Citeer:
"Unfortunately, they don't come with a clear and coherrent instruction manual"
Hmz... Natuurlijk niet verd*mm het is een kind geen magnetron!
Citeer:
"We struggle to make sence of those extreme traits that are common to Indigo children"
Welke kenmerken? welke kinderen? wat zijn deze kenmerken, wie zijn deze kinderen? wat maakt dat het abnormale kinderen zijn? of hadden we dat allang moeten weten?....
Sorry, even terug spoelen... Ik vermoede dat er wellicht een paar dingen waren waar ik wat op wou zeggen maar na het bereiken van bladzijde twee van het boek?!
Dit boek geeft vrijwel/precies de zelfde raad en hulp als dat ieder opvoedkundig boek doet... Iedere ouder is een fenomenoloog! De ouder kijkt (tenzij er iets grondig mis is) altijd naar zijn/haar kind als zijnde het een fenomeen... niets nieuws daar...
Good god mensen!
Als men geïnteresseerd is in ontwikkelingspsychologie lees dan Erikson, Piaget, Freud, Jung en desnoods Vygotsky...
Indigo kinderen... Alsof de jongeren en kinderen van deze dag nog meer naast het normale leven moeten worden gezet dan dat er al gebeurt...
Het spijt me Mirrirocks, het is geen aanval tegenover jou! Zo moet je het ook absoluut niet opvatten... Dit boek is alleen absoluut een totale ripoff van vrijwel iedere denkbaar boek over ontwikkelingspsychologie die je tegen kan komen zonder dat er ook maar een enkele verwijzing in de tekst of in de voetnoten wordt gegeven (ik bezit het boek niet dus ik kan niets zeggen over bibliografie)
Ik ben benieuwd hoe andere mensen dit lezen... en naar de ideeën over het concept "indigokind"