Droom over reizen met Openbaar VervoerNieuwe droom:
vanacht droomde ik dat ik ergens was, volgens mij was het in rotterdam..
ik zou naar huis gaan met het openbaarvervoer en m'n vriend zou langskomen en blijven slapen..
ik was allereerst al de weg kwijt, ik wist niet meer waar ik heen moest, toen kwam ik andere mensen tegen, met hun samen wachtte ik op de bus, maar die kwam niet..maar toen we onderweg waren, we wilden gaan lopen naar het centraal station,, toen zagen we in de verte een hele ontploffing.. dus we schrokken, want het was niet zo ver van ons vandaan, later kwamen er vanaf die ontploffing allemaal kleine vuur vonkjes, die allemaal onze kant op kwamen, maar het raakte ons net niet..het vloog over ons heen.
toen we verder wilde lopen naar het station, begon het te stormen en te hagelen, maar echt KEIHARD te stormen gewoon,, onweer alles erbij. dus we kwamen amper vooruit..
het leek wel 1 grote tornado
..
ik belde dus me vriend op in me droom, dat het laat ging worden ensow, en ik kreeg rusie met hem ofzo omdat die niet meer wilde komen, maar later kwam die toch wel..
het ging er de hele tijd om in me droom, dat ik teleurgesteld was, dat me vriend niet meer kwam..
een droom ervoor heb ik dit ook geloof ik gedroomd, alleen in een andere vorm
wat zou dit betekene?
Droom over fietsen en met de bus reizenOok droomde ik vanacht dat ik ruzie kreeg met m´n moeder bij de kapper, en dat ze dus hele tijd buiten op me stond te wachten , ik pakte me fiets en fietste heel snel vooruit, zodat zij en me pa me niet bij konden houden.. (konden ze ook niet)
maar hoe verder ik fietste hoe donkerder het werd buite, tot het gewoon helemaal zwart was, ik was aan t fietse langs een park hele tijd, en wilde toch maar eve wachten op me ouders, maar die kwamen maar niet, ik fietste telkens rondjes er langs en hoorde mense praten maar ik zag ze niet.. ook fietste ik hele tijd met m'n ogen dicht,, maar toen ik ze open deed zag ik nog steeds amper wat..
toen stapte ik in een bus,, (hoe ik in die bus kwam weet k ook nie meer), en die busschauffeur was een beetje vreemd..
maar we reden dus, en later stond de weg ineens afgesloten, en toen moesten we stoppen.. toen we stopte sprong er ineens iemand voor de bus met een soort van oma-masker op ofzo, heel vaag..
, later in die droom was ik ineens in een huis met een vriendin, en die bleek van die oma te zijn (wat ik niet snapte in m'n droom want het was gewoon een grap van mensen die een masker op hadden gedaan), en werd onderzocht door de politie enzow.. heel vaag
wat zou dit betekene