Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 23:06:48

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

wat zal er in 2012 volgens jou gebeuren?
we trandenseren naar 5e dimensie. 37%  37%  [ 7 ]
de aarde word ge cleansweapt oftewel ieder gaat dood. 0%  0%  [ 0 ]
alle slechte mensen gaan verbannen worden naar de hel. 0%  0%  [ 0 ]
of er komt een leger van engelen om ons te helpen. 11%  11%  [ 2 ]
of de aarde explodeerd en leven we verder als ziel op een soort ether achtige dimensie. 5%  5%  [ 1 ]
of er gebeurd simpel weg niks nopes nada. 26%  26%  [ 5 ]
of je weet het niet. 21%  21%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen: 19
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: poll over 2012 ^)^
BerichtGeplaatst: 18-06-2009, 15:01:58 
Reus
Reus

Er valt dan weinig meer te vinden. Dolle non-existentiële pret. :P

BerichtGeplaatst: 18-06-2009, 18:36:47 
Kabouter
Kabouter

ok dan^^
ik als mens denk dat het verzonnen is door iemand die zich verveelde en dus dacht van laat ik maar de apolypse aankondigen dan is mn tijd ok weer nutig besteed ^^
ik wil niemand er mee belachelijk mee maken maar de onder gang van de wereld is al zo vaak aan gekondigt dat je haast zou denken dat mensen levens moe zijn :| .

BerichtGeplaatst: 22-06-2009, 21:38:40 
Reus
Reus

Komt het niet gewoon omdat mensen graag willen dat de toekomst voorspeld wordt?

Op deze manier wordt er onrust gezaaid en maken veel magnaten flinke omzet ;) Alles wordt nog even op het laatste moment gedaan voordat "de wereld vergaat".

Ik zeg niet dat het daadwerkelijk zo is, maar het is wel een mogelijkheid..
Wie weet eigenlijk hoe het hele 2012 de wereld in is geholpen? Eerder was er amper wat vinden en nu staan winkels en het hele internet er vol mee..

How long should we two wait, before we're one?

BerichtGeplaatst: 23-06-2009, 12:38:56 
Kabouter
Kabouter

thx voor de reacties allemaal ^^
het is altijd boeiend om ieder zn mening te horen^^
zolang er niks gebeurd is er geen reden tot paniek :mrgreen: .
en mocht er toch iets drasische komen so what laat maar komen je merk het van zelf wel als je niet meer wakker word ^^

BerichtGeplaatst: 03-11-2009, 00:05:52 
Groentje
Groentje

Hallo, ik ben nieuw hier maar wilde toch nog effe snel reageren voor ik lekker ga slapen.
Ik denk of vind (dus dat is mijn mening) dat mensen dingen verkeerd begrijpen. Van wat ik gehoord/gezien /gelezen heb is het volgende het geval: Op 21 december 2012 eindigt de mayakalender. (zoals ik kan zien op meerdere afbeeldingen lijkt het me er gewoon dat de steen vol zat en er niets meer op kon, sorry, stom grapje, maar kon het niet laten) de aarde zoals wij hem nu kennen eindigt dan. Aangezien het in de aard van de mens ligt om angst te hebben voor wat we niet kennen gaat men doomscenario's bedenken, niet beseffende dat het ook totaal anders kan zijn en positief is, misschien wordt het derde wereld probleem acuut opgelost, dan verandert de aarde ook zoals we hem nu kennen en misschien gaat de aarde kapot en gaan we allemaal dood. we gaan dan tenminste gezellig met z'n allen haha. ff serieus nu. Angst is iets dat heel snel overslaat tussen mensen omdat mensen zeer beinvloedbaar zijn door hun omgeving en te snel dingen via de ratio aannemen. i.p.v. naar het hart te luisteren en de nieuwsgierigheid van de angst te laten winnen. Wij willen graag zekerheid. Om zekerheid te hebben bestaat er dus een onzekerheid. En daar hebben we hem weer: de dualiteit. Als men zekerheid over iets wilt hebben dan is er dus een bepaalde controle die we ergens over willen hebben. Controle is een net woord voor macht. We willen dus macht over de situatie hebben. En waar komt macht vandaan? Uit onze ego.
Het enige wat we kunnen doen in mijn ogen is je dag vullen met positieve gedachten, alles zien als een keuze en tegenslagen zien als een obstakel of uitdaging en die tegenslagen te zien als leerproces om te groeien. Tegen 2012 zie ik wel wat er gebeurt en wat er ook gebeurt, ik tracht alles te accepteren zoals het gaat met liefde omdat het zo heeft moeten zijn.
Ter info, dit is mijn mening, ik bedoel hier niemand mee te kwetsen en niemand mee aan te vallen. Ook ik vloek bij het keihard stoten van mijn kleine teentje tegen de hoek van de deur aan) Ik ben benieuwd naar jullie reactie

BerichtGeplaatst: 05-11-2009, 18:45:35 
Kabouter
Kabouter

FF updaten voor diegenen die nog niet mee zijn

Voor zover de voorspelling van de mayakalender al zou kloppen , is de datum in 2012 gebaseerd op een foute berekening. Dat was afgelopen week geloof ik zelfs op het nieuws. De nieuwe berekening kwam uit ergens binnen tweehonderd jaar .
Jullie kunnen dus op jullie beide oren slapen(spreekwoordelijk gezien , technisch gaat dat moeilijk), het einde is nog niet in zicht. (gesteld dat de voorspelling klopt en de aarde het redt voor dat wij ze naar de vaantjes helpen)

Babe

BerichtGeplaatst: 08-11-2009, 17:29:08 
Kabouter
Kabouter

laast op tv zeiden onderzoekers dat ze een reken foutje gemaakt hadden met de kalender nu zou de wereld zogenaamd naar de knoppen gaan in 2028 hehe
dit is niet de eerste keer dat ze een " rekenfoutje maken " ^^.

BerichtGeplaatst: 08-11-2009, 20:11:23 
Elf
Elf

Als je enigszins zicht heb op de mayas en hun kalenders dan snap je dat het geen rekenfout kan zijn. Het is niet zo dat je twee kalenders op elkaar legt of dat het een formule is waarin een rekenfout gemaakt kan worden. Dat allebei niet. Er kan geen rekenfout mee gemaakt worden. het kan verkeerd geinterpreteerd worden, maar een rekenfout is onmogelijk.

BerichtGeplaatst: 08-11-2009, 21:31:46 
Dwerg
Dwerg

het nieuws is geen betrouwbare informatie.

ianlunghold of zoeits heeft 2 hele mooie filmpjes over maya's waarbij hij zef contact heeft gehad met deze stammen en die hebben de informatie en kalenders bevestigd.

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 097&hl=nl# link 1

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 232&hl=nl# link 2

aanraders om even te bekijken

BerichtGeplaatst: 10-11-2009, 09:07:59 
Dwerg
Dwerg

Ik heb gekozen voor:
Er komt een leger van engelen om ons te helpen
Ik weet zeker dat het geen engelen zullen zijn maar wezens van een andere planeet.
Maar ik geloof ook in dat we naar de 5e dimensie gaan. Als ik allebij kon kiezen koos ik ze allebij.
@ nickid
Je hebt volgensmij helemala gelijk.
Het nieuws word beinvloed.
Ze zeggen dat het pas over 200 jaar is om ons niet bang te maken.
Maar er is geen reden om bang te zijn voor 2012.
Het is juist iets heel moois

Auteur: God

BerichtGeplaatst: 12-11-2009, 15:35:38 
Elf
Elf

Het niews is inderdaad totaaal geen betrouwbare bron van informatie, maar iemand die contact kon leggen met de oude stam wantrouw ik nog meer. Naar wat ik zelf heb uitgevonden is dat er meerdere calenders bestaan voor de Maya. 1 voor elk hemellichaam en volgens mij 4 calenders die gebaseerd zijn om interactie tussen hemellichamen. Zoals vele calenders kennen deze een begin en een eind, maar het eind vormt ook weer het begin. Het enige esoterische dat ik eruit kon halen is dat op het einde van 2012, de Maya´s een extra lange periode van ´naamloze dagen´ hadden staan. De zogeheten Wayeb´; In deze periode zouden alle portalen naar de onderwereld geopend zijn. Nu komt dit evenement tot nog toe elk jaar voor in hun calenders, dus ook niks aparts, behalve dan dat het wat langer duurt dan normaal.
Leuk om te weten is dat er dat jaar 3x vrijdag de 13e voorkomt :p

BerichtGeplaatst: 12-11-2009, 15:41:30 
Elf
Elf

Ik hoop heel erg op alien contact, vriendelijk that is.

Verder, denk ik niet dat we ´van dimensies´ gaan veranderen.

En al die onzin over, de mensen moeten er klaar voor zijn,

De succesvolle mensen op deze planeet, zijn materialistisch en egoïstisch (geweest) om hun succes te kunnen realiseren. De eigenschappen die men juist zou moeten loslaten om op te stijgen?

Zouden dan juist de normale mensen op de wereld niet opstijgen?

Ik heb er nog zo mijn bedenkingen bij totdat de normale mens esoterie maatschappelijk aanvaardt heeft.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00