De tafel van 11 en 10 x X + 3, zijn mooie reeksen, met 33 natuurlijk als belangrijkste getal, aangezien beide reeksen elkaar dan doorkruisen.
Ik ben gefascineerd door het gebruik van dergelijke getallen en ik kom dan ook allerlei combinaties hiervan tegen op klokken e.d.
In religieuze en occult stromingen kom je dergelijke getallen ontzettend veel tegen.
In bepaalde occult groeperingen worden daarbij met name 13 en 33 veelvuldig gebruikt, maar ook 11, 22 en 23 kom je regelmatig tegen.
Wat verder zo opvallend is, is dat 13 door met name westers georienteerde bronnen systematisch ondermijnd wordt t.b.v. het getal 12. Denk aan:
- het laatste avondmaal, waar Judas de 13e apostel was;
- Loki, de god van het kwade, die zich als dertiende bij de goden in het Walhalla voegt en vervolgens Balder doodt;
- Philippus van Macedonië, die zijn standbeeld liet oprichten naast de standbeelden van de twaalf voornaamste goden. Kort daarop werd hij vermoord;
- de Kaballa vermeldt dertien geesten van het kwade;
- het verhaal van het Beest staat in het dertiende hoofdstuk van de Apocalyps.
De maya's en andere oude beschavingen zagen 13 echter weer als een heilig getal. Er klopt dus iets niet in de geschiedsschrijving, althans dat was mijn vermoeden.
11 lijkt voornamelijk gebruikt te worden als symbool voor een kentering in het bewustzijn. Dergelijke voorbeelden zijn eerder al door Nico weergegeven.
Hieronder nog wat opmerkelijke feitjes t.a.v. 9-11
1) New York City heeft 11 letters
2) Afghanistan heeft 11 letters
3) George W Bush heeft 11 letters
4) New York is de 11de staat
5) Het eerste vliegtuig dat crashte in de Twin Towers had vluchtnummer 11
6) Vlucht 11 had 92 passagiers: 9 + 2 = 11
7) Vlucht 77 die ook in de Twin Towers vloog, had 65 passagiers: 6 + 5 =11
De tragedie vond plaats op 11 september, oftewel zoals gekend 9/11 .. 9+1+1 = 11
9) De datum is ook gelijk aan het noodnummer in de US 911 : 9 + 1 + 1 = 11
Nog allemaal toevallig? Lees dan maar verder en beslis zelf:
1) Het aantal slachtoffers van de gekaapte vliegtuigen was 254 : 2 + 5+ 4 =11
2) 11 september is de 254ste dag van de kalender : dus weeral 2 + 5 + 4 =11
3) De bom in Madrid was op 3/11/2004 : 3+1+1+2+4 = 11
4) De tragedie van Madrid gebeurde 911 dagen na de crash op de Twin Towers. Wederom 11
De volgende vers komt uit de Koran, het heilige Boek van de Islam
"Er staat geschreven dat een Arabische zoon een te vrezen arend zal wakker maken. De wraak van de arend zal door alle landen van Allah gevoeld worden, terwijl de mensen die beefden van schrik juichten want de wraak van de arend zuiverde de landen van Allah en er was vrede"
Dit vers heeft nummer 9.11 in de Koran.
Al met al kan je je afvragen of dergelijke dingen bij toeval deze getallen dragen of dat occulte groeperingen (en dus onze machthebbers) ons al eeuwen proberen te manipuleren en bewust deze getallen gebruiken om iets te weeg te brengen. Ik ga steeds meer van het laatste uit, aangezien er zo veel gebeurtenissen en verbanden zijn die dergelijke getallen dragen. Je wordt er gestoord van!
Desondanks blijft 11 natuurlijk een bijzonder getal. Er is ook een graancirkel met 11:11 erin verwerkt. Ik kan alleen nergens een plaatje hiervan terugvinden.