Droom over donker parkik droomde dat ik samen met een vriendin(E) naar een park ging omdat ik daar wilde kijken of ik een goed plekje kon vinden voor savonds omdat ik daar geesten wou oproepen
het was toen nog licht daar..
we hadden onze fietsen neergezet, een eindje verderop geloof k.we gingen lopen over het gras en we kwamen langs water enz.
toen ik ging vertelle aan die vriendin (E) wa k van plan vanavond wou ze daar weg ofzo kweet het niet precies meer maar wel dat het ineens helemaal donker werd de lucht en in dat park zijn natuurlijk geen lantaarnpalen.. ik herriner me dat we bang werden en dat we gingen rennen alleen et rare was dat ZIJ rende en ik er soort van achter hing aan haar zonder mee te rennen, ik had me oge dicht en hing soort van op haar rug ofzo en voelde aleen de wind langs me gaan, en ze rende echt keihaaaaard gewoon en ik was doodsbang en dat park leek echt lang te duren want we rende heel lang, toen vroeg ze kom op je ken zelf toch wel even renne k word moe, toen ging ik het proberen maar mn benen gingen heel anders dan die van haar en k was nog steeds aan haar vast geplakt ofzo, heel vaag. nou toen we eenmaal bij een beetje licht ofzo kwamen.. kwamen we erachter dat we onze fiets vergeten waren daar dus moesten we weer terug..en dat gingen we ook doen. en ineens veranderde die vriendin(E) in een andere vriendin(L) van me.. en waren we ineens bij een huis.. van een oude vriendin ( S ) van mij waar k 15 jaar goed mee ben omgegaan.. en ineens was t weer g0ed tusse ons enso en die vriendin(L) was er ook nog by, want die was aan het wachte op mij tot we onse fietse gingen halen,en die andere vriendin (S) ging ineens tege me prate enzo, toen zei ze, dit moet je echt ff weten hoor tam, als iemand je iets aanbied, een drankje ofzo, moet je nooit nee zeggen, altijd iets nemen anders is dat respectloos en dit dat,en ik snapte er niks van, maar toen werd ik wakker..
daarna droomde ik weer dat ik ergens met mn ouders geloof k was, wat verder in nederland en dat ik toen rusie met se kreeg en had besloten om weg te lopen, en om te LOPEN naar huis, dus ik loopte naast de snelweg hele tijd en het was egt ver en kon geen stations vinden om met de trein te gaan.. maar voor de rest ken k nie veel meer herrinere van die droom..
weet iemand misschien, vooral, wat dat in het park betekende? ik heb zelf wel een idee...maar weet nie of da klopt