Jammer genoeg heb ik nog geen paard, maar dat komt nog wel.!
Ik heb een aantal verzorgpaarden en rijd op mijn stage een aantal paarden.
Het is echt mijn ding, ik blijf ervan leren. Elk paard een ander karakter/beweging/niveau/streken. Goed voor je zit en ontspanning/inspanning.
We hebben nu al 3 veulens, nu nog 4 te gaan. Iemand nog leuke namen met een E?
Het veulen van mn verzorgpaard gaat toch te keer, ze zeggen dat het dan een hengstje word. Je ziet haar buik de hele tijd op en neer gaan, en niet zo'n klein beetje. Leuk om naar te kijken, te voelen en zelfs te horen. Vorig jaar hadden we een tweeling, beide kerngezond.
Jammer dat ik hier geen foto's op heb. Mijn KWPN-er is bruin, 1.68m, 8 jaar, Z-dressuur gelopen, dit jaar het 2e veulen en helaas erg schrikachtig. Als ik eenmaal lekker bezig ben vliegt er weer een vogeltje weg of ziet hij iets engs en dan is hij ervan door. Het gaat steeds beter, heb zelfs zonder zadel op hem gereden. Hij staat bij de eigenaar thuis, de hele dag buiten en 's avonds weer binnen. Ze hebben alleen een buitenbak. Op stage rijd ik ook een z-paard en een m2-paard, echt super leerzaam. Ze hebben allemaal een gebruiksaanwijzing en daar houd ik wel van. Elke keer een uitdaging en telkens oplossingen zoeken om vooruitgang te boeken. Kan niet wachten tot de 5x 3-jarige worden ingereden. Hengst is deze maand gecastreerd.
http://melita16.hyves.nl/album/14704296 ... /zdgBwlaQ/