Merci Merci,
Ik vind dat het een onderwerp is dat best onder de aandacht mag komen.
Nu vooral in tijd van Ascentie en Transformatie.
Ik heb zelf gemerkt dat ik, en veel jongeren met mij, het transformatie -en ascentieproces daadwerkelijk voelen wanneer zij voor een spiegel staan en zich, soms onbewust, fysiek en mentaal helen met hun gaven.
De siliconen van je tante
Bedenk, dat het lichaam dat je gebruikt om dit onderwerp te lezen stoffelijk is, dat de wereld die je met je stoffelijk lichaam ziet, ook stoffelijk is. Hoewel wij, de natuur en het universum volledig bestaan uit energie, komt deze verbintenis niet meer voldoende naar buiten in onze dimensie. En het is juist deze verbintenis die wij zo hard nodig hebben. Realiseer je, dat de wereld niet echt draait om de stoffelijkheid, de lapjes van Burberry, het leer van Prada, de Porsche van de buurman, en de siliconen van je tante.
Echte ascentie
Het gaat niet om het colbertje, de gilet en de pantalon vergezeld door soepele kalfsleren Van Bommeltjes. De wereld draait op een roep en zoektocht naar liefde, niet naar de materialen die liefde lijken op te roepen of te simuleren. Volgende keer als je voor de spiegel staat, kijk diep in je eigen ogen, zoek de realisatie, je eigen waarheid en je afstemming op het universum. Voel dan, in je hand de accesoire, de eyeliner of de foundation en laat je gedachten varen, vergeet het geroezemoes in je hoofd, en focus op het voelen van liefde.
Knoop dan je dasje, stift dan je lippen. En je zult je realiseren dat het niet om het pak draait, niet om de jurk of de make-up. Maar het korte, euforische gevoel van bewustwording van je eigen Goddelijkheid, en even voel je je eén met het universum!
Met liefde.
DIMLICHT
_________________ We are everything you want others to be
|