Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:33:04

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 17-08-2008, 14:45:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2008, 12:24:29
Berichten: 53
Locatie: Zaanstreek
Al het begin moet makkelijk zijn toch? ;)

Op school begin je met tellen tot 10, je leert de kleurtjes en de dagen van de week. Waarom zou je met telepathie dan meteen beginnen met andere handelingen te laten verrichten, die er eigenlijk helemaal niet bewust van zijn? Eénrichtingsverkeer werkt niet en om op die manier te beginnen maak je naar mijn idee geen geweldige start, het kan immers veel simpeler, en de kans op slagen is veel meer aanwezig, dus begin klein :)

Hoe leer je de dagen van de week? hoe leer je onderscheiden? hoe leer je op welke knopjes je vingers moet houden op het toetsenboard? inderdaad, kleurtjes!
Zoek dus een gewillig slachtoffer, spreek af wie de zender en wie de ontvanger is, focus op elkaar en ga kleurtjes versturen. Om het nóg makkelijker te maken, kun je het kleurtje ook een vorm geven, een groen driehoekje bijvoorbeeld? dat is toch leuk als jij of je maat dat doorkrijgt?
Het is soms niet moeilijk 8)

_________________
Everywhere... is just a journey away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 17-08-2008, 14:55:43 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Onze lieve Heer heeft ons stembanden gegeven, hoor. Schroom niet deze naar behoren te gebruiken. :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 17-08-2008, 15:01:31 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2008, 12:24:29
Berichten: 53
Locatie: Zaanstreek
Of dat het werk van ''onze lieve heer'' was laat ik even in het midden.
Praten kennen we min of meer wel, en in dit topic gaat het tenslotte over telepathie, zal een beetje misplaatst zijn als ik ineens uit ga leggen hoe je je stembanden moet gaan benutten, nietwaar? ;)

_________________
Everywhere... is just a journey away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 17-08-2008, 15:08:36 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Solomé schreef:
Of dat het werk van ''onze lieve heer'' was laat ik even in het midden.
Praten kennen we min of meer wel, en in dit topic gaat het tenslotte over telepathie, zal een beetje misplaatst zijn als ik ineens uit ga leggen hoe je je stembanden moet gaan benutten, nietwaar? ;)


Ik wil best een middagje gaan zitten met jou om dit te beoefenen hoor. Denk alleen dat bepaalde illusies dan snel doorbroken zullen zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 17-08-2008, 15:15:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2008, 12:24:29
Berichten: 53
Locatie: Zaanstreek
Dat is een heel vriendelijk aanbod, danku :) ik sla het alleen, ondankbaar als ik soms ben, af, daar ik er geen behoefte aan heb, maar ik vind het aardig :)

Met mijn post doelde ik trouwens niet erop dat ik mensen wil overtuigen dat ze meer telepathisch moeten communiceren ofzo (je moet ook helemaal niks), wilde graag even benadrukken dat het mogelijk is en niet moeilijk hoeft te zijn.

_________________
Everywhere... is just a journey away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 17-08-2008, 15:23:43 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Telepathie draait om het misinterpreteren van toevalstreffers als zijnde geslaagde pogingen. Inderdaad, je moet vooral in telepathie geloven om het te 'kunnen'. Als je ergens maar sterk genoeg in gelooft, rangschikt alle informatie je opneemt zich zo dat het lijkt alsof hetgeen je in gelooft werkelijk waar is.

Buiten dit om is telepathie simpelweg onmogelijk.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 18-08-2008, 19:05:35 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2008, 21:43:03
Berichten: 102
Locatie: In my dreams
Ik weet het niet. Telepathie klinkt zeer ongeloofwaardig en berust in mijn ogen meestal op toeval. Dat iemand opbelt net als je aan diegene denkt bv is niet vreemd, je denkt wel vaker aan diegene en als die dan niet belt vergeet je dat, als hij wel belt denk je 'goh, telepathie!' beetje kort door de bocht, maar goed. :P
Maar ik ken een meisje die getallen kan raden. Je kan een willekeurig getal onder de honderd in gedachten nemen en negen van de tien keer heeft ze het goed en anders zit ze er heel dicht bij. Zonder trucjes of zo, je neemt het in gedachten en doet verder niets, ze stelt geen vragen, maar concentreerd zich alleen. Een keer probeerden we haar voor de gek te houden door niet aan een getal te denken. 'Hé, wel aan een getal denken!' dus zij kon het toch wel...

_________________
For one human being to love another, that is perhaps the most difficult of all our tasks... The work for wich all other work is but preparation.
- Loving Annabelle


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 19-08-2008, 00:04:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-03-2008, 18:00:05
Berichten: 29
Solomé schreef:
Dat is een heel vriendelijk aanbod, danku :) ik sla het alleen, ondankbaar als ik soms ben, af, daar ik er geen behoefte aan heb, maar ik vind het aardig :)

Met mijn post doelde ik trouwens niet erop dat ik mensen wil overtuigen dat ze meer telepathisch moeten communiceren ofzo (je moet ook helemaal niks), wilde graag even benadrukken dat het mogelijk is en niet moeilijk hoeft te zijn.

-------------------------------------------------------
het is inderdaad niet moeilijk.
leuke oefeningen zijn ook deze:
-nu opschrijven wat er morgen in jouw brievenbus ligt.
-voordat je de tv of radio aanzet, opschrijven wat jij denkt dat er op het journaal voor nieuws komt.
-als je een aankomend gesprek hebt bij bijvoorbeeld een sollicitatie, daarvoor als opschrijven hoe deze persoon eruit ziet, ook de kleding en kleur die hij/zij draagt.
laat je er niet van weerhouden dat ht in het begin mss maar een paar goeien zijn, dit zal, als je vaak hierop oefend beduidend beter worden.

zo zijn er tal van leuke oefeningen om je intuitie/telepathie te versterken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 05-10-2008, 16:19:22 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-10-2008, 10:38:30
Berichten: 19
Junipertje schreef:
Ik weet het niet. Telepathie klinkt zeer ongeloofwaardig en berust in mijn ogen meestal op toeval. Dat iemand opbelt net als je aan diegene denkt bv is niet vreemd, je denkt wel vaker aan diegene en als die dan niet belt vergeet je dat, als hij wel belt denk je 'goh, telepathie!' beetje kort door de bocht, maar goed. :P



Toeval bestaat niet :wink:

_________________
"Imagination is everything; it's the preview of life's comming atractions"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 17-10-2008, 18:53:33 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Bobby schreef:
Toeval bestaat niet :wink:



Het valt je toe :wink:

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 26-11-2008, 23:47:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-11-2008, 01:31:27
Berichten: 10
Locatie: Schiedam
Ookal is deze post al een maand oud wil ik hier toch even op reageren. Persoonlijk denk ik namelijk niet dat telepathie niet bestaat of dat het alleen maar om toeval gaat. Natuurlijk kan het zo zijn dat iemand je 'toevallig' belt als je aan die persoon denkt. Al zou dat ook weer geen toeval kunnen zijn.. :mrgreen:

Mijn ervaringen met telepathie zijn vrij sterk. Om een voorbeeld te noemen: Als iemand me ECHT nodig heeft, en mijn telefoon staat midden in de nacht als ik ligt te slapen uit, dan kunnen ze me nog steeds bereiken. Ik word dan namelijk wakker met de boodschap in mijn hoofd dat ik mijn telefoon aan moet zetten. Ik zet dan zonder twijfel mijn telefoon aan, en zie dan dat er OF op dat moment gebeld wordt, OF dat er 1 minuut geleden iemand me heeft geprobeerd te bellen. (Daar krijg ik namelijk sms-jes van)

Op mijn manier kan ik ook de aandacht van anderen trekken. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dat nooit zomaar doe. Alleen als ik echt contact met iemand wil maken. Dan maak ik een denkbeeldig lijntje vanuit mijn hoofd naar een denkbeeldige plek waar die andere persoon is. Ik krijg dan bijna altijd een bericht, een telefoontje, of later een bevestiging dat iemand aan me dacht.

Mijn vrienden maken wel eens grappen over me, omdat ik altijd 'telefoon' zeg voordat de telefoon gaat. En het maakt niet uit of een vaste of mobiele lijn is. Maar voor mij is het wel duidelijk dat telepathie wel degelijk bestaat.

Groetjes Joanna


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 16-02-2009, 19:31:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-11-2007, 22:39:00
Berichten: 272
Locatie: Zuid-Holland
Ook al is deze topic al oud toch wil ik er ook op reageren aangezien er toch al op dit onderwerp geheel is ingegaan

Ik geloof wel in telepathie want het overkwam me zelf ook dat ik bijvoorbeeld de naam van een persoon opeens wist zonder diegene te kennen of over verteld te krijgen terwijl een persoon naast me er sterk aan dacht en meer van dat soort dingen, maar wat heb je eraan?

Je kunt dan leuk gaan oefenen met elkaar gedachten te sturen etc maar wat dan, zoals Sado zei: we hebben daar onze stembanden voor.

Ik zie de nut er niet in, andermans gedachten door te krijgen, is dat niet privacy schenden? als je het over iets wilt hebben kun je beter praten dan dingen heen en weer sturen, is ook veel reeëler

of kun je het gaan gebruiken om antwoorden te smokkelen uit anderen tijdens het maken van een toets, je zelf bedriegen vind je niet?

Of is het gewoon leuk dat je ''telefoon'' kunt zeggen voordat de telefoon gaat omdat jij de enige bent die dat kan en dat het daarom zo lauw is..

kortom wat heeft het voor nut? Het leven is toch spannender als je alles bij verassingen laat? laat die telefoon je maar verassen met zijn gerinkel terwijl je verdiept naar je favoriete tv serie zat te kijken

_________________
Ik dreef op mijn rug in een rivier van vrede onder bruggen van stilte door. Ik kwam nergens vandaan en had geen doel.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 16-02-2009, 20:15:25 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-02-2009, 21:37:01
Berichten: 11
Ik geloof ook dat telepatie bestaat, ik ken mensen die dit kunnen. Ze kunnen dingen uit het vorige leven achterhalen, dingen uit dit leven achterhalen, ziektes, problemen, relaties ook familieleden ect.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 16-02-2009, 20:17:20 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-02-2009, 21:37:01
Berichten: 11
Nez schreef:
Ook al is deze topic al oud toch wil ik er ook op reageren aangezien er toch al op dit onderwerp geheel is ingegaan

Ik geloof wel in telepathie want het overkwam me zelf ook dat ik bijvoorbeeld de naam van een persoon opeens wist zonder diegene te kennen of over verteld te krijgen terwijl een persoon naast me er sterk aan dacht en meer van dat soort dingen, maar wat heb je eraan?

Je kunt dan leuk gaan oefenen met elkaar gedachten te sturen etc maar wat dan, zoals Sado zei: we hebben daar onze stembanden voor.

Ik zie de nut er niet in, andermans gedachten door te krijgen, is dat niet privacy schenden? als je het over iets wilt hebben kun je beter praten dan dingen heen en weer sturen, is ook veel reeëler

of kun je het gaan gebruiken om antwoorden te smokkelen uit anderen tijdens het maken van een toets, je zelf bedriegen vind je niet?

Of is het gewoon leuk dat je ''telefoon'' kunt zeggen voordat de telefoon gaat omdat jij de enige bent die dat kan en dat het daarom zo lauw is..

kortom wat heeft het voor nut? Het leven is toch spannender als je alles bij verassingen laat? laat die telefoon je maar verassen met zijn gerinkel terwijl je verdiept naar je favoriete tv serie zat te kijken


Idd het is privacy schenden, als je informatie gaat achterhalen zonder dat anderen het willen. Maar wat als je met problemen zit, en niet weet wat het is, wat je eraan kunt doen ect. Dan zijn dit soort mensen heel handig. Je ziel vertelt diegene wat hij moet weten.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telepathie oefenen?
BerichtGeplaatst: 17-02-2009, 15:06:42 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-11-2007, 22:39:00
Berichten: 272
Locatie: Zuid-Holland
Djuna schreef:
Idd het is privacy schenden, als je informatie gaat achterhalen zonder dat anderen het willen. Maar wat als je met problemen zit, en niet weet wat het is, wat je eraan kunt doen ect. Dan zijn dit soort mensen heel handig. Je ziel vertelt diegene wat hij moet weten.


ik zou zeggen, bij een probleem hoort een aanpak en de oplossing kun je vinden door met je vrienden of familie erover te praten, maarja hoe iemand een probleem het liefst aanpakt is altijd wel verschillend ..

_________________
Ik dreef op mijn rug in een rivier van vrede onder bruggen van stilte door. Ik kwam nergens vandaan en had geen doel.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl