hoi ik heb even een vraagje met betrekking tot tweelingzielen.
Ik geloofde er eerst niet in moet ik zeggen maar ik heb het gevoel dat ik mijn standpunt steeds meer moet gaan herzien...
Dit is het geval:
Mijn vriend en ik kennen elkaar al een hele tijd en vanaf het begin is het al zo dat we elkaar aanvullen, compleet maken zeg maar. Ik voel waneer hij niet lekker in z'n vel zit, ik weet wanneer er iets is, er is dan gewoon een dwang om even te bellen even een sms te sturen van hey gaat ie wel?
Omgekeerd is het zo dat als ik probeer mijn gevoel te verstoppen als ik gewoon zwaar in de put zit hij om de een of andere reden toch merkt aan mijn manier van doen dat het niet lekker gaat. We kunnen erover praten of gewoon samen zijn en dan gaat het weer goed. Je voelt je weer goed en compleet je kan de hele wereld aan zeg maar. Hij is overigens ook de enige die me weer helemaal uit deze put kan halen wat niemand verder ook ooit gelukt is.
Nu waren we een hele poos geleden op een paranormaal beurs en lieten we voor de gein een aura foto maken, dat was tenminste voor mijn vriend voor de gein..
Die vrouw wist alleen niet wat ze zag, want beide aura foto's waren precies gelijk! Het leek alsof alleen de gezichten waren vervangen maar verder was het een geheel.. ze had dat nog nooit gezien.
Nu ben ik laatst eens naar zo'n avond gegaan waar een medium een soort lezing hield. Je kon haar vragen stellen dus dat heb ik gedaan. Ik heb haar uitgelegd wat er aan de hand was, ook met het aanvoelen van elkaar zo helder. Van mij heb ik zoiets van okee, ik weet het dat ik dat doe en ook van andere mensen heb dus daar trek ik me niet veel van aan. Maar van me vriend... dat vroegen we ons beide af. Dus ik legde het voor aan die vrouw en liet onze foto's ook zien. Ze zei toen dat we tweelingzielen waren die al vele levens steeds bij elkaar waren.
Okee dacht ik .. grappig. En verder heb ik er geen aandacht aan besteed. We waren dus tweelingzielen.. waarschijnlijk hield ik me nog voor.
Ik heb toen eens uit nieuwsgierigheid een boek gehaald en de kenmerken waren wel heel erg treffend dat zelfs iemand die er niet zo heel erg in geloofde wel van mening moest laten veranderen.
Nu stond er afgelpen maand in de paraview een stuk over tweelingzielen wat me weer aan het twijfelen heeft gebracht en waardoor ik denk dat het medium het misschien fout heeft.
Tweeling zielen stond er zijn vaak in een korte tussentijd gereincarneerd... en 5.5 jaar is denk ik geen KORTE tijd??
Ik weet het niet, ik wil erin geloven, geloof er onbewust ook in maar dan zijn er die feiten weer... en toch.. en toch heb ik het idee dat het zo is.. het klinkt dramatisch maar even verderop stond er ook in dat het lijkt alsof je zal sterven zonder de ander... dit klinkt bizar maar zo voelt het echt..
Kortom is er iemand die hier over uitsluitsel kan geven en misschien me wat zekerheid kan bieden. Ik wil geloven erin en doe dit ook.. alleen het toegeven ofzo.. ik weet niet eens wat me tegenhoud... Ik ben misschien gewoon stom bezig door mezelf zo moeilijk te maken hoor.. wie weet zat het medium er gewoon naast..
maar goed, als iemand iets kan antwoorden...
liefs rogue