Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 23:37:06

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 8 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-06-2009, 10:28:09 
Nimf
Nimf

ab.klink@minvws ????
of anders via info@minvws tav Ab Klink ????

Blijkbaar kennen ze daar deze informatie (nog) niet. :mrgreen:
Of ze lezen gewoon geen boeken, tijdschrijften en artikelen op internet (als ze al kunnen lezen want dat begint nu ook de vraag te worden).

@ Dirky:

Citeer:
Intussen in de V.S. al meer dan 100 mensen overleden. Weet iemand hoe veel mensen daar in deze tijd van het jaar overlijden aan normale griepsoorten? Dat lijkt me wel interessant om te vergelijken

Tja ... een dergelijke vergelijking is niet alleen volkomen oninteressant maar geeft ook een vertekend beeld dat tot verkeerde conclusies kan (zal) leiden. Dat kunnen we beter overlaten aan het ministerie van VWS en de GezondheidsRaad.

Het is namelijk helemaal NIET interessant om te vergelijken hoeveel mensen NU aan de mexicaanse griep zijn overleden en hoeveel er IN DEZE TIJD VAN HET JAAR aan "normale" griepsoorten zijn overleden.

Enerzijds is dan de vraag wat een "normale" griepsoort is.

Anderzijds is het hooguit interessant om te vergelijken hoeveel mensen IN TOTAAL zijn overleden aan de mexicaanse griep tegenover IN TOTAAL aan een willekeurige griep die elke winter voorbij komt. Je kunt die vergelijking dus pas NA AFLOOP maken, tenzij je de vergelijking maakt tussen de periode waarin de mexicaanse griep nu bekend is en eenzelfde (start) periode van een andere griep.
Ik ben dan wel geen wetenschapper maar een onderzoek moet je wel goed opzetten en daar moet je wel goede kaders voor gebruiken.

Overigens: Volgens de GezondheidsRaad heeft de mexicaansegriep een bijzonder MILD verloop (alhoewel: gezien de gang van zaken kun je je afvragen in hoeverre de GezondheidsRaad is te vertrouwen in haar uitspraken) en dus mogen we verwachten dat er relatief weinig slachtoffers vallen.

Bovendien sluit ik graag aan bij Nico (die andere :mrgreen: ): Het is wel aardig als complete gegevens worden geleverd in plaats van de twijfelschtige gegevens die nu gepubliceerd worden. Enerzijds is helemaal niet zo duidelijk aan welke griep de slachtoffers nu werkelijk zijn overleden aangezien er meerdere griepvirussen rond gaan en het onderscheid daar tussen uitermate lastig te maken is en anderzijds worden geen gegevens bijgevoegd over de slachtoffers waardoor niet te bepalen is of er andere redenen zijn die deze slachtoffers ketsbaarder maakte, andere achterliggende redenen zijn waardoor ze (eerder/sneller) overleden, en ga zo maar door.
Wat dat betreft kan het mnVWS en de GR wel eens een lesje in wetenschappelijk onderzoek gebruiken, een lesje in verslaglegging en communicatie en dan meteen ook maar een lesje in eerlijkheid en ethiek.

met kritische groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 22-06-2009, 15:18:38 
Reus
Reus

Dat er geen bewezen verband is tussen het mexicaanse griepvirus en mensen die daar aan overleden zouden zijn, las ik hier:

European epidemiologists privately believe that there is no proven link between supposed H1N1 Influenza A illness and the deaths, rather that the deaths are ‘coincidence’ or what health professionals term ‘opportunistic infections.’

Hierin staat dus dat europese epidemiologen niet geloven dat er een bewezen verband is tussen vermeende H1N1 griepvirus en de overledenen, maar dat de overlijdensgevallen eerder berusten op toeval of wat professionals in de gezondheidszorg als opportunistische infecties benoemen.
zie artikel over "The WHO Plays with Pandemic Fire
The Continuing Saga of the Flying Pigs Pandemic Flu" uit:
http://www.globalresearch.ca/index.php? ... &aid=13856

In dat zelfde artikel staat ook dat in deze bizarre context er op 20 april 2009 een herziende uitgave kwam van de WHO met herziende richtlijnen met betrekking tot een pandemie, waar bij er inmiddels door die herziening éérder sprake is van een pandemie dan vóór de herziening. En deze richtlijnen waren er al nog vóórdat de varkensgriep uitbrak. Mooi gepland lijkt dit dus allemaal en dat past wat mij betreft wel heel toevallig in dit hele varkensgriepstraatje.

groeten Nico

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.

BerichtGeplaatst: 22-06-2009, 15:29:15 
Nimf
Nimf

Begint een behoorlijke Augius/varkensstal te worden.

met uitmestbehoefte, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 23-06-2009, 12:46:49 
Reus
Reus

Maar dan wel een varkensstal waar een gigantische beerlucht in/aan hangt.
Om behoorlijk "knorrig" van te worden. :mrgreen:
Ik zou dat varkentje wel eens willen wassen. En hierbij geldt misschien wel dat degene die een varken ringen wil ,zich het gieren moet getroosten, maar dat zou ik er graag voor over willen hebben voor iemand zoals Ab Klink, die zo dom is al het achtereind van een varken. Maar goed wellicht is Ab zelf te lui als een varken en denkt hij dat "zijn varken" op één oor na al gevild is. Hij gaat hiermee wel voorbij aan het feit dat hij als vet varken niet weet, dat een mager varken honger heeft! En dan bij zijn farmaceutische kornuiten komt dit varken hier echt onder zijn magen. Immers die willen samen de andere varkens wel eventjes scheren. Want ja zeg nou eens eerlijk: de een scheert de varkens de ander de schapen. Zo wordt er gedacht.
Ik vraag me dan ook met recht af: Hangt hij er zelf tegen als een varken, dat geringd wordt? Ik lust in ieder geval niets van dat varken: hij komt er te pas als een varken in een Jodenhuis. Van die boer wil ik geen varkens. Hopelijk vinden wij als blinde varkens wel snel een eikel.

Zou niet eens zo'n gek idee zijn om die varkens om wie het gaat eens te "ruimen".

spreekwoordelijke groeten Nico
http://www.xs4all.nl/~fmlkunst/spreekwo ... oorden.htm

BerichtGeplaatst: 25-06-2009, 16:25:34 
Kabouter
Kabouter

ff een schokende link met bevestegingen van de gang van zaken,.. slik

http://www.naturalnews.com/026503_pandemic_swine_flu_bioterrorism.html

en nu,..??

groetjes,..

smartie

BerichtGeplaatst: 26-06-2009, 18:44:19 
Reus
Reus

kijken hoe het loopt en je geen zorgen maken?

How long should we two wait, before we're one?

BerichtGeplaatst: 03-07-2009, 17:19:59 
Nimf
Nimf

Wat is nou de huidige stand van zaken? Moet zeggen dat ik het niet echt volg, maar ik geloof eigenlijk ook allemaal niet zo in al die ophef. Nu hoor ik in mijn directe omgeving toch wel veel paniekverhalen en praten over inentingen....... Vraag me af wie het nou bij het juiste eind heeft.

BerichtGeplaatst: 04-07-2009, 09:31:25 
Nimf
Nimf

tja ... hoe staat het er mee ...

- aantal mensen dat ziek is geworden tot nu toe volkomen normaal en vergelijkbaar met elke andere (winter-)griep. Geen reden tot paniek dus.
- aantal mensen dat overleden is (nog onder voorbehoud want er is tot nu toe geen enkele zekerheid dat deze mensen daadwerkelijk aan deze griep zijn overleden) tot nu toe volkomen normaal en vergelijkbaar met elke andere (winter-)griep. Geen reden tot paniek dus.
- onjuiste voorlichting vanuit onze eigen regering tot nu toe volkomen normaal en vergelijkbaar met elke andere (winter-)griep. Geen reden tot paniek dus.
- onjuiste voorlichting vanuit de producenten van "geneesmiddelen" en vaccins tot nu toe volkomen normaal en vergelijkbaar met elke andere (winter-)griep. Geen reden tot paniek dus.
- vaccinaties zijn voor zover ik weet nog niet beschikbaar dus daarover praten heeft al helemaal weinig zin.

Kortom: ondanks alle ophef en paniekzaaierij is er eigenlijk weinig aan de hand en zeker geen reden tot paniek.
Zelfs al komt er een vaccin beschikbaar dan ziet het er wel sterk naar uit dat je er verstandiger aan doet je NIET te laten vaccineren dan dat wel te doen. Risicogroepen zouden (maar dat is mijn visie) beter eerst GOEDE en EERLIJKE voorlichting moeten krijgen voordat ze weer een naald in hun arm geschoven krijgen. En JA: daar gaat het behoorlijk fout want zowel "goede" als "eerlijke" voorlichting zijn niet bepaald beschikbaar: de regering volgt de paniekzaaierij van de farma's en de farma's willen de door hen geproduceerde rotzooi verkopen. Gelukkig zijn er al veel nuchter denkende artsen die hun patiënten adviseren gewoon lekker een paar dagen in bed te gaan liggen en uitzieken in plaats van rotzooi slikken of met naalden te gaan prikken.

gezonde groetjes, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 09-07-2009, 07:42:58 
Kabouter
Kabouter

beste DT

mocht je het interresant vinden ik heb hier een link naar de 170 pagina dikke aangifte van Jane Burgermeister tegen de WHO, VN en Obama,..

https://share.acrobat.com/adc/adc.do?docid=d80a9621-81ca-4628-9504-55269b7e305e

Wellicht vind je het een boeiend na slagwerk,..

ik heb geprobeert om de media zo ver te krijgen om het aan de man te brengen,.. maar tot zo ver zonder succes,.. jammer, want het is een hele goeie en belangrijke discussie

groetjes,..

smartie

BerichtGeplaatst: 10-07-2009, 09:57:25 
Reus
Reus

Ik las dat Ab Klink toch gewoon de bestelling voor 34 miljoen stuks Tamiflu gedaan heeft.
Hij zat onlangs ook nog bij Mattijs van Nieuwkerk op de televisie met zijn Pinokkioneus een ongeloofwaardig verhaal te vertellen over het belang en de veiligheid van de vaccinatie. Ik werd er niet goed van!

Verder ander "laatst Nieuws":
Medisch onderzoeksjournaliste Désirée Röver geeft uitleg waarom het vaccinatie programma rond de Mexicaanse griep juist een gevaar voor de volksgezondheid is. Er is o.a. bewijs dat ELK vaccin een aanwijsbaar en te localiseren mini herseninfarct veroorzaakt... De overheid beweert dat vaccins volkomen veilig zijn en besmettelijke ziekten voorkomen. Maar dit wordt weerlegd door statistieken en medische studies.

De bijwerkingen van vaccins zijn autisme, dyslexie, hersenletsel, ontwikkelingsstoornissen, epilepsie, ADD, ADHD, wiegedood, allergieën, kanker, astma, diabetes, obesitas, etc.

Vaccins bevatten giftige stoffen zoals aluminium, kwik, formaldehyde, antivries, methanol, latex, MSG, dierlijk weefsel en bloed, aborteerd foetus weefsel, dierlijke proteïnes, dierlijke virussen, bacteriën, etc.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21260

Dat er een contra-campagne is (met als boodschap: laat je NIET vaccineren!!) is duidelijk en zeker noodzakelijk.D'r is zelfs iemand die aanleiding zag om een song te schrijven.

Het heet "the vaccine-song: say no to the vaccin"
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21262

We moeten er gezamenlijk voor zorgen dat de opkomst voor de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep NOG VELE MALEN LAGER zal zijn dan die het geval was bij de HPV vaccinatie tegen baarmoederhalskanker. Laten we met z'n allen een onmiskenbaar duidelijk signaal afgeven.

fascinatierijke vaccinatievrije groeten Nico

BerichtGeplaatst: 11-07-2009, 11:12:57 
Nimf
Nimf

Even een paar links naar onderwerpen die hieraan gerelateerd zijn.
Iedereen die het eigen lichaam en eigen vrijheid lief heeft zou deze links even moeten bezoeken en lezen (ook al is niet alles in het Nederlands).

http://www.nd.nl/artikelen/2007/oktober/05/uitbraak-polio-door-vaccinaties-in-afrika

Deze is aardig voor meisjes die nog overwegen een HPV vaccinatie te nemen:
http://www.naturalnews.com/026463_HPV_vaccine_HPV_teenage_girls.html

http://tpmcafe.talkingpointsmemo.com/talk/blogs/kstone/2009/06/cdc-was-irresponsible-in-claim.php?ref=reccafe

http://naturalnews.com/z026503_pandemic_swine_flu_bioterrorism.html

http://www.argusoog.org

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 13-07-2009, 18:35:06 
Groentje
Groentje

nico schreef:
Medisch onderzoeksjournaliste Désirée Röver geeft uitleg waarom het vaccinatie programma rond de Mexicaanse griep juist een gevaar voor de volksgezondheid is. Er is o.a. bewijs dat ELK vaccin een aanwijsbaar en te localiseren mini herseninfarct veroorzaakt... De overheid beweert dat vaccins volkomen veilig zijn en besmettelijke ziekten voorkomen. Maar dit wordt weerlegd door statistieken en medische studies.

De bijwerkingen van vaccins zijn autisme, dyslexie, hersenletsel, ontwikkelingsstoornissen, epilepsie, ADD, ADHD, wiegedood, allergieën, kanker, astma, diabetes, obesitas, etc.

Oftewel, vaccinatie is verantwoordelijk voor álle grote kwalen van de huidige tijd. Klinkt een beetje als een zondebok, en té makkelijk om waar te zijn... Ik ben dan ook benieuwd naar bewijzen hier voor :D

DT schreef:
- aantal mensen dat ziek is geworden tot nu toe volkomen normaal en vergelijkbaar met elke andere (winter-)griep. Geen reden tot paniek dus.

Precies ja. In Juli. :wink:

Je leven een vuurwerk … of niet

-Simon Vinkenoog

BerichtGeplaatst: 14-07-2009, 05:37:41 
Nimf
Nimf

Desiree is een zeer bekwaam onderzoeker en uitermate bekend met de materie. Ze wordt over de hele wereld gevraagd om lezingen over dit onderwerp te houden. Zal niet voor niets zijn.
Overigens: Ze heeft een prima boekje geschreven over dit onderwerp met daarin veel onderbouwing.

Citeer:
Precies ja. In Juli.

Ja? Is de maand van belang dan? Het gaat om de vergelijking, niet om de maand.
Enne: wintergriepjes komen ook niet allemaal netjes rond januari/februari voor.
Enne: wel eens van zomergriep gehoord? Die komt bijna net zo veel voor als wintergriep.

groetjes, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 14-07-2009, 08:03:29 
Groentje
Groentje

DT schreef:
Desiree is een zeer bekwaam onderzoeker en uitermate bekend met de materie. Ze wordt over de hele wereld gevraagd om lezingen over dit onderwerp te houden. Zal niet voor niets zijn.
Overigens: Ze heeft een prima boekje geschreven over dit onderwerp met daarin veel onderbouwing.

Er zijn tig zo veel onderzoekers die over de hele wereld lezingen houden, en boeken hebben geschreven over de voordelen van vaccinatie. Het lijkt me dus niet dat dat voor jou een voldoende criterium kan zijn voor geloofwaardigheid. Waarop baseer je je geloof in haar dan wel?

Desiree Rover lijkt mij niet echt betrouwbaar, zie deze link met kritiek op een artikel van haar over de behandeling van de ziekte van Lyme: http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=268 .

Citeer:
Citeer:
Precies ja. In Juli.

Ja? Is de maand van belang dan? Het gaat om de vergelijking, niet om de maand.
Enne: wintergriepjes komen ook niet allemaal netjes rond januari/februari voor.
Enne: wel eens van zomergriep gehoord? Die komt bijna net zo veel voor als wintergriep.

Dit kun je volgens mij ook niet menen; zomergriep/buikgriep is een compleet andere ziekte, dat is niet eens een influenza. Ik ben zelf erg benieuwd naar het normale aantal griepgevallen en sterftegevallen aan griep in juli. We spreken inmiddels al over 230 doden in de V.S.

Je leven een vuurwerk … of niet

-Simon Vinkenoog

BerichtGeplaatst: 14-07-2009, 09:51:53 
Elf
Elf

Laat ik me ook is mengen in de discussie.
Na het hele topic doorgeworsteld te hebben, vind ik dat ik het recht heb om een lange reactie te plaatsen!
Laat duidelijk zijn dat ik geen definitief standpunt heb ingenomen over de oorsprong van de griep en het vaccinatieprogramma.

Bijna jaarlijks is er een griepvirus, voor dit griepvirus worden mensen rond september oktober al gevaccineerd. Het griepvirus is dan al aanwezig en in ontwikkeling (de stam van het virus is al op te sporen), maar het maakt mensen nog niet ziek. Er is altijd een risico dat mensen gevaccineerd worden, en dat het griepvirus zich niet muteerd/ ontwikkeld zoals men had ingeschat, waardoor het vaccin niet goed aansluit op het virus.
De reden dat nu alles in rep en roer is, terwijl er relatief maar weinig doden gevallen zijn, is omdat er een grote kans is dat het virus nog doormuteerd naar een ernstigere variant. Het is vaak zo dat mensen niet in de zomer ziek worden, maar juist in de winter. Een griepvirus slaat in de zomer relatief gezien maar minimaal toe, in de winter slaat de balans door. Statistisch gezien zijn de echte griepgevallen veelal tussen half november en eind april. Van december t/m februari ligt hier een zwaartepunt.
De reden dat het nieuwe griepvirus nu zo in de spotlights staat is niet vanwege het milde verloop nu, maar vanwege het feit dat het nu al een ' verloop' heeft en de winter nog moet komen. Men verwacht dat als het virus om zich heengrijpt, de echte problemen pas komen in de winter.
En nee, je weet niet hoe dat verloop zal zijn, net zoals bij de reguliere influenza. Maar een virus wat in de zomertijd al mensen ziekmaakt heeft wel potentie om een sterke vorm van Influenca te zijn.

Over de Tamiflu,
dit is geen geneesmiddel die je immuun maakt, het is enkel een virusremmer, je raakt wel gewoon besmet, maar het virus zou zich niet zo snel in je lichaam kunnen verspreiden als normaal, waardoor je weerstand het aan zou kunnen pakken met een milder ziekteverloop.
Overigens ben ik zelf niet zo'n voorstander van Tamiflu, gewoon omdat het een middel is die relatief gezien maar weinig zou helpen.

Tot zover ik weet wordt een vaccin gemaakt van dode of verzwakte ziekteverwekkers, waar je lichaam vervolgens een afweer tegen maakt. Wat er verder voor hulpstoffen in het vaccin zitten weet ik niet, maar daar ben ik wel benieuwd naar, iemand een leuke (lees goede wetenschappelijke) bron die dat voor mij uit de doeken doet?

Het immuunsysteem van het lichaam wordt geactiveerd door de dode en slechte ziekteverwekkers en je lichaam gaat antistoffen maken. Kan iemand mij uitleggen wat de activatie van het immuunsysteem op deze manier afwijkt van de activatie van het immuunsysteem zoals deze plaatsvind als je een ziekte doormaakt?

Verder hoor ik mensen zeggen dat het vaccin voor de nieuwe influencagriep al klaar ligt. Tot zover ik weet moet de testfase nog beginnen. Wel zijn ze bezig met het creeeren van het vaccin (wat logisch is, want dit doen ze voor elk influenca virus).

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 8 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00