Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-12-2024, 09:12:52

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 515 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11-03-2008, 16:58:07 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over verlamd zijn

had het weer pasgeleden
dat ik helemaal verlamd was maar was wel bij bewustzijn zeg maaar.. maar kon me niet bewegen of iets..
kon ook nie praten..
zelf denk ik dat m´n geest gewoon niet meer in mn lichaam zat of iets dergelijks.. soort uitreding dus..

BerichtGeplaatst: 11-03-2008, 21:45:02 
Kabouter
Kabouter

dat was idd een uittreding !! :D wel eens eerder gedaan?? uittreden??

Nietige gedachten brengen kleinzielige karakters voort.
Je wordt door kleine dingen aangetrokken
omdat je denkt dat je macht beperkt is.
Maar je macht is in werkelijkheid onbeperkt .

greetz Lord of Darkness

BerichtGeplaatst: 11-03-2008, 23:31:33 
Kabouter
Kabouter

Het kan ook een hypnagogische of hypnopompische hallucinatie zijn geweest...
In combinatie met een slaapparalyse wat Sado al zei

If you cannot find peace within yourself, you will never find it anywhere else

BerichtGeplaatst: 12-03-2008, 00:01:26 
Reus
Reus

no idea wat dat allemaal inhoud kirrr haha..
aghja er zijn zoveel namen voor.. maar zelf denk ik toch een uittreding.. m'n ma heb dit ook vaak gehad vroeger.. en nu treed ze al jaren uit dr lichaam (niet op deze manier maar van alles en nog wat).. denk dat het gewoon een begin was van een uitreding.

en rising.. ik weet het niet.. heb dit nu 3 keer meegemaakt ongeveer
en volgens mij vaak in dromen wel.. want merk vaak dat ik 'terugschiet' in me lichaam na een enge 'droom'..
ik heb altijd 1 soort 'droom' gehad en dat is dat ik verdronk en dat het helemaal donker om me heen was, ik hoorde allemaal stemmen door elkaar heen praten ik ging als een speeer naar beneden en zag alleen donker om me heen, bleef maar zinken zinken en hoorde al dat geroezemoes om me heen.
heb dat vroeger elke nacht gedroomd en een tijd terug vaak gehad.. nu niet echt meer, maar nu krijg ik deze 'uittredingen'

voordat ik dat van dat verdrinken had, had ik altijd een normale droom vooraf hoor.. maar zodra ik in water stapte (zwembad, meertje, slootje) dan gebeurde dit.. en daarom wis ik het in m'n dromen ook vaak dat dat weer zou gebeuren.

BerichtGeplaatst: 12-03-2008, 18:30:19 
Kabouter
Kabouter

tamaraa schreef:
no idea wat dat allemaal inhoud kirrr haha..

hypnagogisch houdt in dat je een hallicunatie hebt vlak voor je in slaap valt
en hypnopompisch houdt in dat je een hallicunatie hebt vlak voordat je wakker wordt
Dan bevind je je in een stadium op de grens van wakker zijn en slapen
en dan vinden die zogenaamde hypnagogische hallucinaties plaats

Dit is eigenlijk gewoon de wetenschappelijke verklaring voor uittredingen
Wat deze hallucinaties en die slaapparalyse inhoudt is wel bekent, waar dit door veroorzaakt niet, dat mag jij invullen
Mensen die vaak 'last' hebben van zulke hallicunaties zouden bijvoorbeeld de slaapstoornis hypersomnia of narcolepsie kunnen hebben....

Berichtenonderwerp: Re: spinnen (ielllll)
BerichtGeplaatst: 12-03-2008, 21:49:41 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: Droom over spinnen

Waarschijnlijk droomde je erover omdat jij zelf bang bent voor spinnen...
Dan ben je onbewust bezig met spinnen, en daarom krijg je zo'n droom
En je weet dat je niet bang hoeft te zijn voor spinnen he :P?
Volgenspinnen zijn nooit echt gevaarlijk voor mensen, dus waarom bang zijn ;)?

Berichtenonderwerp: spiegels,meerdere ik's
BerichtGeplaatst: 15-03-2008, 13:50:57 
Reus
Reus

Droom over spiegels en meerdere ik's

Ik was in een huisje met een paar vriendinnen en ik wou gaan douchen, 1 meisje was ook al wezen douchen en ik ging daarna douchen, het was een grote badkamer met heel veel douches en baden en spiegels, ik ging in 1 v.d badkuipen douchen daarnaast stond er ook nog 1, als ik onder die douch stond kon ik mezelf niet zien in de spiegels maar ik wilde me zelf wél zien want ik wou even kijken hoe ik er uit zag ofzo.. dus ik draaide me om naar een spiegel en ik zag links van me dat ik (ik weet niet echt hoe ik dit moet uitleggen eigenlijk) ik uit mezelf kwam ofzo en die draaide mee met mij.. ik draaide zeg maar, maar zag links van me mezelf dubbel, en ik keek om want ik wou weten wat dat was en toen stond ik oog in oog met mezelf.. dus ik schrok, later stond er ineens wel een spiegel (een grote)aan de andere kant (eerder in die droom stond daar geen spiegel) dus ik keek daarin en ik zag mezelf, en uit mijzelf kwamen aan de linker kant 2 tamara's en aan de rechterkant 2 tamara's, ze leken allebei op mij alleen ik was de enige in kleur en 'hun' waren grijs.. ik schrok toen en het leek alsof ik wakker werd in m'n droom en begon keihard help te roepen en dat soort dingen maar het gaat me meer om die droom..

ik kan hem niet zo'n heel goed uitleggen.. omdat het ook een beetje een vage droom was.. maar misschien weet toch iemand wat dit betekend..

groetjes tamara

Berichtenonderwerp: Re: spiegels,meerdere ik's
BerichtGeplaatst: 15-03-2008, 18:40:46 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over spiegels en meerdere ik's

ja dat kan wel kloppen idd..
maar dan vind ik het raar dat ik zo schrok ervan?
ik werd helemaal bang en angstig in me droom.. wat betekend dat dan?
thanksss

Berichtenonderwerp: Re: spiegels,meerdere ik's
BerichtGeplaatst: 16-03-2008, 18:42:44 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over spiegels en meerdere ik's

okeee. bedankt

Berichtenonderwerp: uittreden in m'n droom
BerichtGeplaatst: 27-03-2008, 00:29:10 
Reus
Reus

Droom over uittreden

vanacht droomde ik tot hoever ik kan herrineren dan, dat ik ergens was in een soort gebouw of iets, en dat m'n gids of een gids tegen mij zei dat ik uit kon gaan treden.. dat het goed was en dat die bij me zou zijn, iets in die richting..
dat stuk erna weet ik niet meer, ik weet alleen dat ik met mijn geest hele tijd vloog.. dat het echt geweldig was :D ik was niet in m'n lichaam maar ik was helemaal vrij, ik voelde me vrij.. en vloog overal heen ..
is dit nou een uittreding geweest in m'n droom (zelf denk ik van wel) want ik was er niet bij met mijn hoofd wat ik normaal wel heb.. :roll:

Berichtenonderwerp: Re: uittreden in m'n droom
BerichtGeplaatst: 27-03-2008, 23:32:05 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over uittreden

ik heb hem wel gezien maar ik ben totaal vergeten hoe die eruit zag, in het begin zag ik hem geloof ik, het was wel een man inieder geval..
waar ik heenvloog, ik vloog in die ruimte.. en kon overal heen en doorheen zeg maar ik kan me niet echt andere dinge herrinern dan die ruimte dus volgens mij heb ik daar rondgevlogen..
die ruimte was aardig groot hoor.. t leek op een soort ja hoe moe k t noemen een metro station onder de grond maar dan anders haha

Berichtenonderwerp: droom over me hond
BerichtGeplaatst: 03-04-2008, 17:11:08 
Reus
Reus

Droom over m'n hond

haay..
m'n ma droomde tijdje terug(2 weekies) dat mijn hond verdronk.. hoe die voor de rest ging weet k nie meer

en ik droomde 1 week geleden dat ik in egypte was met m'n ouders.. k liep met m'n ma langs t strand en we hadden het erover dat m'n hond in de oceaan was, dat die waarschijnlijk wel verdronken zou zijn.. en ik snapte er niks van dat ze hem via de oceaan naar het huisje hadden laten gaan in z'n 1tje..
het was al donker..

later was m'n droom afgelopen we hadden em ook nie meer teruggezien in die droom..

wat zou dat kunnen betekenen?

Berichtenonderwerp: Re: droom over me hond
BerichtGeplaatst: 04-04-2008, 10:34:47 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: Droom over m'n hond

Ik heb er niet heel veel verstand van,..maar weet wel uit eigen ervaring,..dat heel veel van mijn dromen gaan over info die ik daarvoor heb gekregen,..daar bedoel ik mee,.

het nieuws wat ik gezien heb of een film,..of iets wat in mijn omgeving is gebeurdt,..

laatste zelfs hadden mijn man en ik in de zelfde nacht ongeveer dezelfde droom,..en toen we elkaar dat vertelde,..kreeg ik eerst de bibbers,.. :shock:

toen bekeken we alle details en die kwamen overeen met een film die wij samen die avond hebben gekeken,.. kortom we hebben allebij alle info opgeslagen wat in die film was en toen in onze droom ons eigenverhaal van gemaakt,..

het zou heel goed kunnen dat je moeder iets gezien of gehoord heeft over een verdronken hond(dat kan ook een week van tevoren geweest zijn) en er vervolgends over gedroomd heeft,..zij heeft het weer op haar beurt aan jou verteld en jij hebt het opgeslagen,..en een week later heb jij die info verwerkt in een eigen verhaal,..

zo kan ik veel van mijn dromen verklaren,.. wil niet zeggen dat dit altijd het geval is,..!!!!

één ding is zeker,.. mensen dromen veel over degene die ze liefhebben,..en eingelijk niet willen of kunnen missen,..

ik droom ook wel regelmatig over mijn honden,..maar die zijn al 8 jaar dood,.. ik vind het fijn om ze af en toe te zien,.. :hart:

groetjes,..

smartie

Berichtenonderwerp: aangevallen door haaien in zee
BerichtGeplaatst: 05-04-2008, 15:48:30 
Reus
Reus

Droom over aangevallen worden door haaien

ik droomde over dat ik in de zee was met mijn moeder en een vriendin laura, de lucht was donker de zee was donker en we zwommen daar, maar er waren allemaal haaien, maar ik kon ze niet goed zien maar m´n ma en laura wel en schreeuwde elke keer da ik op moes passe, ik kon niet wegzwemmen op de 1 of andere manier maar wel trappen, dus trapte de haaien de hele tijd weg en daarna kon ik wel klein beetje zwemmen, daarna veranderde de zee in een zwembad ( :roll: ) en konden we wegrennen, maar de haaien waren er nog wel maar we waren uiteindelijk toch op de vloer gekomen buiten het water.. en dat was het .. :roll:

wa betekend dit? het was wel eng man!

BerichtGeplaatst: 05-04-2008, 17:46:14 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: Droom over aangevallen worden door haaien

Kan me voorstellen dat dat inderdaad niet de meest prettige droom is ;)
Heb je heel toevallig in de afgelopen dagen een film als Jaws gezien ofzo... dan heb je daar namelijk je verklaring

Maar voor zover ik weet staat het vechten met een haai in een droom voor het tegen komen van een krachtige tegenstander.
In je droom heb je het wel overleeft dus dat zou dan kunnen betekenen dat je van die tegenstander zal winnen, of dat het zich vanzelf oplost.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 515 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00