Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:17:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Januari 2009: Butterfly
BerichtGeplaatst: 22-01-2009, 17:03:40 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Sorry dat het zo laat is.. Maar toch nog een slachtoffer voor het interview van januari.. Butterfly!

Afbeelding

---

1. Hoe ben je op het forum gekomen & wat vind je het leukste aspect aan het forum?
Ik heb eens zitten googelen.. ik zocht een forum over spiritualiteit en dan in mijn leeftijdcategorie.. en toen kwam ik hier terecht!
Wat ik het leukste aspect vind.. dat iedereen hier vriendelijk is en elkaar probeert te helpen.. en dat iedereen toch realisitisch blijft.

2. Wat wil jij graag nog bereiken in je leven?
Poeh. ik wil nog zoveel bereiken in mijn leven, maar wat ik het belangrijkste vind nu, is dat ik gelukkig word en dat ik mezelf kan accepteren hoe ik ben en van mezelf leer houden, ik denk dat ik daar voorlopig nog even zoet mee ben. Daarna wil ik gaan kijken voor een leuke opleiding die bij mij past en dan ga ik zoeken in de richting alternatieve opleidingen, en dan de kant op van therapeut.. want ik wil uiteraard het liefst mensen helpen, óf/en dieren..!

3. Hoe kom je spiritualiteit tegen in je dagelijks leven en wat heeft het losgemaakt?
voor mij ís spiritualiteit het leven, dus eigenlijk is het altijd om mij heen.. maar ik ben nu voornamelijk bezig met spiegelen.. en daar leer ik heel veel uit.. ik leer er vooral mezelf beter door kennen.
Ik probeer dingen nu anders te zien dan hoe ik het vroeger deed. Ik kropte altijd alles op en ik ben nu aan het proberen dat niet meer te doen, en om mezelf te accepteren zoals ik ben. Ja.. eigenlijk heeft het zoveel losgemaakt, vind het moeilijk om dat te omschrijven in woorden :oops:

4. Welk aspect van het menselijk karakter boeit jou het meest?
Het bijzonderst aan een mens vind ik vooral.. hoe ze denken..voelen.. ik ben altijd heel nieuwsgierig naar hoe mensen met hun gevoelens omgaan..en met gedachtens.. wil ook een opleiding gaan doen in de richting van therapeut..dus dan zal ik hier nog wel genoeg over leren denk. Waarom ik dat zo interessant vind is omdat ik zelf goed weet hoe het is om helemaal met jezelf in de knoop te zitten..en ik wil heel graag mensen helpen.

5. Wat zijn jouw sterke en minder sterke kanten?
mijn sterke kanten zijn..
- dat ik een doorzetter ben, voor mezelf..
- dat ik vaak aanvoel by mensen hoe ze zich voelen, zo kan ik mij ook aanpassen aan hun

mijn minder sterke kanten zijn..
- dat ik vaak niet naar mn gevoel luister
- dat ik niet met mijn gevoelens om kan gaan
- en dat ik echt veel te achterdochtig ben

6. Heb je het spirituele van thuis uit meegekregen?
- ik kan me niet anders herrineren dan dat ik spiritueel ben.. als klein kind wist ik al dat het anders was dan hoe mij familie het me vertelde.. ik wist al van veel dingen af, en het voelt gewoon helemaal goed aan, daar voel ik me thuis.
mijn moeder is ook spiritueel.. dus heb het opzich ook wel van thuis meegekregen

7. Hoe kijk jij tegen het jaar 2012 aan?
Tja, dat vind ik moeilijk.. want we weten het pas als het zover is, maar wat ik denk is dat de mensen bewuster gaan worden, we gaan natuurlijk van de 3e dimensie naar de 5e dimensie, en ik leef al wel aardig in de 5e dimensie (qua denken), maar gewoontes uit de 3e dimensie kan ik moeilijk loslaten, ik hoop dat ik dat dan makkelijker kan. En voor de rest zie ik het wel, als het zover is :D

8. Welke personen zou je een inspiratie voor jouzelf kunnen noemen?
Ik zit by een medium/therapeut.. en zij is wel een inspiritatie voor mij, omdat ze me heel veel dingen leer, en veel dingen herken wat ik nu ook meemaak.. en ik vind het knap hoe sterk en wijs ze daar is uitgekomen.

9. Wat zou je de mensen van het forum willen meegeven?
heel veel liefde, wijsheid en kracht :hart:

10. Met welke muziek (een nummer of een artiest) heb jij echt iets?
Ik heb een tijd iets met de muziek van evanescence gehad,en nu nog wel..terwijl ik eigenlijk helemaal niet van dit soort muziek hield.. maar sinds een jaar pas.. ik kon me er in verschuilen,zo'n gevoel had ik, ze zong precies hoe ik me voelde en soms nog voel..
ook vind ik new age muziek gewoon heel erg mooi, als ik weer eens negatief ben, zet ik zo'n cd op en daarna gaat het alweer een stuk beter.

11. (vraag van LveL) Wat is jouw mooiste spirituele ervaring?
dat vind ik wel moeilijk, wat ik vind elke ervaring die ik meemaak wel mooi. Al heb ik nog nooit echt iets heel erg groots meegemaakt..
maar ik vond het mooist.. dat ik in mn bed lag.. en dat toen heel erg heimwee had naar ' huis ' (weet even niet hoe ik het anders kan noemen), ik praatte zoals altijd tegen de engelen, gidsen etc. (ik hoor niks terug hoor maar ik vind het altijd fijn :oops: ) en ik voelde ineens zo'n golf van liefde over me heen komen, ik voelde me helemaal geliefd en beschermd ..ik had dat nog NOOIT gevoeld, zo intense liefde, ik moest er gewoon van huilen, ik dacht... Woow.. bestaat dit gevoel dus ook nog? want ik zat eigenlijk alleen maar vol met haat en woede.. en toen voelde ik dit ineens en het ging ook niet weg. Ik dacht toen, oké als ik kan zorgen dat ik me ooit op een dag op de aarde zo kan gaan voelen..dan ben ik helemaal gelukkig..en sindsdien ben ik echt aan het proberen om gelukkiger te worden, want zo wil ik me gewoon ooit een keer kunnen voelen.

12. Aan wie geef jij het interview door en welke vraag wil je aan diegene stellen?
Brenda: welke paranormale ervaringen wil je met ons delen hier?

---

Bedankt voor dit interview, Butterfly! Volgende maand (hopelijk dit keer op tijd :wink:) wordt Brenda geinterviewd!

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2009: Butterfly!
BerichtGeplaatst: 23-01-2009, 20:05:17 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
:mrgreen: Ohwjee :mrgreen:

Je raakt daar wel wat Butterfly. Ik deel niet vaak mijn ervaringen.
Ik moet alleen opletten dat ik alles wel beknopt houd :lol:

:kiss:
Brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2009: Butterfly!
BerichtGeplaatst: 24-01-2009, 10:40:27 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Brenda schreef:
:mrgreen: Ohwjee :mrgreen:

Je raakt daar wel wat Butterfly. Ik deel niet vaak mijn ervaringen.
Ik moet alleen opletten dat ik alles wel beknopt houd :lol:

:kiss:
Brenda

Jij geeft natuurlijk zoveel informatie weg als jijzelf dat wil. :wink:
En lange antwoorden vind ik trouwens geen probleem, hoor :D Ligt er maar net aan hoeveel woorden je nodig hebt om je punt te maken!

Succes volgende maand :wink:
:kiss:

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl