Dit is echt weer zo'n onderwerp voor mij
Tja, hoe zal ik het zeggen, ik ben zo gefascineerd van dieren dat het mijn obsessie is. Dieren zijn mijn lust en mijn leven. Het is dan ook niet voor niks dat ik met dieren in het dagelijks leven werk. Ik praat met ze, verbaal, telepatisch en gevoelsmatig. Ik werk met ze, zij werken met mij. Ik begeleid ze, zij begeleiden mij. Ik help ze, zij helpen mij. Ik leef met ze, zij met mij. Elke dag weer, een prachtig samenspel zielen die elkaar ontmoeten. Dieren hebben zeker zielen, net zoals een levensdoel en de levenslessen die ze moeten doorstaan. Dieren zijn de spiegel van de mensheid, zoals het altijd al is geweest.
De mensen van vroeger wisten dit nog wel, vandaar dat ze dit uitten in bijv. totemdieren of allerlei rituelen.
Helaas is de mensheid van tegenwoordig de waarde van dieren een beetje vergeten, en zetten zij zichzelf op de 1e plaats. Onterecht, want als er iets op de laatste plaats komt, is het de mensheid wel, die tegenwoordig niet meer volgens de normen en waarden van de natuur met hun intelligentie om weet te gaan.
Het is ook niet voor niets dat mijn respect uitgaat naar de dieren in plaats van de mensen. Want als er iets is wat mensen kunnen leren van dieren, is het wel hun cultuur. De mensheid is tegenwoordig vaak walgelijk bezig. En toch......dieren zullen dit nooit veroordelen. Omdat zij al dat hoger bewustzijn hebben die zij altijd al hebben gehad. Ik zie dieren als goden. En ik zal vereerd zijn als ik mijn hele zieleleven van ze mag blijven genieten.