Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 23:13:27

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03-10-2009, 17:03:44 
Groentje
Groentje

Sorry hoor, maar websites als bovenstaande bestaan echt grotendeels uit onzin. Hoorde trouwens zonet op de radio dat de bereidheid onder artsen om zich te vaccineren tegen de MG ongeveer 75% is, en stukken groter dan de bereidheid onder de bevolking. Zie ook: http://www.nos.nl/nos/artikelen/2009/10 ... 97E62.html . Ook minister Klink laat zich overigens vaccineren. Zó erg zal het met die samenzwering dus niet zijn.

Je leven een vuurwerk … of niet

-Simon Vinkenoog

BerichtGeplaatst: 04-10-2009, 14:59:43 
Nimf
Nimf

@ Dirky:

Citeer:
Sorry hoor, maar websites als bovenstaande bestaan echt grotendeels uit onzin.
MASSAAL spreken deskundigen zich uit TEGEN de wijze waarop het WHO handelt ter zaken van de MG. Even massaal geven deze deskundigen aan dat in werkelijkheid de MG een milde griepvorm is waar al deze overdreven maatregelen in het geheel niet voor nodig zijn. Steeds meer zetten deskundigen vraagtekens bij de wijze van productie, de samenstelling van en de bijgevoegde hulpstoffen van vaccinaties. Steeds meer worden vaccinaties en de daarin aanwezige hulpstoffen in verband gebracht met kort na (2 tot 3 weken na vaccinatie) tot wel tientallen na de vaccinatie optreden verschijnselen.

Natuurlijk kun je daarvoor je ogen dichtdoen, ervan uitgaan dat onze weledele minister wel het beste met ons voor zal hebben, geen van de beslissers op dit gebied banden heeft met de farma's EN dat de farma's alleen maar vaccins ontwikkelen omdat ze de behoefte hebben om de mensheid te helepen. Dat KUN je doen en niemand zal het je kwalijk nemen, je bent met miljoenen.
Maar als in de loop der tijd steeds meer bewijzen geleverd worden, moet je ook niet komen zeuren: "Wir haben es gewusst" (en niet: "wir haben es nicht gewust"). Je was gewaarschuwd en neemt zelf de keuze voor vaccinatie te kiezen en volgzame gelovige te zijn.

Citeer:
Hoorde trouwens zonet op de radio dat de bereidheid onder artsen om zich te vaccineren tegen de MG ongeveer 75% is, en stukken groter dan de bereidheid onder de bevolking.
En DAT verbaast je? Als ik het onderzoek had gedaan, was ik op 100% terecht gekomen. Immers: inmiddels is genoegzaam bekend welke artsen GEEN vaccinatie wensen en je hoeft dus alleen de voorstanders nog te vragen.

Citeer:
Ook minister Klink laat zich overigens vaccineren.
Of hij nu voor of tegen is maakt geen verschil. Als hij zich NIET laat vaccineren komen zijn besluiten wel op erg losse schroeven te staan.

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 04-10-2009, 19:24:16 
Groentje
Groentje

DT schreef:
@ Dirky:
Citeer:
Hoorde trouwens zonet op de radio dat de bereidheid onder artsen om zich te vaccineren tegen de MG ongeveer 75% is, en stukken groter dan de bereidheid onder de bevolking.
En DAT verbaast je? Als ik het onderzoek had gedaan, was ik op 100% terecht gekomen. Immers: inmiddels is genoegzaam bekend welke artsen GEEN vaccinatie wensen en je hoeft dus alleen de voorstanders nog te vragen.
[/color]

Wat bedoel je daar precies mee? Dat dit onderzoek fout is uitgevoerd? Ik vind het bijzonder zwak om, vanuit je eigen standpunt en zonder verdere informatie, harde cijfers af te wijzen puur omdat ze niet in je straatje passen. Zo wordt de disucsie wel erg makkelijk. Of heb je een rationele grond om te twijfelen aan dit onderzoek?

Dat de minister zich niet zou laten vaccineren zou helemaal niet in strijd zijn met zijn beleid, hij verplicht of zelfs maar adviseert zijn eigen bevolking immers ook geen vaccinatie, alleen de risicogroepen. Die keuze maakt hij dus volgens mij gewoon uit eigen overweging.

Voor de duidelijkheid: ik vind het hele gedoe ook achterlijk, ik weet wel zeker dat de farmaceutische industrie met geweldig succes heeft bijgedragen aan dat e.e.a. flink in de spotlights werd gezet, en vond het ongeveer vanaf het begin allemaal overdreven en vooral een mooie manier om de WHO op de kaart te zetten. De belangenverstrengeling is overduidelijk. Maar ik geloof níet in een wereldwijde samenzwering.

Je leven een vuurwerk … of niet

-Simon Vinkenoog

BerichtGeplaatst: 05-10-2009, 18:30:12 
Nimf
Nimf

Hoi Dirky,

Citeer:
Wat bedoel je daar precies mee? Dat dit onderzoek fout is uitgevoerd?
Dat zeg ik niet, hooguit opper ik de mogelijkheid. Beetje vreemd toch dat "men" wacht met dit "officiële" onderzoek tot nadat bijna elke arts zich al heeft uitgesproken over het wel of niet nemen van die vaccinatie. Als IK dus de farma's vertegenwoordigde en ter promotie dit onderzoek had moeten uitvoeren, had ik er ook voor gezorgd dat er voldoende tegenstanders bij waren om de uitslag schijnbaar valide te maken maar had er gelijktijdig voor gezorgd dat de voorstanders in de meerderheid waren.
Een 2e zeer mogelijke waarschijnlijkheid is, dat artsen die voorstander zijn veel sneller JA zullen stemmen als artsen die tegenstander zijn (en inmiddels wel moe van dat gezeur) uberhaupt mee werken.

Wat nog vreemder is, is het gegeven dat het V&VN op haar website nog steeds laat zien dat de meerderheid van de verpleegkundigen helemaal niet op die vaccinatie zitten te wachten (http://www.venvn.nl/Actueel/tabid/1454/ctl/Details/mid/2969/ArticleID/1842/Src/Org/Default.aspx "Een kleine meerderheid van de verpleegkundigen willen GEEN vaccinatie").

Citeer:
Dat de minister zich niet zou laten vaccineren zou helemaal niet in strijd zijn met zijn beleid, hij verplicht of zelfs maar adviseert zijn eigen bevolking immers ook geen vaccinatie, alleen de risicogroepen. Die keuze maakt hij dus volgens mij gewoon uit eigen overweging.
Nou ... dat waag ik een beetje te betwijfelen. Een minister die constant beweert hoe gevaarlijk deze MG is en hoe belangrijk vaccineren is en BOVENDIEN een paar MILJARD heeft uitgegeven aan vaccins die volgens een bijzonder groot deel van de DESKUNDIGEN beter in de staatskas had kunnen blijven is wel genoodzaakt zich te laten vaccineren als hij zijn gezicht nog een beetje wil behouden.
Hij verplicht geen vaccinatie omdat dat onder de NORMALE Nederlandse wetgeving niet kan maar hij laat in al zijn uitlatingen EN zijn houding (aanschaf van miljoenen overbodige vaccins bijvoorbeeld) zien dat hij het WEL van belang vind. Dat hij in deze geadviseerd werd door een viroloog die notabene aandelen heeft in de fabrikant van diezelfde vaccins is wel een heel bijzonder staaltje belangenverstrengeling.

Kijk: Ik zeg niet DAT het geheel een samenzwering is maar er zijn wel heel veel tekenen die daarop wijzen. Je ogen daarvoor sluiten zou wel heel erg dom zijn.
Dat het gelijktijdig een kans is de farma's een flinke zakcent op te laten strijken en meer macht te geven (met het bestrijden van een zeer wel mogelijk door henzelf gefabriceerd virus) en gelijktijdig de WHO (zoals jij het zo mooi zegt) "op de kaart te zetten" waarbij dan ook nog eens aan het licht komt dat diezelfde WHO dankzij een door heel veel landen (inclusief Nederland) ondertekende overeenkomst wel erg veel macht krijgt als diezelfde WHO besluit dat deze "Pandemie" met "noodmaatregelen" moet worden bestreden, is wel erg apart.
Vergeet even niet dat al die landen dezelfde overeenkomst hebben ondertekend en het wel bijzonder onwaarschijnlijk is dat voor Nederland een aparte overeenkomst is gemaakt waarbij de WHO niet de noodtoestand af kan kondigen. Nee, onder NORMALE omstandigheden hebben de gezghsdragers gelijk en heeft de WHO geen macht maar de minister heeft GEEN antwoord gegeven op de vraag of Nederland hetzelfde accoord heeft ondertekend als de rest van de landen en de mogelijkheid die de WHO heeft om de noodtoestand (en daarmee de oorlogswet) af te kondigen. Misschien dat we hier trouwens geen gedwongen vaccinatie krijgen maar dat er gekozen wordt voor internering van een ieder die MOGELIJK gevaar oplevert, dit ter beoordeling van artsen, verpleegkundigen, brandweer, burgemeesters en nog een hele zwerm (on-)deskundigen. Tja, ik vraag me af wat beter is ...
Ik persoonlijk weiger in ieder geval. Dan maar een tijdje op kosten van de staatskas in een vakantiekolonie ...
Nee, ik zeg niet DAT het een samenzwering is maar de zaak stinkt wel en maakt me enorm wantrouwend.

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 06-10-2009, 10:36:20 
Nimf
Nimf

Jammer dat het in het Engels is maar niettemin is dit een prachtig filmpje dat mooi laat zien hoe EENVOUDIG mensen te manipuleren zijn.
Natuurlijk wordt het in dit filmpje (en de vorvolgen daarop) gebruikt als een experiment MAAR ...
... hoe eenvoudig is het voor de overheid, de farma's, de 'bezitters' van de bronnen van deze Aarde die onder anderen de Codex Allimentarius doordrukken, om deze technieken ook te gebruiken?

Vooral kijken:
http://www.youtube.com/watch?index=3&playnext_from=PL&feature=PlayList&p=9D0C0129C6A8E63B&v=ECsiC8d7t1c&gl=NL&playnext=4

Groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 15-01-2010, 22:54:01 
Dwerg
Dwerg

ik had zelf al mijn twijfels over het vaccin ( hoe kan het zo snel na uitbraak van de epidemie al klaar en goedgekeurd zijn)

ik ben er zowiezo geen voorstander van om verzwakte ziekteverwekkers (dat is toch wat vaccins eigenlijk zijn) in een gezond lijf te spuiten.

en dan nog iets iemand in mijn directe omgeving heeft het gehad zonder dat ze het in eerste instantie wist( ze was na een week nog niet aan de beterende hand dus toen is het bij haar door een arts vastgesteld)en ze heeft mij niet besmet en ik ben niet ingeent.

aan de gewone griep sterven meer mensen per jaar en daar maken ze toch ook geen ophef over, maar ja gewone griep is niemand bang voor he
mexicaanse griep klinkt veel traumatischer
wat een klootvolkje zijn wij toch als je er goed over nadenkt.

BerichtGeplaatst: 06-03-2010, 12:28:00 
Groentje
Groentje

ik zou even willen vertelen over de mexicaanse griep
het nieuws op de radio vertelde elke keer dat er meer dan weet ik veel hoeveel doden zijn gevallen
maar dat klopt niet omdat ik zelf ook naar het mexicaanse nieuws luister en kijk (ik kom namelijk uit mexico)
hier in nederland zijden ze na een dag ofzo dat er meer dan 800 doden waren gevallen wat helemaal niet waar er waren ondertussen
maar een stuk of 80 doden gevallen
en waar we uiteindelijk ook nog achterkwamen dat er hier in nederland meer mensen sterven aan de normale griep die we elk jaar hebben dan mensen die de mexicaanse griep hadden.
sorry als het lijkt alsof ik heel erg pissig hierover ben maar dat is niet zo
wat ik niet leuk vond is dat ik zelf ook gepest werd ermee omdat ik mexicaans was gelijk dachten mensen dat ik het had bleven bij me weg en gingen grappen maken over dat mijn familie daar allemaal dood zou gaan enz enz

BerichtGeplaatst: 06-04-2010, 20:03:05 
Groentje
Groentje

ik heb de baarmoederhalskanker prik geweigerd, omdat het een experiment is.
iedereen vind dat ik me aanstel (waarom zou de regering iedereen injecteren voor een experiment, nou door het gratis te maken ¬¬)

de kans op baarmoederhalskanker is niet extreem groot, helemaal niet als je niet van plan bent 'het' iedere week met een ander te doen.

ik wou het risico niet lopen om over 10 jaar te horen dat er iets mis was met de vaccinatie & dat er dan iets veel ergers met me aan de hand is...

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 8

Alle tijden zijn UTC+01:00