Hey Fifth element,
Thanks voor je reactie!
Fifth element schreef:
Het zag eruit als een gigantische veld van blauwe, witte energie met aan het einde een soort van gigantische gebouw.
Witte energie (een soort witte, felle wolk) met een blauwe kern? Ik krijg spontaan kippenvel, want dat heb ik ook eens ervaren. Ik deed toen wat onderzoek naar mijn ziel (hoe ziet een ziel eruit) en zag een blauwe kern met een witte, wolk-achige rand. Eenmaal uitzoemende zag ik zielengroepen, onderlinge structuren/verbindingen/relaties en uiteindelijk één blauwe kern met een witte rand/gloed, waaruit álles bestaat. Eén bron van energie waaruit álles opgebouwd is. Dit heeft ook een énorme indruk op mij gemaakt. Zou dat dan de kern kunnen zijn, het archief, in energetische zin? Tijdens deze 'reis' kwamen er ook allerlei 'reallife' blauwdrukken voorbij - van de mens - van verschillende niveau's (DNA, zenuwsysteem, bloedsomloop etc. Ik voel dat we iets op het spoor zijn..
Fifth element schreef:
In tegenstelling tot jouw heb ik dus wel kennis gemaakt met de entiteiten die hier lopen. Ik heb zelf nog lang met een gebabbeld over van alles en nog wat. Zijn naam heb ik hier nog wel ergens liggen. Anrathiel, Arathiel, zoiets.
Ik heb ook contact gemaakt (en wat namen bevestigd gekregen) maar dan op een wat andere manier. Het voelt écht alsof we over exact dezelfde plek praten, die er alleen voor mij wat anders uitzag dan voor jou, maar die in energetische zin overeenkomt. Interessant joh!
Fifth element schreef:
Ik geloof dat ik de rest (bewust) ben vergeten, in mijn ervaring ben ik erachter gekomen dat de hersenen je dingen laat vergeten omdat je er nog niet klaar voor bent
Dat denk ik ook.. je krijgt de info op het juiste moment, wanneer jíj er iets mee kan.
Ik zit me net te bedenken wat een interessante materie dit is... !
Groeten,
Roy