Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:58:12

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 8 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15-04-2009, 15:50:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-04-2009, 13:32:23
Berichten: 29
Locatie: Limburg
Mijn vorige leven speelde zich af in de middeleeuwen,
Mijn beschermde heeft me een deel van mijn leven laten zien
in een gedeeltelijk lucide droom...

Ik heb zelde zoveel liefde en romantiek gezien,
het had zomaar een zoetsappige film kunnen zijn,
Ik verlang er veel naar, naar het leven dat ik toen had...
het heeft ook veel dingen voor mij verklaart,

in ieder geval,
na een hoop mooie dingen gezien te hebben
kreeg ik te zien dat ik ben vermoord door een stel struikrovers,
de een legde een soort afgescheeurde witte lap over mijn man van achter en hield me vast
terwijl een ander met een mes onder mn borst, door het hart stak

Het volgende wat ik toen zag is dat mijn beschermde, die hier de landheer was thuis kwam,
toen hij de gezichten zag van het personeel dat buiten stond te wachten
en hij te horen kreeg dat ik vermoord gevonden was in de bossen van zijn land,
heeft hij zich direct omgekeerd, en zag ik hem op zijn paard hard wegrijden
en nooit meer terug zien komen...

en dat is tevens de reden waarom ik er van overtuigd ben dat onsterfelijke liefde wel bestaat o:)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-05-2009, 16:59:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-05-2009, 16:51:14
Berichten: 1
hallo,
er is zeker zoiets als reincarnatie je moet je voorstellen dat we op een school zitten en iedere keer dat we dood gaan is eigenlijk de zomervakantie en gaan we naar een volgend schooljaar en komen we weer tot leven ieder leven doen we ervaringen op en zo groeit je geest ieder mens is ooit een dier geweest want vanuit dieren zijn we mensen geworden maar je kan vanuit mens geen dier meer worden ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-06-2009, 22:32:02 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-05-2009, 14:13:18
Berichten: 1046
Locatie: Groningen
duidelijke uitleg =)

ik weet het niet echt
in geesten geloof ik wel
en ik denk ook wel dat er dus iets is na de dood
maar ik vind het minder leuk dat als er reincarnatie bestaat
dat je je daar nix meer van kan herinneren miss wel onbewust
maar als je reincarneerd
hoe zit het dan met geesten
kan het beide?

_________________
๏๏ ๏̯͡๏ 。◕‿◕。 ツ ಠ_ಠ


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-06-2009, 22:26:04 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
hoi ik geloof sterk in reincarnatie ^^
een paragnost vertelde me ooit eens dat ik bij haar was dat ik een shamaan ben geweest in meerdere levens.
en ben ok een khan krijger geweest
en een wetenschapper die door een gevaarlijk experiment die fout ging aan overleed. en dat ik een samurai ben geweest. :mrgreen:
en zo nog veel meer om op te noemen. 8) .
mijn zus ken ik ok uit tijd dat ik shamaan was :mrgreen: .
de meeste gidsen die me helpen zijn dan ook uit die vorgen levens^^ ergens.
het shamanisme is blijven hangen denk ik ^^.
want ik vind het altijd wel boeiend om het leven vanuit andere perspectieven te zien^^
logische denk ik^^.
intresant onderwerp ^^.
grt witte wolf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-08-2009, 22:37:09 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-06-2009, 19:44:55
Berichten: 23
ik geloof er wel in, als klein meisje had ik heel vaak dezelfde gedachtes:

'goh wat grappig, ik zit nu te denken over allemaal problemen van nu, en als ik dood ben vergeet ik ALLES en heb ik een nieuw leven en ben ik vergeten dat deze gedachte heb gehad, en heb ik deze gedachte waarschijnlijk opnieuw. misschien heb ik deze gedachte al honderden keren gehad! ;O'

dat had ik dus al toen ik 4 á 5 jaar oud was, terwijl ik pas 8 was toen iemand mij over reïncarnatie vertelde. het zit blijkbaar in mijn natuurlijke systeem xD

soms heb ik zelfs gedachtes en herrinneringen die niet van mij zijn, maar dan van iemand uit de middel eeuwen ofzo.

_________________
een pad ontstaat door erop te lopen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-09-2009, 19:33:03 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Citeer:
goh wat grappig, ik zit nu te denken over allemaal problemen van nu, en als ik dood ben vergeet ik ALLES en heb ik een nieuw leven en ben ik vergeten dat deze gedachte heb gehad, en heb ik deze gedachte waarschijnlijk opnieuw. misschien heb ik deze gedachte al honderden keren gehad! ;O'


Of als je die problemenheb gehad, krijg je nieuwe dilemma's ;)
Dus niet weer die oude.
Nouja, je moet natuurlijk wel elk leven leren lopen etc :P

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-09-2009, 15:52:14 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2008, 15:32:45
Berichten: 164
Locatie: Hulst,Zeeland
Even wat snelle antwoorden :

Geloven jullie in reïncarnatie?
Ik zeker te weten ook wel !

Geloven jullie in reïncarnatie tussen dieren en mensen onderling?
Opzich wel..Als je ziet hoe sommige mensen zich gedragen.

Weten jullie iets van jullie vorige levens?
Nou..weten.. Mwoah ik krijg wel beelden over een of ander treinstation (laatst zitten googlen en er was eentje die verdacht veel leek op dit station. Maar het stond in Beeston (zuid engeland ergens)
En ik kreeg laatst de datum 26 maart 1831 waarbij de tijd 7 over 5 hoorde in mn hoofd..wat het betekent , ik heb géén idee.

Ik ga binnenkort trouwens naar Antwerpen , even een paar sessies regressietherapie volgen :) kijken of er iets uit komt.
Laatst naar Robert Pino gekeken..en ik heb behoorlijk veel respect voor die man.

_________________
De liefde is niet ingetogen. De liefde is uitbundig en schaamteloos.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-09-2009, 23:37:32 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
ik kan me vage dromen herinneren toenik erg klein was een zelfd droom had zich een paar keer herhaald dat ik in de dierentuin was en over eenpad op water loiep maar dat bleken krokodillen te zijn en op moment dat ik dat in die droom realiseerde schrok ik wakker en sprong ik bij me ouders in bed....

of het angsten zijn van tv, of verhalen of mischien vorige levens weet ik niet...

ook heb ik vroeger wel eens gedroomd dat ik ergens in een onderwater achtige haven was ofzo

ik weet niets van reincanatie wie of wat ik geweest ben,, ik weet wel zeker dat het er is alheb ik geen bewijs,,

ook geloof ik dreincarnatie tussen dieren en mensn (zonder rangen) gewoon allemaal gelijk...

we zijn bewust LEVEN dat wil ervaren.. dat zijn kleine puntjes die ik zeker weet diepere waarheden hebik nog niet echt ik ben er benieuwd en zie graag de GEHELE waarheid,,
ik ben er no niet uit of we in ene evolutie zitten van beuwstizjn en groei in ervaringen ofzo...

of dat we misschien wel gemanipuleerd zijn ofzo...

of dat er ooit dingen zijn gebeurd waardoor er disharmony in het universum is ontstaan ofzo...

of er ooit wel een begin van mijn bewuztzijn of groei is geweest.. of dat ik gewoon al oneindig leef en maar beetje aan het ervaren ben ofzo door alle theorien en verhalen en informatie op deze wereld vinik het allemala mar vaag en heb liever dat de warhid ofzo geowon lekker kotm aanwaaien kwil het graag weten maar geen zin om te zoeken in de mist, ik ga liever leker leven en genieten en tzal vast wel kee ropenbaard worden desnoods na de dood,, tot die tijd leef ik garaag in liefde ne wil ik de wereld een stukje mooier maken,, of iedergeval keuzes makenvanuit liefde wat mensen hun hartjes raakt ofzo.. en dan geinspirieerd ijn ,,, een orot van voorbeeld zijn en verder i dont know en misschien wil het niet eens weten en heb ik dar bewust voor gekozen.. want ik weet niet of ik hetWIL weten omdat ik dan mischien wel mijn levenslesjes of belangrijke dingen in dit leven misloop i dunno.. alles zal wel een reden hebben en kvind alles wel best als ik maar gelukkig ben en lekekr kan genieten

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-09-2009, 08:39:14 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-09-2009, 10:22:48
Berichten: 16
Locatie: Eindhoven
Geloof je in reincarnatie? Ja.
Geloof je in reincarnatie tussen dieren en mensen onderling? Ja.
Weet je iets van je vorige levens? Ja.

Eigenlijk ben ik de laatste tijd regelmatig bezig met vorige levens. Ik bemerk het effect van vorige levens op mijn huidige leven.

In mijn vorige leven heb ik veel mensen verdriet gedaan. Soms ontmoet ik mensen die ik (her)ken van mijn vorige leven.

Ik mag ook dingen rechtzetten. Mensen die ik in mijn vorige leven pijn heb gedaan, mag ik in dit leven liefde of bescherming geven.

Ik voel veel verbanden tussen nu en toen. Ik weet niet altijd wat er precies is gebeurd, maar de energie zegt mij genoeg. Het vertelt mij wat ik er NU mee mag doen.

Groetjes Kleurenregen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-11-2009, 18:03:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-11-2009, 13:11:39
Berichten: 4
hoi hoi

ik heb een paar weken geleden met hypnotherapie een reincarnatie sessie gehad omdat ik in dit leven tegen een aantal dingen aan liep en het gevoel had dat dat veel dieper zat,
en ik moet je zeggen na deze sessie voel ik me veel beter :)
Dus ja ik geloof er zeker in!!!
xxx Angel of delight

_________________
http://www.hetgroenergras.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-10-2010, 13:58:38 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Er is hier al lang niet meer gereageert. Toch ga ik het even doen!

Ik weet niet veel, maar ik weet wel waar ik in geloof. Er is deze vriend van mijn overleden stiefvader, en ik heb altijd al een akelig gevoel gekregen, wanneer hij binnen kwam lopen. Ik deinste altijd terug, en was absoluut niet graag in dezelfde ruimte met hem. Later hoorde ik van mijn moeder dat hij wist van zichzelf dat hij in zijn vorige leven een kind heeft vermoord. Dit mag raar klinken, maar ik weet heel zeker dat ik in mijn vorige leven een kind heb verloren. Verklaarde voor mij ook meteen waarom ik altijd kippevel krijg bij die man.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-10-2010, 02:16:25 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-10-2010, 02:02:59
Berichten: 5
Geloof je in reïncarnatie? Ja, maar gaat verder dan geloven.

Dieren en mensen? Mensen zijn ooit dieren geweest, maar je gaat niet terug als dier. Ik vind dieren en mensen zeker gelijkwaardig (ben ook vegetarisch) denk wel dat er een verschil is tussen mensen en dieren, dieren leven vooral vanuit instinct en mensen hebben een vermogen om hun leven te sturen en veranderen en te verbeteren. Ik kan begrijpen dat mensen soms dieren meer waarderen dan mensen omdat dieren niet oordelen en vaak nog een onderdeel zijn van de natuur en mensen soms het contact ermee helemaal kwijt zijn. Toch leeft een dier vooral onbewust en maakt geen bewuste keuzes. Wel is er een heel groot verschil in wezen tussen verschillende dieren. Van dolfijnen zeggen ze dat die een hogere vibratie hebben dan mensen (dat weet ik zelf niet heb nog nooit een dolfijn gezien, behalve op plaatjes dan) Wat ik wel weet dat er een heel groot verschil in energetisch wezen is tussen verschillende honden en katten.

Vorige levens? Heb vele herinneringen van vorige levens gezien, vaak om te laten zien waar bepaalde denkbeelden of bepaald karma mee verband houd.

Weet ook dat er vele uit Atlantis nu terug zijn. Misschien wel iemand van dit forum?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-10-2010, 10:36:26 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
wat jij atlantis noemt is voor de echte bewoners een andere naam

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-04-2011, 21:38:51 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-04-2011, 15:56:46
Berichten: 113
Esther;) schreef:
Ik geloof er ook in. Volgens een vrouw heb ik heel veel vorige levens gehad. Het is alleen jammer dat ik niet weet wie ik allemaal ben geweest :(


Dus ook een oude ziel :D

Tijdens een aura reading begin dit jaar is mij vertelt dat ik ook vele levens hier op aarde heb gehad :? Tijdens deze reading waren 2 leerlingen en 1 docent, de docent vroeg toen aan die leerlingen of ze een rood kruis zagen en of ze hier evt wat over konden `lezen` ze kwamen toen met de conclusie dat ik een tempelier was en dat ik op pelgrimage was en dat ik voor iets goed strijde. De docent bevestigde dit en zij vulde aan dat ik op weg was naar Santiago de Compostella. Meer weet ik hier helaas niet van.

Het voelde wel bekend maar herinner mij hier totaal niets van :?

Waar ik wel een beeld van heb is dat ik een indiaan ben geweest in een vorig leven. heb hier altijd heel veel interesse gehad, al vanaf klein kind wilde ik altijd als indiaan geschminkt worden en had ik vele indianen spullen zoals een tooien, tipi, bogen, dreamcatcher etc.

Op late leeftijd, rond mn 18e heb ik veel hierover gelezen en het leek wel of ik al veel info wist, met name over de Dakota indianen stam.
Op een gegeven moment was er een stukje dat ging over wounded knee, ik wist toen op een of andere in welk jaar het was gebeurt maar had dit nog niet gelezen en ook nog nooit wat over gehoord, toen ik verder las moest kreeg ik ineens allemaal tranen :? was echt bizar, normaal gebeurt mij dat nooit, ook niet tijdens een film kijke ofzo :?

het lijkt me wel leuk om te kijken of iemand mij een bevestiging kan geven, ook al heb ik een gevoel dat dit zoiezo klopt, (af en toe kan ik echt een twijfelaar zijn en zo ook met dit geval :? :P )

_________________
~Alles wat onze zintuigen waarnemen, van geestelijke ideeën tot planten, dieren en mensen, is niet meer dan een luchtspiegeling~

~Kennis plus ervaring maakt weten~

~Het is niet het antwoord dat verlicht, maar de vraag~


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-06-2011, 07:33:40 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-05-2011, 10:40:33
Berichten: 446
ik geloof inderdaad in reinarcarnatie on geacht welk wezen hier op aarde, geloof dat wij hier zijn om een bepaald doel in ons leven te halen voor onze ziel dat we blijven terugkomen op aarde totdat onze ziel is uitgeleerd en zijn doel heeft behaald. maar zou het liefst iets over mijn eigen leven vorige levens willen weten....

wees gezegend,

dark rose

:kiss: :hart: ''Het licht van de wereld ligt in uw innerlijk. U moet het delen met de rest van de wereld" :hart: :kiss:

_________________
----------------------------------------------------------------------------
:hart: luctor et emergo :hart: :hart: ik worstel en kom boven :hart:
----------------------------------------------------------------------------


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 8 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl