Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-12-2024, 09:17:37

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 715 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: dieren ..
BerichtGeplaatst: 20-04-2008, 09:02:36 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over dieren

k zal t binnekort ff verder lezen, k was op de helft, maar tot nu toe herken k mezelf nog niet hoor haha :)

Berichtenonderwerp: bom
BerichtGeplaatst: 20-04-2008, 09:07:39 
Reus
Reus

Droom over bom

hey
ik droomde vanacht dat ik bij mensen was ofzo, en ineens was er een bom, die gooide iemand, en het was de bedoeling dat iedereen opgeblazen zou worden , het was bij de zee en het was donker..
Alleen wat er nou was, de bom ging maar voor een klein stukje af.. en zou over enkele minuten een hele grote ontploffing geven.. de bom lag in het water by the way..
en iedreen vroeg ineens aan mij of k die bom uit het water kon pakken omdat die anders af zou gaan.. dan moest ik iets doen bij die bom en dan zou die niet meer afgaan..
maarja ik begreep het allemaal verkeerd ofzo.. en wou het niet doen..
later ben ik toch in het water gegaan en gezwommen naar die bom toe, en toen moest ik iets doen zodat het geen ontploffing zou geven, en dat had ik dus gedaan, aleen volgens mij ontplofde die alsnog haha alleen niet zo ernstig ofzo..
nou en na dat, was ik in m'n droom ineens de held en weet k t wat, ik durfde ook overal naar binnen waar mensen zaten te chillen, en zelfs mensen van vroeger zaten er, en had ik gewoon een 'grote bek' tege terug.. ik was heel zelfverzekerd enzo... :P

wa zou dit beteken? vast weer iets met m'n onderbewustzijn want ik droom weeeeer over de zee,water :P

kus

Berichtenonderwerp: Re: bom
BerichtGeplaatst: 20-04-2008, 13:56:52 
Groentje
Groentje

Reactie op: Droom over bom

De zee waar je contact mee maakt in deze droom staat voor je onderbewustzijn.

De bom is een onderdeel in je realisatie dat inslaat als een bom. De overwinning van je angst. In dit geval de overwinning van verlegenheid. De angst om mensen met zelfvertrouwen tegemoet te treden. Er is tenslotte immers niets om bang voor te zijn.

BerichtGeplaatst: 20-04-2008, 19:31:58 
Reus
Reus

thanks voor jullie reacties..

dat klopt idd wel ja! :)
kus!

Berichtenonderwerp: puisten en kakkerlakken??
BerichtGeplaatst: 21-04-2008, 09:16:34 
Reus
Reus

Droom over puisten en kakkerlakken

hello...

1e : vandaag droomde ik dus iets over puisten..
ik heb normaal nooit zoveel puisten, af en toe wel een paar :P maaruh in m'n droom zat heel me gezicht er onder, en vooral me voorhoofd.. er zaten zelfs allemaal open plekken in m'n hoofd.. alsof mijn huid langszaam kapot ging ofzo :S zat ook bloed bij enzo, heel vaag..

2e : ik was bij iemand aan t slapen,, en uit de badkuip kwamen ALLEMAAL kakkerlakken.. tenminste we noemde ze in de droom zo maar als k er nu over na denk vind k het meer spinnen haha maar dat waren et niet.
en ze waren echt groot en vies bleh, en elke keer liepen ze over de gangen met ze alle.. en dan moeste we ze weer wegjage enz enz.. wa er daarna is gebeurd weet k nie meer precies? volgens mij hadde we gezorgd dat ze wegbleven ofzo

ook had ik in een andere droom nog ruzie met een vriendin van me, maar dan ook ECHT ruzie.. k zag echt hoe ze gewoon in t echt was ofzo.. :)
en heb nog wel meer gedroomd hor maar datvan die puisten en kakkerlakke is me nog bijgebleven :P

kus

Berichtenonderwerp: Re: puisten en kakkerlakken??
BerichtGeplaatst: 21-04-2008, 12:12:37 
Groentje
Groentje

Algemene reactie

Wat mooi dat je je dromen zo makkelijk kan onthouden. Kan het zijn dat je een droomdagboek bijhoudt? Zo niet kan ik je dat aanraden om te doen.

De manier waarop je je droom beschrijft is erg gericht op de inhoud en de feiten maar wat ook heel erg belangrijk is voor de uitleg van een droom is hoe je je voelt in bepaalde situaties.
Probeer ook je gevoelens in je droom te zetten. Misschien niet altijd gewenst om bepaalde dromen op het internet te pleuren maar doe het in ieder geval in je droomdagboek.

Heb je er wel eens aan gedacht om door middel van auto suggestie te proberen gericht lucide te dromen?

BerichtGeplaatst: 21-04-2008, 15:29:06 
Power Moderator
Power Moderator

Algemene reactie

Wat droom jij vaak zeg :P Of beter gezegd: wat onthoud jij ze vaak! Je staat al met zo'n 15 dromen op alleen al de eerste pagina in dit topic :wink: Zoek je niet een beetje teveel achter al je dromen..? :roll:

BerichtGeplaatst: 21-04-2008, 17:02:07 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over puisten en kakkerlakken

haay
wat een reacties :P
maar ja.. ik heb wel zo'n beeld van mezelf ja :P
maar niet echt over me gezicht enzo hoor.. maar goed,,
en met die kakkerlakken.. dat kan wel kloppen ja.. weer over die angsten enzo...
k probeer ook juist veel met t positieve bezig te zijn, maar heel vaak zijn er bepaalde dingen waardoor da nie kan enz...
en kakkers.. haha tja daar hou k nie van nee :P
wie die vriendin was in m'n droom weet k niet meer eigenlijk..

Algemene reactie

Citeer:
Heb je er wel eens aan gedacht om door middel van auto suggestie te proberen gericht lucide te dromen?

wa is da? :P

@ julia... ik weet da die drome iets te betekene hebben dus daarom wil k wel vaak weten wat ze betekenen.. vandaar :P

en of k een dromen dagboek bij hou.. nee nie echt eigelijk,., typ ze eigelijk alleen hier

thanks in ieder geval!

BerichtGeplaatst: 21-04-2008, 21:02:03 
Groentje
Groentje

Algemene reactie

Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom

De volgende site legt keurig uit hoe je lucide leert dromen.
http://www.lucidedromen.nl

BerichtGeplaatst: 21-04-2008, 21:03:49 
Reus
Reus

Algemene reactie

okee... zal t ff doorlese
ja kweet wel wa lucide drome zijn. alleen niet hoe je dat kan leren ofzo.. maar ga t wel eve leze
kus

BerichtGeplaatst: 22-04-2008, 19:26:58 
Elf
Elf

De bom die barst heeft te maken met water en dat staat voor gevoel. Je loopt al tijd rond met opgekropte gevoelens welke eerst half maar uiteindelijk er helemaal uitkomen. Dit geeft zo'n opluchting dat je, je als een held(in) voelt!
net zoals hierboven omschreven dus helemaal mee-eens.

laat je gevoel maar gaan dan voel je, je echt opgelucht.

BerichtGeplaatst: 22-04-2008, 23:40:12 
Reus
Reus

Reactie op: droom over bom

dankje
het klopt ook idd , zeker!

kiss

Berichtenonderwerp: niet aankomen op je bestemming?
BerichtGeplaatst: 27-04-2008, 12:03:51 
Reus
Reus

Droom over niet aankomen op bestemming

ik droomde een aantal keer da k op weg was ergens heen, met trein /auto/lopend/bus maar telkens kwam k niet op me bestemming aan.. en kwam k verkeerd uit.. en dan werd k weer wakker..
over trein heb ik dit 2 keer gedroomd geloof k vanacht..

Droom over vogeltje

ook droomde ik over een vogeltje :D echt schattig.. en dat vogeltje vertelde mij via telepathie een aantal dingen, oppeppertjes zeg maar.. en ht keek me de hele tijd aan enzo.. en k hoorde in me gedachte wa die wou zegge.. egt lief hahaha

Droom over gek worden

ook droomde ik, herriner ik me, dat ik wakker was geschrokken omdat ik in m´n droom dacht da k geck werd ofzo ik zag allemaal dingen die de mensen om me heen niet zagen maar t waren allemaal kleine stukjes, net zo´n filmtrailer zeg maar.. dan stond ik weer daar dan weer daar en als laatste wa k zag da ik in m´n douch stond in m´n badkamer en da k in die ruiten (wat om onze douch heen staat) een jongen ofzo zag staan die me aankeek, en toen schrok k wakker ...

Laatst gewijzigd door Butterfly op 28-04-2008, 15:26:30, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 28-04-2008, 10:25:25 
Reus
Reus

Droom over geweld van vriendin in winkelcentrum

vanacht droomde ik ook weer iets vaags..

ik was in een winkelcentrum met een vriendin..
en er was een jongen die ruzie ging maken met iemand, toen ging die ook een beetje tege mij ouwehoeren..
ik deed gwoon aardig enzo..
toen later zei ik 1 ding verkeerd ofzo en toen hadde hij en z´n vrienden me ´te pakke genome´ en gingen ze iets bij me doen ikweet niet precies wat maar wel iets geweldadigs, me vriendin deed niks..
later lag ik ineens in m´n huis en hun waren er ook nog steeds en hun wilden me verkrachten ofzo :roll:
toen leek het net alsof ik die persoon niet meer was en lag er ineens een naakte jongen ipv ik :?
heel vaag..

Droom over uitglijden op hakken

ook droomde ik dat ik in een discotheek was, en ik had hakken aan.. alleen ELKE keer gleed ik uit, de hele tijd door , k durfde niet te lopen, maar deed het toch, maar elke keer gleed ik onderuit..

mmm :roll:

BerichtGeplaatst: 29-04-2008, 11:35:13 
Reus
Reus

Droom over konijn

vanacht droomde ik over een konijn..
k moest dat konijn de hele tijd beethouden, en mocht em niet loslaten.. en k was echt gehecht aan da beesie,
we liepen overal heen, winkelcentrem-lift.. van alles..
en toen waren we ergens bij een straat en toen glipte die ineens uit m´n handen ofzo en hij wou ook helemaal niet bij mij zijn later leek het wel.. en toen rende die echt keihard weg.. en toen had k em nooit meer gezien..
:( :P

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 715 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00