Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 23:48:59

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Grey Aliens.
BerichtGeplaatst: 31-10-2008, 22:57:11 
Groentje
Groentje

Ik weet niet of hier al topics over zijn.
De Greys, ik denk dat vele van jullie ze wel kennen.
Misschien zijn de ''gruwelijke''' verhalen bij jullie bekend, maar ikzelf denk dat het allemaal onzin is, want ik denk ze komen uit liefde.
Heeft misschien iemand van jullie contact met ze, telepathisch ofzoiets.
Of hebben jullie er ooit een waargenomen?
Want de Aliens die men gezien heeft zijn het vaakste de Greys en er zijn ook een heleboel mensen die beweren contact met ze te hebben.
Ikzelf denk ook dat ze van de Federatie Van Het Licht zijn en dat je ze dus ook zeker tegen kunt komen in hun ruimteschip, waar onder andere Blossom Goodchild het over heeft gehad.
En de wereld innemen?
Nee, inderdaad, ik denk dat ze over een veel hogere technologie beschikken en dat wij dan ook kansloos tegenover hen staan, daarmee wil ik zeggen: Als ze de Aarde wouden inpikken, dan hadden ze dat wellicht al lang gedaan.
En die gruwelijke verhalen, nee, ik denk dat het onzin is.
Ook ben ik best bang voor ze, dat is gewoon, omdat ik ze er raar uit vind zien, en dat ik weet dat ik me kapot zou schrikken wanneer ik er een zou waarnemen.
Het klinkt misschien raar, maar ik denk dat ik hoe dan ook al ooit met ze contact heb gehad, was of is het niet in dit leven, dan vast wel in mijn vorige!
Nou, wat ze komen doen.. een medium vertelde me dat ze ons puur willen helpen, maar ook wordt er gezegt dat ze ons willen helpen evalueren naar een ''hoger bewustzijn'' waar véél meer liefde is.
En ze noemen zichzelf geen redders.
Misschien is bij jullie SaLuSa van Sirius bekend, wie het precies is weet ik niet, maar zover ik weet is het niet van Aardse afkomst, dus dat het geen Grey is sluit ik dus niet uit.
SaLuSa had het in een bericht onder andere over Jezus, dat Hij de meester is.
Dit vond ik nogal erg interessant.
Dus hoe denken jullie over ze? Wat komen ze volgens jullie doen en bestaan ze volgens jullie eigenlijk wel!?

Berichtenonderwerp: Re: Grey Aliens.
BerichtGeplaatst: 01-11-2008, 09:34:24 
Nimf
Nimf

Ja hoor, die ken ik ook in het geel, het groen, het blauw en ga zo maar door :mrgreen:

Citeer:
maar ikzelf denk dat het allemaal onzin is

Houdt DIE gedachte vast!

Ik heb geen idee waar je dit vandaan haalt (buiten de SF-films en boeken en nonsens op vele internetsites) maar het onzin-gehalte is ver over-the-top (en heeft absoluut niets met spiritualiteit te maken).

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 01-11-2008, 09:57:28 
Groentje
Groentje

Nee, daar ben ik het niet mee eens..
Ik ben er helder van overtuigd dat ze er zijn.. bewijzen kan ik niet geven, dat begrijp je natuurlijk wel.
Ook denk ik dat de Amerikaanse overheid hier een grote rol meespeelt, o.a. de gebeurtenis in Roswell eind jaren 40'.
Bekijk dit artikel maar eens, en zo zijn er zoveel van.
Als je allemaal nagaat dat het een leugen is..
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19363

BerichtGeplaatst: 01-11-2008, 12:20:35 
Nimf
Nimf

xOnad schreef:

Citeer:
Nee, daar ben ik het niet mee eens..

Dat staat je vrij, ik zeg niet dat je het met me eens moet zijn, ik geef alleen mijn mening.

Citeer:
Ik ben er helder van overtuigd dat ze er zijn.. bewijzen kan ik niet geven, dat begrijp je natuurlijk wel.

Ik weerleg niet dat ze er zouden zijn (of niet-zijn wat dat betreft). Juist het probleem is, dat beide beweringen op geen enkele wijze te bewijzen zijn.
Hooguit is een overweging op haar plaats: Als die aliens (zoals jij en vele anderen beweren) dan zo hoogstaand zijn en contact zoeken met ons (in vergelijking met hun: het niveau van vee), waarom zouden ze zich dan niet kenbaar maken? Ze hebben immers niets te vrezen?
Ofwel ze doen dat niet omdat ze
- op deze wijze ongehindert kunnen 'oogsten' (a la het scenario van de film 'war of the worlds') en dan zijn ze gevaarlijk;
- bang voor ons zijn en dat zou betekenen dat ze helemaal niet zo ontwikkeld zijn en dus meteen hun aanwezigheid hier in twijfel trekken;
- daarin gehindert worden door regeringen of wat dan ook maar ook dat zou hun "hoge" ontwikkeling uitermate twijfelachtig maken en daarmee hun aanwezigheid hier (alweer) discutabel;
- bang zijn dat wij bang voor ze zijn maar dat zouden zij met hun hoge ontwikkeling toch moeten kunnen sturen en dus ook weer een verklaring dat hun aanwezigheid twijfelachtig is;
- allang onder ons bewegen zonder herkend te worden maar daarmee zou alleen de schijn ontstaan dat ze een vreemd en twijfelachtig spel spelen en dat zou niet passen bij hun hoge ontwikkeling;
-
-
Zo kan ik natuurlijk wel doorgaan.

In ieder geval mag helder zijn dat ALS er aliens zijn die contact met ons zoeken er geen enkele zinnige redenatie bestaat dat ze niet gewoon openlijk zich kenbaar maken.

Ergo (hoewel ik niet twijfel aan buitenaards leven) heb ik puur op redenatie mijn twijfels dat die grijze, rode, groene, blauwe of wat voor een kleur dan ook, buitenaardsen hier al rond dartelen.

Citeer:
Bekijk dit artikel maar eens, en zo zijn er zoveel van. Als je allemaal nagaat dat het een leugen is..
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19363

Je haalt hier de site Niburu aan ...
Tja ... twijfelachtige site. Als je gaat zoeken wie er ACHTER die site zitten kom je niets tegen dan een vage mistige verklaring maar geen namen. Wel vind je in de 'artikelen' steeds dezelfde namen die (mogelijk) achter deze informatie zitten.
Kijk nu eens nuchter naar die site: Het is een samenraapsel van feitenmateriaal dat in veel gevallen is voorzien van een verklaring die mooi past in de opzet van de site en gemengd is met pure SF en fantasieverhalen die nergens op slaan en nergens door/mee onderbouwd worden. Veel van wat vermeld wordt bestaat misschien in de geest van de beheerders/de mensen achter Niburu maar de werkelijkheid ervan is uitermate twijfelachtig.
Veel van de auteurs (zowel uit Nederland als daarbuiten) zijn ronduit twijfelachtig van herkomst te noemen en een groot aantal is helemaal niet vindbaar waardoor twijfelachtig is of ze uberhaupt betsaan.

Sites als Niburu zijn er meerdere maar hun informatie is niet zo maar als waarheid te accepteren.
Je eigen logisch en nuchter denken is in deze wel erg zinvol.
Zolang iets niet via meerdere bronnen (en dan bedoel ik niet dat somige artikelen klakkeloos zijn overgenomen op andere sites) zijn te verifieren moet je om te beginnen de inhoud al als twijfelachtig beschouwen. Als dan ook nog de auteur van dat artikel nogal twijfelachtig is (een filosoof kan wel schrijven over een ander tijdsbesef maar is daarmee nog geen deskundige op dat gebied en dus is zijn schrijfsel hooguit als filosofisch te beschouwen en niet als waarheid) komt de zoutstrooier steeds dichter bij (neem het met de nodige korreltjes zout)).
Het weer klakkeloos overnemen van dit soort informatie op andere (bv deze) site/fora maakt wel dat de informatie meer verspreidt wordt en daardoor de SCHIJN krijgt meerdere bronen te hebben maar dat is nogal eenvoudig weerlegbaar.

Wat de "Federatie Van Het Licht"betreft. Ik heb even die Bloesem Goodchild nagetrokken (kan iedereen doen) en kijk ... een artikel. De eerste alinea:
"De bloesem Goodchild is een Direct Kanaal van de Stem voor een Oude Indische Energie genoemd „Witte Wolk“ en in de loop van de laatste jaren het Witte onderwijs van Wolken in 3 fantastisch boekenhoogtepunt van liefde en inspiratie gecompileerd."

(bron: http://www.discoveryarticles.com/nl/art ... Page1.html)
Als nuchter en sceptisch zelfdenkende mens schiet ik dan vreselijk in de lach. Natuurlijk: Bloesem schrijft boeken per strekkende meter waaraan ze goudgeld verdiend van mensen die zelf niet willen/kunnen/durven denken maar verder ... Zweefgehalte is enorm, realisme is volkomen afwezig.

SaLuSa van Sirius ... nooooooooooooooooooooit van gehoord (afkorting van SAndra+LUuk+SAskia die een geintje uithalen?). Dus ff googelen.

bron: http://www.abovetopsecret.com/forum/thread172358/pg1
Ja hoor ... ziet het is allemaal topgeheim maar de site-owner is er mee bekend en maakt het via internet openbaar.
Ja hoor ... wie geloofd dat? Een stelletje volgelingen misschien, maar weldenkende mensen ... ?

bron: http://www.crystaldimensions.nl/salusa.html
Blijkbaar heeft ie weinig mee te delen die SaLuSa. Er staat niets op.
bron: http://www.planetaryascension.net/Plane ... 202008.htm
Een verzameling nonsens zonder enige onderbouwing. Zogenaamd 'gechannelde' informatie: daar heb ik mijn mening al vaker over gegeven. Een hele site (als je lol wilt hebben moet je er echt eens gaan snuffelen) vol nonsens.
bron: http://www.unitynet.nl/Nieuws/618.htm
Een vertaalde channeling (waarschijnlijk van de eerder aangehaalde/genoemde bron). Klakkeloos overgenomen materiaal.

Kortweg: blijf lekker nuchter en blijf vooral ZELF denken (doe eens wat die geweldige sites je aanraden). Dan lees je meteen die rommel niet meer.
Maar voorlopig blijven dat soort sites VOOR JOU DENKEN en jou vertellen wat jij moet denken en ben je nog steeds de slaaf van anderen.

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 01-11-2008, 12:47:19 
Groentje
Groentje

Tja, ik geloof ook niet alles op Niburu, maar zo'n conferentie wat je zag in dat filmpje kun je niet verzinnen, ofwel?
Ik denk dat de Greys zichzelf niet zouden laten zien, omdat het met veel niet overeenkomt, met vele religies, waardoor het voor ons een grote schok zou zijn als we ze zien, als je begrijpt wat ik bedoel.

BerichtGeplaatst: 01-11-2008, 16:13:19 
Nimf
Nimf

Citeer:
Tja, ik geloof ook niet alles op Niburu, maar zo'n conferentie wat je zag in dat filmpje kun je niet verzinnen, ofwel?

Er zijn conferenties voor van alles en nog wat: serieuze zaken en desgewenst voor mensen die 'een scheet dwars zit'. Conferenties over prachtige en serieuze ontwikkelingen en conferenties over 'The Enterprise: to go where no man has gone before' ...
Take your pick, voor alles wat je maar wilt is wel iets te vinden.
Dus ... deze conferentie zal vast wel authentiek zijn maar daarmee is ze nog niet serieus.

Citeer:
Ik denk dat de Greys zichzelf niet zouden laten zien, omdat het met veel niet overeenkomt, met vele religies, waardoor het voor ons een grote schok zou zijn als we ze zien, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ja hoor, je bedoeld dat ze zich verbergen voor ons omdat ze bang zij dat we schrikken. * gniffel *
Als ik zo wat berichten lees, zijn ze al tientallen (zo niet honderden of duizenden) jaren hier aanwezig en bezig zich te verbergen. Zouden ze dan niet zo slim zijn iets in gang te zetten waardoor we niet meer schrikken? Of zijn ze NIET zo slim?
Of zouden ze zich opzettelijk verbergen?
Of zijn ze er gewoon niet?

Ik moet zeggen dat ik het toch wel interessant vind worden.
Niet vanwege de "grey's" of hun vermeende aanwezigheid hier maar vanwege de volharding die 'gelovers' laten zien in het vasthouden aan iets dat op pure logica al weinig basis meer heeft.

Vertel gerust verder ... ik reageer wel.

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 01-11-2008, 19:48:10 
Groentje
Groentje

Als ik zeg, verder ontwikkeld in de technologie, dan wil dat niet niet zeggen dat ze echt vééééél slimmer als ons zijn, tenslotte komen we toch allemaal van één schepper af.
Maar met de technologie zijn ze wel verder, dat hoeft niet aan hun hersenen te liggen, misschien hebben zei daar wel grondstoffen die wij hier niet hebben..
Ik kan je geen bewijzen geven, dat snap je natuurlijk wel.
Maar je moet niet denken dat als ergens geen harde bewijzen van zijn, dat het onzin of nep is.
Maar DT, jij gelooft dus niet in de Grey Aliens als ik het goed begrijp?
Ik neem je daarvoor heus niet kwalijk voor hoor, ik heb deze topic gewoon gemaakt om een beetje jullie mening te horen, maar dat dit echt een soort van battle tussen jouw en mij is was niet echt de bedoeling. :mrgreen:
Als je me bewijzen vraagt, die kan ik niet geven, dus in feite heb ik dan verloren..
Maar ik vind het gewoon heel interessant om over dit onderwerp te discussieren en wie weet, komen we ooit oog in oog met ze te staan!

BerichtGeplaatst: 02-11-2008, 11:04:13 
Nimf
Nimf

Het gaat er niet om wie gelijk heeft of niet ...
Het gaat hier om een mening, een idee, een gevoel.

In dat kader kan ook niemand verliezen.

Geen battle tussen 2 mensen, gewoon pittig meningen tegenover elkaar zetten. Geen gezever en gezeur en elkaar ontzien maar een DISCUSSIE.
Discussie op deze wijze heeft nu eenmaal meer effect dan elkaar ontzien en 'handschoentjes aan'.

Zowel in het echte leven als op fora doe ik niet anders om de simpele reden dat de softe benadering weinig oplevert. Als je niet kunt/durft/wilt discussieren moet je er niet aan beginnen, moet je je mening niet op fora neerzetten. Als je het vervelend vind dat je idee/onderwerp onderuit getrokken wordt (terecht of onterecht maakt niet uit) dan moet je niet in een discussie stappen.
Ik zie wel vaker hoe mensen elkaar constant ontzien en na uren discussieren (of bladzijden vol op fora) nog steeds tot NIETS zijn gekomen. Niet mijn stijl dus.
En ja ... soms schrikt daar iemand van ... helaas. In de meeste gevallen komt mijn boodschap dan niet over omdat men niet leest of te druk is met eigen dingen, jammer. Iedereen op de fora waar ik kom, kent mij wel als aanhanger van een pittige (zeg maar: harde) benadering: geen gezeur, gewoon doorpakken.

Waarom ik zo ben? Heel simpel: Omdat mijn gevoel, mijn intuitie, me zegt dar er niet zoveel tijd meer is.
Er is nu even geen tijd om bezig te zijn met de 'soft of hart', de meelopers en de neuzelaars. Er moet actie komen en dat krijg je niet door te blijven neuzelen.

In een ander topic verteld JeRK dat ons denken wordt gemanipuleerd. Gelijk heeft hij.
Maar het gaat veel verder: zelfs ons intuitie, ons gevoel wordt (via indirecte weg) gemanipuleerd. Op een andere wijze maar wel degenlijk manipulatie. Hele groepen jongeren worden op het spoor gezet van "hun ontwikkeling", "hun toekomst", "hun spiritualiteit" en "hun NTK-zijn". Ze worden via meerdere kanalen ertoe aangezet zich te verliezen in de zogenaamde ontwikkeling van wat ze zouden kunnen/moeten zijn en daarmee afgehouden van hun natuurlijke ontwikkeling (die vaak al heel sterk aanwezig is). Het is zo erg dat mensen hier soms binnen komen druppelen met alle kenmerken van 'ontwaking' en dan binnen de kortst mogelijke tijd richting NTK-ontwikkeling, spiruitualiteits-ontwikkeling, ontwikkeling van gaves, geesten zien en weet ik al wat niet meer, afdrijven en dan zie je binnen enkele dagen/weken/maanden dat hun ontwaken verdwijnt en ze gewoon weer inslapen.
"Manipulatie om te focussen op de foute onderwerpen met als doel her-inslaap" noem ik het voor het gemak maar.

En weet je wat het erge is ...
... mensen die hier binnen komen en direct fanatiek beginnen rond te bazuinen dat ze helderheid hebben en anderen de ogen willen open ... lopen het meeste gevaar. Niet alleen hier maar overal zie je dat gebeuren. Eindeloze lijsten van namen die in het begin zo prachtig bezig waren en na kortere of langere tijd volkomen de weg kwijt zijn.
Ja ... blijf je logisch denken gebruiken naast je gevoel/intuitie ... misschien kun je voorkomen dat je verdwaald/terugdwaald naar slaapmodus.

Misschien verteld bovenstaande wat meer over mezelf en waarom ik dingen doe.
Eigenlijk praat ik hier liever niet over om reden die denk ik overduidelijk zijn.
Als je je gekwetst voelt ... jammer. Niet mijn doel.

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 02-11-2008, 13:23:52 
Groentje
Groentje

Gekwetst? Nee, absoluut niet..
Ik ben hier het meest gekomen om te leren..
Het is belangrijk dat je je eigen standpunt en mening kan laten horen en omschrijven, iets waar jij volgensmij wel erg goed in bent Nico.
Je volgt je intuitie, iets wat ik nog niet zovaak doe, misschien omdat ik hem nog moet verbeteren, jij bent ook een stuk ouder in dit leven, dus ook meer ervaring.
Dan even over de Greys..
Ik ben al jaren met dit onderwerp bezig. Ik lees artikelen erover, ik heb verschillende mensen horen praten over hun ervaring met ze. Of ze de waarheid spreken.. nee dat durf ik niet te zeggen.
Maar wat bij mij dit onderwerp zo geloofwaardig maakt is het volgende: De mensen die bewijzen met ze in contact te kunnen staan zeggen vaak allemaal hetzelfde.
Hun ervaringen, hoe ze eruit zien, wat ze komen doen, hoe ze communiceren en hun technologie etc. etc.
Als nou van de 50 ''getuigen'' 80% een andere omschrijving van ze geeft, dan komt het al ongeloofwaardiger over.
Vroeger dacht ik dingen gezien te hebben die niet aards waren en in eerste instantie dacht ik dat het allemaal dromen waren, maar nu ik ervaringen lees van anderen beginnen de twijfels omhoog te komen.
Daardoor ben ik me in dit onderwerp gaan gaan verdiepen.
Nog niet zo heel lang geleden vertelde mijn moeder me een droom, dat ze werd meegenomen door een soort van vrouw, met Greys om haar heen en ze gingen naar een soort van ruimteschip.
Wat ze daar aantrof bewijzen vele anderen ook gezien te hebben, ook al was het maar een droom.
Misschien trad ze wel uit, dat weet ik niet en zij zelf ook niet.
Ik wil dus zeggen, vele mensen beweren iets gezien te hebben, waarvan andere zeggen: Je legt me de woorden in de mond..
Ook nog niet zo heel lang geleden had ik een droom, ik kwam thuis op mijn fiets, stopte, want ik zag in de lucht UFO's vliegen en ik dacht: Ze komen eraan.
Twee dagen later las ik in de krant: 14 Oktober komen ze eraan.
Dat het nu niet zo gelopen is zoals Blossom Goodchild het heeft voorspeld maakt me niet uit.
Maar even dacht ik dat ze me een boodschap wouden brengen en ik dacht dat ze communiceerde met me d.m.v. dromen.
Door dit soort dingen ga ik er steeds meer in geloven.

BerichtGeplaatst: 04-11-2008, 23:22:29 
Kabouter
Kabouter

Oh Jee aliens...grijze aliens.
Wat heeft dit met het hoger bewustzijn te maken?

BerichtGeplaatst: 07-11-2008, 14:13:50 
Reus
Reus

Citeer:
Oh Jee aliens...grijze aliens.
Wat heeft dit met het hoger bewustzijn te maken?
Blijkbaar gaat het hebben van een 'geavanceerde beschaving' gepaard met een 'hoog bewustzijn'. Dit vindt ik tamenlijk eigenaardig, omdat tegelijkertijd iedereen klaagt over een verzaking van het 'spirituele en essentiële in het leven', terwijl wijzelf toch een behoorlijk geavanceerde samenleving hebben. Minstens zo klaarblijkelijk is dat mensen in dit schuitje een weg uit de distopie, want zo lijkt het te zijn of minstens te worden, zoeken d.m.v. het buiten zichzelf/onszelf plaatsen van de 'verlossing'. Met andere woorden: wij zitten in een soort 'shit', en die 'anderen' hebben dat stadium (lijkt mij dan) al gehad en gaan ons een helpende hand toesteken.
Of bezie ik dit nou zo scheef?

BerichtGeplaatst: 13-12-2008, 16:29:41 
Groentje
Groentje

ik weet zeker dat greys bestaan. en er zijn ook bewijzen voor.

wil geen vooroordelen hebben hoor maar ik had wel iets anders verwacht van een spirituele forum

vertel jij mij eens wie de nieuws artikelen plaatst op nos, hart van nederland en op alle andere websites van het nieuws kom je op het zelfde neer niburu is een website die onafhankelijk onderzoek doet en is opgericht doer anton teuben als ufo meldpunt.

je moet jezelf maar eens afvragen of al die scholing entertainment en zogenaamde informerende boeken wel echt bedoeld is om ons te informeren en om kritische wel denkende burgers te scheppen.

denk het niet ze willen burgers die consumeren ze zorgen ervoor dat je net genoeg weet over de knopjes van het apparaat maar dat je niet weet waar het toe dient.

(geloof je me niet vraag maar eens aan iemand bij de bank hoe geld is ontstaan of hoe het lenen van geld precies in zijn werking gaat vanaf de druk tot aan de lener)

ik zelf geloofde nooit in greys laat staan in aliens tot ik zelf een keer contact kreeg

verschillende mensen hebben contact met wezens uit andere planeten dit zul je helaas alleen nooit op tv zien

religie heeft hier echt een hoop mee te maken

wat is helpen als ik jou help help jij daar mee dan niet jezelf??
wij zijn uiteindelijk de gene die alles moeten doen op aarde qua onderdrukking armoede alles.

en waarin dit met een hoger bewustzijn heeft te maken is omdat we eindelijk in een nieuw paradigma terecht komen waarin wij niet de enige zijn en al helemaal niet het verst ontwikkeld

mensen moeten maar eens wakker gaan worden en bijvoorbeeld de klei-tabletten gaan bestuderen die opgegraven zijn in verschillende oude beschavingen en de symbolen die ons nagelaten zijn in verschillende tempels en pyramides.

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5077941161

misschien kunnen we dan echt in dialoog gaan

Besef je dat je geconditioneerd bent?

Be a light to youre self

BerichtGeplaatst: 14-12-2008, 13:21:54 
Nimf
Nimf

@ Mind-in-flow:

Citeer:
en er zijn ook bewijzen voor

Mooi! Het zijn juist die bewijzen waarop ik zit te wachten. Laat me er eens wat van zien svp.

Citeer:
wil geen vooroordelen hebben hoor maar ik had wel iets anders verwacht van een spirituele forum

Had je verwacht dat op een spiritueel forum men zich bezig houdt met grijze aliens? Die snap ik dan even niet.
Als je verwacht had dat 'men' op een spiritueel forum meer open staat voor allerlei zaken heb je wellicht gelijk maar dat wil nog niet zeggen dat alles zo maar geaccepteerd wordt. Grijze buitenaardsen lijken me trouwen uberhaupt weinig met spiritualiteit te maken te hebben.

Citeer:
je moet jezelf maar eens afvragen of al die scholing entertainment en zogenaamde informerende boeken wel echt bedoeld is om ons te informeren en om kritische wel denkende burgers te scheppen

Open deur. Het is algemeen bekend dat veel informatie achtergehouden wordt, de burger in het algemeen slecht geinformeerd wordt en nieuwe informatie er ongeveer 10 jaar over doet voordat ze in boeken en onderwijs terecht komt.
Maar dat betekend nog niet dat die grijzen bestaan.

Citeer:
vertel jij mij eens wie de nieuws artikelen plaatst op nos, hart van nederland en op alle andere websites van het nieuws

Geen flauw idee en lijkt me ook niet relevant.
De controleerbare artikelen worden doorgaans door redelijk betrouwbare bronnen geplaatst terwijl de meer zweverige stukken doorgaans door zwevers geplaatst worden?

Citeer:
ik zelf geloofde nooit in greys laat staan in aliens tot ik zelf een keer contact kreeg
verschillende mensen hebben contact met wezens uit andere planeten dit zul je helaas alleen nooit op tv zien

Dan kun jij ook wel wat foto's of ander fatsoenlijk materiaal plaatsen?
Op TV wordt het wel besproken maar net als hier: de kans dat een ontwikkeld ras zich interesseert voor ons onderontwikkelde apen is uitermate klein, nog los van de vraag hoe ze in vredesnaamhier zouden moeten komen.

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 16-12-2008, 20:30:45 
Reus
Reus

Voordat er straks driftig met bewijzen, argumenten en tegenargumenten gepost wordt, heb ik een leuke woordontleding voor jullie allemaal:

BEWIJS

dus: BE-WIJS

oftewel BE(TREFFENDE) het WIJZEN

Wijs ergens op, en het is bewijs :P
Of het ook de toets der logica doorstaat, of dat het toetsbaar en controleerbaar is, dat weten we dan feitelijk nog niet.

BerichtGeplaatst: 16-12-2008, 22:48:43 
Nimf
Nimf

Okay, goeie Vyumae.

Geef me dan maar iets dat de toets der logica doorstaat, iets dat toestbaar en controleerbaar is. Daar neem ik ook wel genoegen mee :mrgreen:

Eigenlijk gaat het me nergens om. Maar iedereen spuit maar wat opmerkingen ergens neer en dan moet de goegemeente maar geloven dat het zo is.
En het maffe is: hoe gekker, hoe meer mensen het geloven.

Ik realiseer me maar al te goed dat veel niet be-wijsbaar is (verdergaand dan het 'betreffende het wijzen'). Maar gelijktijdig ben ik sceptisch ten opzichte van veel zaken die weinig feitelijk lijken.
We hebben al een keer een 'gesprekje' gehad over aliens die ons wel of niet zouden kunnen bezoeken, in hieverre die reis mogelijk zou zijn, wat de zin van een dergelijkj bezoek zou zijn en waarom ze zich dan niet gewoon kenbaar maken.
Ik kan me zelfs herinneren dat ik gezegd heb dat ik, de mens kennede, mezelf ook liever verdekt op zou stellen.
Maar alle gekheid op een stokje: eerst waren het gewoon aliens :weird: , nu komen ze ook al in kleuren :duh: en zijn er goede :ahh: en kwade :twisted: aliens en ga zo maar door. Geeft me toch een gevoel van in een slechte SF-film terecht te zijn gekomen :wink:

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00