Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:53:20

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01-06-2009, 21:51:10 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
toen ik paar tekeningen van mensen gezien had dacht ik van nouja waarom ok niet ik laat ze wel mn tekeningen zien ^^hier zijn er een paar met gewone potlood maar heb ok kleur tekening mischien voor later ofzo.. :mrgreen: .
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

nieuwe tekening ge add 2-6-2009.
ik heb zat tekeningen voor paar weken om te laten zien :D
dit gedeelte zijn intuitive tekeningen ^^
dit zijn 1 van mijn eerste kleuren tekeningen die bewaar meestal^^.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

ik hoop dat julie het wat vinden ^^


grt van witte wolf.


Laatst gewijzigd door witte wolf op 05-06-2009, 14:29:40, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-06-2009, 15:14:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
hier heb ik er nog veeel meer ^^
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

grt witte wolf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-06-2009, 19:28:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
thx ^^ ik heb er nog paar honderd op voorraad ben gaan tekenen op mn 22e ben nu 24 vandaar de enorme voorraad ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-06-2009, 23:14:36 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Wat betreft de tenkeningen die jij geloof ik 'intuïtief' noemt? (ik weet het niet zeker?) Zie ik er iig een die mij ontzettend aanspreekt. Achtergrond zwart en verschillende mensfiguren in wit. Erg mooi! De rest is ook mooi hoor, maar deze steekt er met kop en schouder bovenuit.

Wat betreft je figuratieve tekeningen: Mooi detailwerk! Ik zie dat je je interesseert in de manier waarop wapenrustingen in elkaar steken. Dat komt terug in het detail van de tekening!
Als ik je een tip mag geven wat betreft de figuratieve tekeningen: probeer op zoek te gaan naar de verhoudingen van het menselijk lichaam. je detailwerk is perfect maar ga voordat de details in de tekening worden toegevoegd eerst op zoek naar de manier waarop de delen het lijf zich eigenlijk tot elkaar verhouden! Ik weet zeker dat je tekeningen nog veel mooier zouden worden dan ze al zijn!

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-06-2009, 07:50:56 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
thx voor je tip en reactie^^.
ik vind het erg moeilijk om de lichaamlijke verhouding te laten kloppen. :)
vooral de armen teken ik vaak te kort of te smalle borst kast om er een paar op te noemen^^.
de wapen details heb ik uit spellen als world of warcraft :mrgreen:.
mijn favoriete spel hijs super verslavend maar ik heb het onder controlle kan stoppen waneer ik wil ^^.
somige kleuren tekeningen lijken soms te bewegen als ik er naar kijk ^^.
grt witte wolf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2009, 15:47:04 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Zitten best gave tekeningen tussen! En ik ben met truitje eens :P die met zwarte achtergrond en witte mensfiguren springt er een beetje tussen uit :) Die is echt gaaf.

:D

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2009, 19:07:41 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
thx ^^ helaas heb ik die niet opvoorraad omdat ze moeilijk verkrijgbaar zijn bij mij in de buurd^^.
thx voor reacties ^^.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2009, 21:27:56 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Sommige tekeningen zijn onwijs mooi! Zeker die truitje ook bedoeld, ze heeft er groot gelijk in dat die er tussen uit steekt :mrgreen:

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2009, 22:18:03 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
helaas zo als ik al zei de donkere papier is niet bij mij in de buur verkrijgbaar helaas pinta kaas ^^.
thx voor de complimenten allemaal ^^.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2009, 22:39:05 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2009, 17:46:00
Berichten: 299
WOW! :shock: Heel gaaf, er zitten echt supermooie tussen! Zoals al gezegd werd die zwart met witte springt er echt uit! Verder gaat mijn aandacht ook naar verschillende anderen met veel kleur. Ben benieuwd naar meer! :D

_________________
'Every wall is a door' ~ R.W. Emerson


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2009, 08:16:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
thx ^^ ik ben nog bezig meteen nieuwe 1 blok zn blok zijn er 50 ^^
dus duurt het nog wel even ^^
ik heb ok nog tekeningen met veel zwart en bloed rood maar die laat ik aleen zien als er vraag naar is.
omdat some mensen nogal gevoelig zijn voor negetieveit de zwarte tekeningen zijn zeg maar van die dagen dat ik me niet lekker voel of kwaad ben voor welke reden dan ok^^

---

ok nieuwe update :157 nieuwe tekeningen 10-6-2009 :mrgreen:
vraag me af of ze er allemaal op passen :lol:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2009, 10:55:18 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
nog paar delen van de 157 tekeningen ^^
sommige tekeningen zijn niet gecammed omdat ze te negetief uistralen heb het beperkt mee gehouden je zal ergens wel een rode swarte tekeningen tegen komen om te checken wat mensen er van vinden^^.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

nog eentje met potloot en pen gemaakt het idee was niet helemaal orgineel maar ach gaat om het idee^^Afbeelding
het geinige is dat als ik naar de tekenig kijk zie ik ze bewegen als ik er na kijk ^^.


deze zijn nog niet erg oud maar mn aller nieuwste tekeningen laat ik wel een andere keer zien heb anders niks meer om te laten zien :D .


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2009, 22:05:26 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-11-2007, 22:39:00
Berichten: 272
Locatie: Zuid-Holland
waauw je hebt er zo veel and I like them!! :D ik ben gek op die kleuren! :hart:

ga zo door! xx

_________________
Ik dreef op mijn rug in een rivier van vrede onder bruggen van stilte door. Ik kwam nergens vandaan en had geen doel.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-06-2009, 06:19:39 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
bedankt voor de reactie nez^^.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-06-2009, 09:12:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Hey witte wolf

Mooie tekeningen. Hebben de tekeningen ook een verhaal? Misschien is het een leuk idee om een website op te richten waar je je tekeningen publiceerd, misschien met gedichten of het achterliggende verhaal wat je voelde toen je ze tekenende!!

De zwarte tekening vind ik idd ook het mooist en de boom ook!

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl