten heb ik altijd 2 truien aan en de verwarming best hoog staan meestal op 23 graden.
toch heb ik het vaak nog steeds koud het zijn van die korte momenten van rillingen die heel snel op elkaar volgen. ik weet niet wat het is maar word er zo ontzettend beu van.

ik weet zelf niet zo veel van spiritualiteit bezig en heb ook niet echt het gevoel alsof ik er iets mee kan. zover ik weet sta ik ook niet open voor intentiteiten of zo.

jullie zeggen vaak dat hetd an je gids is of iemand anders die bij je is. joost mag weten wie mn gids is en zo weet er ook totaal niets van. tevens zit ik ook met de vraag wat betreft mn beschermengel...... waar was die op de momenten dat ik ze het hards nodig heb en heb gehad???

kom niet aanzetten met ze droegen je want dat voelt zo niet.
ik heb vaak het gevoel alleen op de wereld te zijn buiten mn familie om al weten die ook niet alles van me eigenlijk kent iedereen steeds maar stukjes van me.

ik hoop dat ik antwoorden op mn vragen krijg al weet ik dat sommige antwoorden er nooit zullen zijn

liefs jesje


Hoi...het kan zijn dat je entiniteiten in huis hebt....en dat je zelf negatieve energie/entiniteiten afstoot...(waar je overigens blij om kunt zijn).daardoor krijg je koude rillingen.Als ze dan bij jouw in de buurt komen..krijg je zomaar koude rillingen...dan stoot je ze automatisch af...dit kan het zijn maar er zijn niet veel mensen die dat hebben..want dat is in feite een gave.....maar ik ken iemand die dat wel heeft...vandaar dat ik dat weet.
Dus je zou denken dat je er dan open voor staat maar het is juist het omgekeerde...men stoot ze automatisch af...waardoor je koude rillingen krijgt.

Iedereen heeft karma in te lossen op Aarde....anders waren we hier niet...slechts een klein aantal van de wereldbevolking...0,5% zijn hier zonder karma...maar met een speciale taak van het Hogere...dus iedereen zal in situaties terecht komen..waar je het even niet meer ziet zitten...(welkom in het "leven")....maar na dieptepunten komen altijd betere tijden...

groeten Kevin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 01-11-2005, 21:06:09 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
Ik voel ook geen hulp als ik het moeilijk heb hoor..... nog nooit gehad tenminste.


Hulp van buitenaf kan goed voor je zijn hoor... of wil je het lekker alleen oplossen, oftewel grotendeels opkroppen en wachten op een burn out?
Kijk daarmee uit oke... take care.

Liefsss Indira

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 01-11-2005, 21:09:28 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
Kevin, ik voel ook koude rillingen,

1 keer was het het sterkste, was in een abdij met monniken.... en zat dara op een stoel en alle haartjes gingen omhoog staan, was toen nog helemaal niet op dit forum ( was ook een klein deel van de aanleiding dat ik me hier aanmelde) en wist gwoon..,. er is iets bij me...

Heb het vaker... ik dacht dat je dat gewoon iets waarnam.. goed of slecht, i dunno, maar is het afstoten dan?
( niet zomaar koude rillingen hoor, gwoon echt ineens dat van je kruin tot je kont alles ineens rechtopstaat, en er een koude zucht langsgaat)


Oooit heeft iemand me gezegt, nadat ik vroeg of ze misschien een idee had om me te helpen, dat ik me zo onwijs confused voelde, gwoon druk van binnen, een enorme druk op mijn keel/gebied op me borst/keel, en gewoon enorm opgejaagd en niet heel vrolijk... heb het nu nog wel is in tijden.... diegene zei toen dat er velen bij mij kwamen om eventueel naar het licht gebracht te worden... maar dat ik daar eigenlijk nog niet klaar voor ben... en dat ik er teveel voor openstond en dat ik daardoor me zo voelde... maarrrr aan de ene kant denkik echt van.. oke wat is dit voor een gezwam ( nuchterheid).


xxx Indira

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 01-11-2005, 21:44:46 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Hoi Indira..,

Ja het is een mogelijkheid...dat dat die koude rillingen veroorzaakt.....dat is het automatisch afstoten van negatieve energie/entiniteiten....maar dat is wel bijzonder als je dat hebt...een gave.

Maar iedereen kan natuurlijk wel is ineens wat voelen..koude...dus het is moeilijk te zeggen...tenzij je dit heel vaak hebt dan zou ik toch hier aan gaan denken...wat ik hierboven schreef.

Kan zijn dat entiniteiten bij je komen...en dat je daar confused van wordt...ook entiniteiten die helemaal niet naar het licht willen zijn er ook...ze zien dan dat bij jouw een opening is weer terug naar onze wereld...deze zul je dan op afstand moeten houden...maar als dat zo is dan wordt dat vanzelf wel duidelijk....dat kan ik zo niet zeggen.

Groeten Kevin.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 01-11-2005, 22:28:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-07-2005, 23:17:07
Berichten: 41
Locatie: breda
ik heb altijd alles alleen gedaan.
heb geen andere keus sommige weten waarom ik geen hulp van buiten af neem ik heb er dus zo mn reden voor.

opkroppen doe ik zeker niet ik uit me heus wel alleen niet door te praten ik doe dta weer met andere dingen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 02-11-2005, 09:11:20 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
ja maar der zit natuurlijk verschil in die 2... kou hebben en koude rillingen hebben is anders dan een koude rilling terwijl je het eerst nog niet echt koud had, en wat begon mnet dat ineens alle haartjes zich gaan spannen wat je vooral op je hoofd voelt..

lijkt mij.

xxx Indira

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 02-01-2008, 10:44:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-12-2007, 23:34:58
Berichten: 63
een koude rilling hoeft niet persee door een geest te komen. er zijn op aarde niet veel geesten. en die er zijn moeten nog iets doen voor de rust kunnen vinden als je vaker denkt dat je een geest voelt zal die geest jou ergens voor willen waarschuwen.

koude rillingen kunnen ook een heleboel andere oorzaken hebben.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 13-01-2008, 21:39:00 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Nhjaa ik heb wel is ineeens alsk het warm heb ineens een koude rilling, en da hebk best vaak.. ik weet niet cker of het een entiteit zou zijn mar mis wel.. :)

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 30-12-2011, 22:18:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-12-2011, 22:13:36
Berichten: 1
Locatie: aarde
een gids wat moet ik me daarbij voorstellen?
en hoe maak je met een gids contact?

een koude rilling heb ik ook wel vaker last van gehad (niet echt dat het een last is). maar wel ervaren dat ik een koude rilling door me heen kreeg terwijl me kamer staat te gloeien van de warmte


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 20-01-2012, 19:29:46 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-01-2012, 21:10:10
Berichten: 40
:shock: Zit nu bij me vriend achter de laptop en voel telkens maar weer een koude rilling. best freaky omdat ik tot nu toe het steeds voelt als ik achter de laptop zit.

:mrgreen: En de koude rillingen worden erger als ik op me werk komt (kringloopzaak).


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 20-01-2012, 19:42:23 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Volgens mij zijn laptops gewoon heel warm, en dan merk je kou dus ook al sneller.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl