Namaskar,
@ allen
bang? Ik ben nergens bang voor. En, het lijkt mij juist heel normaal om erotiek te ervaren, zolang het maar uit mag gaan van het doel, namelijk de chakra's masseren. Je geeft het al zelf een beetje aan bij je opmerking over het 1e, "oh, dat masseren we maar niet", geschreven naar hoe ik het lees hoor. Vreemd dat er in mijn praktijk vaak mannen bellen voor een afspraak voor alleen het 1e en 2e chakra (dan weet ik meestal genoeg trouwens) en maak die afspraak niet. Vrouwen laten wel alle chakra's behandelen het trouwens ook (vaker) prettiger om de chackra's via buikligging te behandelen. Ik en mijn partner (lees: gemasseerde), kunnen daar prima mee overweg, meestal benader ik de massage op een reiki-achtige manier, waardoor er een aangename rust ontstaat, de aanrakingen zijn eerder het neerleggen van de handen maar er is wel degelijk sprake van een massage.
Als ik ga zoeken op het internet naar een chakra-massage dan kom ik "strijk en zet" terecht bij erotische massages, dus volgens mij zit daar heel veel onduidelijkheid in, of je zou ook kunnen concluderen dat ik niet goed kan zoeken
Dat was de enige bedoeling met mijn vraag, als er nu iemand zou zijn die alleen maar positieve ervaringen zou hebben met een dergelijke massage, enfin, dan zou ik wel doorvragen.
Bedankt alvast voor de heldere, opbouwende antwoorden.
Arthur