Hallo TT,
Het eerste wat ik denk is: dat kan dat vrouwtje wel zeggen, maar vind jij dat zelf ook?
Wat zegt jouw gevoel/intuitie?
Immers als AL jouw chakra's uit balans zijn, dan ben jij zelf ook gigantisch uit balans.
Heb jij dan zoveel klachten dan op dit moment?
Ik snap jouw behoefte om alle chakra's meteen allemaal in balans te brengen. Het is ook goed hoor om chakra's die uit balans zijn in balans te brengen, maar ga niet in het wilde weg alle chakra's in balans proberen te brengen. In jouw situatie zul je zorgvuldig een keuze moeten maken en aan 2 chakra's de eerste prioriteit moeten geven.
Als ik jou een advies mag geven vanuit de Chakratherapie dan zou ik je als eerste richten op het in balans brengen van je wortelchakra (=muladhara) en je navelchakra (=manipura). En hier heb je voorlopig even je handen vol aan. De andere chakra's zijn hier van afhankelijk, dus wanneer deze meer in balans komen dan zal dit indirect ten gunste komen aan de andere chakra's. Dan kun je daarna kijken of je je nog op andere chakra's wil richten. Als je wil kan ik je nog een goed chakraboek aanbevelen, waarin uitgebreid beschreven staat hoe je een bepaald chakra in balans kan brengen.
Ik hoor het wel.
Heb je nog vragen?
chakralegroeten, Nico