hallo iedereen =D
okee ik wil hier graag wat ervaringen over arau's zien delen met jullie, tenminste de ervaring die ik heb want dat is nog niet zo veel
Aura's zien is eigenlijk iets waar ik me pas sinds een paar maanden in verdiep, al behoorlijk lang heb ik in de gaten dat er een witte rand om mijn vingers heen loopt maar kwam er niet zo 1,2,3 achter wat het nou eigenlijk was. De laatste paar maanden werd ik er steeds zekerder van dat het iets met aura's te maken had. Met dit forum erbij werd ik er zeker van. Kleuren zien doe ik nog niet echt, heel soms bij mezelf als ik tussen me vingers door kijk maar dan ben ik er nooit zeker van of ik het nou goed zag of niet
Oh ja, toen ik nog niet echt wist wat die witte rand om mijn vingers was heb ik wat lopen "expirementeren" met die witte rand, ik wist niet wat het was maar probeerde de witte rand om mijn vingers groter of kleiner te maken, dit is me wel gelukt maar voor korte tijd, en vraag me niet hoe ik het deed
is dat eigenlijk al mogelijk of heb ik het me verbeeld?
Verder heb ik nog een paar vragen als jullie het niet erg vinden
Wat zijn jullie ervaringen met aura's lezen? Ik zie al velen verhalen in het forum staan maar speciale gebeurtenissen wil ik graag meer over weten ^^
Hoe kan ik beter worden in aura's lezen? Oefenen Oefenen Oefenen? zijn er nog andere methodes om jezelf te trainen in het zien van aura's? Hoe ben jij zelf beter geworden in aura's zien? =D
En nog een laaste vraag, zijn er een soort van stages in het aura lezen? zoals eerst een witte rand alleen, daarna is het mogelijk om de ene kleur te zien, daarna de andere? of is het spontaan?
Ik ben al bekend met de chakra en waar ze voor staan, ken alleen de kleuren nog niet uit me hoofd. (hier maak ik binnekort ook nog wel een topic over^^ ook nog wel wat vragen over
)
Alvast bedankt voor jullie reactie
gegroet!