Hey Barilio,
Bedankt voor je heldere en enthousiaste reacties. Ik kan daar wel wat mee.
Fijn om een gelijkgestemde tegen te komen hier. Jij ziet net las vele andern eveneens het belang van de gaande en komende ontwikkelingen en tijd. Ben ook erg geinteresseerd in de visioenen die je hebt gehad. Kan/wil jij daar iets over vertellen? Mag ook in een pb aan mij hoor, als je dat liever wil.
Verbaast me niks dat jij over het getal 1 begint, want ik heb al enige tijd geleden al nardukkelijk "doorgekregen" dat we naar een tijd van 1-heid, Eénheid, te gemoet gaan.
ZO te lezen ben jij zelf ook al wat meer verdiept in de numerologie of niet?
Ja, 2011 en 2012 zullen inderdaad belangrijke jaren zijn. Behalve dat de tijd zich nog wat meer zal versnellen, zal er ook een versnelling zijn in bewustzijnsverhoging.
Jij typte:
we moeten ons voorbereiden. de komende tijd zal moeilijk worden voor ons in deze maatschappij nico.
Nico: ik ben al enige tijd met voorbereidingen bezig. haha niet alleen de komende tijd zal moeilijk worden, dat ervaar ik de laatste tijd ook al, Barilio.
Barilio schreef:
ik geloof niet in toeval en het moet gewoon zow zijn dat ik net hier over lees en op de klok kijk.ik keek net op de klok en zag de tijd 3 februari 1:11 "s nachts.
nu ik weet wat de code betekent heb ik het gezien.
Nico: Verbaast me niet Barilio. Immers: 11:11 zullen we vaker en intenser ervaren naar mate we vaker in de flow van verhoogde energetische trilling, verhoogd bewustzijn of versnelde persoonlijke veranderingen zitten. En voor jou komen er ook spoedig veranderingen, Barilio. Immers het zien van 11:11 is altijd een bevestiging dat we ons op het juiste pad bevinden EN de 11:11-energie zal ons helpen herinneren aan ons daadwerkelijke doel, onze levensmissie hier op aarde.
chakrale groeten Nico