Dat vind ik inderdaad een mooie omschrijving van 'godheid'.
Vandaag was er iets op National Geographic over buitenaardse wezens en ik vond het heel interessant. In het kort wat ik gezien/gehoord heb:
- Buitenaardse verschijningen zijn te verklaren door oa PTSS, angstaanvallen en/of elektromagnetische velden. Alle verschijningen lijken op elkaar en lijken gebaseerd op SFfilms.
- Het is mogelijk via wormgaten te reizen.
- Het zou ook mogelijk kunnen zijn te reizen zonder te bewegen, om de ruimte voor je te vernietigen en de ruimte achter je te verwijden en zo met een ruimteschip te reizen.
- Buitenaardse wezens moeten met een van bovenstaande methodes reizen om de aarde te bereiken, zo kunnen ze de relativatietheorie omzeilen.
- Het is goed mogelijk dat zuurstof giftig is voor buitenaardse wezens.
- Waarschijnlijk hebben buitenaardse wezens hier ook moeite met de zwaartekracht.
- Omdat de bacterien op verschillende planeten verschillend zijn zouden buitenaardse wezens ons kunnen besmetten en wij hen.
- Misschien willen buitenaardse wezens wel helemaal niet met ons communiceren, maar vinden ze mieren of bultruggen (die de ingewikkeldste vorm van communicatie op aarde hebben) veel interessanter!
- Het is mogelijk dat wijzelf buitenaards zijn; het zou kunnen dat er een meteoriet hier is ingeslagen met bacterien van een andere planeet. Bacterien kunnen zo'n meteorietinslag overleven, dus het zou kunnen dat ze hier tot evolutie zijn gekomen.
Dat was het zo'n beetje.
Ik vond het wel heel interessant.
Hebben jullie er eigenlijk een voorstelling van hoe een buitenaards wezen eruit ziet? Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik denk niet dat het groene mannetjes zijn.
Misschien zijn ze velen malen groter of juist kleiner dan wij. Misschien gebruiken ze geen ogen om te zien, maar iets heel anders...