Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:41:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: [**-Tweelingzielen-**]
BerichtGeplaatst: 12-01-2005, 14:17:32 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Vaak zijn tweelingzielen die elkaar IRL tegen komen man en vrouw, maar het kan ook voorkomen dat ze van hetzelfde geslacht zijn, daarbij zal een van hen, of beiden aanzienlijk meer trekjes van het andere geslacht hebben dan een doorsnee persoon van hetzelfde geslacht.
Tenminste, dit is wat ik ervan heb meegekregen :)


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: [**-Tweelingzielen-**]
BerichtGeplaatst: 12-01-2005, 22:24:56 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-12-2004, 21:57:28
Berichten: 626
Locatie: Hoogvliet
ik weet niet welk trekje ik meer heb, van een man/vrouw,
ik denk vrouw, omdat ik vaak make-up opdoe enzo,, en dagmar niet :P maarja dat zal wel raar zijn wat k nu zei.. :P maar volgens mij zijn wij allebij hetzelfde ofzo,Qua mannelijk/vrouwelijkheid, alleen dat was de enigste verschil geloof ik :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: [**-Tweelingzielen-**]
BerichtGeplaatst: 12-01-2005, 23:38:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
make-up heeft daar niet zoveel mee te maken :roll:

maar anyways, ik heb al aangegeven niks van dat tweelingziel gedoe nuttig te vinden. Daarbij zeg ik dus niet dat het niet bestaat. Alles bestaat namelijk ;). Ik doe alleen niet aan alles mee. das weer wat anders :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: [**-Tweelingzielen-**]
BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 18:10:18 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-12-2004, 14:25:13
Berichten: 279
hoezo niet anubis?

ik denk dat ze het meer bedoelt met het optutten van jezelf enzo
das toch wel meer iets vrouwelijks ;)

maar waarom doe je daar niet aan mee?

_________________
the greatest thing
you'll ever learn
is just to love
and beloved in return


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: [**-Tweelingzielen-**]
BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 18:43:52 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Omdat ik het dus niet nuttig vind, klinkt voor mij ook niet aannemelijk.
En ik geloof er niet in. hahaha hoeveel redenen wil je nog :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: [**-Tweelingzielen-**]
BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 19:42:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Anubis, je hebt gelijk het is idd. absoluut niet nuttig, maar wel fijn als je één iemand hebt die je zo goed kent dat het verder gaat dan het aardse.
Daar hoef je ook niets aan te vertellen, dat voel je, dus het is wel mooi.
Maar in feite niet echt nuttig ofzow :? :P


Groeten Paul

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 20-01-2005, 16:39:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-01-2005, 15:42:56
Berichten: 17
Locatie: Oud Beyerland
Er werd tegen ons gezegt dat Deborah en ik tweelingzielen zijn....
ik weet hier verder nie veel van maar merk soms wel dingen en zij ook bij mij maar zei meer dan mij omdat zij meer ervaren is dan mij.
Zelf weet ik nie precies van hoe en wat en wanneer...

Gr. Sparsey onder Megaya's naam...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 21-01-2005, 13:44:32 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-12-2004, 20:31:27
Berichten: 273
Bedankt voor het mooie stukje tekst Paul!

_________________
Heel de wereld, begin bij jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 21-01-2005, 14:05:28 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
ik weet het nu zeker, ik geloof er niet in 8)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 21-01-2005, 14:47:23 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-12-2004, 20:31:27
Berichten: 273
Denken jullie dat je het kan aanvoelen dat je je tweelingziel binnen afzienbare tijd gaat ontmoeten?

_________________
Heel de wereld, begin bij jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 21-01-2005, 17:25:27 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Anubis schreef:
ik weet het nu zeker, ik geloof er niet in 8)

:lol: :lol: :lol:


@ Nina: Nou ik voelde het dus echt niet aankomen dat ik haar ging ontmoeten.
Ik kende Amordoro vaagjes en we kwamen pas echt in contact toen ik voor het eerst op haar ging rijden.
Dit was toen ik al een kwartaalkaart had verslonden op de manege toen ik daar kwam voor het eerst.
Het was pas toen we elkaar leerde kennen, en de poortjes opengingen, vanaf het eerste moment al.

En toen was ik nog niet echt bewust van het principe "tweelingziel".
Ik blijf er nogal luchtig over eigenlijk, en loop er ook niet op de koop mee eigenlijk.
Tweelingziel dat ziel... wat maakt het uit eigenlijk?

Het enige dat ik weet -en that's what matters- is dat ik een band met Amordoro heb die niet te verwoorden is, en niet te vergelijken met welke andere relatie of band dan ook van iedereen en alles die ik ken.

;)

Wolf

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 22-01-2005, 11:10:07 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Precies wolf!
Het gaat om de inhoud en het is puur om het "beestje een naam te geven" dat mensen het zo noemen.
Want: Als een roos geen roos zou heten, dan zou deze toch nog steeds even mooi zijn?


Groeten Paul!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 09-03-2005, 20:36:26 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
hoi ik heb even een vraagje met betrekking tot tweelingzielen.

Ik geloofde er eerst niet in moet ik zeggen maar ik heb het gevoel dat ik mijn standpunt steeds meer moet gaan herzien...

Dit is het geval:

Mijn vriend en ik kennen elkaar al een hele tijd en vanaf het begin is het al zo dat we elkaar aanvullen, compleet maken zeg maar. Ik voel waneer hij niet lekker in z'n vel zit, ik weet wanneer er iets is, er is dan gewoon een dwang om even te bellen even een sms te sturen van hey gaat ie wel?
Omgekeerd is het zo dat als ik probeer mijn gevoel te verstoppen als ik gewoon zwaar in de put zit hij om de een of andere reden toch merkt aan mijn manier van doen dat het niet lekker gaat. We kunnen erover praten of gewoon samen zijn en dan gaat het weer goed. Je voelt je weer goed en compleet je kan de hele wereld aan zeg maar. Hij is overigens ook de enige die me weer helemaal uit deze put kan halen wat niemand verder ook ooit gelukt is.

Nu waren we een hele poos geleden op een paranormaal beurs en lieten we voor de gein een aura foto maken, dat was tenminste voor mijn vriend voor de gein.. :)
Die vrouw wist alleen niet wat ze zag, want beide aura foto's waren precies gelijk! Het leek alsof alleen de gezichten waren vervangen maar verder was het een geheel.. ze had dat nog nooit gezien.

Nu ben ik laatst eens naar zo'n avond gegaan waar een medium een soort lezing hield. Je kon haar vragen stellen dus dat heb ik gedaan. Ik heb haar uitgelegd wat er aan de hand was, ook met het aanvoelen van elkaar zo helder. Van mij heb ik zoiets van okee, ik weet het dat ik dat doe en ook van andere mensen heb dus daar trek ik me niet veel van aan. Maar van me vriend... dat vroegen we ons beide af. Dus ik legde het voor aan die vrouw en liet onze foto's ook zien. Ze zei toen dat we tweelingzielen waren die al vele levens steeds bij elkaar waren.

Okee dacht ik .. grappig. En verder heb ik er geen aandacht aan besteed. We waren dus tweelingzielen.. waarschijnlijk hield ik me nog voor.
Ik heb toen eens uit nieuwsgierigheid een boek gehaald en de kenmerken waren wel heel erg treffend dat zelfs iemand die er niet zo heel erg in geloofde wel van mening moest laten veranderen.
Nu stond er afgelpen maand in de paraview een stuk over tweelingzielen wat me weer aan het twijfelen heeft gebracht en waardoor ik denk dat het medium het misschien fout heeft.
Tweeling zielen stond er zijn vaak in een korte tussentijd gereincarneerd... en 5.5 jaar is denk ik geen KORTE tijd??
Ik weet het niet, ik wil erin geloven, geloof er onbewust ook in maar dan zijn er die feiten weer... en toch.. en toch heb ik het idee dat het zo is.. het klinkt dramatisch maar even verderop stond er ook in dat het lijkt alsof je zal sterven zonder de ander... dit klinkt bizar maar zo voelt het echt..

Kortom is er iemand die hier over uitsluitsel kan geven en misschien me wat zekerheid kan bieden. Ik wil geloven erin en doe dit ook.. alleen het toegeven ofzo.. ik weet niet eens wat me tegenhoud... Ik ben misschien gewoon stom bezig door mezelf zo moeilijk te maken hoor.. wie weet zat het medium er gewoon naast..

maar goed, als iemand iets kan antwoorden...

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 09-03-2005, 20:46:19 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Rogue,

Je verstand staat je gevoel in de weg.
Sinds wanneer is spititualiteit aan tijd gebonden?
Van de gevallen waarbij het bekend is zal het 5,5 jaar zijn, maar meer of minder is dat totaal niet onmogelijk.
Ik kreeg kippenvel bij het lezen van je verhaal.

Het enige wat ik je wil zeggen is:
"Luister naar je gevoel en vertrouw erop, het antwoord heb je al."
Meer zeggen is overbodig :)


Groeten Paul!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 09-03-2005, 20:51:15 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
:) dank je Paul... ik ga naar mijn gevoel luisteren die ja zegt. En ook naar het antwoord van mijn vriend die ja zegt.. hij zegt zelf er niks van te snappen maar dat dat de enige normale verklaring kan zijn. :)

Hey nogmaals heel erg bedankt joh!!

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl