hallo lezer van mijn berichtje,...
misschien hebben jullie de laatste tijd mij wel vaker op dit forum gezien,.. ik zit namelijk de laatse paar weken vol vragen en weet niet echt wat ik er mee moet,..
maar nu gaat het even over onze dochter van 4,5 jaar,.. heb de laatste tijd sterk het vermoeden dat ze iets speciaals heeft,..en natuurlijk is iedere moeder trots op hun kind,..en ik geef ze groot gelijk,.. maar dit voelt anders,... net of dat er meer in haar zit dan andere kinderen,..
ze reageerd veel oudser dan haar leeftijd genootjes is al best wel goed in taal en schijven en in slim en logisch na denken,.. op de snoep vragen na dan,..haha,.. en ze voelt de sfeer die mensen om hun heen dragen zo goed aan,..!!
en als ze(zelfs toen ze 2 jaar was) naar films kijkt pinkt ze regelmatig een traantje weg of het nu in het engels of frans is ze snapt de film volledig,..??? en ze moet en zal ziekenhuis programma's zien,..!! Verder rageert ze ook erg op mijn man en ik,..als we bijvoorbeeld ergens niet eens over zijn,..dan bedoel ik niet eens ruzie,.. maar dan springt ze er boven op,.. net als of ze er last van heeft,..
ok dat klinkt misschien meer als een kind met maffe trekjes,.. maar ik ben nog meer aan het denken gegaan door de volgende situaties:
1/vrij resentelijk is mijn oma overleden,.. voor die tijd was ze ook wel eens bij haar geweest toen mijn oma in het ziekehuis lag en volgens mijn moeder was ze heel erg op haar gemak tussen al die zieke oudjes,.. ze was ook totaal niet bang en was juist super lief en oprecht,.. vervolgens is mijn oma overleden en onze dochter moest en zou mee naar haar begrafenis,.. dat wou ze zoooooo graag...!!!
op de dag van de begrafenis was onze dochter gewoon blij en opgewekt,.. en tijdens de begravenis vond ze het fantastisch,.. ondanks dat mensen stonden te huilen pakte ze mij en mijn man even heel goed vast en gaf ons een dikke knuffel met een heerlijke kus,.. je voelde de warmte en de liefde van haar,.. vervolgens zij ze tegen ons,.." ik vind het hier erg leuk,.." met een oprechte glimlach,.. toen ze andere bekende zag die verdrietig waren,.. begon ze die ook met haar liefde en warmte te troosten,.. dat was zo geweldig om te zien,..
2/ na +/- 2 weken maakte onze dochter ons midden in de nacht wakker want er was een mug op haar kamer,.. natuurlijk niks te vinden,.. maar later werd ze wat bang, want ze zag ineens heel veel fliegjes die vervolgens onder haar deken gingen en haar kietelde,..zoals ze het zelf noemde en dat vond ze wel grappig en leuk,..???
3/ ze doet de laatste tijd apparte liefde volle uitspraken,.. zoals "mama,..Ik ga jullie heeeeel erg gelukkig maken,.." op een adembenemende liefe toon,..dat ze echt weet wat ze zegt,..
ineens weet ik er niet meer een paar,..maar als ik ze weer weet zet ik ze er bij,..
4/ met deze boven genoemde feiten begin je toch het één en anders af te vragen,..
en heb zelfs een tarot kaart sessie gedaan op tv ( had nooit verwacht dat ik dat ooit zou doen..
) en wat vertelt die mevrouw mij nou,.. je dochter is super inteligent en ook spiritueel begaafd,..!!! en ze gaat heeeel veel goede dingen doen met haar gave en een goede studie volgen,.. maar ik hoef niet bang te zijn,..want ze redt zich wel,..
ok,..en nu dan,.. helaas het was tijd voor een ander persoon om haar vraag te beantwoorden,..
maar ik wil zo graag voor haar klaar staan als er iets gebeurt of als ze bang is,..maar ja ik heb geen idee of ik dat kan,.. en of ik ook spiritueel ben aangelegd,..
het enige wat ik wel weet is dat 99% van waar ik mijn zinnen op heb gezet ook werkelijk uitkomt en dat toen ik 15 jaar was al wist dat onze dochter zou komen en hoe ze zou gaan heten en wat voor persoontje het zou zijn,.. Ik heb ook een paar keer mee gemaakt dat ik als 15 jarig meisje op de toilet zat met de deur open en dat en een meisje langs rende ( die er eigenlijk niet was..!!) en die lijkt nu sprekend op mijn dochter van nu,..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben heel benieuwd wat jullie hier van vinden,.. en ik ben niet het type die graag ergens bij wil horen,..sterker nog ik ben eigenlijk beste wel bang voor spirituele dingen,..
liefs,..
smartie