Droom over dierenHay
zo daar had ik weer een droom, en jahor weer over dieren..
ik was in een huis bij een vriendin ofzo binnen, en ineens waren overal enge dieren waar we voor uit moesten kijken, vooral slangen heb ik veel gezien.. ik ken ook herrineren dat er water in dt huis was ofzo..
we zochten overal uitgangen om weg te komen daar maar overal waren die dieren ineens..
evenlater stonden we in de ´badkamer´ en hoorde we al soort voetstappen naar de deur daarvan komen, ik hield heel stevig een touwtje beet dat aan de deurklink zat en bleef trekken, me vriendin hielp niet mee,, evenlater had dat beest bijna de deur open, kweet niet wat et was volgens mij een soort beer ofzo haha
maar toen kon ik ineens nadenken in m'n droom en ik dacht,, pff het is maar een droom, ik doe gewoon de droom wat minder spannend maken en we kunnen gewoon nu naar buiten lopen en dat beest is weg.. en jahor dat beest was weg.. (ik had ook tijdens die droom het gevoel dat ik er echt echt was, omdat ik ook gewoon kon nadenken, en ik wist da k in me bed lag enzo)
wij rennen rennen,,
en ik werd achterna gezeten door, wat waren het, luipaarden, iets in die richting in ieder geval. en ik moest rennen rennen, ik was me vriendin ondertusse alweer kwijt,ik was alleen..
ik ging naar een soort heel groot terras op dat huis.. en zag die dieren ook rennen via andere trappen kwamen ze zeg maar omhoog.. maar ik deed net of k weer naar benede ging maar dat ging ik niet, en dus ginge hun ook weer naar benede, ik was ze te slim af zeg maar..
toennn zag ik een muur, daar kon ik via m'n gedachtens een gat in maken, en ging er toen doorheen, door dat gat, en ik ging met een touw die ws daar ook ineens
en toen ging ik er van af lopen met dat touw tegen die muur aan (soort abzeilen ofzo heet dat toch?) maar ik hb normaal erge hoogtevrees dus zou t echt niet durven, maar heb t toch maar gdaan, omdat dat grote huis helemaal volzat met enge beesten..
nou en toen werd ik wakker in t zweet
heb hm wat samen gevat hoor, haha weet t ook nie precies meer, maar heb die droom voor me gevoel echt LANG gedroomd gwoon. en er waren ook overal in t begin vooral veel slangen!
kus!