Offline |
Elf |
|
|
|
helderwetend
Sinds ik een jaar of 6 was wist ik dat ik wat meer kon,, ik dacht toen nog aan een hele goede intuitie, en mensenkennis..
maar naarmate ik ouder werd ging ik er echt op letten,, ik maakte dan iets mee, klein , of groter, en ik ging er bij redeneren, hoe wist ik het, etc. ik ben tot de conclusie dus gekomen dat het niet alleen mensenkennis is en intuitie, ik heb beide wel sterk.
met wat voorbeelden maak ik nu duidelijk wat ik 'meemaak'
Ik was net verhuisd, en ik ontmoette een buurman,, ik begon al snel met hem te MSNe midden in het gesprek dacht ik dat ik vis rook,,, en ik kreeg allemaal beelden door me heen,,, ik zag korte beelden achter elkaar,over een blonde vrouw, en een huiskamer, en een vissenkom ik zei tegen hem'' heb jij vissen?'' hij: ja hoezo? ik: dan heb je er nu een minder,, hij ging kijken,, ff later komt ie terug: wtf er is er eentje dood
vervolgens kreeg ik weer een gevoel... en ik vraag hem,, heeft jouw moeder borderline? ij nog verbaasder: wtf,, hoe weet je dat? je weet niet eens waar ze woont of hoe ze heet of eruit ziet,, ik zo: ze is blond, en ze snijd weleens in zichzelf,, ik zag beelden van haar, in een keuken... ik zo : en ze staat vaak een keuken.
voorbeeld 2:
ik zat in de bus, en voor me zaten 2 vrouwen, ik kende ze niet. ze hadden het over logeren ergens blablabla enze wilden een plaatsnaam opnoemen,ik kreeg gelijk een plaatsnaam in mn hoofd, en verrek ze zeiden dat.
voorbeeld 3:
bijna altijd heb ik het gevoel dat ik iets moet doen,, zoals ipv uislapen precies 10 uur wakker worden,, en als ik dat dan doe ''mn intuitie'' volgen dan gebeurt er ook wat wat ik anders gmist zou hebben.
voorbeeld 4: ik heb iemand ontmoet, door het lot... en diegene is niet als relatie bedoelt, maarhet is gewoon in zo'n snelletijd mn soulmae geworden en we voelen en denken hetzelfde hij is ook helderwetendtrouwens,, terwijl het normaaal bij mij heeel lang duurt voordat je zoiets bereiktals hij deed.
ik weet trouwens ook altijd binnen 2seconden precies het karakter en denkwijze te beschrijven van iemand die ik net ontmoet,,, en nee dat ligt niet aan hun uitstraling.
er zijn nog heel veel andere voorbeelden maar het is bijna 4 uur s'nachts, en ben moe.
dus dat was het wel,, heb je vragen over hoe je dit kan ontwikkelen?, neem contact op zou ik zeggen kennis is macht
_________________ People only see what they are prepared to see. The more we give love, the greater our capacity to do so True intelligence operates silently. Stillness is where creativity and solutions to problems are found Carpe Diem, Pluk de dag
|
|