Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:13:33

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-07-2008, 07:45:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-07-2008, 09:51:36
Berichten: 16
Locatie: kortrijk
In januari heb ik bij mijn medium een foto laten lezen van mijn pa die in 1993 overleden is. Ze kon mij veel dingen vertellen over mijn pa en ik heb ook contact gehad met mijn pa. ( wat enorm deugd deed na 15 jaar in het ongewisse te leven) Wat mij vooral bij bleef was dat ze zei dat mijn pa terug zou komen. ze herpakte zich en zei je pa is al terug!( ze kende mij toen niet! het was de eerste maal dat ik bij haar ging!) Je pa is terug en is nu een blond jongentje van 8 jaar. Ken je een jongentje van die leeftijd in je familie? Ik dacht meteen aan mijn zoontje! Ik vertelde haar dit en ze gaf mij de raad om eens de gelijkenissen te noteren! Alles klopt gewoon! Uiterlijk, hobby's, ziektes,interesses! Ik heb ook een foto van toen mijn pa klein was en wat ik altijd raar vond was dat mijn zoontje altijd zei dat ben ik op die foto! Hij kent mijn pa niet want ik was zelf een kind toen mijn pa overleed.Dat was toen ik nog niet wist dat ik paranormaal begaafd ben. Nu ik contact heb met mijn pa weet ik dus 100% zeker dat mijn zoontje de reincarnatie is van mijn pa. Het leuke is dat mijn pa mij kan vertellen hoe het komt dat mijn zoontje raar kan reageren op bepaalde dingen! bv: mijn zoontje zegt heel vaak 'niet slaan' terwijl hij nooit een tik krijgt van ons maar mijn pa kreeg als kind veel slaag van zijn pa en die angst zit nog steeds in Matti ( mijn zoontje). Ik kan dus nu veel beter omgaan met mijn zoontje omdat mijn pa zegt wat ik moet doen. Ik heb nu een veel sterkere band met mijn zoontje dus ik ben er wel van overtuigd dat dit waar is. Hebben jullie ook al iets dergelijks meegemaakt?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-07-2008, 12:30:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
ik heb niet iets dergelijks meegemaakt maar vind het wel mooi dat je het nu weet!! zo kan je idd beter met je zoontje omgaan, omdat je nu dingen veel beter begrijpt!!
mooi hoor..

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-07-2008, 08:24:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
ik vind het ook inderdaad een prachtig verhaal en ook erg boeiend,..

alleen nu vroeg ik mij af,.. is het mogelijk voor je vader om op 2 plaatsen tegelijk te zijn,.. want hij is je zoon en hij praat ook tegen je als je vader,..

maar dit zal wel een vraag zijn van een leek,.. zoals ik,..

succes en veel liefde toegewenst aan jou en je zoontje,..

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-07-2008, 08:28:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-07-2008, 09:51:36
Berichten: 16
Locatie: kortrijk
Ik ben ook een leek hierin dus ik kan je daar geen antwoord opgeven! 1 ding weet ik wel dat matti niet de ziel van mijn pa heeft alleen het uiterlijke en mijn pa zijn interesses.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-08-2008, 00:57:43 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Heel bijzonder! Toevallig ( :) ) vertelde mijn vriendin vandaag een bijzonder verhaal van haar collega. Om een (heel) lang verhaal heel kort te maken komt het erop neer dat er heel sterke vermoedens bestaan dat de jong overleden zus van deze dame is gereincarneerd in haar jongste dochter. Voordat haar dochter geboren was had ze altijd het gevoel dat haar zus bij haar was, in alles dat ze deed. Vanaf het exacte moment dat haar dochter geboren was voelt ze deze aanwezigheid niet meer, maar vertoont haar dochter op allerlei terreinen gelijkenis met zus.

Ik weet het niet.. in mijn ervaringen heb ik meegemaakt dat twee personen (die elkaar in het hier en nu niet hebben gekend) dezelfde karaktertrekken en eigenaardigheden vertoonden. Dit was uiteindelijk te herleiden naar een vorig leven toen de twee broers waren en praktisch alles samen deden (in een roerige, dramatische periode). In dat licht gezien kan het dus zo zijn dat de één veel kan vertellen over de ander - als deze bagage uit vorige levens bestaat (waar ik zelf van overtuigd ben). Je pa zou een zielsverwant kunnen zijn van je zoontje en je zo met raad en daad kunnen bijstaan.

Reuze interessant deze materie! :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-05-2013, 01:16:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-04-2013, 01:53:23
Berichten: 21
Mooi verhaal.

Mijn tante is ook mijn nichtje 'geworden' (dochter van broer van die tante). Veel gelijkenissen, mijn nichtje zegt ook dat zij die tante is als ze een foto ziet en wist ook te vertellen waar ze heeft gewoond.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-05-2013, 13:14:22 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
peetje schreef:
Ik ben ook een leek hierin dus ik kan je daar geen antwoord opgeven! 1 ding weet ik wel dat matti niet de ziel van mijn pa heeft alleen het uiterlijke en mijn pa zijn interesses.

Dan is het niet de reïncarnatie van je pa he. Een reïncarnatie is een zelfde ziel in een ander lichaam. Dus de ziel van je pa die geboren is in het lichaam van je zoon. Anders is het gewoon een andere ziel en dus gewoon je zoon en niet je vader die opnieuw hier op aarde gekomen is in de vorm van je zoon.

Verder denk ik wel dat het mogelijk is dat je raad krijgt van je vader over je zoon als het wel een geval van reïncarnatie zou zijn. Een ziel is namelijk niet echt gebonden aan een lichaam of staat. Die ziel kan dus prima op verschillende manieren je benaderen volgens mij. Zelfde met mensen die contact hebben met overledenen. Volgens mij kan het prima dat iemand contact heeft met vb zn tante al is ze terug geïncarneerd. Een ziel kan een uiterlijk aan nemen dat ze ooit hebben gehad en de herinneringen van dat leven liggen ook opgeslagen.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl