Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 16:43:37

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Energiebolletjes
BerichtGeplaatst: 05-05-2008, 20:58:44 
Groentje
Groentje

Hoi ,

Mijn vriend is overleden.
en ik ben erg spiritueel ingesteld.. wil er ook verder mee komen.
Ik heb er niet veel ervaring mee ,
maar ik heb het gevoel dat ik zijn aanwezigheid voel.
Vlak na zijn overlijden kreeg ik via een vriendin die begaafd is,
kreeg ik dingen te horen die zijn van hem door kreeg.
Toen ik vroeg of hij al bij me was geweest ,was dat nog niet zo,
maar omdat ik toen aan gaf het wel te willen , zou ik zijn aanwezigheid snel
merken.. Ik kreeg toen ook sterke rillingen , en kippevel .
Maar s avonds op mijn kamer , zag ik vanuit mijn ooghoeken soort "glinstertjes"
hierbij dacht ik echt dat het zijn "aanwezigheid " zal zijn.
Zijn die soort glinstertjes ( ja het is moeilijk te beschrijven.. ) de energiebolletjes?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

iig bedankt ! :)

Groetjes Angelique

BerichtGeplaatst: 02-06-2008, 19:39:28 
Groentje
Groentje

Hallo allemaal,

Eigenlijk herken ik me niet in jullie verhalen. Althans.. Ik zie wel bolletjes maar ik zie gekleurde bolletjes.
Ik zie ze eigenlijk vrijwel alleen als ik op bed lig. Ze zijn rood-groen-blauw.
Ik ben me suf aan het zoeken op internet maar kan helemaal niets vinden wat bij mij aansluit.
Vraag me dus eigenlijk af of er meer mensen zijn die dat zien.
Waarschijnlijk is het niets spiritueels... Wil alleen zo graag een 'verklaring' 'weten dat ik niet de enige ben'

hoop van jullie te horen!

BerichtGeplaatst: 11-06-2008, 21:11:09 
Reus
Reus

Littlestar schreef:
Overal zie ik energie om me heen. Het zijn hele kleine doorzichtige bolletjes die allemaal door elkaar heen gaan, heel snel.
Ik zie deze energieën als sinds toen ik klein was. Vroeger dacht ik dat iedereen dit zag, maar toen ik het vertelde aan mijn ouders, bleek dat niet het geval te zijn. Ook zie ik soortgelijke energieën als ik in de lucht kijk. Die bolletjes zijn hemelswit en iets groter. Ze 'dansen' door elkaar heen. Het zijn er wel miljoenen.

Zien meer mensen dit?

xxxxx

Littlestar :wave:

Ik heb het ook, maar ik zie kleine doorzichtige dingen door de lucht heen springen (weet niet precies wat het is nog erg onduidelijk), vooral als ik naar de lucht kijk of in het donker, maar hemelswit heb ik niet het blijven altijd kleine doorzichtige bolletjes. Maar of dit energie is weet ik niet want ik kan het niet plaatsen dus ik kan niet zeggen waar het bij hoort. Het lijkt mij wel leuk om te weten wat het is en wat voor betekenis hebben die dingen.

I'm an angel on the earth ;)

Laatst gewijzigd door just--mike op 18-06-2008, 19:46:24, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 11-06-2008, 21:13:57 
Reus
Reus

Citeer:
Hallo allemaal,

Eigenlijk herken ik me niet in jullie verhalen. Althans.. Ik zie wel bolletjes maar ik zie gekleurde bolletjes.
Ik zie ze eigenlijk vrijwel alleen als ik op bed lig. Ze zijn rood-groen-blauw.
Ik ben me suf aan het zoeken op internet maar kan helemaal niets vinden wat bij mij aansluit.
Vraag me dus eigenlijk af of er meer mensen zijn die dat zien.
Waarschijnlijk is het niets spiritueels... Wil alleen zo graag een 'verklaring' 'weten dat ik niet de enige ben'

hoop van jullie te horen!

heey
ik heb dat ook wel eens gezien, maar zie het niet elke keer ofzo..
volgens mij zijn het ook gewoon een soort van energien ofzo.. k zou niet weten wat anders , k vind het altijd wel mooi als ik het zie :D

BerichtGeplaatst: 13-06-2008, 16:21:51 
Groentje
Groentje

jullie zouden hier eens kunnen gaan snuffelen. http://www.leylijnen.com/lichtbollen.htm
en de energiebollen/ook de gekleurden die heten ook wel orbs.

http://www.orbhunter.nl/
http://home.hetnet.nl/~lichtbol/

excuseer als dit al ergens staat mar ik heb niet alles gelezen.

BerichtGeplaatst: 18-06-2008, 08:40:00 
Kabouter
Kabouter

hallo,

Ik zie als ik in de lucht kijk ook allemaal rondjes. Ze bewegen heel snel lijken net vuurvliegjes. Ook s'nachts zie ik allemaal rondjes maar dan vooral groen of paars.

groetjes

BerichtGeplaatst: 18-06-2008, 12:47:03 
Groentje
Groentje

even gekopiet.
-------------

Deze lichtpuntjes worden vaak gezien als niets bijzonders, maar toch ziet niet iedereen ze.

Eigenschappen lichtpuntjes
Het schiet snel weg wanneer je ernaar kijkt.
Kort nadat ze zijn weggeschoten zijn ze niet meer te volgen.
Het is zo groot als een ster, een lichtpuntje.
Ze bewegen kriskras door elkaar met velen, net als muggen in de zomer.
Er zit ruimte tussen de puntjes.

Beschrijving lichtpuntjes
Lichtpuntjes zijn zo groot als sterren en ze zijn feller als een ster. Ze zijn zo vel en springen er echt naar voren als het ware uit. Deze lichtpuntjes bewegen bijna voortdurend, ze schieten alle kanten op, maar ze houden wel afstand van elkaar. Ze lijken kort stil te staan als je oog erop valt en schieten daarna alle kanten op. Krioelend. Ze schieten kriskras door elkaar met velen. Kort nadat ze zijn weggeschoten zijn ze niet goed meer te volgen met het oog. Ze zijn iets te snel om met het blote oog goed te bekijken.

Ze bewegen kriskras door elkaar. Ze zijn op een bepaald moment niet anders dan een ander, als ze meer energie zouden hebben, als dat zo zou zijn, dan zouden er verschillen moeten zijn in puntjes met lading en zonder, en die zijn nooit opgemerkt, altijd zien ze hetzelfde eruit. Je kan ze vergelijken met sterretjes en vuurvliegjes die heel snel kriskras door elkaar vliegen. Andere namen voor deze lichtpuntjes zijn: vuurvliegjes, regenboogsprankeltjes, lichtkronkeltjes of lichtfilamentjes.

BerichtGeplaatst: 22-06-2008, 10:34:26 
Groentje
Groentje

Heeft iemand dan ook weleens dat als je op je rug ligt en naarboven (naar bijv. de lucht) kijkt deze 'bolletjes' ziet maar daarna ook nog iets anders? Als je er langer naar blijft kijken, bijv.? Maar ik weet ook niet of wat ik nu bedoel die 'bollejes' zijn. Het zijn meer puntjes wat ik nu bedoel en ik heb ze ook wel eens op een hele andere plaats gezien, waar je ze misschien niet zo snel vewacht.

BerichtGeplaatst: 24-06-2008, 07:28:57 
Groentje
Groentje

die puntjes zijn overal te zien hoor. zelfs in je slaapkamer snachts. tis er gewoon ALTIJD. :wink:

BerichtGeplaatst: 24-06-2008, 11:06:28 
Reus
Reus

Mee eens marie. Is wat ik zelf ook al dacht toen ik dat las. In het donker is het het beste te zien, maar heeft volgens mij gewoon te maken met je kleurkegels. Jullie snappen em wel toch? :roll:

BerichtGeplaatst: 24-06-2008, 12:29:03 
Feniks
Feniks

geïnteresseerde heeft volgens mij gelijk. het oog is een van de meest complexe organen van het lichaam en heeft direct contact met de hersenen. de gele vlek (het plekje achter het oog waar je het het meeste mee werkt) bevat tonnen staafjes en kegeltjes die vreemd kunnen reageren op licht en felle kleuren. bolletjes/orbs/lichtjes waar jullie het over hebben komen ook voor als je je ogen sluit en tegen je ogen aandrukt met je vingers. ook kan je ze zien als je erg moe bent of je ogen hebt overbelast door bijvoorbeeld te lang achter een beeldscherm zitten. (probeer maar eens twaalf uur lang een spel te spelen :wink:

hiermee wil ik niet ontkennen dat energiestromen bestaan of dat deze voor sommigen zichtbaar zijn. ik geloof alleen dat de bolletjes/orbs/lichtjes een speling van het oog in combinatie met de hersenen is.

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 07-08-2008, 14:45:13 
Groentje
Groentje

ja ik zie ze ook en het zou goed kunnen dat dit komt doordat je ogen vermoeid zijn al denk ik dat juist omdat je ogen zo vermoeid zijn je die dingen ziet. Als je moe bent bekijk je de wereld namelijk vanuit een andere kant. Je gaat dan meer de zijkanten van je oog gebruiken omdat het midden van je oog (om het zo maar even te noemen) oververmoeid is, dit is namelijk het gedeelte waar je normaal mee kijkt naar tv en computer enz. Ik merk ook altijd dat ik aura's en die lichtbollen die je altijd volgen beter zie als ik moe ben en dus als ik die delen van m'n ogen gebruik.
De verklaring dat je die dingen beter ziet door de zijkanten van je ogen is omdat die delen nog niet verpest zijn door de jaren heen. Het schijnt dus ook dat baby's en jonge kinderen meer "zien" in de tracht van geesten enz. omdat hun ogen nog goed zijn.

BerichtGeplaatst: 04-10-2008, 02:01:00 
Groentje
Groentje

hoi Ik doe dit normaal nooit maar ik kan denk ik wel iets toelichten over de "energiebolletjes" die jullie zien.
Ik heb ze ook gezien nadat ik erop attend gemaakt werd door iemand.
Ging ook vaker lekker met mijn rug op het gras liggen en me erop concentreren.
Ik ben zelf al jaren aktief heel ervaren op spiritueel gebied en mijn motto was en is nog steeds "ik geloof niet zomaar iets wat ik zelf niet heb gezien"
Terwijl ik de bolletjes zelf bestudeerde en mij natuurlijk ook afvroeg of het niet een reaktie van mijn ogen was of een glinstering van stof heeft het me nog geen paar weken later het mooiste en belangrijkste teken gegeven wat een moeder mag krijgen.
geloof het of niet, maar deze bolltjes hebben mij duidelijk gemaakt dat mijn 2 dagen oude baby zeer ernstige hartafwijkingen had.
en ook nog zoveel en zeldzame dat ontdekking aan overleving nihiel waren.
Moet er wel bij vertellen dat ik al enige tijd zonder enige aanleiding er gedachtes boven wamen drijven dat mijn ongeboren zoontje destijds iets aan zijn hart mankeerde hoewel daar geen enkele aanwijzing voor was]en ik en mijn eerste kindje ook gezond waren.
Mijn kindje was net 2 dagen en ik hem bewust naast mij in bed heb gelegd en ben ik naar hem gaan kijken. Omdat me een raar gevoel besloop maar wist niet wat.
Ik heb destijd energiebolletjes alleen buiten gezien daarom dat ik ook dacht dat het perse met het scherpe licht en dergelijke temaken had.
Naast mij zag ik dat mijn kindje het plots moeilijk kreeg en heel hard begon te huilen hoewel achteraf gezien hij niet de energie moet hebben gehad om uberhaupt te kunnen huilen gezien zijn hartafwijkingen.
Op dat moment zag ik vanuit een hoek van de slaapkamer een groep met diezelfde sterretjes die op ons twee afkwamen en ik toe heb gekeken hoe ze bij mijn zoontje bij de zonnevlecht naar binnengingen. Ik heb dit laten gebeuren omdat ik er een heel goed gevoel bij kreeg.
Op dat moment werd mijn zoon totaal rustig.
De eigenlijketoestand op dat moment achteraf was dat mijn zoontje aan het dood gaan was en hij door sluiting van de ductus botali {verbinding van zuurstoftoevoer in het hart die je niet meer nodig hebt zodra je geboren bent en binnen twee tot drie dagen dicht gaat. Soms al binnen een uur na de geboorte. zijn bloed en organen waren op dat moment aan het verzuren.

Het eerste wat in mij opkwam was letterlijk "Mijn God zijn hart".
Ik heb het laten gebeuren en heb ze zien vertrekken en weet dat ik nog dank je wel heb gezegd.
Heb mijn kind opgepakt en verloskundige gebeld die gelijk kwam.
Binnen haar kunnen heeft ze hem lang en uitvoerig onderzocht met van mij alleen de melding ik vind dat hem iets mankeerd maar kon niet zeggen wat.
Kon toch zeker niet zeggen wat ik gezien had.
Het advies luidde Ik mocht hem niet met mijn eerste kind vergelijken en het nog even aankijken.
De twijfel sloeg toe daar lag hij weer lekker in de box slapend. die lekker slapende baby was niet lekker rustig maar had nog alleen kracht om adem te halen.
Ik ben toch niet gek wat ik net heb gezien.
Heb gezegd dat ik naar ziekenhuis wilde en de kinderarts liet de "bezorgde moeder"
langskomen.
Maar toen......Paniek.
Gelijk moest hij over naar een ander ziekenhuis en ging met de minuut achteruit.
wat heeft u aan uw kind gemerkt vroegen artsen om inzicht te kunnen krijgen. maar kon en durfde niets te antwoorden over wat ik had gezien.
ze hebben hemvoor dat moment gestabiliseert geintubeerd en heeft hij medicijnen gekregen om die ductus botali open tehouden tot een eventuele operatie in nog een ander ziekenhuis.
Hoewel ze zoveel hartafwijkingen nog nooit gezien hadden in 1 hart wisten ze niet of er operatiemogelijkheid was en of hij het wel zou kunnen halen.
Vervolgens heb ik een heel jaar in ziekenhuizen gewoond ,hij drie openhartoperaties en 18 keer een cathe hebben uitgevoerd en ik acht maanden lang iedere dag voorbereid moest zijn dat het de laatste zou zijn.
Nu is hij zes en wacht op zijn vierde openhartoperatie.
zes jaar geleden begon voor mij de ergste en de moeilijkste tijd van mijn leven maar tevens de mooiste en beste leerproces op spiritueel gebied.
Heb heeeeeel veeeeel tekens gezien en gehad.
Ik hoef vanmezelf niemand te overtuigen van wat ik kan of heb gezien.
als ik in het vervolgd in het gras op mijn rug lig en naar boven kijk geef ik een dikke knipoog en een dank. ik weet niet wat het is of hoe het werkt het gaat erom dat het werkt. hogere macht heeft mij deze bolltjes gestuurd omdat ze wisten dat ik de boodschap op die manier zou begrijpen en daar ging het om.

En oja ze zijn wel stuurbaar
vraag maar eens gewoon als je weer kijkt of ze korter bij willen komen.
je zal heel snel reactie krijgen.

suc6

BerichtGeplaatst: 11-10-2008, 18:30:06 
Groentje
Groentje

hoi cinneke 1,
mooi verhaal.
Veel succes met je zoontje en bedankt voor de informatie.
groetjes Sanne

BerichtGeplaatst: 04-11-2008, 19:58:11 
Groentje
Groentje

ik zie ze ook, maar niet altijd, ik zie ze alleen als ik erg moe ben, of het erg druk heb, dan zitten ze me vaak in de weg, vroeger vond ik het leuk om er mee te spelen.
Sinds een jaar kan ik ook tegen ze zeggen dat ze weg moeten gaan dit doe ik niet hard op maar consentreer me er op en denk onder tussen er aan, vaak helpt het niet altijd, als er veel mensen in de buurt zijn heb ik het ook heel erg, maar dan geven die bolletjes me een ander gevoel, volgens een aantal boeken die ik er over heb gelezen zijn het dan gidsen die ik zie.
van deze bolletjes kan je met een speciale camera een foto van maken.

Groeten

Elliette

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00