hey ik ben nieuw hier en was eens opzoek naar wat ik met mijn gave / wetendheid zou kunnen doen ik heb ook regelmatig voorspellende dromen..zo noem ik ze maar..soms zijn ze zo realistisch dat ik het niet kan onderscheiden van de werkelijkheid..gesprekken die ik naar mijn weten al gevoerd heb..situaties waar ik al eens ben geweest.
dat over de gesprekken is soms erg vervelend je kan heel ongeinteresseert over komen en dit stoort me wel ik praat niet veel over mijn ''gave'' en zoek zo hier en daar naar mensen die het ook hebben.
mijn voorspellende dromen hebben nog niets ernstigs weergegeven meestal dingen die ik ga doen en ze zijn 99 van de 100 keer erg leuk..ook heb ik vaak hetzelfde droompje en altijd vlak voor ik wakker word.
dan zit ik als het ware in een computerspelletje..dan loop ik op een veld vol gaten die verschuiven en ik moet er doorheen zien te springen zonder dat ik in een gat val uiteraard..nou ja dit lukt mij natuurlijk nooit en kom altijd in een zwart donker gat terecht en boem..dan word ik wakker..wat het inhoud geen idee ik weet wel dat het met periodes heel erg is..zo heb ik hem elke nacht en zo een hele tijd niet.
ook weet ik in mijn hoofd hele gesprekken te voeren..waardoor ik al van tevoren weet wat iemand gaat zeggen..vaak heb ik dit gegooit op ''je bent voorspelbaar'' maar laatst heb ik ontdekt dat ik het ook heb bij mensen die ik net een uur ken!
ik weet niet goed wat ik ermee moet. kan iemand me helpen..?? ik persoonlijk word er namelijk erg ongeinteresseert van omdat ik het toch al weet?
thanx en groetjes