Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:36:52

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17-04-2008, 19:00:10 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-03-2006, 14:51:50
Berichten: 211
Ik heb gister mijn tijgeroog steen gelijmt want hij zat niet zo vast meer in zijn hangertje.
Dus met seconde lijm gemaakt en laten drogen aan een koord.

Vandaag dus eraf gehaald en nu is opeens de steen veranderd. Onderaan de steen heeft hij nu een zwart/ grijze kleur.
Het heeft precies dezelfde kleur als een hematiet steentje :shock:
Het ziet er iig heel raar uit.. (net alsof de mooie gouden kleur is weggevreten door iets ofzo..)

Is deze steen nu nog wel goed?
Wat is hiermee gebeurd? Komt dit door die lijm? Kunnen tijgeroogjes daar niet tegen?
Het ziet er wel heel appart uit moet ik zeggen net alsof een kleine hematiet steen aan de onderkant er in is gezet... Maarja het hoort natuurlijk niet.. :roll:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-04-2008, 21:37:09 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2007, 17:57:18
Berichten: 34
Locatie: Middelburg, Zeeland.
Het komt niet door die lijm dat hij verkleurd is. Een steen kan verkleuren als hij uitgeput is, of als er negatieve energie in zit.
Als een steen van zijn hangertje los gaat, dan kan het ook betekenen dat je hem (voor een tijdje) niet meer nodig hebt.

Als je de tijgeroog ontlaad, reinigt en een paar uur oplaad in de zon, en hem een paar dagen rust geeft, dan komt zijn eigen kleur misschien wel weer terug en is hij weer goed. Als de echte kleur daarna nog niet terug is, dan werkt hij niet meer.

Groetjes het paarse heksje


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-08-2008, 22:51:36 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Appart, ik wist niet dat dat kon gebeuren. Tijgeroog is wel een prachtige steen, is mijn favoriet.. al hoort hij niet bij mijn sterrenbeeld. :(

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-08-2008, 09:47:46 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-08-2008, 17:54:05
Berichten: 73
Locatie: Budel
Geneeskrachtige stenen kunnen idd opraken.
Aan de sjamanen staf van mijn man hebben we z'n 50 soorten en hij weet er ook erg veel van af
zelf draag ik een bloedjaspis en een maansteen, rozenkwarts ,opaliet , labadoriet
Maar ook deze kunnnen zoals ik al gemekt heb niet allen van kleur veranderen maar dus ook zomaar ineens breken.
De steen heeft dan zoveel moeten werken, dat hij zovol zit.
En op onze lsaapkamer een heerlijke seleniet das pas een knuffelsteen en daar van je heerlijk van in slaap.
mannetje en vrouwtje stenenne die ik ok bij me heb, in iederebroek zak een, mogen niet bij elkaar.
Die ontladen zicht zelf, als je die tegen elkaar ligt gaat het vrouwtje weglopen.
Let wel op dat sommige stennen het best ontladen met bregkristal.
maar asl een steen zo verkleurt is haal dan en nieuwe of als die breekt , stop de aoude maar rustig een paar maandne in de aarde.
daarmna kun je hem wel weer gebruiken, maar vol is vol.

Touwens een tipje met tijger oog. kan ook met tijgerijzer
leg deze aan bjde kanten van je deur dan houd deze alle negative krachten tegen. Als iemand die me je huis in wil nemen.

Pas je wel op al het een hematiet actige inzit deze steen heeft de leuke werking dingen ut het vel;den even op te rakelen
en als je niet sterk in je schoenne staat of in een moeilijke periode zot kan ik deze echt afraden.

heb dit eff met de hulp gedaan vamn mijn mannetje das de stenenman hier ...

blessed be

_________________
blessed be,.....hathor......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-08-2008, 11:03:52 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Heel interessant! En gaaf dat je man daar zoveel vanaf weet.. Ik heb toennet een tijgeroog en donkere amethyst hanger gehaald. Maar hoe weet je dan welke een mannetje is en welke een vrouwtje?

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-08-2008, 14:16:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-08-2008, 17:54:05
Berichten: 73
Locatie: Budel
moqui marbles zijn de stenen die mannetje en vrouwtje genoemt worden
deze lijken heel erg veel op elkaar alleen is het vrouwtje bol en mannetje platter.
Deze zorgen ervoor dat je in balas blijft en dat je goed geaard blijft.
Deze zijn erg duur en zijn bruin van kleur vaak verkopen ze deze per gram.

Las je meerdere stenen bij je fdraagt zorgh dan dat ze elkaar niet raken.
en kijk goed uit voor de trilling amatist heeft een sterke trilling en seleinet bv een lagere
Dus zo kan het zijn dat de amatist de werkig van de andere overheerst.

Trouwens wist je dat amatist bij de meeste mensne tegen hoofdpijn helpt , ik krijg er juist hoofdpijn van.
laat je eigen goed informeren welke steen bij jou goed is.
Ookal vind je een bepaalde steen niet mooi , toch kand e werking ervan wonderen doen.
Daarbij is het zo erg jammer dat mensen stenen adviseren en die dan niet kloppen.
Vervolgens werkt deze niet en ligt het aan het fijt dat de stenen niet werken.

blessed be

_________________
blessed be,.....hathor......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-08-2008, 18:37:50 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Oke ;) nooit van gehoord..

Oke, en weet je ook wat voor trilling tijgeroog heeft? Maar ik zal zorgen dat ik als ik ze samen draag ze elkaar niet raken.

Ja ik weet dat ze tegen hoofdpijn helpen, dat is de reden dat ik hem gekocht heb. Maar hoe bedoel je informeren? Ik ga gewoon naar die winkel en er staan wel bordjes bij sommige van wat voor werkingen ze hebben en dergelijke en je krijgt er ook altijd een papiertje van de gekochte steen bij met van alles aan info over die steen er op.. maar hoe weet je of een steen goed bij je is of hij goed voelt? Want als ik daar ben zie ik zoveel prachtige dingen en uiteindelijk heb ik er dan twee uitgezocht.. Maar ik wilde sowieso een tijgeroog.. en uiteindelijk zat ik te twijfelen tussen sodaliet en een amethyst en uiteindelijk ben ik maar voor die amethyst gegaan, omdat ie moet helpen bij hoofdpijn.. maar ik vind hem ook mooi dus..

Maar ik ga ze nu eerst reinigen en dan opladen..

xx

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-08-2008, 18:51:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-08-2008, 13:25:28
Berichten: 3
Locatie: Onder die televisietoren !
Moby schreef:
Maar hoe bedoel je informeren? Ik ga gewoon naar die winkel en er staan wel bordjes bij sommige van wat voor werkingen ze hebben en dergelijke en je krijgt er ook altijd een papiertje van de gekochte steen bij met van alles aan info over die steen er op.. maar hoe weet je of een steen goed bij je is of hij goed voelt?

Laat je informeren door iemand die dagelijks met stenen werkt. De steen waarvan je denkt dat deze misschien helpt, kan juist averechts werken, en daarmee de kwaal verergeren.

Ik ben van mening dat een steen z'n drager uitzoekt. Om hiervan twee persoonlijke voorbeelden te noemen:
-Toen ik op vakantie in Schotland was, en in een lokaal souvenierwinkeltje bij een assortiment edelstenen een tijgeroog uit één van de bakken pakte, viel deze bijna direct uit mijn handen. Ik draag namelijk al een Tijgeroog in m'n rechterbroekzak. Deze steen was dus overduidelijk niet voor mij bestemd.
- Een hele poos terug ben ik wezen winkelen voor een Amathist, en de eerste 'rots' die ik bij binnenkomst in het winkeltje zag staan, is tijdens mijn gehele bezoek aan deze winkel niet meer van m'n netvlies afgeweest. Deze steen staat nu dan ook in de vensterbank.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-08-2008, 19:55:12 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Oke, maar ik weet niet of ze die daar hadden, heb ik ook niet gevraagd.. want ik vind het eigenlijk al heerlijk om gewoon daar rond te neuzen en te kijken welke stenen ze allemaal hebben.. En omdat ik sowieso een tijgeroog hanger wilde, wist ik al wel wat ik wilde.. maar die dingen die jij meegemaakt hebt, heb ik nog nooit meegemaakt..

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-08-2008, 22:00:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-08-2008, 17:54:05
Berichten: 73
Locatie: Budel
daar kan ik inkomen maar ik heb hier een mannetje die weel weet over stenen en een goedde vriendin die meer dan 5 cursusuen gevolgt heeft over stenen.
Vandaar at ik dus ook een klein beetje er van mee krijg

_________________
blessed be,.....hathor......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 11:15:33 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Ja, dan krijg je dat wel mee.. Ik niet, niemand echt die ik ken, behalve van het forum zijn er echt meebezig enzo dus..

Ik heb nu wel al mijn tijgerogen gereinigd en in de zon opgeladen.. :)

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl