Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 16:34:59

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Energiebolletjes
BerichtGeplaatst: 19-01-2008, 15:39:05 
Elf
Elf

Sado schreef:
Nog even en er komen camera's op de markt waar je gegarandeert mee zielen kunt fotograferen, en ik weet zeker dat deze net zo hard over de toonbank gaan als 'The Secret' DVDs.

* Rent weg om octrooi aan te vragen *

Volgens mij gaat het hier over de bolletjes daadwerkelijk zien Sado

BerichtGeplaatst: 19-01-2008, 16:15:21 
Dwerg
Dwerg

Stefke schreef:
Sado schreef:
Nog even en er komen camera's op de markt waar je gegarandeert mee zielen kunt fotograferen, en ik weet zeker dat deze net zo hard over de toonbank gaan als 'The Secret' DVDs.

Volgens mij gaat het hier over de bolletjes daadwerkelijk zien Sado

Oh ja?

Citeer:
zijn hele mooie foto's flexa en ze zijn ook heel duidelijk tezien

Citeer:
maarja ik kan er fotos van maken en andere zien het ook dus dat geloof ik niet meer :)

Citeer:
Maar ik kan al best veel op fotos vastleggen :)

Citeer:
Sommige van me fotos kan ik niet eens van me camera halen dan zegt me camera dat ze in gebruik zijn, maar dit zijn ze dus totaal niet.

Citeer:
ik heb net 2 fotos geupload zal er wel meer uploaden.
De fotos zijn met 3 verschillende cameras gemaakt ook op verschillende avonden.

Citeer:
kan je er geen foto's van proberen te maken.

BerichtGeplaatst: 20-01-2008, 20:10:48 
Elf
Elf

Sado schreef:

Oh ja?

Jazeker!

Citeer:
Overal zie ik energie om me heen. Het zijn hele kleine doorzichtige bolletjes die allemaal door elkaar heen gaan, heel snel.

Citeer:
Ik zie deze energieën als sinds toen ik klein was

Citeer:
ja hoor ik zie het ook alleen niet altijd

Citeer:
Ik zie ze ook altijd:) In de lucht zijn ze inderdaad een beetje wit van kleur. Het zijn er echt zoveel! Ik wordt er altijd wel vrolijk van.

Citeer:
Ik zie ze nu af en toe ook als ik naar een vlam van een kaars staar. Af en toe schiet er dan zo'n bolletje langs de vlam.

Citeer:
Die zie ik ook altijd ja, maar of het echt energie is..

Citeer:
zie idd ook wel is iets voorbij schieten, maar dat vind ik vaak wel wat anders dan die minipuntjes in de lucht.

(tot halverwege pagina 1 gekomen met quoten)
Leer het kaf van het koren onderscheiden!!! (sarcastisch bedoelt) Volgens mij neig je meer naar de kant van het fantasme van orbs omdat je daar maar o zo graag op af wil geven. Denk daar maar eens over na :P

BerichtGeplaatst: 20-01-2008, 21:06:14 
Dwerg
Dwerg

Citeer:
Leer het kaf van het koren onderscheiden!!! (sarcastisch bedoelt) Volgens mij neig je meer naar de kant van het fantasme van orbs omdat je daar maar o zo graag op af wil geven. Denk daar maar eens over na :P

Is goed, denk jij dan hier over na?

Ad hominem is een begrip uit het Latijn en betekent "op de man".

In een debat noemt men een argument ad hominem wanneer het betrekking heeft op de persoon die een bewering doet, en niet op de bewering zelf. Dergelijke argumenten worden als oneigenlijk beschouwd.

De ad-hominemredenering heeft de volgende vorm:

1. A doet bewering 'B'.
2. Er is iets mis met A.
3. Dus bewering 'B' is onwaar.

Voorbeeld: Jantje zegt iets, waarna Pietje zegt dat Jantje wel vaker gelogen heeft en daarmee impliceert dat wat Jantje nu zegt ook een leugen is.

BerichtGeplaatst: 20-01-2008, 21:12:08 
Elf
Elf

Ah....Je voelt je eigen aangevallen. Dat was niet de bedoeling, maarja ligt dat aan de zender of aan de ontvanger? o:)

BerichtGeplaatst: 20-01-2008, 21:14:52 
Dwerg
Dwerg

Stefke schreef:
Ah....Je voelt je eigen aangevallen. Dat was niet de bedoeling, maarja ligt dat aan de zender of aan de ontvanger? o:)

Heb je ook nog iets inhoudelijks te zeggen op het eigenlijke onderwerp of blijf je liever op de man spelen? Dat kunnen we namelijk ook op MSN doen hoor. ;)

BerichtGeplaatst: 20-01-2008, 21:25:24 
Elf
Elf

Sado schreef:
Stefke schreef:

Heb je ook nog iets inhoudelijks te zeggen op het eigenlijke onderwerp of blijf je liever op de man spelen? Dat kunnen we namelijk ook op MSN doen hoor. ;)

Ik probeer je alleen te prikkelen, sorry, over and out*

BerichtGeplaatst: 21-01-2008, 13:18:45 
Moderator
Moderator

Goed,
kunnen we dan nu weer lekker on-topic?..
Dank u..

Nymphomaniac Phantasy

But don't throw it away,
It's still my life..

http://www.NymphomaniacPhantasy.punt.nl

BerichtGeplaatst: 27-01-2008, 14:37:54 
Groentje
Groentje

Ik zie ook die bolletjes als ik naar de lucht kijk. Ik zou wel willen proberen om ze te sturen.. maar volgens mij kan ik dat niet. Ze zijn namelijk binnen no time weer weg als ik ze volg.

SD

BerichtGeplaatst: 05-02-2008, 21:29:57 
Groentje
Groentje

als ik wil zou ik zo iets wel kunnen zien ik heb het namelijk een keer uitgeprobeert.
het is inderdaat wel mooi, maar ik kan het alleen in de lucht zien.

BerichtGeplaatst: 25-03-2008, 14:33:50 
Kabouter
Kabouter

Een hele goede dag,..

ik ben sinds vorige week echt aan het afvragen wat al die lichtpuntjes zijn,...
persoonlijk heb ik het niet zo op geesten en andere net iets te vagen dingetjes,..
maar ja wat is het nou dan precies wel,..

ik heb net deze hele topic gelezen,..en zo te zien ben ik niet de enige,..

maar ik zie de mini lichtpuntjes overal en ook als ik op bed lig in het donker,.. en ik zie nog veel meer,.. uit mijn ooghoek zie ik vaak een donkere vlek,...en vind het knap lastig,.. want heb continu het gevoel dat er iemand staat,.. en nee het is geen spook of iets dergelijks,..

ik heb namelijk een andere theorie,..

we kijken allemaal ons hele leven de wijde wereld in,.. en we zien welke dag de zon,.. en als kind vinden we de zon ook heeeel erg interesant,..ik zelf heb ook veel te vaak recht in de zon gekeken,..met als resultaat dat ik soms dagenlang en zwart rondje voor me zag,...eigenlijk dus in een negatiefe kleur,..

vaak als ik ook maar meer dan een minuut naar een voorwerp kijk,..blijft het mij ook een paar minuten op het netvlies staan,...

en ik heb het vermoeden dat de licht puntjes en de vleken puur komen door schade aan je ogen,..of deeltjes/bacterieën die in je traanvocht zitten,..

even een test die iedereen eens moet doen,..

ga met daglicht ergens op een stil plekje zitten,..waar niemand je stoort,..
trek zwarte sokken aan heel belangrijk,..!! en ga naar een plek op een witte muur kijken,..
zorg dat je voet ergens rechts onder in je gezichtvelt ligt,..maar richt je ogen daar niet op,..vervolgens kijk je zeker 2 minuten ongestoord naar het stipje/krasje of iets anders op de muur,..leg je voet na 2 minuten een de kant uit je gezichtsveld en kijk vervolgends weer 2 minuten naar het plekje op de muur,..er verschijnt een lichte gedaantje rechts onder in beeld,.. IS HET EEN SPOOK,..??!!,..nee het is een negatief beeld van je voet,..

ok,..het is niet een letterlijke verklaring,..maar zo heb je een idee,..hoe je gefopt kunt worden door je eigen ogen,..

en zo zijn er nog veel meer trukjes,.zo is er ook een plaatje van jezus,..en als je daar 2 minuten naar gekeken hebt en vervolgend de lucht in kijkt,..zie je hem echt levensgroot voor je staan,..heel maf,..en om kippevel van te krijgen,.. :shock:

maar mijn conclusie over die licht bolletjes is eigenlijk ook dat het gezichtbedrog is,..want ik voel me echt niet helderziend,.. wel bestaan er licht en vuurballen veroorzaakt door bijvoorbeeld onweer,.. maar dat is weer heel iets anders,.

groetjes,..

martha

BerichtGeplaatst: 25-03-2008, 15:22:51 
Groentje
Groentje

wat je zecht is zeker waar.
ik ben al heel wat topics tegen gekomen waar het over zo iets gaat. daar heb ik ze dit ook duidelijk gemaakt dat dat ook het geval kan zijn.
maar soms voelen mensen dat het iets anders is....
en dan moet je dat acepteren.

BerichtGeplaatst: 25-03-2008, 21:24:59 
Kabouter
Kabouter

Ik ben er zeker van overtuigd dat er mensen zijn die wel meer dingen kunnen zien/voelen/ruiken en ervaren dan "gemiddelde mensen" enz.

alleen moeten personen niet zo 123 denken dat zij tot die groep behoren vandaar mijn energiebolletjes theorie en schimtheorie ,..

ik daar in tegen wil er eigenlijk niet bij horen (of ik nu gemiddeld ben of juist niet),..waarom,..heb er gewoon geen zin in,..maar ik vind het wel allemaal heel interesant om te lezen,..ok het klinkt tegenstrijdig,..maar ja misschien ben ik dat ook,.. :wink:

wel weet ik dat er veel positiefe dingen uit somige situaties gehaald kunnen worden,..en daar ga ik voor,..

groetjes,..

een nuchtere meid,..hihi

BerichtGeplaatst: 26-03-2008, 14:02:45 
Groentje
Groentje

mee eens

BerichtGeplaatst: 09-04-2008, 09:11:09 
Kabouter
Kabouter

het gaat lekker,.. nu ik er weer wat meer bewust van ben,..begin ik ook steeds vaker grotere vonkjes te zien en licht flitsen ook in de nacht,.. :shock:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00