Droom over Reiki en uittredingHai..daar was ik weer
Ik lag vanacht in m'n bed, en ik vroeg voordat ik ging slapen of ik weer een uittreding mocht aan aarstengel michael.. (ik vraag vaak bescherming aan hem dus vandaar)
Ik was aan het dromen en dromen.. het ging over een soort beautycentrum.. waar ik was met m'n moeder..
even later was ik niet meer met mijn moeder en ik was ergens op een bed..
even later werd ik me er bewust van dat ik droomde, en lag ik weer in m'n eigen bed waar ik dus best wel helemaal bij was..
ik hoorde iemand tege me praten, een mannenstem.. en ik kreeg reiki.. ik zag de man niet trouwens. hoorde alleen een stem.
ik hoorde hem zeggen dat het belangrijk was dat m'n nek ook reiki kreeg en dus moest ik meer met me hoofd van me kussen af.. en voor m'n gevoel deed ik dat ..
toen ik dat deed had ik het gevoel dat ik 'geduwd' werd en toen rechtop in m'n bed zat en ik voelde weer windvlagen.. ik vond het een beetje eng worden omdat het allemaal heel snel ging.
ik hoorde de mannenstem ook de hele tijd zeggen, je
weet wel wie ik ben je weet wel wie ik ben, alleen ik kan het zijn.. Maar ik kon totaal niet nadenken toen.. dus ik werd weer een beetje angstig..
ook toen ik 'rechtop' zat heb ik m'n moeder geroepen maarja die hoorde me natuurlijk niet omdat ik niet in mn lichaam zat..
ik probeerde me pink te bewegen en dat lukte op een gegeven moment..en dus kwam ik weer in m'n lichaam terug en was natuurlijk weer helemaal bezweet..
en op het moment dat ik terug in m'n lichaam kwam kreeg ik als 1e door: Ohhh michael natuurlijk en toen moest ik lachen.. maar alsnog voelde ik me een beetje angstig..
maar over het algemeen vond ik het een mooie ervaring.. vooral ook omdat het om reiki ging, en er iemand bij mij was enzo..
Ook had ik het gevoel erna dat ik weer hele tijd een uittreding zou krijgen.. maar ben daarna gewooon weer in slaap gevallen.. en ik vind het ook goed dat ik steeds minder angstig word..omdat ik toch wel echt het gevoel heb dat ik word beschermd..
wat vinden jullie ervan?