Ik heb dit geprobeerd en eerst zag ik haar gezicht (bruin krullig lang haar) Toen zeg ik een wit bijna lichtgevend gewaad rond haar. Ze stond met haar armen open om me te omhelzen, dat heb ik toen gedaan.
Toen vroeg ik haar naam, ik kreeg meteen Estmìr door. Wat raar is is dat ik deze naam vroeger al veel eerder doorkreeg, waarschijnlijk was dat toen ook van haar geweest. Ik weet niet hoe, maar het verbaasde me dus niet dat mijn gids zo heet.
Ik heb haar ook gevraagd of ze uit mijn vorige leven was. Ja dus, ze liet iets merken van dat ze vroeger mijn moeder was.
Ik vond het zo raar maar had een geweldig gevoel en voelde dat gevoel echt wegzakken toen ik de trap terug afging.
Zo`n geweldige ervaring en dat van de allereerste keer in mijn leven dat ik dit doe.
Maar ik vraag me af, zou het niet mijn verbeelding zijn geweest? Heb ik Estmìr niet met mijn fantasy gecreerd?
Vooral omdat ik die naam al eerder gehoord had vraag ik me af of die naam niet vandaar komt. Maar aan de andere kant, die naam haalde ik toen ook uit mezelf, niemand die ik kende heette zo ofzo. Misschien wou mijn gids toen gewoon haar naam doorgeven...
Ik ga het vanavond nog eens proberen en we zullen zien of ik hetzelfde effect krijg. De ontmoeting was zo geweldig dat ik het opnieuw wil meemaken.
Ik leesde ook iets over een hoofdgids, is zij dan mijn hoofdgids? Heb je meerdere gidsen dan?