Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:14:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 05-02-2010, 21:58:09 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Beeeetje laat deze keer, maar niet getreurd, hier is dan eindelijk het interview met Matthijs!
Ik beloof dat de volgende sneller komt :wink: Veel plezier!


---

Afbeelding

Een hele eer, om het interview te mogen krijgen. Jammer dat het op 1 februari wordt toegezonden haha. Afin. Ook ik heb het vragenlijstje af mogen werken. Er gaat overigens wel veel tijd in zitten haha!

1. Hoe ben je op het forum gekomen en wat vind je het leukste aspect aan het forum?
De exacte registratie van mijn account zegt: 27/01/2007, 16:40:04. Maar dat was niet als de nickname Matthijs. Nee. Ik was op dit forum gekomen als Uitverkorene. Een erg lang verhaal waarvan de afkomst er eigenlijk niet toe doet. Men vroeg me te vaak waarom nu weer Uitverkorene? Of ik kreeg opmerkingen als: Weer zo’n een die denkt dat die alles weet… Nee, zo wilde ik eigenlijk in de eerste instantie niet komen. Bovendien, mag ik dan een uitverkorene zijn, ik denk eigenlijk dat we dat allemaal wel zijn. Allemaal uitverkorenen voor onze eigen missie.
Maargoed. Voordat ik op dit forum kwam, was ik me bewust van mijn verschillende gaven. (jaja, er komt een levensverhaaltje aan te pas!) Ik denk dat ik een jaar of 13, 14 was toen ik voor het eerst hiervan echt bewust werd van wat ik kon. Ik was in Slowakije, waar ik mee deed aan een uitwisselingsprogramma, waarvan ik nog steeds deel uit maak overigens.
Een van de dagen gingen we naar een kasteel toe in het Oráva gebergte. Hier kwam ik erachter dat ik gevoelig was voor geesten. Ik kwam erachter dat ik hun aanwezigheid kon voelen. Ook zag ik ze en dan niet enkel schimmen. Ik werd er eigenlijk een beetje bang van.
Eenmaal teruggekeerd in Nederland wilde ik meer weten. Ik ben vanaf dat moment veel gaan lezen en heb contact gezocht met verschillende paragnosten via internet. Niet allemaal even betrouwbaar, maar dat is nu eenmaal moeilijk in te schatten.
Ik was er niet bepaald erg open over in mijn omgeving. Mijn familie wist er niets vanaf. Slechts een paar heel erg goede vrienden. Ik kwam erachter, met behulp van die paragnosten, dat ik meerdere gaven bezat. Ik kon er voor kiezen ze te ontwikkelen, of het te laten rusten. Ik wilde er toch meer over weten en zo met wat gegoogle, kwam ik uiteindelijk op http://www.spirituelejongeren.nl (SJ in de volksmond) terecht.

Het leukste aspect vind ik het topic van de ervaringen en verhalen van verschillende mensen. Ik heb een periode gehad waarbij het net leek of ik weg zweefde. Ik begon overal iets achter te zoeken en begon rare uitspraken te doen. Dit topic was toen ideaal, want hier kon ik al mijn ‘’nieuwe’’ ervaringen delen en advies krijgen, of juist geven. Gelukkig waren er mensen op ’t topic die gewoonweg grof tegen me zeiden dat ik moest ophouden en met beide benen op de grond moest komen. Toen zag ik ook in wat er eigenlijk van me aan het worden was. Ik heb hierna dan ook een pauze ingelast voor mezelf en langzaam aan ben ik het forum weer op gaan pakken.
Aan dat topic verhalen merk ik nu ook dat veel onderwerpen die 2 jaar terug veel aan bod kwamen, nu weer terug komen. Nu met een nieuwe lichting mensen. Dat vind ik best wel bijzonder. In principe geven we onze stokjes na verloop van tijd toch weer een beetje door. Maar sommigen zijn niet van het forum weg te slaan haha.

2. beschrijf jezelf in een paar zinnen.
Een paar zinnen… hmz.. dat is niet zo gemakkelijk.
Ik ben mezelf. Ik kan soms druk overkomen en kan mensen soms ermee wel ergeren. Maar aan de andere kant ben ik, als mensen me echt goed zouden kennen, heel erg rustig en ontspannen. Ik ben erg creatief ingesteld en dat probeer ik te uiten op zo veel mogelijk verschillende manieren. Ik probeer iedere dag eigenlijk een goede daad te doen.

3. Wat is spiritualiteit voor jou en hoe ga je ermee om in je dagelijks leven?
Spiritualiteit is voor mij een te breed begrip. Onder spiritualiteit vallen zo veel aspecten, het spreidt zich uit van geesten tot aan energie, wicca en aura’s etc. Voor mijzelf is het een belangrijk gedeelte uit mijn leven. Zoals ik al eerder zei, vroeger wisten slechts enkelen iets van mijn spirituele bezigheden af. Tegenwoordig zijn het er wat meer. Mijn moeder weet er bijvoorbeeld vanaf. Ze vond het best wel gaaf toen ik het een jaar geleden vertelde tegen haar. Aan de andere kant vond ze het heel eng, maar ze vertrouwt me. Ze vind dat ik weet wat ik doe. En dat voelt goed. Dat vertrouwen. De rest van mijn familie weet er niets van af. Dat hoeven ze ook niet per se. Want ze willen er ook niets per se vanaf weten.
De meeste vrienden van mij weten wel dat ik me veel bezighoud met spiritualiteit op verschillende gronden. Een aantal voorbeelden die voor mij van belang zijn zijn: Geesten, gidsen, aura’s, chakra’s, meditatie, genezing, energie, telepathie, kineses. Zo zijn er vast nog een aantal die ik vast ben vergeten, maar dit is eigenlijk het meest algemene.
Het is nu ook weer niet zo dat ik het van de daken af schreeuw dat ik spiritueel bezig ben. Als mensen het willen weten dan mogen ze dat. Het is voor mij in het dagelijks leven geen geheim meer. Bovendien, hoe meer ik er tegenwoordig met anderen over praat, hoe meer interesse anderen in spiritualiteit krijgen. Vaak is het zo, dat ik mensen spreek die er zelf ook mee bezig zijn, maar niet weten of ze dat moeten laten weten of niet weten hoe er mee om te gaan.
Voor iedereen is het wel anders. Maar ik doe gewoon mijn ding en wandel door het leven. Ik pluk de vruchten die me worden geschonken, soms eet ik ze op en soms leg ik ze weg op de fruitschaal voor later.

4. Welke persoon of personen is/zijn een inspiratie voor je?
Oef, dat is wel een moeilijke vraag. Ik heb niet bepaald een persoon die me inspireert. Eigenlijk inspireert iedereen me wel. Ik heb niet bepaald een groot voorbeeld. Ik denk dat wij zelf zijn wat ons maakt en iedereen heeft wel iets speciaals. Daarom zijn er eigenlijk geen specifieke personen waarvan ik zeg, dat is nu echt mijn grote voorbeeld.

5. Hoe staan lust en liefde in verhouding tot elkaar, volgens jou?
Volgens mij zijn lust en liefde twee totaal verschillende begrippen.
Lust staat volgens mij meer voor de drang naar het genot. De drang naar het plezier van de mens. Liefde is een schakel tussen twee of meerdere personen. Mensen bij wie je je
prettig voelt en veilig. Mensen met wie je een specifieke band hebt.
Lust en liefde hebben weldegelijk met elkaar te maken. Maar het is niet zo dat het een niet kan bestaan zonder het ander. Ik heb liever de liefde dan de lust. Mij gaat het niet om het plezier van genot, mij gaat het om vertouwen. Een band scheppen, lust is slechts een bijfactor van de liefde.
Aan de andere kant kan ik best begrijpen dat velen het andersom zullen zien. Maar dan denk ik toch, wat zegt je gevoel dan? Kan liefde niet bestaan zonder de lust? Ik denk zelf van wel. Maar wie het hier niet mee eens is of juist wel, laat dan een reactie achter ;).

6. Hoe sta jij tegenover ontwikkelingshulp en -samenwerking?
Een echte vraag voor mij haha. Ik heb vorig jaar met het behalen van mij HAVO diploma bijna problemen gehad met de leerplichtambtenaren omdat ik ‘’te veel’’ vrijwilligersuren zou hebben gemaakt. Toch is het allemaal waarheid. Ik ben zelf groot voorstander van ontwikkelingshulp en samenwerking. Ik vind dat iedereen wel een steentje kan bijdragen voor een ander. Niet per se in derde wereldlanden of landen getroffen door rampen, maar ook lid zijn van een muziekvereniging, of bijlessen geven of zo nu en dan een gezellig babbeltje maken met iemand in het bejaardenhuis, dat mag ook wel eens gebeuren.
Deze vraag is waarschijnlijk gebaseerd op de aardbeving in Haïti. Ik heb zelf wel geld gedoneerd, maar niet van extreme waarden. Klasgenoten van mij organiseerden een grote actie als een hongerstaking op school. 24 uur lang niets eten voor Haïti. Iedereen zou uitgerekend van mij verwachten dat ik ook zou meedoen, maar dat gaat me te ver. Acties houden is erg goed. Ik heb zelf ooit een actiedag georganiseerd voor aidsweeskinderen in Zambia. Daarmee hebben we een aanzienlijk bedrag opgehaald, maar jezelf uithongeren, dat gaat voor mij net even te ver.
Ikzelf ben ook vrijwilliger bij het rode kruis en doe dat met veel plezier. Ik wil namelijk anderen kunnen helpen. Niet alleen met spiritualiteit, ook gewoon met een verbandje aanleggen, of er zijn om mee te praten. Als mensen problemen hebben, dan moeten ze weten dat ze altijd bij mij terecht kunnen en dat geeft ook voor jezelf een fijn gevoel vind ik.

7. Wat wil jij nog bereiken in je leven?
Och.. Er is nog zo veel wat ik zou willen bereiken. Maar het allerliefste, mijn grootste droom is professioneel radiomaker worden. Men denkt waarom dat nu weer? Nou ik ben zelf ook werkzaam als freelance acteur en ook als lokaal radiopresentator, technicus en verslaggever. Ik vind het heerlijk om op locaties verspreid over dit prachtige eiland (Schouwen-Duiveland) te mogen presenteren. Maar ook dit is vrijwilligerswerk. Het allerliefst zou ik daar echt mijn beroep van willen maken. De kans erop is erg klein, maar ik doe er sowieso een gooi naar toe. Als je geen ambitie hebt, dan kun je net zo goed stoppen met dromen.
Verder zou ik gewoon mezelf willen blijven. Dat klinkt misschien simpel, maar mensen veranderen. Ik hoop dat ik zodanig mag veranderen, dat ik nooit zal vergeten wie mijn echte vrienden zijn. Dat vind ik misschien nog veel belangrijker om te bereiken.

8. Van wat voor muziek hou je?
Als ik die vraag hoor heb ik al snel een antwoord: JAZZ!
Ik ben helemaal weg van jazz muziek. En dan bedoel ik jazz in de breedste zin. Maar het beste, dat vind ik de ouderwetse jazzmuziek van de jaren ’20 van Lional Hampton. Wie? Ja deze: http://www.youtube.com/watch?v=vkhhAlYuhME. Dit is een opname uit 1937.
Ik ben dol op deze muziek. Ook ben ik groot fan van de dixieland e.d. Maar ook Wouter Hamel en Zuco 103 zijn voor mij niet weg te denken. Vrij breed dus.

Verder luister ik nog veel rock, en Alternative Music. Heerlijk! Maar daarnaast kan ik ook genieten van Claudio Juan Antonio Monteverdi. Operamuziek van de Renaissance die de overgang vormde naar de Barokmuziek. Vreemd hè voor die jonge gasten, nou ze zijn er hoor!
Bovendien als radiomaker moet je ook veel kennis hebben van de muziek. Zowel hedendaags als verleden. Het is een grote passie en interesse van me. Waarschijnlijk omdat het een manier is van creatieve uiting. Een van de artiesten waar dat volledig tot zijn rechten weet te komen is Safri Duo. Ik ben dol op percussie en slagwerk muziek. Ik drum, trommel zelf ook. Verder speel ik ook bongo, toms en ander percussiewerk. Heerlijk. Dus bij deze een voorbeeldje. Nee het is niet de bekende played a life, nee, expres een ander. Luister maar ;). http://www.youtube.com/watch?v=3Le3rJepVlg en anders wel deze van Sara Kroos. Ik ben pas naar haar nieuwe show Boheems geweest. Dit is een stukje promo met veel muziek. Ik heb haar gesigneerde cd gekocht met nummers uit de show. http://www.youtube.com/watch?v=nOAzKFFKOaw

9. Wat vind jij van het oude rollenpatroon van de man en vrouw?
Lekker cliché die vraag haha. Ik ben echt te typeren wat dat betreft van het moderne, wij-doen-alles-samen gezinnetje. Ik denk dat het goed is te communiceren tussen man en vrouw. Bovendien kan ik geen leven veroorloven, waarin ik niet zou mogen koken. Ik ben er dol op! Weer zo lekker creatief bezig zijn haha.

10. (vraag van Nickid) Wat heb jij nodig om je echt intens gelukkig en vervuld te voelen?
Deze vraag weet ik nog af te leiden naar een gesprek dat Nick en ik hebben gevoerd voor het nieuwe jaar. Het ging over geluk. Maar het is moeilijk te bepalen wanneer iemand nu gelukkig is. Ikzelf voel me pas intens gelukkig en vervuld als alles in harmonie is. Als ik mag genieten van muziek en het fijne leven. Ik ben echt een Boheems leventype. Lekker genieten op een veranda in de avondzon met een glas droge witte wijn in mijn hand, muziek op de achtergrond en gezellig samen met vrienden.
Ik heb niet per se liefde nodig om mezelf volledig gelukkig te voelen. Een vriendin van mij kan alleen gelukkig zijn als ze een vriendje heeft. Jammer genoeg voor haar heeft ze die nog nooit echt gehad. Alleen maar jongens die misbruik wilden maken. Dat doet me dan weer pijn te horen. Ik vertel haar dan altijd het volgende waargebeurde verhaal van afgelopen zomer: Ik werk zelf in een restaurant en afgelopen zomer was er een man met zijn broer en neefjes, nichtjes en schoonzus. Hij was al in de 50 en vertelde aan een van mijn collega’s dat hij zelf slechts één echte relatie van anderhalf jaar heeft gehad rond zijn 20e. Verder heeft hij nooit een relatie gehad. Mijn collega vroeg hem waarom. Hij zei: ‘’Ik heb er nooit echt behoefte aan gehad. Ik ben nu al ontzettend gelukkig. Ik ben oom van een stel leuke kinderen, mijn broer en ik kunnen het enorm met elkaar vinden en mijn schoonzus ook. Waarom zou ik dan zelf nog een relatie beginnen als ik zo ook gelukkig kan zijn?’’
Die uitspraak van die man zette me toen aan het denken. Men heeft niet per se liefde nodig om zichzelf intens gelukkig en vervuld te voelen. We zoeken naar zo veel antwoorden, maar alles leidt juist tot nieuwe vragen. Soms is het gewoon beter dingen te laten zoals ze zijn. We moeten soms accepteren wat we hebben en daar juist dankbaar voor zijn. Kijk, een extra’tje is nooit weggenomen, dat geef ik toe, maar ik kan gelukkig zijn op een andere manier. Wanneer ik gewoon heerlijk rustig met vrienden kan ontspannen met goede muziek en een gezellige omgeving. Stressvrij van alle dagelijkse druk en last die ik op m’n nek haal. Want dat is nog al wat haha.

11. Aan wie geef je het interview door en welke vraag wil je aan diegene stellen?
Deze vraag blijft altijd moeilijk… Zeker omdat ik nooit echt kan kiezen en er al velen zijn geweest…
Ik wil het interview doorgeven aan The Void Dragon.
Ik heb je al regelmatig gesproken, maar ik ben toch benieuwd wat jij allemaal in het interview zal beantwoorden. Mijn vraag voor jou is: Wat zou je doen als je nog maar 24 uur te leven hebt?

---

Bedankt voor je antwoorden, Matthijs!
Volgende maand interviewen we The Void Dragon!

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 06-02-2010, 21:43:48 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Bij deze, ik zou zeggen, geniet :D

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 07-02-2010, 23:46:43 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
en dan ook een dikke knuffel terug!

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 07-02-2010, 23:55:01 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-01-2010, 20:01:53
Berichten: 581
Knap geschreven ;)

xxx o:)

_________________
If one dream should fall and break into a thousand pieces, never be afraid to pick one of those pieces up and begin again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 08-02-2010, 19:55:45 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
Eindelijk dar istie dan zat het met hart en smart(of hoe ging dat gezegde haha) op te wachten :P
fijn om te lezen matthijs, heerlijk helder en niet zo chaotisch als ik haha ik brabbel altijd alles door elkaar.
wist niet dat je ook iets met geesten had, zie je ze ook zo in het dagelijks leven en heb je het verder ontwikkeld, of is het maar op bepaalde momenten zoals toen je in dat voor het eerst ervaarde?

mooi verhaaltje op de vraag die ik je stelde, erg mooi ook hoe je dat schrijft dat we gewoon dankbaar moeten zijn voor de extratjes en mooie dingen in het leven, als we het dan toch hebben over geluk en een relatie is veel over te vinden ook op dit forum, de basis van een goede relatie is ok dat je relatie niet gebaseerd is op 'nodig hebben' al is het fijn (het extra'tje om te hebben) als 2 personen gelukkig zijn ben je een aanvulling op iemands leven en niet een invulling. Ik ben er zelf een heel ander voorbeeld van...ikzelf ben best gelukkig voel me voldaan maar door dat gevoel voel ik juist ook een leegte(heel vreemd) ik heb vooral veel een drang gehad(nog steeds enorm sterk) in me leven om dit juist te delen en te geven en te laten zien, en omdat ik vaak gevoel heb dat ik mezelf niet helemaal 'nuttig kan maken'of voorledig kan ontplooien in alles wat ik aan vreugde en liefde in me heb zitten voel ik me zelf wel eens ongelukkig, omdat vele niet dankbaar zijn voor wat ze hebben, maar kijken naar wat ze niet hebben... en dan voel je je niet gezien... (een spook of ontzichtbaar) terweil jij juist dat bronnetje van vreugde kan zijn op dat moment, en dat doet soms pijn als je iemand niet gelukkig kan maken.

het leven zou niet moeten draaien om klagen en zeuren over de dingen die we niet hebben, maar om dankbaarheid en vreugde voor wat wel hebben. En natuurlijk hebben we wensen, deze kunnen we nastreven maar zie ze als aanvulling en verijking van je leven, maar laat er niet jouw innerlijke vervulling aan afhangen... want dan worden we snel ongelukkig en zien we de schoonheid vaak niet meer.

En sommige mensen durven niet te onvangen en voelen zich dan schuldig, ik vind dit vaak erg moeilijk aangezien ik graag onvoorwaardelijk en gratis mensen dingen wil geven omdat het gewoon fijn is om iemand gelukkig te maken te laten lachen of te zien huilen van blijdschap... en zodra ze dan dankbaar zijn word ik van binnen bescheiden en zie ik het als niet meer als normaal...ik doe het graag, we zijn een grote famillie en we verdienen het om gelukkig te zijn en vollop van het leven te genieten en te ervaren. En hoe bescheiden we soms ook zijn met dat we dneken niet of niemand nodig te hebben, stiekem dromen we altijd wel ergens van een grote liefde haha... ik ieder geval wel. We zijn wel mensen en we hebben nou eenmaal behoefte aan liefde aandacht en fijne mensen. En soms mogen we ook best eens wat ontvangen :D (dat is iets wat ik zelf heb geleerd en wat lang geduurt heeft voor ik het eindelijk wilde inzien hihi)

bedankt voor je mooie verhaal matthijs ik heb er van genoten! en ik zie je vast wel weer op een meeting of spreek je wel weer in de chat!

veel liefde en wijsheid toegewenst jongen! Je bent een mooi mens o:) :hart:

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 09-02-2010, 15:09:34 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Hey Nick,

jaja, ik had je wel iets goeds belooft:p.

Nickid schreef:
Eindelijk dar istie dan zat het met hart en smart(of hoe ging dat gezegde haha) op te wachten :P
fijn om te lezen matthijs, heerlijk helder en niet zo chaotisch als ik haha ik brabbel altijd alles door elkaar.
wist niet dat je ook iets met geesten had, zie je ze ook zo in het dagelijks leven en heb je het verder ontwikkeld, of is het maar op bepaalde momenten zoals toen je in dat voor het eerst ervaarde?


over je vraag. Ja ik heb intussen er erg veel ervaringen mee. Leuke en minder leuke. Het is eigenlijk hetgeen wat me het meeste interesseerd wat betreft spiritualiteit ook ;).
Ik zal je nog wel een keer vertellen over een aantal zeer heftige ervaringen. Maar dat komt nog wel ;).

Dikke knuffel! Hier uit Zeeland

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 09-02-2010, 16:09:47 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2009, 17:46:00
Berichten: 299
Mooi interview Matthijs! Heb het met veel plezier gelezen :D

_________________
'Every wall is a door' ~ R.W. Emerson


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 09-02-2010, 17:45:41 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
Matthijs schreef:
Hey Nick,

jaja, ik had je wel iets goeds belooft:p.

Nickid schreef:
Eindelijk dar istie dan zat het met hart en smart(of hoe ging dat gezegde haha) op te wachten :P
fijn om te lezen matthijs, heerlijk helder en niet zo chaotisch als ik haha ik brabbel altijd alles door elkaar.
wist niet dat je ook iets met geesten had, zie je ze ook zo in het dagelijks leven en heb je het verder ontwikkeld, of is het maar op bepaalde momenten zoals toen je in dat voor het eerst ervaarde?


over je vraag. Ja ik heb intussen er erg veel ervaringen mee. Leuke en minder leuke. Het is eigenlijk hetgeen wat me het meeste interesseerd wat betreft spiritualiteit ook ;).
Ik zal je nog wel een keer vertellen over een aantal zeer heftige ervaringen. Maar dat komt nog wel ;).

Dikke knuffel! Hier uit Zeeland



gaaf je hebt me neiuwsgierig gemaakt! :D lijkt me geweldig om te horen!! :D

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 11-02-2010, 18:42:16 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Lavender schreef:
Mooi interview Matthijs! Heb het met veel plezier gelezen :D


Zo horen we het graag haha :p

@ Nick. Komt goed ;). Misschien weer eens meeten :p

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 11-04-2010, 12:12:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 08:58:51
Berichten: 2131
Locatie: Bij Eeyore in zijn hutje
Mattieee :D! Eigenlijk moeten we dan maar een keer met zen allen ergens afspreken om een hele dag lekker te gaan koken :P geheh.. (a)!

_________________
"One can't complain.I have my friends.Someone spoke to me only yesterday."

Eeyore


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 12-04-2010, 18:07:00 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Nieuw in 2010! DE Spirituele Kookclub! xD!

Met les 1: Hoe maak ik een lekkere pizza op de wintermeeting?! Les zal gegeven worden door groentespecialist Boarder :p... Want ze waren best wel lekker xD

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 12-04-2010, 20:22:18 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Matthijs schreef:
Les zal gegeven worden door groentespecialist Boarder :p... Want ze waren best wel lekker xD

True! Die andere mensen zaten gewoon te zeiken! Laat ze lekker zelf koken :wink:

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 14-04-2010, 13:37:02 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Bovendien... Ik kan het weten heheheh.... Ben zelf ook ex-pizzabakker :p

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 23-03-2011, 17:48:47 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-12-2010, 16:31:18
Berichten: 1038
Locatie: alblasserwaard
leuk interview om te lezen :)

_________________
I've seen that- Karma

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Januari 2010: Matthijs
BerichtGeplaatst: 23-03-2011, 18:57:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Zeker een leuk interview. Ben benieuwd naar de volgende.

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl