Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 22:50:45

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 69 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21-02-2008, 14:43:56 
Reus
Reus

Hey Sado,

Leuk dat je zo enthousiast je bijdrage levert aan deze discussie.
Transformatie is een spiritueel fenomeen, waar de laatste jaren veel onderzoek naar gedaan is. Transformatie is een proces wat vaak niet onopgemerkt voorbij gaat, maar juist gepaard gaat met transformatiesymptomen. Het is wel goed dat jij uitgerekend nu begint over DNA veranderingen, want sommige klachten blijken INDERDAAD effecten te zijn van veranderingen in het DNA!
Dit onderzoek loopt al van voor de Genenconferentie in 1995 in Mexicostad. Dr Fox van het Avaloninstituut in Californie heeft hierin met collega-genetici baanbrekend onderzoek verricht en zelfs bewijzen gevonden voor de gaande veranderingen in het menselijke DNA, wat zich aan het transformeren is en de daaraan gerelateerde “transformatiesymptomen”. Hij geeft hierin een soortgelijke opsomming van transformatieklachten.
Check-it –out. :wink:

groetjes Nico

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.

BerichtGeplaatst: 21-02-2008, 16:51:02 
Dwerg
Dwerg

En dit dan, Nico?

Citeer:
MATRIX MASTERS' NOTE: On June 1, 2005 we received the following email:

http://www.matrixmasters.com/blog/scien ... ience.html

It has come to our attention that you are running an article on your page for which we hold the copy right. Please remove the article about Dr. Berrenda Fox. After that was printed we discovered that she had lied to us, falsified data on tests she never conducted, and injected her subjects with testosterone without their knowledge.She was sent to jail for this and her "clinic" was shut down.

Dawn Fazende
Patricia Resch

Mount Shasta Magazine is an excellent publication covering Spiritual, Personal Growth, New Age and Alternative Health topics. Ask about our on-line ad rates!!!

http://www.mountshastamagazine.com
http://www.wesak.us
Ph. 530-926-5500 x 5 or, toll free 888-926-9255

[ALSO PLEASE SEE THE COMMENTS ABOUT THIS STORY, WHICH APPARENTLY WAS A HOAX BY Dr. Berrenda Fox.
]

Waar ik het over heb, kun jij je 'mening' ook nog wetenschappelijk onderbouwen? Je haalt steeds enkel de pseudo-wetenschap aan, maar alle bronnen zijn op dit gebied altijd omstreden en er wordt veel uit de duim gezogen. Nico, ben jij nu zo goed gelovig, of ben ik nu zo kritisch?

(Overigens, jouw Dr. Fox is dus geen 'hij', maar een 'zij'.)

BerichtGeplaatst: 22-02-2008, 11:59:29 
Reus
Reus

Beste Sado,

Dr Fox is zeker niet de enige die onderzoek gedaan heeft naar DNA en DNA-veranderingen.
Dr. Crick en Dr. Watson hebben hier bijna heel hun leven onderzoek naar verricht.
Beiden zijn toonaangevende genetici die in 1953 voor wereldnieuws zorgden, omdat zij er als eersten in slaagden de structuur van het DNA te ontdekken.
In de jaren daarna hebben zij hun diepgaande onderzoek voortgezet en kwamen zij tot de ontdekking dat het DNA aan het transformeren/evolueren was.
Wat zij ontdekten, was de aanwezigheid van een derde streng DNA, precies zoals dat door Dr. Fox bevestigd werd.
Dr. Crick en dr. Watson hebben onderzoek gedaan bij kinderen en zij ontdekten dat kinderen die geboren zijn met dit geactiveerde derde DNA-streng heel erg intelligent waren en uitgebreide psychische vermogens hadden, waaronder telepathie en heldere waarnemingen.
Sinds de beginjaren 90 werd er op wereldschaal veel meer van dit soort ontdekkingen gedaan, vooral na de Genenconferentie in Mexicostad in 1995, waar er in het geheim over deze DNA-transformatie gesproken is.
Zelfs toen werd er door de genetici druk over gepraat om dit wel of niet naar buiten te brengen. Er werd zelfs overwogen om andere of foutieve informatie uit te brengen ten einde geen angst te zaaien onder de grote menigte, maar misschien belangrijker nog wel om zelf ongestoord verder te kunnen gaan met hun onderzoek en daarin niet tegengewerkt te worden of mogelijk in diskrediet gebracht te kunnen worden.
Goed weekend. :wave:

groeten Nico.

BerichtGeplaatst: 22-02-2008, 14:56:32 
Dwerg
Dwerg

Citeer:
In de jaren daarna hebben zij hun diepgaande onderzoek voortgezet en kwamen zij tot de ontdekking dat het DNA aan het transformeren/evolueren was.

Doet het ook, alleen niet op de manier waarop jij graag zou willen. Er is géén metafysische invloed op DNA, enkel fysische. Het hele DNA verhaal wat jij ophangt, klopt simpelweg van geen kanten. Ja, DNA muteert. Nee, is niet gekoppeld aan welke 2012-waanzin dan ook. Dit is simpelweg wat DNA doet.

Citeer:
Wat zij ontdekten, was de aanwezigheid van een derde streng DNA, precies zoals dat door Dr. Fox bevestigd werd.
Dr. Crick en dr. Watson hebben onderzoek gedaan bij kinderen en zij ontdekten dat kinderen die geboren zijn met dit geactiveerde derde DNA-streng heel erg intelligent waren en uitgebreide psychische vermogens hadden, waaronder telepathie en heldere waarnemingen.

Oh ja?
Nou, ik lees hier ( http://nl.wikipedia.org/wiki/DNA ) iets heel anders:

Citeer:
Er is maar één geval bekend waarbij een driedubbele helix in vivo voorkomt: in de bacterie E. Coli ontstaat het als een tussenproduct wanneer het recombinatie-enzym RecA actief is.

Ga jij maar eens opzoeken wat de functie van die bacterie is; you're in for a laugh.
Mag ik trouwens de bron weten van waar jij dit gelezen hebt over een derde streng? Het zal zeker weten wel weer een pseudewetenschappelijke bron zijn, maar ik vermaak mezelf graag met dit soort compleet onzinnige zaken, vooral wanneer men dit aan anderen aansmeert. Overigens, dat mensen een nobel prijs hebben gewonnen voor baanbrekend onderzoek, impliceert dit niet automatisch dat de rest van hun onderzoeken daardoor ook automatisch valide zijn.

Citeer:
precies zoals dat door Dr. Fox bevestigd werd.

Lees je weleens wat andere mensen zeggen? Dr Fox heeft helemaal gaan onderzoek gedaan. Het is klinkklare onzin. Ze is er zelfs voor naar de gevangenis gestuurd. Als je criminelen hier gaat zitten verdedigen, val je voor mij in de categorie 'kwakzalver', en dan kun je enig respect van mijn kant compleet vergeten.

Citeer:
Zelfs toen werd er door de genetici druk over gepraat om dit wel of niet naar buiten te brengen. Er werd zelfs overwogen om andere of foutieve informatie uit te brengen ten einde geen angst te zaaien onder de grote menigte, maar misschien belangrijker nog wel om zelf ongestoord verder te kunnen gaan met hun onderzoek en daarin niet tegengewerkt te worden of mogelijk in diskrediet gebracht te kunnen worden.

Dit is het standaard verhaal waarmee een conspiracy-theory wordt geconcludeerd. Ik neem je er echt niet serieuzer door hoor, ik hoor zelf niet in de categorie 'paranoïde' thuis. Jij praat (in ieder geval voor mij) onzin. Je valt er andere mensen mee lastig, mensen, die weerloos zijn, en zelf niet kritisch genoeg zijn om te onderscheiden wat werkelijkheid is, en wat fantasie. Dat neem ik jou ZEER kwalijk.

BerichtGeplaatst: 25-02-2008, 09:07:23 
Reus
Reus

Beste Sado,

Zo te lezen is jouw Ego nadrukkelijk aanwezig en hard aan het werk. :wink:
Dan kom je vaak niet verder dan het niveau waarop jij communiceert.
Blijkbaar was jij inderdaad even “enig respect van jouw kant compleet vergeten”.
Maar dat kan en mag ik van jou ook (nog) niet verwachten, zolang jouw Ego nog zo’n evidente rol speelt en/of het je zelf mogelijk aan respect ontbreekt .
En daarom Sado, kan ik je jouw reactie ook niet zeer kwalijk nemen.

Zijn er forumleden die wel op een respectvolle manier kunnen reageren en iets kunnen zeggen over hun symptomen van transformatie?

groeten Nico

BerichtGeplaatst: 25-02-2008, 09:56:00 
Elf
Elf

Ik heb de laatste tijd last van een isolatie gevoel
Dan zit ik op de bank even niks te doen en dan lijkt het alsof
mijn gehoor wordt uitgeschakeld en ik in een soort trance raak.
Op zo'n moment voel ik mijn lichaam tintelen. Gaat mijn ademhaling
zeer langzaam en overvalt mij een gevoel van liefde en rust.

Verder merk ik dat ik heel gevoelig wordt voor Geweld. Gisteravond
d heb ik rambo 4 gezien en ik werd misselijk van al het schieten en doden
iets waar ik voorheen nooit last van had.

Op conflicten reageer ik niet meer instinctief woedend, maar voel
ik een rust alsof ik vanuit een helicopterview de situatie overzie.
Ook dit is van de laatste tijd.

Verder ben ik bewuster wat ik doe. Ik koop tegenwoordig biologische
groenten. Zorg dat mijn huis opgeruimt en netjes is. Bij een onrustig
gevoel ga ik niet meer vluchten in TV of PC, maar ga ik rustig zitten
en voelen wat er gebeurd.

Dit bovenstaande maakt mijn leven completer. completer dan al die z.g.n
wetenschappelijke onderzoeken die getoetst moeten worden op waarheden
die overigens ook maar een waarheid zijn tot het tegendeel bewezen is.
Zolang wij blijven zoeken naar de waarheid buiten ons zelf vinden we
nooit de rust in ons zelf. En voor het vinden van die rust en de transformatie
die daarbij duidelijk aanwezig is heb ik geen wetenschappelijk onderzoek nodig
sterker nog. Het is niet wetenschappelijk te verklaren. En dat zal het ook nooit
zijn.

BerichtGeplaatst: 25-02-2008, 15:08:42 
Dwerg
Dwerg

Jammer dat je niet inhoudelijk zult reageren, Nico. Had ik ook niet verwacht, want jouw stellingen zijn punt voor punt niet te verdedigen. Maar goed, van mij zul je niets meer horen. Succes met je ego. ;)

BerichtGeplaatst: 28-02-2008, 14:24:19 
Nimf
Nimf

Nico schreef in antwoord op een reactie van Sado:
Citeer:
Zo te lezen is jouw Ego nadrukkelijk aanwezig en hard aan het werk.
Dan kom je vaak niet verder dan het niveau waarop jij communiceert.
Blijkbaar was jij inderdaad even “enig respect van jouw kant compleet vergeten”.
Maar dat kan en mag ik van jou ook (nog) niet verwachten, zolang jouw Ego nog zo’n evidente rol speelt en/of het je zelf mogelijk aan respect ontbreekt .
En daarom Sado, kan ik je jouw reactie ook niet zeer kwalijk nemen.

Zijn er forumleden die wel op een respectvolle manier kunnen reageren en iets kunnen zeggen over hun symptomen van transformatie?

groeten Nico

Beste naamgenoot, wat is jouw ego enorm aanwezig in jouw reactie!
Hoe mooi jij ook 'predikt' dat je afstand moet doen van je ego: preacher, practice what you preache! (ofwel: doe zelf wat je anderen adviseert).

Enorm zoals jij hier jouw ego de overhand laat nemen.

Wat betreft je opmerkingen over 'dr'. Fox en haar 'onderzoeken' en 'resultaten' rond het 3e DNA-streng:
- Om te beginnen is het zeer twijfelachtig dat Fox uberhaupt zichzelf 'dr' mag noemen. Er is niets te vinden over een (echte) universiteit waar zij zou zijn afgestudeert.
- Naar het DNA is inderdaad door vele genetici onderzoek gedaan en het 'zogenaamde' onderzoek dat Fox zou hebben gedaan is nergens bevestigd. Er is geen enkel onderzoek te vinden waaruit zou blijken dat haar beweringen juist zouden (kunnen) zijn (behalve dan in de door Sado genoemde E.Coli).
- De zogenaamde resultaten van Fox in het zeer twijfelachtige Avalon Instituut zijn nooit fatsoenlijk gepubliceert maar verspreidt via onduidelijke kanalen die zeer sterke vermoedens doen ontstaan dat het hier om een haux, ofewel een nonsens bericht gaat waarmee deze Fox (of in ieder geval de verspreiders van het bericht) blijkbaar paniek willen zaaien en mogelijk naambekendheid nastreven.
- Dat het DNA aan verandering onderhevig is, is al langere tijd bekend (dat heeft niets te maken met spookverhalen rond 2012) en is onderwerp van vele onderzoeken. Ook de oorzaak van de veranderingen die van velerlei aard kunnen zijn worden onderzocht en hierover wordt regelmatig gepubliceerd. Echter: nergens vinden we iets terug van het 'onderzoek' van Fox of haar vermeende 3e DNA-streng. Daarnaast: of de DNA-veranderingen uberhaupt aanleiding geven tot klachten (of, zoals jij schijnt te denken: een vorm van ubermenschen) is tot op heden nog niet gedocumenteerd zoals ook niet is gedocumenteerd dat het oorzaak van welke klachten dan ook zou zijn.

In concreto zit je hier dus een zeer waarschijnlijk fantasie verhaal door te geven alsof het waarheid zou zijn maar is er helemaal niets van echte onderbouwing aanwezig (behalve dan van die zeer twijfelachtige Fox).
Misschien zou het, in het belang van dit topic, aardig zijn als je (voor zover je hiermee door wilt gaan) goede geverivieerde bronnen kunt geven zodat het geheel uit de 'zweefhoek' gehaald wordt of (als je dat niet kunt) dit topic verder heel duidelijk als een 'zweeftopic' benoemen.
Net als Sado heb ik er namelijk nogal wat moeite mee dat jij hier een uitermate kwetsbare groep (geldt niet voor iedereen maar zeker voor een groot deel) opzadelt met nonsens. Zeker waar het een onderwerp als dit betreft.

Ik wacht in spanning op je antwoord.

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 29-02-2008, 01:24:07 
Groentje
Groentje

Wat ik me af vraag, is het eigenlijk wel belangrijk om zeker te zijn dat er een transformatiproces is?

Dit lijkt misschien een rare vraag, maar als je die derde DNA string er buiten houd. Is het eigenlijk niet het zelfde als het groeiproces waarin je vanalles leert, meemaakt en leert plaatsen?

Het is niet dat ik wat tegen de mening van Nico óf Sado en Dt/Nico in wil brengen. Maar als je het met een breder beeld bekijkt, is het niet eens zo raar of anders. Het gaat hier weliswaar over klachten. En er is een naam aan gegeven. Maar aan het eind van de dag is het ik, mijn gedachten en mijn gevoel/intuïtie waarnaar ik luister. En toevallig is het zo dat ik het zelfde voel, zoals anderen voelen. Wat ik eraan heb gehad is dat ik veel dingen herkend heb. En neej, ik heb er goed over nagedacht of ik misschien die klachten op mijn leven projecteer (het zelfde wanneer ik het nu over een Ford Ka heb en de volgende dag zie je ineens heel veel van dat soort auto's). En over die naam, het enige wat daar handig aan is, is dat je het er met anderen over kan hebben en kan zeggen wat er mis is, zonder al die klachten punt voor punt hoef te noemen. En wat is er zo slecht aan om er in te geloven, ik bedoel, al is het niet waar of niet te bewijzen (wat duidelijk niet het zelfde is)?

En zoals ik in het begin al zei, het is een groeiproces, men groeit, leert en word wijzer, dat is bij iedereen zo. En dat deze manier dan net iets anders is dan de rest (klinkt als... Animal Farm) , is dat zo erg? Ik weet al lang dat ik niet zo ben als mijn klasgenoten, maar ik voel me echt niet specialer of belangijker, wat ik ook niet ben. Iedereen heeft bepaalde eigenschappen en kwaliteiten. En op een bepaald gebied heb ik iets gemeen met een groep anderen. En iedereen is anders en je mag voelen en denken wat je wil, dat is je goed recht. En het enige wat ik er met de informatie proces hoop te bereiken is dat ik mezelf beter ga begrijpen. En ik denk dat dat ook de enige reden kan zijn van deze informatie. Aan de andere kant snap ik de reacties en Sado en DT/Nico wel, en ze mogen idd kritisch zijn, dat is juist goed. En op het punt van het bewijzen van het transformatieproces ontbreken er een aantal punten. En dan weer die vraag, is het nodig dat we het zeker weten dat het transformatieproces geen nonsens zijn?

Ik denk het niet, het gaat er om dat mensen steun vinden uit het feit dat anderen ongeveer het zelfde doormaken. En als daar dan een naam is aan gegeven, so let it be. En die bewijzen, ik heb er niet eens naar gezocht, vond het wel grappig. Maar ik voelde dat er iets met me gaande is dat er erg op lijkt, ik word zowaar volwassener en dat is niet zo makkelijk als het soms lijkt. En het is soms fijn als je dan steun kan krijgen, vooral als je dan een leuke reactie krijgt. Of het een naam geven en met die bewijzen komen een goede zet is, geen idee, weet alleen dat Nico een aardige gozer is en het in mijn ogen niet slecht bedoeld.

Dit was mijn zicht op de situatie, ik post dit enkel om jullie mijn beeld hierover te laten zien. Hoop dat jullie er wat aan hebben :)

greetz, Gogem

BerichtGeplaatst: 29-02-2008, 13:17:11 
Reus
Reus

Boeiende dicussie hier.
Ik heb de tijd genomen om uitgebreid en in etappes te reageren. Anders wordt het zo’n lap tekst. Waar het om gaat is dat het transformatieproces een PROCES is wat mensen doormaken. En dat dit transformatieproces vaak niet onopgemerkt voorbij gaat, maar met zogenaamde symptomen van transformatie gepaard kan gaan. Ieder mens maakt zijn eigen transformatieproces door. Zo maak ik ook mijn eigen proces door en zal ik zeker niet stellen dat ik er al ben of er al mee klaar ben. Wel herken ik makkelijker en sneller het Ego van mezelf en dat bij anderen, zoals ik dat bij Sado waarnam en nu gewoon ook weer bij jou observeer, DT/Nico. :wink:

Terug naar deze topic.
Voor mensen die gewend zijn te denken in dualiteiten en dus een stricte scheiding aanbrengen in wetenschap-spiritualiteit of verklaarbaar-onverklaarbaar, heeft deze topic slechts 2 kanten.
Maar zo strikt ligt het in mijn visie niet. Beide aspecten hebben veel met elkaar te maken. Vanuit de Advaita Vedanta, een non-dualistische stroming, wordt gezegd dat de werkelijkheid niet opgedeeld/opgesplitst is. Dualiteit bestaat niet. Wetenschap en spiritualiteit zijn weliswaar te onderscheiden maar niet te scheiden.(hierover is een boek geschreven met de titel: “Ontheemde zielen ontwaken--over SAMENGAAN van wetenschap en spiritualiteit”, welke als GRATIS E-book te downloaden is op http://www.soulsofdistortion.nl Een aanrader voor iedereen, die wetenschap wat meer vanuit een spirituele benadering wil lezen en de eenheid tussen beiden wil ontdekken; ik vond het fascinerend om te lezen)
Wetenschap en spiritualiteit zijn in eenheid met elkaar verbonden. Dat betekent dat deze topic zeker een wetenschappelijke kant kent, maar dat het onderwerp ook een spirituele kant heeft, die inderdaad niet zo makkelijk te verklaren is, maar zeker niet “zomaar” weggewuifd mag worden als “fantasie”, “2012waaanzin”, “pseudowetenschap”, “zweefhoek” en “nonsens”.

Wordt vervolgd. Namasté. Liefdevolle groeten Nico

Laatst gewijzigd door nico op 29-02-2008, 14:54:33, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 29-02-2008, 13:19:26 
Reus
Reus

In mijn visie ga ik niet uit van toeval. Vanuit de spiritualiteit gezien bestaat het toeval ook niet. Voor mij is het geen toeval dat er in deze tijd allerlei interessante ontwikkelingen (gaande) zijn die mogelijk verband kunnen hebben met het jaar 2012. Waarover inerdaad zeer uiteenlopend gedacht wordt.

New evidence increasingly tells us life is not a product of random mutations.
Evidence suggests that our Solar System is at the end of a very important cycle. We can track this cycle not only in the fossil record, (zie het werk van David Raup en John Sepkoski) but in the actual orbits of planets in the Solar System. This cycle was apparently important enough that the ancient Sumerians — or those in contact with them — were well aware of it. Energy is streaming into the planets, causing them to become brighter, hotter and more magnetic. We are on one of those planets. That same energy is streaming into us. If the energy were ‘dead’ and lifeless, this might not mean much. However, there is strong evidence that the energy is very much ‘alive’ — and that it has a definite intelligence. Therefore, it appears that every person on Earth is experiencing an energetic DNA charge-up right now, http://www.divinecosmos.nl, and it’s triggering an evolution in humanity as we know it. This could be responsible for an ever-increasing amount of paranormal reports in our society — synchronicity, ESP and psychic ability, ghost sightings, and even the steady rise in IQ scores. It may also be responsible for the incredible rise in political, economic, religious and social tensions in the world at this time. All the ‘hidden’ material is being exposed in the light of Truth. Any "fair and balanced" discussion of the 2012 enigma would be incomplete by only exploring Earth Changes and the idea that we may be heading into an Armageddon or apocalypse With the new DNA information now coming through, there may be much more going on than most people would ever dare to imagine.

Wordt vervolgd, Namasté, liefdevolle groeten, Nico

BerichtGeplaatst: 29-02-2008, 13:31:27 
Reus
Reus

Nav het bovengeschrevene:
Over dat “einde” van die cyclus is heel veel over geschreven: het einde van de Mayakalender, het einde van een galactische cyclus en de bijzondere samenstand van de planeten in 2012. Deze bijzonder galactische winterzonnewende uitlijning van 2012 wordt ook beschreven in een andere vorm, namelijk als de ‘Grote Galactische Conjunctie’. Dit is een ontdekking uit 1996 van de Russische professor Dr. Sergey Smelyakov. http://www.soulsofdistortion.nl..
Gedurende de afgelopen eeuwen hebben esoterische en spirituele leraren geweten dat ons lichaam en ons DNA programeerbaar is (o.a. ook door taal, woorden en gedachten).
Dit is de afgelopen jaren door wetenschappelijk onderzoek verklaard en bewezen. http://www.divinecosmos.nl. Er is zelfs ontdekt dat trilling het DNA kan transformeren, als de frequentie van die trilling maar optimaal is. En naar dit verschijnsel trilling en resonantie is ook al jaren onderzoek gedaan door Dr Schumann. Hij heeft ontdekt dat de aarde een trilling heeft. Hij heeft deze trilling naar hem genoemd: de Schumannresonantie. Ontdekt is dat die trilling de afgelopen jaren aan het toenemen is. Nu hebben taal, woorden en gedachten ook hun eigen trilling. Hier is onderzoek naar gedaan door dr.emoto die tot de conclusie kwam dat taal, gesproken of geschreven woorden (uitingen van trilling!) daadwerkelijk effect hebben op de fysieke werkelijkheid zoals hij zag bij de ijskristallen van water.
Zo op het oog lijkt het toeval, maar zouden we ook rekening mogen houden met de mogelijkheid dat er inderdaad een verband is met trilling in het algemeen (in de vorm van taal) en met de trilling van de aarde in het bijzonder en de huidige ontwikkelingen die nu gaande zijn.
Op de site van inspirerendeverhalen.nl wordt ook geschreven over transformatie en symptomen van transformatie en het verband met de trilling van de aarde.
"Nu al zijn de voortekenen hiervan zichtbaar. Mensen – en vooral steeds
meer kinderen – beschikken over een zeer hoge intelligentie en psychische vermogens,
zoals telepathie en het verplaatsen van voorwerpen.
Anton: “De wetenschap heeft al geconcludeerd dat het menselijk DNA aan het
veranderen is. Mogelijk krijgt het DNA zijn informatie van een morfogenetisch veld, zoals Rupert Sheldrake verondersteld. In mijn ogen als gevolg van de hogere trilling, maar de wetenschap kan er nog niet zoveel mee en stopt het in de doofpot.” Jammer vindt Anton: “Veel mensen vertonen namelijk lichamelijke verschijnselen als gevolg van de hogere trilling (transformatiesymtomen in mijn idee) oa. misselijkheid, hartkloppingen, stemmingswisselingen. Vaak krijgen mensen direct medicijnen voorgeschreven om het de kop in te drukken, terwijl het een natuurlijk proces is. Het is belangrijk dat mensen dit juist weten, zodat ze zich bewust kunnen afstemmen.”
En wat dat afstemmen betreft, mag iedereen op dit forum zich afstemmen op datgene waar hij of zij zich prettig bij voelt en wat hij/zij een bijdrage vindt voor zijn/haar eigen visie of zijn of haar eigen transformatieproces.

Namasté, liefdevolle groeten Nico

BerichtGeplaatst: 29-02-2008, 13:56:22 
Reus
Reus

Aansluitend op het bovenstaande ander wetenschappelijk onderzoek waarbij wetenschap en spiritualiteit elkaar aanvullen over DNA en quantumvelden uit willenwijweten.nl
“The Biology of Belief is een baanbrekend werk in het veld van de nieuwe biologie. Bruce Lipton was professor op Princeton Universety en heeft 40 jaar onderzoek gedaan naar stamcellen. Zijn experimenten hebben tezamen met dat van andere toonaangevende wetenschappers tot in detail de mechanismen hoe cellen informatie ontvangen en verwerken onderzocht. De implicaties van dit onderzoek doet het begrip van leven zoals dat wetenschappelijk werd aangenomen radicaal veranderen. Het laat namelijk zien dat genen en DNA onze biologie niet beheersen, maar dat ons DNA gestuurd wordt door signalen (zoals licht en trillingen) van buiten de cel, inclusief energetische boodschappen die uit onze positieve en negatieve gedachten voortkomen . Deze belangrijke en hoopvolle synthese van de nieuwe en beste onderzoeken op het gebied van celbiologie en kwantumfysica kunnen worden gezien alseen grote doorbraak die laat zien dat onze lichamen kunnen veranderen. Op de universiteiten wordt vandaag de dag nog steeds de oude genenleer gedoceerd en dat terwijl er al sinds 1995 (sinds de Genenconferentie in Mexico-Stad) al onomstotelijk wetenschappelijk bewijs ligt dat het tegendeel bewijst.”

Namasté, Liefdevolle groeten Nico

Laatst gewijzigd door nico op 29-02-2008, 14:19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 29-02-2008, 14:18:45 
Reus
Reus

Andere genetici hebben ook lang onderzoek gedaan naar DNA. Twee vooraanstaande genetici en zeker niet de minste: Dr. Watson en Dr. Crick, die al eerder in 1953 de structuur van het DNA ontdekt hadden, hebben bijna heel hun leven onderzoek verricht naar DNA in het algemeen en de transformatie van DNA in het bijzonder.
Deze prominentegenetici hadden al veel jaren geleden een derde DNA streng ontdekt, waarvan in de beginjaren 80 vastgesteld werd dat deze zich binnen de dubbele helix aan het verbinden/ontwikkelen was. Tevens ontdekten ook zij dat er kinderen geboren werden met een derde DNAstreng en dat deze kinderen met hun geactiveerde derde DNA streng buitengewoon intelligent waren en beschikten over psychische vermogens.

Our narrative begins in the early 1950s when Doctors Watson and Crick make an epic discovery concerning the RNA/DNA double helix. They find a third, separated strand in the center of the double helix. Other researchers soon confirm their findings. At first, many geneticists postulate that this third strand is just protein detritus, a material left over from the more primitive evolutionary elements that originally created the human species.
Nonetheless, by the mid-1980s, doubts began to be expressed about this concept. Many genetic researchers involved in the early study of the human genome determined that the third strand was starting to connect to the four ladders inside the double helix. This activating third strand displayed highly unusual properties. Its unexpected development suddenly called into question how human evolution had occurred.

Infants born with this activated third strand demonstrate very high intelligence and expanded psychic abilities, the most common of which is telepathy. Many babies are able to 'talk' telepathically with their parents, even warning them of potential danger. Initially, these children were rarely seen. However, since the early 1990s, more have been observed worldwide. At a special meeting in Mexico City in 1995, geneticists discussed this occurrence (now much more widespread) in secret.

In addition to these amazing children, a number of adults began to appear, globally, whose third strand is in the preliminary stages of reconnecting to the four ladders of the RNA/DNA double helix. By the mid-1990s, the situation had become more prevalent. During the 1995 Conference on Genetics in Mexico City, scientists debated whether to conceal this odd problem from the public or to give out false information, pending the completion of further studies. Many geneticists saw this phenomenon as the potential beginning of a new global catastrophe.
The first stage of your cellular genetic mutations consists of this third-strand phenomenon.

Namasté, liefdevolle groeten, Nico

BerichtGeplaatst: 29-02-2008, 14:34:32 
Reus
Reus

Hey gertjan,

Ja, wat je schrijft over geweld herken ik ook.
Mooi wat je schrijft over reageren op conflicten. Conflicten kunnen soms weliswaar vervelend zijn, maar vaak ook nodig en/of leerzaam. Het is goed om je niet door de ander uit balans te laten brengen. Sommige mensen raken uit balans omdat ze meningen verwarren met feiten. Goed dat jij op jouw manier omgaat met jouw waarheid. Dat geeft inderdaad rust als je de waarheid in jezelf kan vinden. Ik zoek de balans in het zoeken in mezelf en buiten me zelf en van sommige dingen kan ik zeggen dat deze wetenschappelijk te verklaren zijn, maar lang (nog) niet van alle zaken, dat geeft het leven ook nog wat mystieks.

Namasté, liefdevolle groeten nico

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 69 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00